Ik vond het ook een fantastisch topique, ik wou er in posten, druk ik op reageren, staat er al een slotje op!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik krijg zelden PM's van users als reactie op mijn posts en/of topics, maar ik heb er naar aanleiding van dit slotje al 5 ontvangen, dat zegt wel iets.
Het was juist een orgie van inhoudelijkheid geworden, een klaagwalhalla samengebracht in één enkel topic.
Open er een topic overquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vond het ook een fantastisch topique, ik wou er in posten, druk ik op reageren, staat er al een slotje op!
Laten we maar niet over onvoorstelbare dingen beginnen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:52 schreef Chriz2k het volgende:
Hey Juup©, reageer eens.
En waarom blijft dit topic wel gewoon open?
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat iemand met jouw belevingswereld hier mod mag blijven.
Laten we dat maar wel doen, want ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Laten we maar niet over onvoorstelbare dingen beginnen.
Misschien moet je eens na gaan denken wat daar de reden van is.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:29 schreef RickoKun het volgende:
Nee want mijn topiques gaan namelijk ook aldoor op slot
Oeh, mag ik het zeggen!!!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Misschien moet je eens na gaan denken wat daar de reden van is.
Jij snapt er echt helemaal niets van, hè!quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:52 schreef Chriz2k het volgende:
Hey Juup©, reageer eens.
En waarom blijft dit topic wel gewoon open?
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat iemand met jouw belevingswereld hier mod mag blijven.
Lang leve Juup!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Juup© het volgende:
Klaagbaak is geen Onzin en in principe een serieus forum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan deze reactie?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:19 schreef Chriz2k het volgende:
Natuurlijk, wat dom van me.
Het is mij ook een raadsel waarom Juup zich niet gewoon een echte man toont en een reactie geeft, hij zal het er wel op gooien dat ik aan het trollen ben, wat deze keer duidelijk niet het geval is.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je had kunnen weten dat geen hond een dergelijke OP gaat lezen. Doen ze dit wel, dan geeft het toch alleen maar baggerreacties. Plus da de helft makkelijk in een dagboek kan/hoort/moet/sex.
Groetjes.
Die reactie is makkelijk te begrijpen, alleen hij is nergens op gebaseerd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan deze reactie?
[..]
Zijn er al meerdere geweest, en ze waren allemaal kut.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die reactie is makkelijk te begrijpen, alleen hij is nergens op gebaseerd.
Ik heb nog nooit een topic gezien met deze opzet, dus je kunt onmogelijk voorspellen hoe zoiets gaat verlopen.
Bron?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zijn er al meerdere geweest, en ze waren allemaal kut.
Reactie is gebaseerd op het doorgaans algemene verloop van topics met meerdere "sub" klachten in Klaagbaak. Een dusdanige hoeveelheid "sub" klachten in een OP kunnen (en nagenoeg altijd ZULLEN) er voor zorgen dat het topic een puinhoop wordt omdat er veel reacties door elkaar gaan lopen, en die onoverzichtelijkheid is simpelweg niet gewenst.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die reactie is makkelijk te begrijpen, alleen hij is nergens op gebaseerd.
Ik heb nog nooit een topic gezien met deze opzet, dus je kunt onmogelijk voorspellen hoe zoiets gaat verlopen.
Wat is er mis met onoverzichtelijkheid?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Reactie is gebaseerd op het doorgaans algemene verloop van topics met meerdere "sub" klachten in Klaagbaak. Een dusdanige hoeveelheid "sub" klachten in een OP kunnen (en nagenoeg altijd ZULLEN) er voor zorgen dat het topic een puinhoop wordt omdat er veel reacties door elkaar gaan lopen, en die onoverzichtelijkheid is simpelweg niet gewenst.
Zeg dan gewoon niksquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Net alsof ik links van kuttopics bij ga houden.
Neem het nou maar van me aan dat er al meerdere van zulke topics zijn geweestquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat is er mis met onoverzichtelijkheid?
Zolang de reacties maar inhoudelijk zijn.
[..]
Zeg dan gewoon niks.
Sorry, maar daar ga ik dus niet op inquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat is er mis met onoverzichtelijkheid?
[..]
In jouw belevingswereld ja.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sorry, maar daar ga ik dus niet op inSpreekt voor zichzelf lijkt mij.
En jij verwacht inhoudelijke reacties bij zo'n topic? Een aantal klachten waren misschien wel terecht, maar er zaten ook een aantal onzin klachten tussen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:36 schreef Chriz2k het volgende:
Is dat nodig dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:30 schreef De_Ananas het volgende:
Is er een evaluatie van KLB SC?
Ik zal het eens in "de groep" gooienquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet echt maar ben wel benieuwd of het mag blijven en wat de FA's/Modjes ervan vinden.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:38 schreef ondeugend het volgende:
Lol juup, ik had hem al gesloten, nu staat ie dicht in ONZ
Lekker laten staan, lijkt me
En geen paint.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:49 schreef De_Ananas het volgende:
Ontslagen in vakantie!!!!
Kloon
Kuttopic
Geen Nederlands
Etc.
Zoals het nu gaat is het goed. Hou het baggeren en slowchatten etc. binnen de SC reeks dan zijn wij allemaal vriendjes. Wil niet zeggen dat ALLES toegestaan is, de policy geldt ook in de SC reeksquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet echt maar ben wel benieuwd of het mag blijven en wat de FA's/Modjes ervan vinden.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoals het nu gaat is het goed. Hou het baggeren en slowchatten etc. binnen de SC reeks dan zijn wij allemaal vriendjes. Wil niet zeggen dat ALLES toegestaan is, de policy geldt ook in de SC reeks
Ha-ha.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:12 schreef Nikmans het volgende:
Maar talpa is echt kut hoor
Ok maar zeg eerlijk maar 1 topic was echt vervelend de rest waren toch geen rare topics??quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:06 schreef Biogarde het volgende:
Kap sowieso maar eens met het openen van topics.
Die van mij was tenminste compleet toen ik hem een paar seconden later opende. Ananas kan nog geen topicje makenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef Sackboy het volgende:
Deze
[KLB Bagger SC#350] WAS HAST DU GEFRESSEN?!
mag dicht, want deze
[KLB Bagger SC #350] Post hier een plaatje van je eten
was eerder.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef Sackboy het volgende:
Deze
[KLB Bagger SC#350] WAS HAST DU GEFRESSEN?!
mag dicht, want deze
was eerderstoerder.
Daar doen wij niet aan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:17 schreef Biogarde het volgende:
Persoon met de LaPo opent de nieuwe. Zo lastig is dat toch niet. Mijn god.
De helft weet niet eens hoe het moet, laat gewoon degene die het eerst was open. En als ik er één open laat die sowieso maar open dan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:19 schreef Biogarde het volgende:
Stem dan af wie de nieuwe opent, want dit is echt waardeloos iedere keer.
Jouw topic was nog niet eens compleet man. Maak hem de volgende keer eerst af voordat je die troep het internet opslingert.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De helft weet niet eens hoe het moet, laat gewoon degene die het eerst was open. En als ik er één open laat die sowieso maar open dan.
Stop met cursive typen faggot... je bent niet speciaal ofzoquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jouw topic was nog niet eens compleet man. Maak hem de volgende keer eerst af voordat je die troep het internet opslingert.
Geen aandacht gunnen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Stop met cursive typen faggot... je bent niet speciaal ofzo
30 seconde later was ie wel heel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jouw topic was nog niet eens compleet man. Maak hem de volgende keer eerst af voordat je die troep het internet opslingert.
Kan jij gewoon je bemoeierige NSB hoofd dichthouden?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan die schuine mongool even ge-edit worden?
Het lukt je niet eens normaal in een slowchat topic te postenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:35 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Kan jij gewoon je bemoeierige NSB hoofd dichthouden?![]()
Heel Nederland is te vinden op Hyvesquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[KLB Bagger-SC #749] Zonder TT, jeweetz11.
Staan allemaal persoonlijke hyves enzo
Oké mevrouw.!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heel Nederland is te vinden op Hyves![]()
Zodra iemand kwade bedoelingen heeft, grijpen we in.
[KLB Bagger-SC #749] Zonder TT, jeweetz11.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heel Nederland is te vinden op Hyves![]()
Zodra iemand kwade bedoelingen heeft, grijpen we in.
Ja? Dat een openbaar profiel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[KLB Bagger-SC #749] Zonder TT, jeweetz11.
Gaat uw gang
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, die van dat meisje ook..
http://aapje-c.hyves.nl/
Geef maar een link naar de post met namen, dan haal ik dat wegquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
en mijn naam noemen, die NIET publiekelijk is enzo
En mensen haar nu pmen enzo, kankerkachelhoeren
ja so, doe gewoon niet zo dufquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:28 schreef jordeeeh het volgende:
Maar dat van haar stond ook gewoon op Sugababes
[KLB Bagger-SC #749] Zonder TT, jeweetz11. staat er nu vol mee, yoehei!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geef maar een link naar de post met namen, dan haal ik dat weg
Hij bedoelt, die haar pmen op Hyvesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geef maar een link naar de post met namen, dan haal ik dat weg
Plaats dan ook geen links die een ander niets aangaan. Jij kunt nu eenmaal verwachten dat er misbruik van gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
en mijn naam noemen, die NIET publiekelijk is enzo
En mensen haar nu pmen enzo, kankerkachelhoeren
En die foto kwam van een Hyve?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb geen een link geplaatst. Alleen een foto
Van een sugababes van hetzelfde meisje.quote:
Neequote:
Tja, als je op safe wilt spelen moet je nooit een foto plaatsen, maar zorg er anders voor dat er niet direct naar SB of Hyves o.i.d. gelinkt wordt en plaats de foto op Tinyic o.i.d..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Van een sugababes van hetzelfde meisje.
Diezelfde foto stond ook op haar Hyves
Die foto niet hoor?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Van een sugababes van hetzelfde meisje.
Diezelfde foto stond ook op haar Hyves
Ja, we zien je wel weer terug.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:42 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ben er even niet en het loopt weer helemaal uit de hand. Ik ben gewoon een controlerende factor in KLB SC.
Doe er dan eens iets aanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:42 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ben er even niet en het loopt weer helemaal uit de hand. Ik ben gewoon een controlerende factor in KLB SC.
Wist ik veel dat dat konquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, als je op safe wilt spelen moet je nooit een foto plaatsen, maar zorg er anders voor dat er niet direct naar SB of Hyves o.i.d. gelinkt wordt en plaats de foto op Tinyic o.i.d..
Gevalletje van billen branden blaren zitten.
Sugababes is een profielensite voor breezers zeg maarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:44 schreef Biogarde het volgende:
Ik snap al die profielen niet. Voel me oud![]()
Sugerbabes![]()
Alleen Hyves volg ik een beetje en zelfs dat gebruik ik niet
Flikker dan gewoon dat hele topic weg. Veel boeiends zal er niet in staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:46 schreef Biogarde het volgende:
Goed, ik ga wel ff ruimen. Volgende die rommel post over een user met een schoonmoeder op Hyves, die schop ik voor z'n zak. Consequenties zijn dan voor jezelf
Flikker zelf even op, je mag terugkomen als je weer normaal kan typen, afgesprokenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Flikker dan gewoon dat hele topic weg. Veel boeiends zal er niet in staan.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Flikker dan gewoon dat hele topic weg. Veel boeiends zal er niet in staan.
Goh, de policy op FOK! verandert met de dag?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:48 schreef Biogarde het volgende:
Topic is weg. En ik ben serieus. De volgende die rommel post over mede-users gaat wieberen.
Ditoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:44 schreef Biogarde het volgende:
Ik snap al die profielen niet. Voel me oud![]()
Sugerbabes![]()
Alleen Hyves volg ik een beetje en zelfs dat gebruik ik niet
En rommel over jezelf postenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:48 schreef Biogarde het volgende:
Topic is weg. En ik ben serieus. De volgende die rommel post over mede-users gaat wieberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |