In jouw belevingswereld ja.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sorry, maar daar ga ik dus niet op inSpreekt voor zichzelf lijkt mij.
En jij verwacht inhoudelijke reacties bij zo'n topic? Een aantal klachten waren misschien wel terecht, maar er zaten ook een aantal onzin klachten tussen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:36 schreef Chriz2k het volgende:
Zolang de reacties maar inhoudelijk zijn.
Is dat nodig dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:30 schreef De_Ananas het volgende:
Is er een evaluatie van KLB SC?
Ik zal het eens in "de groep" gooienquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet echt maar ben wel benieuwd of het mag blijven en wat de FA's/Modjes ervan vinden.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:38 schreef ondeugend het volgende:
Lol juup, ik had hem al gesloten, nu staat ie dicht in ONZ
Lekker laten staan, lijkt me
En geen paint.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:49 schreef De_Ananas het volgende:
Ontslagen in vakantie!!!!
Kloon
Kuttopic
Geen Nederlands
Etc.
Zoals het nu gaat is het goed. Hou het baggeren en slowchatten etc. binnen de SC reeks dan zijn wij allemaal vriendjes. Wil niet zeggen dat ALLES toegestaan is, de policy geldt ook in de SC reeksquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet echt maar ben wel benieuwd of het mag blijven en wat de FA's/Modjes ervan vinden.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoals het nu gaat is het goed. Hou het baggeren en slowchatten etc. binnen de SC reeks dan zijn wij allemaal vriendjes. Wil niet zeggen dat ALLES toegestaan is, de policy geldt ook in de SC reeks
Ha-ha.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:12 schreef Nikmans het volgende:
Maar talpa is echt kut hoor
Ok maar zeg eerlijk maar 1 topic was echt vervelend de rest waren toch geen rare topics??quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:06 schreef Biogarde het volgende:
Kap sowieso maar eens met het openen van topics.
Die van mij was tenminste compleet toen ik hem een paar seconden later opende. Ananas kan nog geen topicje makenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef Sackboy het volgende:
Deze
[KLB Bagger SC#350] WAS HAST DU GEFRESSEN?!
mag dicht, want deze
[KLB Bagger SC #350] Post hier een plaatje van je eten
was eerder.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef Sackboy het volgende:
Deze
[KLB Bagger SC#350] WAS HAST DU GEFRESSEN?!
mag dicht, want deze
[KLB Bagger SC #350] Post hier een plaatje van je eten
was eerderstoerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |