Ik vond het ook een fantastisch topique, ik wou er in posten, druk ik op reageren, staat er al een slotje op!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik krijg zelden PM's van users als reactie op mijn posts en/of topics, maar ik heb er naar aanleiding van dit slotje al 5 ontvangen, dat zegt wel iets.
Het was juist een orgie van inhoudelijkheid geworden, een klaagwalhalla samengebracht in één enkel topic.
Open er een topic overquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vond het ook een fantastisch topique, ik wou er in posten, druk ik op reageren, staat er al een slotje op!
Laten we maar niet over onvoorstelbare dingen beginnen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:52 schreef Chriz2k het volgende:
Hey Juup©, reageer eens.
En waarom blijft dit topic wel gewoon open?
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat iemand met jouw belevingswereld hier mod mag blijven.
Laten we dat maar wel doen, want ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Laten we maar niet over onvoorstelbare dingen beginnen.
Misschien moet je eens na gaan denken wat daar de reden van is.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:29 schreef RickoKun het volgende:
Nee want mijn topiques gaan namelijk ook aldoor op slot
Oeh, mag ik het zeggen!!!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Misschien moet je eens na gaan denken wat daar de reden van is.
Jij snapt er echt helemaal niets van, hè!quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:52 schreef Chriz2k het volgende:
Hey Juup©, reageer eens.
En waarom blijft dit topic wel gewoon open?
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat iemand met jouw belevingswereld hier mod mag blijven.
Lang leve Juup!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Juup© het volgende:
Klaagbaak is geen Onzin en in principe een serieus forum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan deze reactie?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:19 schreef Chriz2k het volgende:
Natuurlijk, wat dom van me.
Het is mij ook een raadsel waarom Juup zich niet gewoon een echte man toont en een reactie geeft, hij zal het er wel op gooien dat ik aan het trollen ben, wat deze keer duidelijk niet het geval is.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je had kunnen weten dat geen hond een dergelijke OP gaat lezen. Doen ze dit wel, dan geeft het toch alleen maar baggerreacties. Plus da de helft makkelijk in een dagboek kan/hoort/moet/sex.
Groetjes.
Die reactie is makkelijk te begrijpen, alleen hij is nergens op gebaseerd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan deze reactie?
[..]
Zijn er al meerdere geweest, en ze waren allemaal kut.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die reactie is makkelijk te begrijpen, alleen hij is nergens op gebaseerd.
Ik heb nog nooit een topic gezien met deze opzet, dus je kunt onmogelijk voorspellen hoe zoiets gaat verlopen.
Bron?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zijn er al meerdere geweest, en ze waren allemaal kut.
Reactie is gebaseerd op het doorgaans algemene verloop van topics met meerdere "sub" klachten in Klaagbaak. Een dusdanige hoeveelheid "sub" klachten in een OP kunnen (en nagenoeg altijd ZULLEN) er voor zorgen dat het topic een puinhoop wordt omdat er veel reacties door elkaar gaan lopen, en die onoverzichtelijkheid is simpelweg niet gewenst.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die reactie is makkelijk te begrijpen, alleen hij is nergens op gebaseerd.
Ik heb nog nooit een topic gezien met deze opzet, dus je kunt onmogelijk voorspellen hoe zoiets gaat verlopen.
Wat is er mis met onoverzichtelijkheid?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Reactie is gebaseerd op het doorgaans algemene verloop van topics met meerdere "sub" klachten in Klaagbaak. Een dusdanige hoeveelheid "sub" klachten in een OP kunnen (en nagenoeg altijd ZULLEN) er voor zorgen dat het topic een puinhoop wordt omdat er veel reacties door elkaar gaan lopen, en die onoverzichtelijkheid is simpelweg niet gewenst.
Zeg dan gewoon niksquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Net alsof ik links van kuttopics bij ga houden.
Neem het nou maar van me aan dat er al meerdere van zulke topics zijn geweestquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat is er mis met onoverzichtelijkheid?
Zolang de reacties maar inhoudelijk zijn.
[..]
Zeg dan gewoon niks.
Sorry, maar daar ga ik dus niet op inquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat is er mis met onoverzichtelijkheid?
Zolang de reacties maar inhoudelijk zijn.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |