quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Zeur nietals je je bank gaat verkopen vermeld je toch ook niet de kots en spermavlekken?
Dat je dat niet met een 1.0 haalt betekent niet meteen dat je dat ook niet met een 2.0 haalt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:26 schreef GambinoT het volgende:
Mensen die bij de verkoop van hun (2.0 liter) auto zeggen dat hij 1 op 18 loopt.
Nou nou , ik weet niet hoe je dat in godsnaam haalt.
Ik heb zelf een tijd een 1.0 liter gehad en daar haalde ik zelfs nog geen 1 op 18 mee.
Klacht : Mensen die bij de verkoop zeggen dat de auto zo zuinig is!
Het is gewoon onzinquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:33 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Dat je dat niet met een 1.0 haalt betekent niet meteen dat je dat ook niet met een 2.0 haalt.
Ga godverdomme je moeder in haar anus neuken kneus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:30 schreef JanusAnus het volgende:
VERTEL GODVERDOMME HET HELE VERHAAL BIJ JE KLACHT LUIE HOND! OF MAAK GEWOON GEEN TOPIC!
EN MAAK ER OOK EEN KEER WAT LEUKS VAN!
Ik snap de foto niet. WTF doet ze met dr arm?quote:
ik ook niet , maar ze zal het ook wel in d'r auto doen , aangezien die spermavlekken erin heeftquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:39 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik snap de foto niet. WTF doet ze met dr arm?
quote:
Je bent gewoon lui jongeman! Ga eens wat moeite steken in je OP!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:35 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Ga godverdomme je moeder in haar anus neuken kneus.
ga kijken joh tering anusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:49 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Je bent gewoon lui jongeman! Ga eens wat moeite steken in je OP!
Nou ik kan er nog weinig wijs uit hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:49 schreef GambinoT het volgende:
[..]
ga kijken joh tering anus
[ link | afbeelding ]
Als ik een auto had vast welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ook niet , maar ze zal het ook wel in d'r auto doen , aangezien die spermavlekken erin heeft
heb wel moeite erin gestoken, nou moet jij hem nog in je moeder haar anus stekenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:50 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Nou ik kan er nog weinig wijs uit hoor.
Wat kost je ? ben je ook zuinig in verbruik of?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Snap nog steeds niet wat die foto daar doet?.
En haal maar weg.
Of moet ik daarvoor een mod lief aankijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |