Verhaal enigzins kleur geven hoort erbij voor het vermaak, en anders is het ook geen klacht waard.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:22 schreef Knekwurst het volgende:
klacht was trouwens serieus waargebeurd, met wat verdraaing hier en daar maargoed, ik ben kankerdronken2~!1 eins lol ! ;:dDEE!
NSB'er, kankerlul. Ga je moeder pesten ofzo kutkind.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:23 schreef slindenau het volgende:
[KLB Bagger FC #328] Tetten posten, KANKERLUL!
Dit soort linkjes mogen vast niet.
Debielquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:23 schreef slindenau het volgende:
[KLB Bagger FC #328] Tetten posten, KANKERLUL!
Dit soort linkjes mogen vast niet.
Als je om je medemens geeft log dan maar uit, we willen je hier niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:33 schreef slindenau het volgende:
Tuurlijk, ik vind het wel geil (en kan er ook tegen).
Maar ik denk ook aan mijn medemens jewaidz.
Sukkeltje
Ban aansmeren mag toch niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:45 schreef slindenau het volgende:
Buiten dat komt die ban er heus wel, dit helpt alleen maar.
Zucht, je begrijpt het verschil tussen het trauma dat je krijgt van verbale poep en visuele poep zeker nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je om je medemens geeft log dan maar uit, we willen je hier niet.
Omdat ie je haat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:30 schreef r2dGeert het volgende:
Hee juup, waarom gooi je mijn lemming topic dicht met een melding dat die foto uit een fotoboek komt? Die foto heb ik gewoon uit het originele topic en die is ook nog open...
Dat snap ik wel, maar sluit dan _al_ mijn topics met die redenquote:
Jij geeft het zelf al aan, "lemming".quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:30 schreef r2dGeert het volgende:
Hee juup, waarom gooi je mijn lemming topic dicht met een melding dat die foto uit een fotoboek komt? Die foto heb ik gewoon uit het originele topic en die is ook nog open...
O. Dan laat ik maar aannemen dat jullie door de vele lemmings het bos niet meer zien en ik gewoon pech heb dat mijne eruit gepikt is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij geeft het zelf al aan, "lemming".
Goeie lemmings zetten ze meestal direct op slot, baggerlemmings laten ze openquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:43 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
O. Dan laat ik maar aannemen dat jullie door de vele lemmings het bos niet meer zien en ik gewoon pech heb dat mijne eruit gepikt is.
Nee Hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Goeie lemmings zetten ze meestal direct op slot, baggerlemmings laten ze open
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:49 schreef Juup© het volgende:
Bagger lemming
Ben jij die blonde?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hoi, iemand even mijn foto verwijderen uit dit topic gaarne: Mensen die zeggen dat
Uit FOK! Policyquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Maar goed! Foto moet foetsie!
quote:Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken
Dat heb je al minstens iets van 3 keer gezegdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
MouzurX, dit is de eerste keer dat ik het met je eens ben!![]()
Nee, ik heb je wel al minstens iets van 3 keer de tering in gescholdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat heb je al minstens iets van 3 keer gezegd
De SC heeft meer dan 300 delen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
= weer in het land. Maar ook zo weer een paar dagen van de pc i.v.m. vakantie in eigen land met skatjuh.
Nog wat gebeurd hier ?
Groetjes -xxx-
Welkom terug. En veel plezier op je nieuwe vakantiequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
= weer in het land. Maar ook zo weer een paar dagen van de pc i.v.m. vakantie in eigen land met skatjuh.
Nog wat gebeurd hier ?
Groetjes -xxx-
Welkom terug, er is niks gebeurdquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
Nog wat gebeurd hier ?
Groetjes -xxx-
Ah, die kutusert is weer terug.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
Nog wat gebeurd hier ?
Groetjes -xxx-
Jij probeert me ook overal onderuit te halen hequote:Op zondag 10 augustus 2008 12:26 schreef BobbyB het volgende:
Kan iemand deze topics sluiten? Er lopen nu 3 SC's tegelijk
[KLB Bagger SC#341 waar valkire.rar wordt gepost
[KLB Bagger-SC#341] Tostestoron alom!
En van dit topic het nummertje veranderen naar 341?
KLB [KLB-bagger #340]: je weet zelluf:
Stelletje amateur SCers
Done.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:26 schreef BobbyB het volgende:
Kan iemand deze topics sluiten? Er lopen nu 3 SC's tegelijk
[KLB Bagger SC#341 waar valkire.rar wordt gepost
[KLB Bagger-SC#341] Tostestoron alom!
En van dit topic het nummertje veranderen naar 341?
KLB [KLB-bagger #341]: je weet zelluf:
Stelletje amateur SCers
Nr 7 was een terechte klachtquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:07 schreef Chriz2k het volgende:
Beste Juup©,
Ten eerste wil ik je feliciteren met het slotje, bravo!
Ik wil iemand die normaal zo'n geweldige en revolutionaire visie ten toon spreidt natuurlijk niet voor het hoofd stoten, maar ''Hou het netjes bij 1 klacht of zo.'' komt op mij niet over als een daadkrachtige visie, en dat verbaast mij, jouw reputatie kennende!
Ik hoop dat je beseft dat elke klacht in mijn topic in een apart topic niet had misstaan, maar de sociale jongen in mij dacht bij zichzelf: ''Neen! Ik denk niet dat Juup© dat kan waarderen, dus ik vat alles gewoon samen in één topic, lekker overzichtelijk!''
Ik begrijp dat het in het begin moeilijk is als iemand met een volledig nieuw en verfrissend topicconcept komt aanzetten, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat je het zult omarmen als je er langer over nadenkt!
Groetjes,
Chriz2k.
Je had kunnen weten dat geen hond een dergelijke OP gaat lezen. Doen ze dit wel, dan geeft het toch alleen maar baggerreacties. Plus da de helft makkelijk in een dagboek kan/hoort/moet/sex.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:07 schreef Chriz2k het volgende:
Beste Juup©,
Ten eerste wil ik je feliciteren met het slotje, bravo!
Ik wil iemand die normaal zo'n geweldige en revolutionaire visie ten toon spreidt natuurlijk niet voor het hoofd stoten, maar ''Hou het netjes bij 1 klacht of zo.'' komt op mij niet over als een daadkrachtige visie, en dat verbaast mij, jouw reputatie kennende!
Ik hoop dat je beseft dat elke klacht in mijn topic in een apart topic niet had misstaan, maar de sociale jongen in mij dacht bij zichzelf: ''Neen! Ik denk niet dat Juup© dat kan waarderen, dus ik vat alles gewoon samen in één topic, lekker overzichtelijk!''
Ik begrijp dat het in het begin moeilijk is als iemand met een volledig nieuw en verfrissend topicconcept komt aanzetten, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat je het zult omarmen als je er langer over nadenkt!
Groetjes,
Chriz2k.
Ik krijg zelden PM's van users als reactie op mijn posts en/of topics, maar ik heb er naar aanleiding van dit slotje al 5 ontvangen, dat zegt wel iets.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je had kunnen weten dat geen hond een dergelijke OP gaat lezen. Doen ze dit wel, dan geeft het toch alleen maar baggerreacties. Plus da de helft makkelijk in een dagboek kan/hoort/moet/sex.
Groetjes.
Thanks!quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:19 schreef Biogarde het volgende:
Plus da de helft makkelijk in een dagboek kan/hoort/moet/sex.
Groetjes.
Ik vond het ook een fantastisch topique, ik wou er in posten, druk ik op reageren, staat er al een slotje op!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik krijg zelden PM's van users als reactie op mijn posts en/of topics, maar ik heb er naar aanleiding van dit slotje al 5 ontvangen, dat zegt wel iets.
Het was juist een orgie van inhoudelijkheid geworden, een klaagwalhalla samengebracht in één enkel topic.
Open er een topic overquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vond het ook een fantastisch topique, ik wou er in posten, druk ik op reageren, staat er al een slotje op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |