quote:
Je krijgt vast wel een ban voor het posten van een tubgirl equivalente linkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer
Ik ben niet zo'n mietje om de link te editten
Lekkerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga jij daar maar heen ja
Als er een meet in A'dam komt wil ik best zelfgemaakte snacks maken
Kinderen met grof geweld verkrachten lijkt me niet gewenst op de meet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
LekkerEn dan zal ik alle KLB-ers de kunst van het versieren-van-minderjarigen laten zien
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kinderen met grof geweld verkrachten lijkt me niet gewenst op de meet.
Ja, sorry, kon het niet latenquote:
Restecp!quote:
Flikker op naar GS ofzo pikkewasserquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:35 schreef slindenau het volgende:
Jullie zijn allemaal pussies, als je niet tegen zoeen gezwel als die Ananas optreed wordt het alleen maar erger
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:35 schreef afcajos het volgende:
Lol wat een NSBERT
Is dit topic al vol? Dan spam ik wel een paar 100 tieten hier, is sneller gevondenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:38 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind overigens dat Slindenau nu voor straf moet uitzoeken in welk deel de meeste tieten werden gepost.
Nee, alles VOOR dit deel, dus alle 327. Alle links staan in de Wiki.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Is dit topic al vol? Dan spam ik wel een paar 100 tieten hier, is sneller gevonden.
En in de OPquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, alles VOOR dit deel, dus alle 327. Alle links staan in de Wiki.
Ik hoop dat je onder een trein komt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:42 schreef slindenau het volgende:
Pfff, dat verzin je er nu maar even bij, om mijn geniale inval teniet te doen he.
Nee, want er staat "WERDEN" gepost.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:42 schreef slindenau het volgende:
Pfff, dat verzin je er nu maar even bij, om mijn geniale inval teniet te doen he.
Kheb tubgirl gepost zonder gebanned te worden, laat staan een linkjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:45 schreef slindenau het volgende:
Technisch gezien zullen er vast treinen rijden aan de andere kant van de wereld, welke zich dus op dit moment 'boven' mij bevinden (hangt allemaal van het point of view af).
Buiten dat komt die ban er heus wel, dit helpt alleen maar.
Ook deze bekentenis helpt daarbij, de mods zien natuurlijk ook niet allesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb tubgirl gepost zonder gebanned te worden, laat staan een linkje!
Biogarde had hem alleen geëdit.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:47 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ook deze bekentenis helpt daarbij, de mods zien natuurlijk ook niet alles.
Nee, over NS BERTquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:49 schreef slindenau het volgende:
Zullen we de volgende OP trouwens over NSB'ers doen?
Je wil een naamtopic?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:49 schreef slindenau het volgende:
Tyf op Ricko na-apert.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:44 schreef BigKahuna het volgende:
HOI JONGENS IK KOM JULLIE EVEN MEDEDELEN DAT IK NAAR A.K. & T-PAIN LUISTER MET DE CLUBVERSIE VAN DROP IT DOWN LOW!
Is jouw opa dan de special guest?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:49 schreef slindenau het volgende:
Wat is er eigenlijk zo leuk aan een naamtopic?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
Niet persè, NSB'ers in het algemeen. En NSDAP'ers ook enzulks, helden
Aandacht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo leuk aan een naamtopic?
Die van internet of die irl?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Aandacht.
Dat vergroot de afmetingen van mijn lid aanzienlijck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |