Pieuw,quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:20 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, allemaal Spaans praten, juicyhil is er en hij doet is een beetje raar.
Mercie boerkoe?quote:
Kom bij mij tankenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:30 schreef afcajos het volgende:
Wat ga ik vanavond doen? Ik heb weinig zin om wéér thuis te hangen
Youtube?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:33 schreef elfzesendertig het volgende:
Kankeglul! As je ùit den bosch komp ben je voâh fc den bosch, kankeglul! Vieze nepkankegsuppogtâh. Kankeglul! Kankeglul! As je ùit oss komp ben je voâh top, kankeglul! Kankegtâhpic! Kankegrèpos! Mède mâhgelèk gemaak doâh harrypad.
WAT MOT JEquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:27 schreef reetveter het volgende:
BUENAS DIAS SENORITASSS
PSSST PSSST SENORITA MET DIE DIKKAH TIETAAAH![]()
Het fappen was zalig ja!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kom bij mij tanken
Ps: Het fappen samen vannacht was gezellig, (K)(L)(F)
15 kan heus wel, bij 16 ben je zwaar de lulquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het fappen was zalig ja!
Ik moet morgen weer werken dus meer dan 15 bier is niet verstandig
Je moet commercieel worden en die top 40 pwnen jonge !!!!!!111111111111einzquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:40 schreef RickoKun het volgende:
Wat de fuck doen jullie hier, vuile mietjes,
ik masturbeer op jullie zusjes haar tietjes!
Ik kom hard als een baas op de straat, ik snij je fucking moeders tepels op maat en maak ze paraat voor een microscopisch preparaat voor ze kruipend mijn sm-kelder verlaat.
Wat kom je fucking haten, vieze KLB-er?! Met je kankergezeik geef je blijk van wanstaltigheid, vieze kankah stofmijt.
Met mij valt niet te fucken, deze boy zet de topiques in de flow zonder enige vorm van Juup-achtigheids-emo! Dus wat valt er te kijken boy, ga nu maar snel offline, voor ik met je vriendin toy!
Doe hem eens in Oosten ofzo, kan ik ook komenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:39 schreef afcajos het volgende:
Wanneer komt er trouwens een KLB meet?
Daar was geen animo voorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:39 schreef afcajos het volgende:
Lekker centraal ook het oostenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe hem eens in Oosten ofzo, kan ik ook komen
Die is zo anti-grappigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:46 schreef BigKahuna het volgende:
Die Chaudfontaine reclame met die zingende kreeft![]()
Ga maar vast, wij komen later welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:48 schreef RickoKun het volgende:
OK JONGENS VOLGENDE MEET IS IN GRONINGEN 29 AUGUSTUS 20:00 BIJ GROTE MARKT KOMEN MET OF ZONDER WIJVEN OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kom welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:48 schreef RickoKun het volgende:
OK JONGENS VOLGENDE MEET IS IN GRONINGEN 29 AUGUSTUS 20:00 BIJ GROTE MARKT KOMEN MET OF ZONDER WIJVEN OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doe dan rond Amersfoort of Harderwijk ofzo, datis ook niet ver wegquote:
Ik ben het -voor het eerst- eens met dat stuk fruit.quote:
Alleen jammer dat jij niet mag komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben het -voor het eerst- eens met dat stuk fruit.
Ook goed, kan ik op 2 lijnen reddenquote:
Die is vorige week geweest.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:39 schreef afcajos het volgende:
Ook best. Is voor mijn ook maar klein uurtje rijdenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:01 schreef De_Ananas het volgende:
Amsterdam.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alleen jammer dat jij niet mag komen.
Er zit zo'n mooie café op de wallen genaamd: "the old sailer" ging ik wel eens heen vlak voor wedstrijdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:08 schreef Juicyhil het volgende:
Ok, waar in damsco?
FeBo op het damrak?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:19 schreef Sackboy het volgende:
Whaha iemand heeft nog al die 300 topicnummers toegevoegd in de OP ook![]()
BobbyB, was jij dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |