Leuk kerstkado...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb ze waarschijnlijk met de kerst binnen
Jij hebt ook een recordvracht aan berichten vandaag ofniet danquote:
ik zou het voetbalveld gaan betreden, maar regen en onweer gooiden roet in het etenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij hebt ook een recordvracht aan berichten vandaag ofniet danJe zit volgens mij de hele dag al niks anders te doen dan te Fok!ken
's Nachts was de actieve periode, dan kan je zonder afleiding lekker doortypenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik zou het voetbalveld gaan betreden, maar regen en onweer gooiden roet in het eten
Ik heb wel nog een film gekeken hoor, Clerks 2
Muil houwe, kankerlul.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:43 schreef BobbyB het volgende:
Wat moet dat het al die H&K plaatjesPost maar eens een foto van dat wijf dan, dat was het enige leuke aan de film.
Mits je niet aangevallen werd door twee harige torren..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
's Nachts was de actieve periode, dan kan je zonder afleiding lekker doortypen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mits je niet aangevallen werd door twee harige torren..
IEHL
bek dicht, paupermongool.quote:
Dankzij deoquote:
Ik las brood met aambeienquote:
En checkte die ontploffing danquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:43 schreef BobbyB het volgende:
Wat moet dat het al die H&K plaatjesPost maar eens een foto van dat wijf dan, dat was het enige leuke aan de film.
Ja, die foto was vetquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En checkte die ontploffing danGelukkig had BK de foto op tijd genomen
Een tor komt nooit alleen he.... (en ook niet met z'n 2en)quote:
Harold & Kumarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn al je posts op een papiertje
"Why the hell is your ass so dirty? Don't you wipe?"quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn al je posts op een papiertje
Jij neemtook geen halve maatregelen, maar meteen een hor gekochtquote:
quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij neemtook geen halve maatregelen, maar meteen een hor gekocht![]()
Verwijderd door de geheime dienst, stond teveel geheime informatie over FOK! in!!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:02 schreef Triptamine het volgende:
Waar zijn topic 26 tm 327 heen?![]()
Anyway: Zijn jullie niet die baggerusers? hoien, alles goed met iedereen?
maar... maar...? waar moet ik dan op fappen de komende jaren?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Verwijderd door de geheime dienst, stond teveel geheime informatie over FOK! in!!!!
Goed idee, en dan linken naar tubgirl of deze gezellige sitequote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:08 schreef BobbyB het volgende:
Voor de gein zouden wel deel 26 t/m 327 in de OP moeten zetten
Deel 2quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:10 schreef Triptamine het volgende:
Is dat harold en kumar go to white castle?
Goatsequote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Goed idee, en dan linken naar tubgirl of deze gezellige site!!
quote:
Hoezo dat nou weerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:15 schreef slindenau het volgende:
Whehe, Anannananaas gaats een ban krijgen.
Ik ben morgen vrij, maar moet Zaterdag nog werkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:19 schreef Juicyhil het volgende:
Eindelijk weekend!
Pieuw,quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:20 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, allemaal Spaans praten, juicyhil is er en hij doet is een beetje raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |