Ja. Inhoud van dat topic gezien?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:07 schreef Havoc het volgende:
Er was al een sticky Bio, maar omdat het je niet zint qua inhoud delete je em maar?
Kansloos.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:11 schreef Sackboy het volgende:
Vreemde gewaarwording op Schiphol
Vreemde gewaarwording in de trein
Vreemde gewaarwording op dansfeest
Waarom is die laatste dichtgegooid, dit zijn toch kwaliteitstopics? Ik beloof dat dit de laatste was.
Omdat je in KLB zit en ONZ verderop is. KLB is al dagen een puinhoop en we zijn aan het opschonen. Wellicht dat er later ruimte is voor dergelijke topics. Er is er overigens nog één open. Wil best consequent zijn.quote:
Nee, niet beloven dat het de laatste was. Het laatste wat je moet doen is zwichten voor zwakzinnige mods die niet genoeg geld hadden om een fatsoenlijk gevoel voor humor te kopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:11 schreef Sackboy het volgende:
Vreemde gewaarwording op Schiphol
Vreemde gewaarwording in de trein
Vreemde gewaarwording op dansfeest
Waarom is die laatste dichtgegooid, dit zijn toch kwaliteitstopics? Ik beloof dat dit de laatste was.
Lees nog eens jouw tweede topicquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:40 schreef MdMa98 het volgende:
Het HondaFanboytopic zonder opgave van reden gesloten. Getuigt van potentieloze moderatie in dit forum. We zijn dit gewend van Fok, maar het kan ook anders.
Zou alle 3 de OP's in dat open topic kunnen zetten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat je in KLB zit en ONZ verderop is. KLB is al dagen een puinhoop en we zijn aan het opschonen. Wellicht dat er later ruimte is voor dergelijke topics. Er is er overigens nog één open. Wil best consequent zijn.
Jarno is ook unbanned dus?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:10 schreef remlof het volgende:
Een schone lei.
Thanks, maar als er na drie minuten een slotje op wordt gegooid heb ik er natuurlijk nog weinig zin in.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:14 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee, niet beloven dat het de laatste was. Het laatste wat je moet doen is zwichten voor zwakzinnige mods die niet genoeg geld hadden om een fatsoenlijk gevoel voor humor te kopen.
Die gasten herkennen zelfs geen goed topic als het recht in hun face staat te ejaculeren.
Ik zou zeggen, blijf ons verwennen met dergelijke topics, heerlijk! Onder welke categorie valt het eigenlijk? Ik vind het een soort hybride lemming. Anyway, ik hou d'r wel van.
Goed idee, heb ik gedaan (min of meer)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zou alle 3 de OP's in dat open topic kunnen zetten.
Heb ik met de pisemmer gerammeld? Nee toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hopelijk niet, FOK schiet niets op met dergelijke kansenusers.
Klacht is een klacht dat is een feit. Topic is niet weggeflikkerd maar op slot.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:51 schreef RickoKun het volgende:
"Zoon, wilt gij barbeknoeien?"
Moderatie wat ebola mag krijgen, ik wist niet dat die makaule kankah mods zélf wel eventjes topics weg mochten flikkeren. Geen mensch die het nog gelezen heeft terwijl er wel dergelijk een klacht in zit. Een klacht is een klacht.
Je kan flink de kanker krijgen als je al na 1 minuut zelf eventjes bepaalt dat hij dicht mag, terwijl er oh zo veel topics open blijven die veel hersenlozer zijn.
Ik heb een klacht!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Heb ik met de pisemmer gerammeld? Nee toch?
Juup is een sukkel, ik onderschrijf je.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:51 schreef RickoKun het volgende:
"Zoon, wilt gij barbeknoeien?"
Moderatie wat ebola mag krijgen, ik wist niet dat die makaule kankah mods zélf wel eventjes topics weg mochten flikkeren. Geen mensch die het nog gelezen heeft terwijl er wel dergelijk een klacht in zit. Een klacht is een klacht.
Je kan flink de kanker krijgen als je al na 1 minuut zelf eventjes bepaalt dat hij dicht mag, terwijl er oh zo veel topics open blijven die veel hersenlozer zijn.
Het is lullig om te zeggen dat je er nu een topic over moet openen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:53 schreef Italo het volgende:
[..]
Ik heb een klacht!
Ik ben nu daadwerkelijk aan het nadenken over wat er zou kunnen rammelen in een emmer gevuld met pis.
Bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |