Ja zit ik hier dus hé? Echt zo achter deze pc dus op dit moment, en niet in de keuken ofzo dus!
Enniewajs, ik zat hier dus zo te chillboyen zoals het een echte KLB baas beaamd, kwam mijn lieve moeder de kamer binnen laupfen
Ik zat dus toenzullksch te gamen hé? Fable namelijk! Maarja toen zei el mami chulo: "Eyz Rickardo chica van me, pa vond het wel een goed idee om te bbq-en hé? Wanneer wil je dat doen?"
ik zo: "OHHHHH JA MAMA DAAR HEB IK ZIN IN!"
En was opgetogen als een 13 jarige jongen die wordt afgetrokken door zijn 23 jarige stage-lerares!
Nou en toen zei ik: Weetjewat! Laten we dat morgen doen, hebben we meer tijd!"
Laat het nou zo diabolisch, duister en puur aids zijn dat ik niet op een site heb gekeken waar je dus kan zien of het mooi of slecht weer word, nieuwe technologie enzo dus hé?
Nou blijkt dus dat het morgen gaat onweren en plenzen

( EN DAN IEDEREEN ZEGGEN DAT HET 10 DAGEN MOOI WEER ZOU ZIJN OFZO

)
Maar nu willen mijn ouders vandaag niet meer barbeknoeien omdat we nu al te weinig tijd hebben

Kankerzooi, nu ga ik maar wat kinderen vermoorden in de lokale Macdonalds (18 km hier vandaan, maar dat boeit niet want dan heb ik een uitlaatklep enzo, want die happy meals daar word niemand happy van, maar van kibbelingen wel bij de lokale visboer, maar laat het nou net zo zijn dat die dus op vakantie is en ik dus pas over 2 week zijn heerlijke kibbelingen mag opeten maar ondertussen zal ik dan wel geen geld meer hebben omdat ik nog steeds een boete moet betalen, bovendien als je dit leest heb ik succesvol weer 2 minuten van je leven verspild)
Nou maar goed, ik ben nu een boos visje en ga nu maar denk ik wat patat vreten ofzo.
Klacht: Moet je maar lezen, oetlul
Samenvatting: Ik heb gezegd dat ik morgen wel wil bbq-en (3 uur geleden ofzo) maar ik zie nu dat er onweer is morgen en dat we nu helemaal niet meer kunnen barbecummen.
Plaatje wat nu dus niet meer door gaat omdat ik een te hoge ping heb: