abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60347211
Gisteren was ik op een oudhollandsch dansfeest van mijn studentenvereniging, dat werd georganiseerd in Thijs' Vrij Paleis, een keurig etablissement in mijn woonplaats. Bij binnenkomst haalde ik uiteraard eerst een pilsje bij de bar. 'Kost dat?', vroeg ik. 'Twee keer de helft', kreeg ik als antwoord. Flauw. Uiteindelijk was het nog lauw bier ook.

Tussen de immer blanke studenten op de dansvloer viel mijn oog op twee dames die zaten te lebberen aan hetzelfde bierglas. Wat doen twee dames met één beker vroeg ik me af. Ik zal het waarschijnlijk nooit te weten komen aangezien ze richting de toiletten vertrokken met een videocamera in de hand. Frappant. Afijn, ik liep de dansvloer maar eens op.

Daar zag ik een Amerikaanse schone van rond de 1m65 lang, blond haar, blauw topje, kort rokje en pronte tietjes. Ze was wel een beetje preuts want ze hield met 1 hand haar rokje vast tijdens het dansen. 'Wow, that's some big headlights you got there!' fluisterde ik subtiel in haar oor. 'Thanks, but I'm having my period' fluisterde ze terug, waarna ze opeens vuurrood aanliep en wegvluchtte. Vreemd, dacht ik nog.

Ik kreeg een duw van iemand die aan het skanken was, waardoor mijn bierglas op de grond kapotviel. Deze klapjostie danste als een ware Technoviking en dacht blijkbaar dat de gehele dansvloer voor hem was. Ik dacht eerst dat het zoeen Duitse relmof was, maar bij navraag bleek het om een Brit te gaan. Carrick Rollins, was zijn naam, en hij had het kapsel van die ene pensioendeskundige van tv, ik ben z’n naam ff kwijt.

Ik zei er wat van, en aangezien ik eerder op de dag al twee van dit soort klapjosties tegen was gekomen werd ik het zat en gaf ik hem een duw. Hij viel achterover. 'Whaha, backward pwnage!', riep ik hem toe. Hij werd boos en wilde me een kopstoot verkopen maar hield in toen hij zag dat er twee donutvreters in de zaal aanwezig waren. Het was uiteindelijk dus gewoon een linkebal.

Toen had ik het wel weer gezien op dit hoogstopmerkelijke dansfeestje, en ging ik ervandoor. Eenmaal buiten op het parkeerterrein zag ik dat er een steen door de ruit van een auto was gegooid, terwijl er toevallig iemand op een scooter al claxonerend op z'n droeftoeter van de plaats delict wegreedt. Ik was te moe om er nog aandacht aan te besteden. Ik ging alleen nog even langs de Albert Heijn (daar werkt namelijk zoeen mooie dame als teamleidster) om een magnetronmaaltijd te halen. Sproitjes met sloavink, mijn favoriet.

klacht: pauperjosti die binnen als Technoviking danst, dat kan immers alleen in de buitenlucht
subklacht: mensen die dit topic en de twee voorgaande topics niet snappen
bonusklacht: cursieftypers

meevaller: de wasemkap in m'n nieuwe keuken is inmiddels weer gerepareerd

samenvatting: laatste deel in de trilogie, dit was me het dagje wel
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_60347236
Beste OP van de maand!
pi_60347264
God nee weer zo een. Slotje?
pi_60347271
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:07 schreef Scoobysnacks het volgende:
God nee weer zo een. Slotje?
please
pi_60347285
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:04 schreef Sackboy het volgende: