quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:05 schreef de_boswachter het volgende:
Hey CopyCat geef me je linkje eens even van dat topic![]()
Gooi ik de jouwe open. Flikker ik de rest dicht (als er nog een rest is). Omdat het weekend is dan maar he. Anders slapen er hier een paar slecht
![]()
Als stand-in van Cc... een prettig weekend en welterustenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:09 schreef Pheno het volgende:
Kan dit topic nou weer open:
Ik erger me aan 'Ik irriteer me'.
Een terechte klacht, waar ook voorbeelden bij te verzinnen zijn waar geen op-de-pik-getrapte-mod meteen een slotje op hoeft te gooien. Er zijn genoeg mensen die er normaal reageren, wat een triest slotje zeg.
Ja, dat zei ik al, je gedroeg je als een castraat.quote:
Ik erger me aan 'Ik irriteer me'.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:05 schreef de_boswachter het volgende:
Gooi ik de jouwe open. Flikker ik de rest dicht (als er nog een rest is). Omdat het weekend is dan maar he. Anders slapen er hier een paar slecht
![]()
Barmhartige Samaritaan die je d'r godverdomme bent.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:05 schreef de_boswachter het volgende:
. Anders slapen er hier een paar slecht
Het is soms zo makkelijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:05 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is soms zo makkelijk.
Goed weekend. En een fijne vakantie. En dan welkom terug. Vol goede mo(e)d.
Okee remlof, doen we.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:48 schreef remlof het volgende:
Kunnen we het hier beperken tot feedback?
Voor KLB gerelateerde slowchat kunt u terecht in [KLB Bagger SC #11] Technoviking!
Bedankt
Ah, da's een fraaie feature dan. Ik ga het zometeen proberen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, daar blijven je niet-feedback posts namelijk wel staan.
Kijk dít is dus kwaliteit. En ondertussen staan er nog steeds diarreestukjes van gisteren doodleuk open.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:11 schreef Sackboy het volgende:
Vreemde gewaarwording op Schiphol
Vreemde gewaarwording in de trein
Vreemde gewaarwording op dansfeest
Waarom is die laatste dichtgegooid, dit zijn toch kwaliteitstopics? Ik beloof dat dit de laatste was.
Straks zijn de proxies op en dan stopt het Internet, lullo!quote:
Oh, deze is straks ook weg.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:54 schreef APK het volgende:
Straks zijn de proxies op en dan stopt het Internet, lullo!
Kijken of je dan nog zo popu bent bij de oldbies.
Nee, niet beloven dat het de laatste was. Het laatste wat je moet doen is zwichten voor zwakzinnige mods die niet genoeg geld hadden om een fatsoenlijk gevoel voor humor te kopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:11 schreef Sackboy het volgende:
Vreemde gewaarwording op Schiphol
Vreemde gewaarwording in de trein
Vreemde gewaarwording op dansfeest
Waarom is die laatste dichtgegooid, dit zijn toch kwaliteitstopics? Ik beloof dat dit de laatste was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |