het was een grap uit Armageddons tijd anders snapte die hem nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:52 schreef afcajos het volgende:
Is inderdaad een matige grap PM, je stelt me teleur![]()
Het bewijs dat de Limburgers een stel achterlijke mongolen zijn, bedankt!quote:
Met genoegen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het bewijs dat de Limburgers een stel achterlijke mongolen zijn, bedankt!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:48 schreef De_Ananas het volgende:
Wordt die JVDS kloon nog gebanned? Ik dacht dat julli ehet baggervrij wilde hebben.
Weetje wat dit feedback topic is?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:47 schreef MouzurX het volgende:
Kan er ff een ban worden gezet op het constant posten van plaatjes zoals "bazentopic"
Dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Meld ze maar in een Topic Report als je ze tegenkomt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef BobbyB het volgende:
het is weer een zooitje in KLB.
Hou die Onur pics ff in de SC en niet in elk topic, zo is de lol er ook snel vanaf.
En JVDS?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Meld ze maar in een Topic Report als je ze tegenkomt.
Nah, de modjes willen toch niet zo graag een baggervrij KLBquote:
De ergste staan in het banmeldtopic. Degenen die denken er nog mee door te moeten gaan staan er zometeen bij.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef jordeeeh het volgende:
Was er trouwens niet besloten dat al die oneliner plaatjes een ban zouden opleveren?
Ah okequote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
De ergste staan in het banmeldtopic. Degenen die denken er nog mee door te moeten gaan staan er zometeen bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is het erg als ik moet lachen om die baas?Het is ook wel leuk, maar niet in alle topics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Agree.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is ook wel leuk, maar niet in alle topics.
Dat dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is ook wel leuk, maar niet in alle topics.
Maar nog niet helemaal.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:21 schreef behangplakker het volgende:
Topic bijna vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |