Valt toch wel mee? Valt ook nog Chinees onderquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
1x per week een vette hap ?
En dan klaag je over anderen.........
Mwoah, op z'n tijd is het wel lekker, als je een dag de stad in bent geweest en je ziet de gouden Mquote:Sowieso dat mensen die meuk wat ze bij de Mac voorschotelen eten noemen. Dan vreet ik nog liever uit een composthoop.
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1185971/1/25#60771112]dinsdag 12 augustus 2008 19:36[/url
Ohja: Zelf koken = zelf frituren. En nee ik heb geen puisten. Die zijn al zo hard dat het mijn gezicht is geworden. Kwestie van steevast doorbakken.![]()
Inderdaad!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:42 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Niets, zolang je dat ding niet elke dag gebruikt.
Al deed je het 1 keer in je hele leven, het is niet te eten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:38 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Valt ook nog Chinees onderAls student mag dat
[..]
Mwoah, op z'n tijd is het wel lekker, als je een dag de stad in bent geweest en je ziet de gouden MDan is het op z'n tijd wel lekker. Zolang je het niet vaker dan 1 keer per maand ofzo doet
Wat een slap excuusquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Probeer eens een maaltijd voor 1 persoon te maken zonder spullen over te houden succes.... Want dat lukt niet...
Ga naar [HOMO] ofzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:42 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Niets, zolang je dat ding niet elke dag gebruikt.
Inderdaad. Macdonalds zuigt ook zwaar. Altijd als ik er zin in heb is het na afloop weer een teleurstelling!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Al deed je het 1 keer in je hele leven, het is niet te eten.
iddquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:45 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Wat een slap excuusDat lukt me al jaren. En als je het niet lukt kun je altijd nog sociaal proberen te doen en samen met je huisgenoten koken, en als je geen student meer bent dan ben je al even in de 20 en zou je eens een meid moeten gaan zoeken
Élke avond 1 persoonseten maken is kut. Ik heb trouwens ook geen huisgenoten en ben nog maar 20.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:45 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Wat een slap excuusDat lukt me al jaren. En als je het niet lukt kun je altijd nog sociaal proberen te doen en samen met je huisgenoten koken, en als je geen student meer bent dan ben je al even in de 20 en zou je eens een meid moeten gaan zoeken
Wtf heeft frituren met afval te maken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:47 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Jij naar het afval-topic in LIFGrow up, puber.
Dan trek je bij je vriendin in? Of kun je die niet krijgen door je dikke buik en je huid vol mee-eters?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Élke avond 1 persoonseten maken is kut. Ik heb trouwens ook geen huisgenoten en ben nog maar 20.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |