Mja...quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:17 schreef Nikmans het volgende:
Eerste punt op de agenda: mensen die 'met gimmicks' typen zoals onderstrepingen, bold, schuin en in spoilers.
Of het worden er meer zoals nu al het geval is.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja...
het is irritant, maar als je het negeert, gaat het misschien wel weg.
1136, de 'grondlegger' (quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja...
het is irritant, maar als je het negeert, gaat het misschien wel weg.
Het gaat om KLB tochquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:51 schreef remlof het volgende:
Wat T_T zegt. Hier alleen op- en aanmerkingen over/op de moderatie in KLB graag.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:58 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het gaat om KLB toch
Topic gemaakt in FB
Dat dusquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:51 schreef remlof het volgende:
Wat T_T zegt. Hier alleen op- en aanmerkingen over/op de moderatie in KLB graag.
*zucht* 'Gimmicks' in KLBquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:07 schreef slindenau het volgende:
Dan wil ik graag uitleg waarom de moderatie in KLB hier niet tegen optreed?
We zitten toch in KLB, of mis ik ietsquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:09 schreef Juicyhil het volgende:
[b]Jezus man, slindenau. Wat ben jij toch ook zeikerd zeg. Stap naar het bestuur ofzo[/b
Sollyquote:Deepart toch
Probeer het voortaan in een ander subforum met zulke topics
Geen dank.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Automobilisten die fietser van rechts geen voorrang verlenen.
TT aanpassen aub: verlenen ipv verleent.
Done. Tevens van fietser, fietserS gemaakt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Automobilisten die fietser van rechts geen voorrang verlenen.
TT aanpassen aub: verlenen ipv verleent.
quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Done. Tevens van fietser, fietserS gemaakt.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, bedankt, ik kreeg die S er niet meer op.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oei dat weet ik niet, vraag het aan een FA?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:41 schreef De_Ananas het volgende:
"Ohwja, hahaha, ik flap altijd alles er zo uit"
Kan ik gebanned worden?
Denk om je hart.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:02 schreef Robsterr het volgende:
Conjo's, gooi godverdomme niet al mn topiques dicht. Ik ben zo'n beetje de enige hier die de kwaliteit van de klaagbaak probeert hoog te houden.
Zeer triest. Ga echt werk zoeken ofzo, modjes. Vieze krakers met jullie vunzige dreadlocks.
Vraag anders even of je met Wilders Travel een enkeltje curacao kan krijgen. Graties und voor niks.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:02 schreef Robsterr het volgende:
Conjo's, gooi godverdomme niet al mn topiques dicht. Ik ben zo'n beetje de enige hier die de kwaliteit van de klaagbaak probeert hoog te houden.
Zeer triest. Ga echt werk zoeken ofzo, modjes. Vieze krakers met jullie vunzige dreadlocks.
Zou jij weg willen blijven uit dit topic? Dank je.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vraag anders even of je met Wilders Travel een enkeltje curacao kan krijgen. Graties und voor niks.
Alsje.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zou jij weg willen blijven uit dit topic? Dank je.
Conjo, met wie denk jij te kunnen sollen .quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vraag anders even of je met Wilders Travel een enkeltje curacao kan krijgen. Graties und voor niks.
Omdat zelfs in een verkankerd topic je posts offtopic zijn. An sich een hele prestatie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:07 schreef mooiboi89 het volgende:
Even een vraagje, waarom worden mijn posts verwijdert in een topic dat toch al verkankerd is, communistisch bewind hierzo bah!
Het betreft het SBS topic.
Al heel lang niet meerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:07 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Je bent zelf de grootste baggeraar kerel
Swa, zit niet te fokken met mn bradda.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat zelfs in een verkankerd topic je posts offtopic zijn. An sich een hele prestatie.
Communist! En moet ik dat opvatten als complimentquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat zelfs in een verkankerd topic je posts offtopic zijn. An sich een hele prestatie.
Wat heeft de heer/mevrouw Juicyhil nu weer misdaanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zou jij weg willen blijven uit dit topic? Dank je.
Krijg de pestkanker dan maar, swazilanderquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:16 schreef mooiboi89 het volgende:
[..]
Communist! En moet ik dat opvatten als compliment?
En Robbster, opkankeren man, ik ben je chocoprins niet![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:07 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Je bent zelf de grootste baggeraar kerel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |