Je kijkt maar.quote:
Ik zet het even in de OP als regelquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:48 schreef Biogarde het volgende:
Topic is weg. En ik ben serieus. De volgende die rommel post over mede-users gaat wieberen.
Da's niet nodig, dus haal dat er aub maar uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zet het even in de OP als regelen nu opzouten met jullie SC geklaag hier.
Heel simpel (en dit is het laatste dat ik er over duidelijk maak):quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:00 schreef slindenau het volgende:
Jamaar, ik kan niet leven zonder bagger, dus ik wil wel graag van te voren, zwart wit op papier (internet mag ook) hebben staan wat ik wel en niet mag.
okquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's niet nodig, dus haal dat er aub maar uit.
Dus als je de TS bent mag je niet meebaggeren of zelfs slowchatten als je een KLB SC deel opentquote:Als een topicstarter meebaggert, slowchat of offtopic gaat kan het zomaar zijn dat het topic op slot gaat
Ik wist dat deze vraag ging komenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus als je de TS bent mag je niet meebaggeren of zelfs slowchatten als je een KLB SC deel opent
Hey, jullie zijn consequent of jullie zijn het nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wist dat deze vraag ging komen![]()
Wat denk je zelf?
Ik zou die regel selectief gaan toepassen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wist dat deze vraag ging komen![]()
Wat denk je zelf?
Dan laten we 1136 in het vervolg de SC openen. Lekker rustig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus als je de TS bent mag je niet meebaggeren of zelfs slowchatten als je een KLB SC deel opent
En dat terwijl ik nooit op 1 sta met het aantal postsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan laten we 1136 in het vervolg de SC openen. Lekker rustig.
Ja die deed me juist overtuigen dat ie dicht moest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:07 schreef Armageddon het volgende:
hé ondeugend! Halve tamme! Waarom gooi je m'n topic dicht? Ik heb godverdomme net een paint gemaakt.
Wat dacht jij van gebagger met plaatjes? Spreek de users er maar op aan die toch plaatjes gaan posten ondanks dat ik aangegeven had dat niet te willen.quote:
Dat is toch niet zijn probleem?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat dacht jij van gebagger met plaatjes? Spreek de users er maar op aan die toch plaatjes gaan posten ondanks dat ik aangegeven had dat niet te willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |