hmm zie et nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
vorig topic, kruisjes van dupje..
Kut kloonquote:
nee, dat doen we pas als jij niet meer zakt voor je AVDquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]precies.... wij snappen elkaar
Met dit weer in een bad van 40 graden... ik moet er niet aan denken!quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gisteravond was ik eerst in ons minizwembadje gaan liggen en daarna in een warm bad van 40 graden ofzomaar dan is het juist weer wel lekker koel als je dan benden zit als je zo warm bent geweest
Ik had het koud gekregen buiten want was het bad al uitgegaan en toen moest papa nog gaan douchenquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met dit weer in een bad van 40 graden... ik moet er niet aan denken!
Wat de neuk moet je daar nou weer meequote:Op donderdag 31 juli 2008 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://home.hetnet.nl/~mjhoeve/vvsim2.swf
Heerlijk is dat hè, met dit weerquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:48 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga zo na t eten nog ff onder de douche denk iklekker 20 graden ofzo
Gratieschquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
woei
mn kluwer collegebundels voor gratisch zijn binnen
Even in een zwembadje gaan liggen koelt nog meer afquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heerlijk is dat hè, met dit weer
[..]
Ingezonden dat we een roze kluwer wilde, vonden het leuk idee, kregen als dank gratisch bundelquote:GratieschVolgens mij heb je het al eens verteld, maar doe nog eens
.
Er is een meetquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:08 schreef J-heronimus het volgende:
Vanavond nog mensen uit?
Goh, daar is swarma ook weer met zn grote bek hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:07 schreef swarmahoer het volgende:
zorg gewoon dat je bijleest en geen topics van gister post die kennen we allemaal al
En ben je al bruinquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:33 schreef Doodkapje het volgende:
Jeeeeezzz,... ga je ff een middagje naar de Bizonbaai (uiteindelijk toch geen Berendonck) en is er alweer 1 topic vol...
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goh, daar is swarma ook weer met zn grote bek hoor.
valt mee hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:19 schreef LastRequest het volgende:
Zonder Yasha is het gelijk over met de pret hier?
En ik ben er zo niet meer denk ik, we doen altijd alleen ff mail checken.. pap zal zo wel klaar zijn.
Dan gaan we eten op de boulevard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Die heb ik al vaker gehad dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:47 schreef LastRequest het volgende:
Ohw je hebt zeker een meet met alleen maar kerels nu?
Man, ik word net wakker. Ik moet nog eten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
21u is 't dus bij VB, Mikkie kom ook ff
Boeie, we zien je zoquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Man, ik word net wakker. Ik moet nog eten.
wellicht zie ik jullie nog, ik ga nu wegquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga nog even socializen en dan pak ik de bus, voor het gemak hebben Piet enik om 21.00 bij de BK afgesproken want ik heb een zoekmensenopterrassenfobie, dus Bram als je nog komt en dit leest 21.00 BK dus en daarna zijn we op het terras te vinden
omg, ik kan echt alles met bier, behalve het opdrinken lijkt welquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als je zo kijkt lijkt het net alsof ik geen ogen hebop de grote foto is dat gelukkig niet
Daar hebben ze een woord voor. "Meet."quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat? Er is niemand in dit topic aan het spammen ?![]()
Kun je tegenwoordig ook inentingen krijgen bij het radboud dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:18 schreef Californium het volgende:
inentingen! kut! moet het radboud nog mailen
wel als medewerksterquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig ook inentingen krijgen bij het radboud dan?
Hep B vaccinatie.... maar kreeg net een ingevingquote:
Pardonquote:
Loop je coschappen daar dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:22 schreef Californium het volgende:
[..]
wel als medewerkster(stagiair dus) maar moet de derde spuit(Hep B) halen op me verjaardag en dan zit ik in schotland
nee heb daar 4,5 maand stage gelopen.... en toen mocht ik gratis Hep B spuit halen die ik voor mijn opleiding toch moest hebbenquote:
Ah op die fiets, moest gvd vorig jaar naar Ede voor m'n inentingenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:29 schreef Californium het volgende:
[..]
nee heb daar 4,5 maand stage gelopen.... en toen mocht ik gratis Hep B spuit halen die ik voor mijn opleiding toch moest hebben
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah op die fiets, moest gvd vorig jaar naar Ede voor m'n inentingen
2 maanden eerder of 2 maanden later? Zal er niet op neer komen maar moet wel mijn afspraak verzetten hequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:46 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb dus a en b
maar de 3e herhaling is na n half jaar die komt niet neer op een maandje later of zocali
jammer dat je er niet wasquote:
Sorry, ik hoop volgende keer beter, maar zit echt niet lekker in mn vel laatste tijdquote:
dus je hebt er tóch iets mee te maken?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:01 schreef Mikkie het volgende:
De hepatitisvaccinaties zijn populair vandaag
Ik ben onschuldigquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:22 schreef Faithy het volgende:
[..]
dus je hebt er tóch iets mee te maken?
Wie de fuck ben jij nou weerquote:
Waarom dan met een kloonquote:
werkkloonquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
ja ik begrijp er ook geen bal van
jij heul welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
ja ik begrijp er ook geen bal van
op het internet ben ik een man jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:04 schreef HostiMeister het volgende:
Beetje op je internet piemel getrapt?
Wat wil je ermee zeggen danquote:
Op de motor ook.quote:
Spannendquote:
Ik heb inderdaad mijn M rijbewijs niet, maar dat hoeft ook (nog) nietquote:
Voor de PMS dagenquote:
Ik was te lui om ook Motor te typenquote:
Ga rijden dan, het is fuckin' goed weerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:11 schreef Faithy het volgende:
god, ik verveel me écht de teringheb zelfs in userfoto's gepost
klikquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:11 schreef Faithy het volgende:
god, ik verveel me écht de teringheb zelfs in userfoto's gepost
zit op m'n werkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik was te lui om ook Motor te typen.
[..]
Ga rijden dan, het is fuckin' goed weer.
als ik als een vrouw zou rijden, bedoel ikquote:
Jij ook met je Arnhem hoofdquote:
Je hebt heeelemaal gelijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:14 schreef Faithy het volgende:
[..]
als ik als een vrouw zou rijden, bedoel ik
begrijpend lezen cursusje volgen?
het is eentopic in MyActiveTopics, is dus een topic van mijquote:en nu weer weg naar je eigen topic(s)![]()
Of voldrukken met GHBquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
Zal ik anders een jointje na het werk gaan roken met MoBlo, wordt ze misschien wat chiller
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:20 schreef Pheno het volgende:
Mja, dat arnhemse zit er toch in he, die haat.
Nee dat is laagquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En d'r dan meesleuren na mijn grot?
Spioneren, kijken wanneer die lui daar uit arnhem de boel hier komen slaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar MOBLO wat doe je hier eigenlijk? Zit je op school in NIJM ofzo?
In het verkeerde lichaam geboren?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:40 schreef Faithy het volgende:
ik ben heul geen schatje
ik ben een stoere chagerijnige bikk0l met een baard en een bierbuik en een harley
Je zit op het HAN in Arnhem?quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo en wat het gisterenavond een beetje gezellig?
Bel je zelf toch evenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:06 schreef Faithy het volgende:
nope
zit al de hele dag op een telefoontje van dat tering Portaal te wachten
zouden vandaag bellen. We weten het namelijk alleen nog maar officieus (heb het in het systeem gezien) en nog niet officieel
dus zit echt mn nagels op te vreten hier (en keihard op Fok! te posten om maar wat anders te doen te hebben, aangezien er op het werk ook geen ene moer te doen is
)
Hij kwam toch met die opmerkingquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:23 schreef swarmahoer het volgende:
en pietje mikkie kan helemaal niet drummen
Ik heb ook 3 nummersquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oud nr is relatief bij swarma, hij heeft altijd 3 mobiele nummers.
* Cocktailprikker kuchtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:18 schreef Faithy het volgende:
eerst moet Lucas zn rbw maar 's halen, de lutser
godver, weer een notequote:
Ik had een date! De eerste sinds mijn vrijgezelle bestaan. Als een vrouw gek genoeg is met mij uit te willen dan zou ik wel gek zijn die af te wijzen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:21 schreef swarmahoer het volgende:
kardinaal waarom was je er neit eigelijk?
en houniet waar woon jij nu op kamers en waar normaal gesproken ?
Die grap is al eens gemaaktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had een date! De eerste sinds mijn vrijgezelle bestaan. Als een vrouw gek genoeg is met mij uit te willen dan zou ik wel gek zijn die af te wijzen!
Leintjuh is toch die fokster die veelvuldig seksdates regelt via kpd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:05 schreef Faithy het volgende:
je spaart ze hè?
ik ga naar huisen daarna bieren met Fok! Arnhem (remlof en Vork)
en Isabeau en Leintjeuh
Ok!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die grap is al eens gemaakt
En die had gisteren een date met De_Kardinaal?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Leintjuh is toch die fokster die veelvuldig seksdates regelt via kpd?
Overloperquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:05 schreef Faithy het volgende:
ik ga naar huisen daarna bieren met Fok! Arnhem (remlof en Vork)
en Isabeau en Leintjeuh
In het bos van het Goffertparkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Overloper, regel eens een Arnhem & Nijmegen meet
.
Over de Kardinaal is mij niet meer bekend dan dat hij hier af en toe post....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En die had gisteren een date met De_Kardinaal?
Nope! Niet geschoten is altijd mis! En dat mag je letterlijk opnemen in dit geval! Ach verspreid je winkans zeg ik altijd maarquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:36 schreef Manu82 het volgende:
Hoho, ik zag gewoon een post over een geile fokster en De_Kardinaal die gister een date sinds lange tijd had gehad, dus ik hoopte voor hem dat hij 'lucky' was geweest
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:20 schreef Pheno het volgende:
Mja, dat arnhemse zit er toch in he, die haat.
Nou net laatste 3 uurtjes half op de kruk gezeten, maar toen was het kwaad al geschietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:14 schreef swarmahoer het volgende:
hele dag gestaan ?
Tijdverschilquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:49 schreef swarmahoer het volgende:
ik moet maandag nog vroeger open al helemaal met het tijdsverschil
Ohja, hoop dat je een beetje relaxte maatschappij hebtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:58 schreef swarmahoer het volgende:
ga naar indonesie
737 bowing dus gok van welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ohja, hoop dat je een beetje relaxte maatschappij hebt
Gooi 't daar maar opquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
O jah dohKan je nagaan hoe moe ik ben
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:15 schreef swarmahoer het volgende:
ik vond boeing zo oninteressant klinken
quote:
Die is nu aan 't bierdrinken met die lui, let eens op en lees eens bijquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:35 schreef swarmahoer het volgende:
moblo ben je dr ? we hebben je contact nodig
Jij bent de man van de nummersquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
wie heeft dr nummer ?
Een goede reeks begint bij jezelfquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik pleit voor meer inhoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |