hmm zie et nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
vorig topic, kruisjes van dupje..
Kut kloonquote:
nee, dat doen we pas als jij niet meer zakt voor je AVDquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]precies.... wij snappen elkaar
Met dit weer in een bad van 40 graden... ik moet er niet aan denken!quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gisteravond was ik eerst in ons minizwembadje gaan liggen en daarna in een warm bad van 40 graden ofzomaar dan is het juist weer wel lekker koel als je dan benden zit als je zo warm bent geweest
Ik had het koud gekregen buiten want was het bad al uitgegaan en toen moest papa nog gaan douchenquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met dit weer in een bad van 40 graden... ik moet er niet aan denken!
Wat de neuk moet je daar nou weer meequote:Op donderdag 31 juli 2008 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://home.hetnet.nl/~mjhoeve/vvsim2.swf
Heerlijk is dat hè, met dit weerquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:48 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga zo na t eten nog ff onder de douche denk iklekker 20 graden ofzo
Gratieschquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
woei
mn kluwer collegebundels voor gratisch zijn binnen
Even in een zwembadje gaan liggen koelt nog meer afquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heerlijk is dat hè, met dit weer
[..]
Ingezonden dat we een roze kluwer wilde, vonden het leuk idee, kregen als dank gratisch bundelquote:GratieschVolgens mij heb je het al eens verteld, maar doe nog eens
.
Er is een meetquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:08 schreef J-heronimus het volgende:
Vanavond nog mensen uit?
Goh, daar is swarma ook weer met zn grote bek hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:07 schreef swarmahoer het volgende:
zorg gewoon dat je bijleest en geen topics van gister post die kennen we allemaal al
En ben je al bruinquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:33 schreef Doodkapje het volgende:
Jeeeeezzz,... ga je ff een middagje naar de Bizonbaai (uiteindelijk toch geen Berendonck) en is er alweer 1 topic vol...
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goh, daar is swarma ook weer met zn grote bek hoor.
valt mee hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:19 schreef LastRequest het volgende:
Zonder Yasha is het gelijk over met de pret hier?
En ik ben er zo niet meer denk ik, we doen altijd alleen ff mail checken.. pap zal zo wel klaar zijn.
Dan gaan we eten op de boulevard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |