Dan heb je langer dan een maand niet upgedate, kan dat?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben uit het lijstje hierboven verdwenen?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:09 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Totale offtopic Vraag Post
Conleche, die ondertitel, is dat nou je favoriete bereiding van biefstuk![]()
Okee, ik vraag me gewoon af wat het wel is!
hoezo polderbewoners opeens nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom zou het raar zijn om met de fiets boodschappen te doen?Polderbewoners daargelaten...
Hoe was Prague??quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Hoi schatjes van me!![]()
.
Zie ik jullie ineens in de AT staan, dus even zwaaien. Overleven jullie de hitte een beetje? Ik smelt zowat buiten, maar ik moet en zál een kleurtje krijgen
.
Dat eerste kon ik bedenken idd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
want con is met
en leche is melk
leuke foto's by ze way!
[..]
hoezo polderbewoners opeens niet![]()
?!
Oh, best een leuke stad hoor, maar het kon me niet echt interesseren verder. De Tsjechische reisleidster was nog het mooistquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, best een leuke stad hoor, maar het kon me niet echt interesseren verder. De Tsjechische reisleidster was nog het mooist![]()
.
Volgend jaar maar weer naar Frankrijk, Italië of Spanje. Dat zijn mijn landen.
Ik dacht vandaag nog aan jequote:Op woensdag 30 juli 2008 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Hoi schatjes van me!![]()
.
Zie ik jullie ineens in de AT staan, dus even zwaaien. Overleven jullie de hitte een beetje? Ik smelt zowat buiten, maar ik moet en zál een kleurtje krijgen
.
Het was echt ráár weer daar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik ga er nog heen! Hoe was het weer?
Aww!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht vandaag nog aan je
dat ik het jammer vond dat je hier nooit meer was
Hoofdrol?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:30 schreef k_i_m het volgende:
Ik woog vandaag precies 75kg. Heel gek, maar ik voelde me ineens een beetje vadsig, terwijl ik mezelf eigenlijk al best wel dun vond de laatste tijd. Nu merkte mijn wederhelft op dat mijn hoofdrol zich in drie bijrolletjes heeft gesplitst en dat het daar wel eens van zou kunnen komen.
Bedankt!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was echt ráár weer daar.
Warm en koud wisselden elkaar razendsnel af. Dus ik trok dan m'n trui uit omdat ik het warm had en zodra ik hem in m'n tas had gestopt werd het weer warm. Met zon en regen idem dito. Het ene moment stond je in de felle zon en het volgende moment wist je niet hoe snel je naar een afdakje moest rennen.
Maar ja, Praag staat m.i. in de schaduw van Parijs.
We zijn veel in de stad geweest, naar Terezín (Theresienstadt), naar een kasteel, naar de rotsen van Prachov, lichttour gemaakt (nothing beats een lichttour in Parijs), een hele leuke folkore-avond met gezellige muziek en onbeperkt wijn en bier enzo
(ze deden ook Nederlandse liedjes!
) en volksdansen en de laatste avond hebben we een rondvaarttocht gemaakt over de Moldau. Leuke groep, veel gedaan, dus hoewel de stad zelf tegen viel heb ik toch een topweek gehad
.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik snap wel wat kim bedoeldhahahahaha
Dat is ook weer waar. Maar het kriebelt hier heel erg om nog een paar dagen naar Parijs te gaan. Helaas is het geld opquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Bedankt!
* veiligheidsspeldje noteert: paraplu, zomerjurkje, vest, dikke trui...
Beter dan parijs had ik ook niet gedacht hoor, maar altijd dezelfde bestemming is ook zo saai
17e, direct na festival. Dus lekker brak eerst, net als met parijs vorig jaar overigensquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Maar het kriebelt hier heel erg om nog een paar dagen naar Parijs te gaan. Helaas is het geld op. Misschien later dit jaar nog. Maar idd: het is vervelend dat het weer op één dag zo kan wisselen, want dan heb je het 's ochtends koud (omdat je anticipeert op 's middags) of 's middags warm, omdat het 's ochtends koud was
.
Maar volgens mij is het nu vrij warm in Praag (zie Nu.nl, wereldweer), dus zomerjurkje + paraplu volstaat. Wanneer ga je?
Nou, als ik in dit tempo doorga!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:27 schreef Greys het volgende:
Op naar de 200? Ik hoop niet dat je kilo's bedoelt, Co?
Pffff, vanavond maar even in een koel badje, want ik krijg gewoon hoofdpijn van de warmte.
/klaag
Man ik ben allang voorbij de dertig, ik zit al meer richting de 40. Foto's zijn gewoon overbelichtquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:41 schreef minilot het volgende:
Con, ik las net ik het vorige topic dat jij DERTIG bent!
En ik naar aanleiding van je FB maar denken dat je hoogstens begin twintig bent!
Misschien voelde ik onbewust wel aan mijn water dat je weer terug zou komen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben jij er ook weer?. Dan blijf ik helemáál plakken!
.
Conleche 30? Ik dacht dat die al tegen de 40 liep?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:41 schreef minilot het volgende:
Con, ik las net ik het vorige topic dat jij DERTIG bent!
En ik naar aanleiding van je FB maar denken dat je hoogstens begin twintig bent!
Jij moet weer overdrijven!quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Conleche 30? Ik dacht dat die al tegen de 40 liep?
Sorry Conleche.
Ik kom dus heel volwassen over?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik denk altijd dat viking 30 is
Ja, maar jij valt op vrouwen van mijn leeftijd!! Das dus dan niet zo gek. Ik ging al naar de middelbare school toen jij werd geboren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kom dus heel volwassen over?. Zeg dat eens tegen al die vrouwen die niet met mij willen daten omdat ik te jong ben!
.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, maar jij valt op vrouwen van mijn leeftijd!! Das dus dan niet zo gek. Ik ging al naar de middelbare school toen jij werd geboren.![]()
Hartverwarmend, al die reacties op mijn terugkomstquote:Toch blij dat je er weer bent hoor!
Ja, we zijn nog steeds met elkaar bezig, maar nu even niet, want ze ligt in het ziekenhuis, lang verhaal, komt wel weer in ordequote:Nog nieuws van Haar?
Dus ik kom chagrijnig en suf over?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Grapje!
Hm.... ja viking je komt wat oud over
we schelen maar drie jaar en ik kom blij en huppelig over
ik dacht dat er wel tien jaar tussen zat
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:39 schreef conleche het volgende:
Heb je gezien dat ik het asieltopic heb gespamt hier in de OP??
Wist ik al (getuige je MSN-ava).quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben stiekem 50en een man
met een grote bierbuik en een baard
nee je komt over als hmmquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus ik kom chagrijnig en suf over?.
Je bent niet heel tactvol hè.
Touchéquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
nee je komt over als hmm
doemdenkerig door dat in mijn tekst te lezen
Ikweettog:quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben stiekem 50en een man
met een grote bierbuik en een baard
Gooi het er uit en hou je niet in!quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:07 schreef k_i_m het volgende:
Pffff, ik word even héél erg moe van sommige mensen.
Van wie?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:07 schreef k_i_m het volgende:
Sorry, ik ga wel weer wegquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:07 schreef k_i_m het volgende:
quote:
zit die bij jou op fietsafstandquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
nepnerd
ik ga even naar de Ikea fietsen
pasta was trouwens goddelijk lekker, al zeg ik 't zelfzou zo nog een pan op kunnen
maargoed, dat doen we maar niet. Hoop dat het volgende week minder warm/plakkerig is, dan kan ik gewoon weer gaan hardlopen
Kattengedragstherapiequote:
Hangt er vanaf of degene die een vrouw zoent een man of een vrouw is natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Er zijn mensen die zoenen met vrouwen binnen een relatie geen vreemdgaan vinden
*ik moest er opeens aan denken*
Een beetje sportfanaat loopt ook met 35 graden in de brandende zon.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
nepnerd
ik ga even naar de Ikea fietsen
pasta was trouwens goddelijk lekker, al zeg ik 't zelfzou zo nog een pan op kunnen
maargoed, dat doen we maar niet. Hoop dat het volgende week minder warm/plakkerig is, dan kan ik gewoon weer gaan hardlopen
Yup, dat is hier de huisregel. We mogen allebei met eigen sexe kutten wat we willen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Er zijn mensen die zoenen met vrouwen binnen een relatie geen vreemdgaan vinden
*ik moest er opeens aan denken*
Ohja. Nee v-vquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of degene die een vrouw zoent een man of een vrouw is natuurlijk.
Er zijn niet echt regels over gemaakt. Maar ik vond m-m (zijn gay best friend) niet echt probleemquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Yup, dat is hier de huisregel. We mogen allebei met eigen sexe kutten wat we willen.
Andere sexe is off limit..tenzij anders besloten
Maar goed, aannemer..dus. Sukkel belt dat ie later is. Daar gaat MIJN planning.
Ik ga lekker pinnig tegen hem doen
Rommelt hij ook met andere mannen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Yup, dat is hier de huisregel. We mogen allebei met eigen sexe kutten wat we willen.
Je vent ookquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Maar goed, aannemer..dus. Sukkel belt dat ie later is. Daar gaat MIJN planning.
Ik ga lekker pinnig tegen hem doen
Dat ie die vrijbrief heeft betekent niet dat ie het doet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je vent ook?! Euh. Nou dan ben ik toch wat bekrompener vrees ik.
Hoewel, het ook geen issue hier, ik vroeg mijn babydaddy laatst te kiezen tussen het pijpen van Brad Pitt of het beffen van een een lelijk dik yukkie vrouwspersoon en hij koos het laatste. Dat begreep IK zelfs niet!
Als je 120 weegt denk je dat er misschien maar 40 afmoetquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:58 schreef k_i_m het volgende:
Jamaar, het is toch een streefgewicht? Ik heb hier ook gewoon 65kg ingevuld, terwijl ik dan bijna 20kg moest afvallen. Je persoonlijke mijlpalen moet je inderdaad niet te hoog maken, dus ik heb zelf wel elke keer per 5kg als doel gesteld, maar dan wil ik nog steeds 65kg wegen.
Nou volgensmij had ik een keer bij Oprah (quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:04 schreef k_i_m het volgende:
Dat valt toch wel mee als je niet te snel afvalt en een beetje sport?
Maar dan ben je toch al twee keer twintig kilo kwijt.. Ben je al op tweederde!quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als je 120 weegt denk je dat er misschien maar 40 afmoet
en als die 40 er af zijn kom je er achter dat nog 20 er af nog mooier is..
Nou, met mijn buikje komt het helaas nooit meer goed. Ik was zo dik tijdens mijn zwangerschappen (van 64 kg naar 100 naar 67 nu), dat mijn buik niet meer terug kan veren in z'n oude vorm.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:04 schreef k_i_m het volgende:
Dat valt toch wel mee als je niet te snel afvalt en een beetje sport?
Had je dat niet 4 jaar geleden kunnen vertellenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jawel
gewoon smeren met
slakkenslijm of zo
Maar je wil wel 64 wegenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, met mijn buikje komt het helaas nooit meer goed. Ik was zo dik tijdens mijn zwangerschappen (van 64 kg naar 100 naar 67 nu), dat mijn buik niet meer terug kan veren in z'n oude vorm.
Met 67 nu zit ik op het randje van een gezond gewicht. Daarnaast pas ik mijn kleding niet meer. 64 kg is mijn "normale" gewicht waarmee ik mijn kleding weer aan kan en niet te snel door kan schieten richting overgewicht.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar je wil wel 64 wegen. Je weet toch nooit hoe het er uiteindelijk uitziet als je veel bent afgevallen. En nu zegt gewicht ook niet altijd alles, maar het viel me gewoon op.
ik zit mij dan ook stierlijk te vervelen
Ja leuk, maar dat zijn juist de dingen die ervoor zorgen dat je er nooit komt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij heb je prima gegeten hoor Sugar. Zo vet was het avondeten toch niet? Misschien was het stokbrood met kruidenboter niet nodig geweest, maar wél lekker.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat zijn juist de dingen die ervoor zorgen dat je er nooit komt.
Je streef haal je niet met stokbrood en boter.
*pets*
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:32 schreef Sugar het volgende:
Tinkepink, je hoeft je geen zorgen te maken, ik wil zelf ook niet meer in de valkuil van mijn eetstoornis trappen. Niet eten en mezelf uithongeren zal ik niet meer doen.
Het is wel waar dat ik het moeilijk vind te bepalen wat een helemaal normaal eetpatroon is. Ik heb een aantal perioden bij een dietiste gelopen en daardoor heb ik wel wat meer benul. En ik heb het grootste deel van mijn leven natuurlijk wel gewoon gegeten, ook al luisterde ik ook dan niet echt naar mijn lijf en hongergevoel. Maar met mijn hoofd erbij en het hier meelezen, denk ik niet dat ik snel zal doorslaan naar het hongeren weer. Dat wil ik in elk geval niet. Het lijf dat ik toen had, voelde wel veilig (want ondergewicht geeft rust), maar de eeuwige, dagelijkse strijd was vreselijk.
Wel lief dat je die zorg uitspreekt juist, vind ik.
Hoera voor jou trouwens, Vivi. Twee kilo eraf moet een goed gevoel geven!
KP, hoe verloopt de rest van de dag?
Ik heb vandaag volgens mij wel goed verstandig gedaan.
O: Twee bruine boterhammen met rookvlees en hüttenkäse
T: Worteltjes
L: Twee sneetjes roggebrood met filet americain (vast heel fout?) en nog wat worteltjes en cherrytomaatjes er los bij
T: de bekende hand amandelen![]()
![]()
Flínke hand wel, erg?
A: kipspiesje, salade (komkommer, tomaat, mais, pijnboompitjes), filetlapje en stokbrood met kruidenboter
Het avondeten was het enige wat ik echt anders zou doen als ik zelf bepaald had vanavond. Nu was mijn man al klaar met de restjes van de bbq van gisteren bereiden, vandaar de gekke maaltijd. Wel vet dus, dat avondeten. Morgen weer anders.
Zo, heb je je post even een beetje leesbaar gemaakt mupke?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:35 schreef Vivi het volgende:Kennen
jullie
deze
al?
http://disney.go.com/disneypictures/wall-e/
En kijk dan vooral bij de gewone en de character trailer![]()
Waaaaaat?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
Gisnep!!!(dat las ik vroeger altijd
)
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo, heb je je post even een beetje leesbaar gemaakt mupke?
Nain. Mijn opener is zoek.quote:Dacht even dat je dronken was![]()
Hij is zóó lievquote:Ik ga even checken, Disney en ik zijn dikke vriendjes.
Ja ik zei eerder in dit topic al dat ik naar die film toe gingquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:35 schreef Vivi het volgende:Kennen
jullie
deze
al?
http://disney.go.com/disneypictures/wall-e/
En kijk dan vooral bij de gewone en de character trailer![]()
begin jij nu ook al te zeiken dat je te weinig aandacht krijgt?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik zei eerder in dit topic al dat ik naar die film toe ging. Le-zen!
.
Wall-E is echt een schatje.
En het filmpje dat aan de hoofdfilm voorafging was ronduit hilarisch.
Nee, ik wijs er gewoon op dat mevrouw Vivi ergens overheen heeft gelezenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
begin jij nu ook al te zeiken dat je te weinig aandacht krijgt?
Ik was naar Wall-E he en ik doe geen vieze dingen met lieve schattige robotjes.quote:
??Ik heb ook zo'n navel die een beetje uitsteekt?? Ben ook verzekerd bij Agis, is er een verband?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
En een overduidelijke ziekenfondsnavel.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
??Ik heb ook zo'n navel die een beetje uitsteekt?? Ben ook verzekerd bij Agis, is er een verband?
Hier moest ik even over nadenken... 83 keer! Dat is veel! Zit je te sms-en ofzoquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellowik ben weer @ home hoor....
beetje duf hoofd, maar ben nog ff liedjes aan het downloaden voordat ik mijn bed in ga, was mijn laatste nachtje... dus nu al weeeeeekend
en o ja, lichaam van slag heeft ook een voordeel, van8 3 keer gepoept
Ok, als je maar eet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 07:38 schreef Sugar het volgende:
SHE, ik heb geen boulimische eetstoornis, eerlijk gezegd. Eetbuien heb ik niet. In de perioden dat ik hongerde, at ik gewoon echt nauwelijjks en stond ik mezelf alleen augurk, melbatoast en yogho yogho zonder suiker toe.
En ik probeer nu toch juist een gewoon, wel mager en gezond eetpatroon te zoeken en vast te houden? Waarmee ik nu misschien wel wat afval, omdat ik het afgelopen jaar steeds wel gewoon snoepte, snachte en niet oplette? Ik begin geen streng dieet, ik probeer jullie tips en opmerkingen op te pikken om nu een tijd (en misschien wel altijd) gezonder en wat magerder te eten.
De 8 kleine maaltijden onthou ik dus ook, ik heb van mijn dietiste ook ooit de tip gekregen in elk geval niet te lang tussen de eetmomenten te laten zitten (bloedsuikerspiegel).
Bedankt weer!
Echt?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:10 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waar ik nu weer een muggebult heb ...
Je weet niet eens waar! Maar het is wel genant, want ik had het eerst nog niet door maar ik had ineens zo'n jeuk...quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt?In welke houding heb jij geslapen dan vannacht??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooi kotsende meisje.
[zweefteef alert]quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt?In welke houding heb jij geslapen dan vannacht??
Greys, dat van die kreukels weet ik eiks ook niet, maar vochttekort klinkt wel heel aannemelijk. Dat in combinatie met verkeerd op je kop liggen terwijl je slaapt, maar daar kan je weinig aan doen. Ik heb zo ontzettend eng gedroomd, brr, ik ben nu nog een beetje van slag. Ik was ergens en ineens zag ik alle mensen 1 kant oprennen, kijk ik achter me: een enorme vloedgolf van een flatgebouw hoog. Ik denk: rennen heeft weinig zin, laat ik hem maar uitzitten aan de onderkant. Maar dat duurde en duurde en toen stikte ik bijna en toen werd ik gelukkig wakker.
Gaat niet, ik zit op mijn werk en heb de keuze uit:quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:29 schreef ymme het volgende:
Misschien een beetje zout te kort? Eet bijvoorbeeld een dropje, of neem een 1 kops soepje. Is goed met dit weer.
Hé, nu je het zegt, dat heb ik dus ook! ook m'n schouders en borst enzo zijn helemaal gekreukeldquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogge meisjes
Ik heb met dit weer iedere keer zoveel kreukels in mijn gezicht als ik wakker word, drink ik dan te weinig ofzo?Kan het me niet voorstellen, want ik giet tussendoor steeds flinke glazen water naar binnen. En vanmorgen had ik daar ook nog een heel dik paffig ooglid (charming, 'ey?
) bij, waardoor ik op Quasimodo leek. Uiteindelijk trekt het wel weg, maar jeetje, het is geen pretje die aanblik!
Ik begin vanmorgen met wat walnoten
Ik had eerst een maand examenstressquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
PF: wat jij nodig hebt is een ritme. Je bent gewoon al veel te lang aan het lamballen. Wedden dat het goed komt als je weer naar school gaat? (September waarschijnlijk?)
Verstandige opmerkingquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
PF: wat jij nodig hebt is een ritme. Je bent gewoon al veel te lang aan het lamballen. Wedden dat het goed komt als je weer naar school gaat? (September waarschijnlijk?)
Dat dusquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat heb ik nu aan jullie met je verstandige opmerkingen
Ik denk dat ik in september uit frustratie nog meer ga eten want drie keer raden..
ik ga VOEDING EN DIËTETIEK DOEN![]()
!!!!!
Wat een kut studie is 't nu al!
Dan heb je in elk geval geen sonja bakker meer nodig!quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat heb ik nu aan jullie met je verstandige opmerkingen
Ik denk dat ik in september uit frustratie nog meer ga eten want drie keer raden..
ik ga VOEDING EN DIËTETIEK DOEN![]()
!!!!!
Wat een kut studie is 't nu al!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb vanochtend de 74 gezien op mijn weegschaal. Wel met 0,9 erachter, maar hey, ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst wat dan ook in de 74kg heb gewogen
.
Ik ga vandaag uit eten bij de Italiaanquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Good for you!
Ik was vanmorgen een pond zwaarder dan gisteren. Pasta gegeten
Hmm dan lees je gewoon de laatste post en reageer je daar opquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:01 schreef Merel het volgende:
Mijn weegschaal is trouwens een beetje in de war, ik ben zwaarder nádat ik na de wc ben geweest dan daarvóór
(Oh en ik wil wel heel sociaal inhaken en kletsen over al die dingen waar jullie het over hebben, maar het gaat me te snel om iets nuttigs toe te kunnen voegen)
Een weegschaal is sowieso niet heel nauwkeurig vaak. Bij mij wiebelen de getalletjes ook altijd en ik denk dat ie, afhankelijk van m'n karma op dat moment, op de goede of slechte cijfertjes blijft hangenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:01 schreef Merel het volgende:
Mijn weegschaal is trouwens een beetje in de war, ik ben zwaarder nádat ik na de wc ben geweest dan daarvóór
(Oh en ik wil wel heel sociaal inhaken en kletsen over al die dingen waar jullie het over hebben, maar het gaat me te snel om iets nuttigs toe te kunnen voegen)
Dan blijf je maar weg, want één van de voorwaarden om hier mee te mogen doen is dat je élke post beantwoordt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:01 schreef Merel het volgende:
Dat ik heel plofferig word van pasta, zegt niet dat dat bij joou ook zo isquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ga vandaag uit eten bij de Italiaan
= pasta
noes!
Daarom mocht jij hier ook zo lang niet postenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan blijf je maar weg, want één van de voorwaarden om hier mee te mogen doen is dat je élke post beantwoordt.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:06 schreef Viking84 het volgende:
Dan blijf je maar weg, want één van de voorwaarden om hier mee te mogen doen is dat je élke post beantwoordt.
Ja maar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat ik heel plofferig word van pasta, zegt niet dat dat bij joou ook zo is
Ik wil spaghetti carbonara
Merel, gewoon een post van 6 pagina's geleden quoten en erop inhakenGa ik zo ook nog even doen
Ik mócht wel posten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daarom mocht jij hier ook zo lang niet posten![]()
Ik zit echt te twijfelen of ik ook aan de shakes gamaar ik ben gierig en het lijkt me niet zo lekker
Waarom zou je? Ik zou eerst eens beginnen met normaal etenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik ook aan de shakes gamaar ik ben gierig en het lijkt me niet zo lekker
Ja je hebt gelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Waarom zou je? Ik zou eerst eens beginnen met normaal etenDie shakes zullen wel even helpen, maar als je daarna weer op de oude manier doorgaat (niet sporten, liters slechte dranken drinken, ladingen koekjes eten..) bounce je natuurlijk meteen weer terug...
Ik ben ook wel vaak weg dus dan denk ikquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Of gewoon de eetmeter invullen en alle bolletjes groen krijgen met een max van pakweg 1500 kcal. Als je niet smokkelt met vitaminepilletjes lukt het alleen door extreem gezond te eten
Ja duhuhquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was echt ráár weer daar.
Warm en koud wisselden elkaar razendsnel af. Dus ik trok dan m'n trui uit omdat ik het warm had en zodra ik hem in m'n tas had gestopt werd het weer warm. Met zon en regen idem dito. Het ene moment stond je in de felle zon en het volgende moment wist je niet hoe snel je naar een afdakje moest rennen.
Maar ja, Praag staat m.i. in de schaduw van Parijs.
We zijn veel in de stad geweest, naar Terezín (Theresienstadt), naar een kasteel, naar de rotsen van Prachov, lichttour gemaakt (nothing beats een lichttour in Parijs), een hele leuke folkore-avond met gezellige muziek en onbeperkt wijn en bier enzo
(ze deden ook Nederlandse liedjes!
) en volksdansen en de laatste avond hebben we een rondvaarttocht gemaakt over de Moldau. Leuke groep, veel gedaan, dus hoewel de stad zelf tegen viel heb ik toch een topweek gehad
.
Wederom: verstandige opmerking! Ik zou niet te erg focussen op de max 1500; als PF er een avocado bij wil eten eet ze nog steeds minder en gezonder, bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Of gewoon de eetmeter invullen en alle bolletjes groen krijgen met een max van pakweg 1500 kcal. Als je niet smokkelt met vitaminepilletjes lukt het alleen door extreem gezond te eten
Of gewoon (bijna) alle alcohol, snoepjes en koekjes van je menu schrappen, normaal maar niet te vet eten en gaan wandelen of fietsen ipv sporten ofzo. Dát kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk
Maar ik ben meer van de easy manier
Of zo
Oké ik heb nu nog drie opties
1. de hele dag alleen maar groente eten
2. Sonja Bakker volgen
3. SHE Bakker volgen maar van te voren een schema maken met aantal kcal en als ik er aan gewend ben uit de losse pols doen.
Nee OK, maar Praag is vroeger Oostblok, natuurlijk ziet dat er anders uit dan Parijsquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar Parijs vond ik ook niet ZO speciaal tough
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar.
Maar
maar
Mijn ontbijt was koffie con leche
Noh, is niet waar, want na Parijs ben ik ook naar Rome geweest en dat vond ik juist wél weer geweldig. Verder prijken Madrid, Barcelona en Florence hoog op m'n lijstje. Ik denk dat ik gewoon meer een Frankrijk / Spanje / Italië-fan benquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja duhuhPraag en Parijs vergelijken = appels & peren
Als jij iedere stad die je gaat bezoeken gaat vergelijken met Parijs, zul je een teleurgestelde reizigster worden
"Shanghai? Nee, heeft toch niet dezelfde sfeer als Parijs"
Of je hebt gewoon een goeie schop onder je kont nodigquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben ook wel vaak weg dus dan denk ik
o shit ik kan het niet afwegen/afmeten/invullen
het heeft allemaal geen zin meer
oid
Ik vind de kermis in Parijs het leukst.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee OK, maar Praag is vroeger Oostblok, natuurlijk ziet dat er anders uit dan Parijs
Ik vind Parijs trouwens geweldig: al die musea, fabuleux!
Wallonië lijkt ook een beetje op het oostblok trouwens, dus als je dat mooi vindtquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee OK, maar Praag is vroeger Oostblok, natuurlijk ziet dat er anders uit dan Parijs
Ik vind Parijs trouwens geweldig: al die musea, fabuleux!
Ja dat Centre Pompidou heb ik altijd geskipt, maar ik wil het bij mijn volgende bezoek wel bekijken. Wat is dat precies?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Wallonië lijkt ook een beetje op het oostblok trouwens, dus als je dat mooi vindt![]()
En parijs was erg mooi idd. En dankzij de regen hebben we zo'n beetje het hele centre pompidou gezien
Dat wil je helemaal niet! Parijs is veel te warm nu!! Parijs moet je in mei of juni doen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:21 schreef Viking84 het volgende:
Noes! Nu wil ik naar Parijs en wel NU!.
Ik heb echt niks met GB, maar dat wist je alquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:22 schreef Faithy het volgende:
ik vond parijs niet écht heel leuk
doe mij maar Edinburghof York
Nou ik was er vorig jaar ook in juli en dat was best te doen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat wil je helemaal niet! Parijs is veel te warm nu!! Parijs moet je in mei of juni doen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk
Maar ik ben meer van de easy manier
Of zo
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:19 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Tuttebolleke: jij bent ook zo niet serieus met je eten bezig volgens mij: je hebt een doorzettingsvermogen van nul komma nul. Pak gewoon dat sporten weer op, eet gewoon en snoep niet. Das alles. Behalve dan dat je het ook moet volhouden!
Een modern gebouw, waarbij ik me wel redelijk thuis voel ondertussenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat Centre Pompidou heb ik altijd geskipt, maar ik wil het bij mijn volgende bezoek wel bekijken. Wat is dat precies?
Ik zou vragen of ze me in een soort coma wilden houden voor een weekquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Ga het maar een weekje doen, is wel goed voor je. Ben benieuwd of je het gaat redden.
Nee OK, maar Praag & Parijs vergelijken is natuurlijk appels & peren. Totaal ander soort stad.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Noh, is niet waar, want na Parijs ben ik ook naar Rome geweest en dat vond ik juist wél weer geweldig. Verder prijken Madrid, Barcelona en Florence hoog op m'n lijstje. Ik denk dat ik gewoon meer een Frankrijk / Spanje / Italië-fan ben.
Eens! Of met Kerstquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat wil je helemaal niet! Parijs is veel te warm nu!! Parijs moet je in mei of juni doen.
Ja dat ook!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon een goeie schop onder je kont nodig
En langs al die touristische shit is ook niet leuk!quote:
Nope. Berlijn lijkt me nog wel eens leukquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee OK, maar Praag & Parijs vergelijken is natuurlijk appels & peren. Totaal ander soort stad.
Berlijn al gezien trouwens?
Er is wel wat meer voor nodig om mij belachelijk te makenquote:Sorry, het was niet mijn bedoeling je belachelijk te maken, maar je deed me denken aan vrienden van me die voor het eerst 'ver' op reis gingen naar Zuid-Afrika, daarvoor waren ze enkel op Malta geweest en op campings in de Benelux en Duitsland.
We reden door half ZA en bij elke boom of heuvel die we tegenkwamen, zeiden ze: 'Oh, het is hier net Malta'![]()
Misschien ben je echt zwangerquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Ik heb een vraag en ik durf er mijn huisarts niet mee te bellen
Sinds een paar maanden heb ik met enige regelmaat een droom; waarin ik dan sex heb en klaarkom. Wat echt levensecht aanvoelt. Op het moment van klaarkomen schiet ik wakker met een onmetelijk, allesoverheersende pijn in mijn eierstokken ofzo? Echt links en rechts van de venusheuvel. ( ietsje hoger )
Ik ga dan echt dood van de pijn en kan alleen maar supersnel 3 ibu's nemen en de pijn tot het gaat werken, weg puffen.
Het lijken wel weeen; serieus, ik kan het dan wel uitschreeuwen.
Zo ook vannacht weer en nu nog voel ik een beetje napijnWat is dit invredesnaam? Sterven mijn stokken af omdat ze niet gebruikt worden? Heb ik baarmoederhalskanker? Ga ik dood? Of ben ik schijnzwanger?
Is een weekendje Rome goed te doen?quote:
Je kan googlen, jezelf de vreselijkste dingen aanpraten, het vragen aan mensen die er wel een beetje van weten, maar niet helemaal, of je kan naar de dokter gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Zo ook vannacht weer en nu nog voel ik een beetje napijnWat is dit invredesnaam? Sterven mijn stokken af omdat ze niet gebruikt worden? Heb ik baarmoederhalskanker? Ga ik dood? Of ben ik schijnzwanger?
Het zijn echt schattenquote:
Oh ja, dat is wel te doen hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Is een weekendje Rome goed te doen?
Ik wil ergens eind augustus naar een stad
en Rome lijkt me echt leuk
Barca is ook leuk
Je hebt rammelende eierstokkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Sinds een paar maanden heb ik met enige regelmaat een droom; waarin ik dan sex heb en klaarkom. Wat echt levensecht aanvoelt. Op het moment van klaarkomen schiet ik wakker met een onmetelijk, allesoverheersende pijn in mijn eierstokken ofzo? Echt links en rechts van de venusheuvel. ( ietsje hoger )
Ik ga dan echt dood van de pijn en kan alleen maar supersnel 3 ibu's nemen en de pijn tot het gaat werken, weg puffen.
Ik ben er 2 jaar geleden een week geweest en ik was écht wel uit gekeken op den duur, hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:36 schreef Faithy het volgende:
Weekend Rome zou ík heel weinig vinden... zou er eerder een midweek (5 dagen) voor uittrekken... want er is zóveel te zien
Zet op een rijtje wat de voors en tegens zijn van nu naar de kapper gaan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oké dilemma!
NU naar de kapper (ik ben ergens in april geweest)
of half augustus?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben er 2 jaar geleden een week geweest en ik was écht wel uit gekeken op den duur, hoor.
Dat voelt niet alleen echt, dat is het ook.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Ben ik het echt niet mee eens eigenlijk. Sowieso kan ik niet goed aan van die extreem korte vakanties, want je bent er nog net, begint wat te acclimatiseren en je moet alweer weg! En dan als het zo tussendoor is en je moet de volgende dag alweer nuttig zijn, ben ik er dagen later nog mee bezig...quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:43 schreef Viking84 het volgende:
Maar goed, elke stad is te doen in 2 dagen. Verwacht alleen niet dat je alles kunt zien wat je wilt zien. Gooi een muntje in de Trevifontein en keer nog eens terug
.
uh huh... zou er zo een week door kunnen brengen, zo niet langerquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Rome heeft, naar ik mij herinner, ook pracht-musea... Alleen al daarmee kan ik me best lang vermaken. Wil nu iig naar dat, hoe heet het, Galleria Borghese!
Vaag...ik gok ook op rammelende eierstokkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat voelt niet alleen echt, dat is het ook.Ik heb het ook best vaak en je leest er nooit over dus ik dacht altijd dat ik de enige was
![]()
Voelt het als hele erge menstruatiepijn? En heb je het nooit als je gewoon klaarkomt? Volgens mij heeft het nl. met een samentrekkende baarmoeder te maken, maar waarom zou je er niet mee naar de huisarts gaan? Wie weet heb je een SOA oid. Niet dat ik je bang wil maken en het is probably onschuldig, maar voor de zekerheid zou ik wel langsgaan. Je kan ook naar de GGD, als je perse niet naar je huisarts wilt.
Ik hou van hitte! Hoe het hier nu is vind ik net redelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:51 schreef Faithy het volgende:
[..]
uh huh... zou er zo een week door kunnen brengen, zo niet langer
volgend jaar willen we een tripje Rome doendan ga ik René álles daar laten zien.......
hij is er nog nooit geweest namelijk..
maar idd, PF, je gaat er nu dood van de hitte
Ik heb het dus nooit als ik normaal klaarkom.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Vaag...ik gok ook op rammelende eierstokken![]()
![]()
Maar heb je er geen last van als je gewoon klaarkomt? dus niet tijdens je slaap?
zou toch maar even de dokter bellen...en dan evt gewoon het verhaal van je droom weglaten als je daarom anders liever niet belt
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik zou het zelf dan ook niet doenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ben ik het echt niet mee eens eigenlijk. Sowieso kan ik niet goed aan van die extreem korte vakanties, want je bent er nog net, begint wat te acclimatiseren en je moet alweer weg! En dan als het zo tussendoor is en je moet de volgende dag alweer nuttig zijn, ben ik er dagen later nog mee bezig...
Ik heb het ook weleens gehad, niet bij de droomversie, maar bij de gewone. Omdat het een of twee x is voorgekomen en daarna niet meer, ben ik er toen niet mee naar de dokter geweest. Het was ook niet erger dan de pijn die ik normaal gesproken heb, tijdens de eerste nacht van mijn menstruatie. Dus wel erg genoeg dat ik een advilletje moest nemen. Ik heb het ook gehad een paar maanden teug tijdens het hardlopen, dan moest ik echt even stoppen en trok het zo langzaam weg. Ik denk dat het ouderdom isquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa! Voelt als menstruatiepijn!! Hele erge!
Terwijl dat niet kan, want ik slik de pil door.
En soa is wel uitgesloten hoor; of ik moet het van een vieze wc bril hebben opgelopen
Ik heb toch maar een afspraak gemaakt bij de doc vanmiddag
Ach, die huisartsen zijn wel wat gewend, neem ik aanquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb het dus nooit als ik normaal klaarkom.
Het opebnaart zich alleen in mijn slaapen ik schrik wakker van de hevige pijn.
Ik zie mezelf vanmiddag al bij de doc zitten met mijn kutverhaal ...mijn god ..
En ik heb ook nog eens een tattoo op mijn kut, ik zweer je dat dat mens icm met mijn klaarkom verhaal echt denkt dat ik geshuffeld ben.
Ik zit bij een hele sjieke grachten-dokter; dus ik weet wel zeker dat ik een Laura Ashley jurkje aantrek naar het bezoek. Dit is natuurlijk wel heel tokkie allemaal.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ach, die huisartsen zijn wel wat gewend, neem ik aan.
Hè? Maar je voelt toch wel het verschil tussen een pijnlijke baarmoeder en darmkramp? Is toch een heel ander soort pijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:08 schreef k_i_m het volgende:
Bij mij bleek alle vage onderbuikpijn altijd van mijn darmen te komen! Zelfs al voelde het niet zo.
Ik twijfel ook vaak of de pijn nou van m'n darmen komt of van mijn baarmoeder, hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hè? Maar je voelt toch wel het verschil tussen een pijnlijke baarmoeder en darmkramp? Is toch een heel ander soort pijn.
whehe zal wel meevallen hoor, maar ik zou zelf ook niet staan te springen hiermee naar de dokter te gaanquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:55 schreef SHE het volgende:
Ik heb het dus nooit als ik normaal klaarkom.
Het opebnaart zich alleen in mijn slaapen ik schrik wakker van de hevige pijn.
Ik zie mezelf vanmiddag al bij de doc zitten met mijn kutverhaal ...mijn god ..
En ik heb ook nog eens een tattoo op mijn kut, ik zweer je dat dat mens icm met mijn klaarkom verhaal echt denkt dat ik geshuffeld ben.
Nou ja, misschien overschat ik mezelf. Maar met spastische darmen en een spiraaltje dacht ik het verschil wel te kunnen voelenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:13 schreef k_i_m het volgende:
Dat dacht ik ook, tot ik ineens een zeer pijnlijke groeiende baarmoeder had. Dat voelde toch heel anders, gek genoeg.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
whehe zal wel meevallen hoor, maar ik zou zelf ook niet staan te springen hiermee naar de dokter te gaan![]()
ow enne, ik wil je niet bang maken...maar als t voelt als hele erge menstruatie pijn, dan herken ik t wel.....had het de eerste 7 weken van mijn zwangerschap
Waarom schrijven al die stomme vrouwenbladen hier nooit over!!! Ik heb al die tijd gedacht dat ik teveel mannelijke hormonen had ofzo. (Pas toen ik een keer een topic hier op Fok had geopend, wist ik dat heel veel vrouwen dat hebben!)quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik kom ook wel eens klaar in mijn dromen en schrik dan wakker, maar het doet geen pijn...
Sick, sick mindquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:20 schreef Faithy het volgende:
ik droom constant over moorden, vermoorden, martelingen en steekpartijenmaak me er niet echt druk om, vind het wel grappig
Nou, ik kan je verzekeren dat het niet voelt als een psychisch probleem!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:24 schreef Merel het volgende:
Ik kan me mijn dromen nooit herinneren. Maar ik hoef dan ook geen moeilijke psychische problemen te verwerken in m'n slaap
Ik kan je nog iets stommers vertellen: ik slaap van 4 tot 7 echt muurvast, dus word vaak wakker met een blaas die echt op springen staat... En als ik dan geplast heb, heb ik echt buikpijn, van de terugrekkende blaas ofzoquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom schrijven al die stomme vrouwenbladen hier nooit over!!! Ik heb al die tijd gedacht dat ik teveel mannelijke hormonen had ofzo. (Pas toen ik een keer een topic hier op Fok had geopend, wist ik dat heel veel vrouwen dat hebben!)
Die moorden en steekpartijen schijnen te maken te hebben met bepaalde karaktereigenschappen of gewoontes van jezelf waarmee je korte metten wilt maken of waarvan je al afscheid hebt genomen. Probeer maar eens te kijken of de personen die gemarteld ed. worden zijn te plaatsen bij bepaalde (vroegere) gewoontes van jou. Je zult zien dat het verbluffend vaak klopt!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:20 schreef Faithy het volgende:
ik droom constant over moorden, vermoorden, martelingen en steekpartijenmaak me er niet echt druk om, vind het wel grappig
Gebrek aan sex misschien?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, ik kan je verzekeren dat het niet voelt als een psychisch probleem!
En die stomme vrouwen vriendinnen mogen hier ook weleens over praten. Ze hebben het over sex, over mannen, over shoppen..maar nooit iemand die eens vraagt ' Hey Sjors, maar vertel eens..hoe is het nou met je kut? 'quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom schrijven al die stomme vrouwenbladen hier nooit over!!! Ik heb al die tijd gedacht dat ik teveel mannelijke hormonen had ofzo. (Pas toen ik een keer een topic hier op Fok had geopend, wist ik dat heel veel vrouwen dat hebben!)
Ah, je bent volwassen aan het worden en gaat een volgende levensfase in waarin je minder te maken hebt met de mening en verwachtingen van je moederquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik droomde vandaag dat ik officieel ontslag ging nemen bij m'n bijbaantje en dat m'n moeder er opeens ook werkte!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:22 schreef SHE het volgende:
Oh, maar ik ben weleens zwanger geweest hoor en dat voelde wel oprettig, maar het waren geen helse pijnen.
maar je op de kast jagen is dus niet geluktquote:Bovendien slik ik de pil nu door en word ik regelmatig onderzocht om te kijken of mijn eierstokken goed reageren op de pil. ( dit omdat ik in het verl eden dus gewoon zwanger werd door de pil heen)
Ik weet 100% zeker dat dit geen zwangerschap is; of ik moet de nieuwe anti-christ baren ofzo
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ah, je bent volwassen aan het worden en gaat een volgende levensfase in waarin je minder te maken hebt met de mening en verwachtingen van je moeder(inkoppertje bij jou natuurlijk).
Ik geloof niet dat m'n vent ermee te maken heeft! Ik heb het al vanaf ik een jaar of 11 was! Ik weet ook niet of ik geluiden erbij maak, ik hoop van niet, want dat zou natuurlijk wel genant zijn in sommige situatiesquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik heb nachtmerries als ik te warm slaap. En soms bizarre dingen die je vast heel leuk freudiaans kan uitleggen![]()
Maar klaarkomen in mn slaap is me nog nooit gelukt. Misschien scheelt het dat jullie vaker een vent naast je hebben liggen?
Ik toch zeker wel wekelijksquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat m'n vent ermee te maken heeft! Ik heb het al vanaf ik een jaar of 11 was! Ik weet ook niet of ik geluiden erbij maak, ik hoop van niet, want dat zou natuurlijk wel genant zijn in sommige situaties![]()
Het is ook niet dagelijks hoor! Ik denk 1 of 2x per maand.
Ik heb eens gedroomd dat ik de irritante zwerver bij het station die altijd meekijkt als je staat te pinnen had vermoord met een aardappelschilmesje en toen wanhopig al het bewijs probeerde te verdoezelenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens wel eens gedroomd dat ik mensen vermoord had.
Twee vrouwen en ik had ze in stukken gehakt en in een vuilniszak gedaan, allebei in een eigen vuilniszak. Toen kwam ik m'n vader tegen en die keek me heel afkeurend aan.
Ok, toekomstige crushes moeten dit maar niet lezen![]()
.
Boeiende combinatie.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:43 schreef SHE het volgende:
Ik heb echt nog nooit gedroomd dat ik iemand iets aandeed.![]()
Ik heb alleen hele weirde dromen over niet kunnen lopen, mensen zonder gezicht, sex en dieren, vooral katten.
Meestal zijn mijn dromen wel heel vredig eigenlijk.
Maar goed, ik scheld mensen uit op internet dus mijn frustraties ben ik wel zo'n beetje kwijt voor het slapen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |