Wallonië lijkt ook een beetje op het oostblok trouwens, dus als je dat mooi vindtquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee OK, maar Praag is vroeger Oostblok, natuurlijk ziet dat er anders uit dan Parijs
Ik vind Parijs trouwens geweldig: al die musea, fabuleux!

Ja dat Centre Pompidou heb ik altijd geskipt, maar ik wil het bij mijn volgende bezoek wel bekijken. Wat is dat precies?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Wallonië lijkt ook een beetje op het oostblok trouwens, dus als je dat mooi vindt
En parijs was erg mooi idd. En dankzij de regen hebben we zo'n beetje het hele centre pompidou gezien

Dat wil je helemaal niet! Parijs is veel te warm nu!! Parijs moet je in mei of juni doen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:21 schreef Viking84 het volgende:
Noes! Nu wil ik naar Parijs en wel NU!.

Ik heb echt niks met GB, maar dat wist je alquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:22 schreef Faithy het volgende:
ik vond parijs niet écht heel leuk
doe mij maar Edinburghof York
 .
.

Nou ik was er vorig jaar ook in juli en dat was best te doen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat wil je helemaal niet! Parijs is veel te warm nu!! Parijs moet je in mei of juni doen.
 .
.

quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk
Maar ik ben meer van de easy manier
Of zo
 .
. .
.

quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:19 schreef conleche het volgende:
[..]

Tuttebolleke: jij bent ook zo niet serieus met je eten bezig volgens mij: je hebt een doorzettingsvermogen van nul komma nul. Pak gewoon dat sporten weer op, eet gewoon en snoep niet. Das alles. Behalve dan dat je het ook moet volhouden!

Een modern gebouw, waarbij ik me wel redelijk thuis voel ondertussenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat Centre Pompidou heb ik altijd geskipt, maar ik wil het bij mijn volgende bezoek wel bekijken. Wat is dat precies?
 Met een HEEEEEEEL groot museum erin.
 Met een HEEEEEEEL groot museum erin.  ) en in de avond regende het zo hard dat we nog naar de tentoonstelling gingen die we eerder oversloegen, omdat we echt wat moesten eten.
 ) en in de avond regende het zo hard dat we nog naar de tentoonstelling gingen die we eerder oversloegen, omdat we echt wat moesten eten.

Ik zou vragen of ze me in een soort coma wilden houden voor een weekquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Ga het maar een weekje doen, is wel goed voor je. Ben benieuwd of je het gaat redden.

Het enige wat ik ooit vol heb gehouden was Sonja Bakker (
 Het enige wat ik ooit vol heb gehouden was Sonja Bakker (  )
)

Nee OK, maar Praag & Parijs vergelijken is natuurlijk appels & peren. Totaal ander soort stad.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Noh, is niet waar, want na Parijs ben ik ook naar Rome geweest en dat vond ik juist wél weer geweldig. Verder prijken Madrid, Barcelona en Florence hoog op m'n lijstje. Ik denk dat ik gewoon meer een Frankrijk / Spanje / Italië-fan ben.

Eens! Of met Kerstquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat wil je helemaal niet! Parijs is veel te warm nu!! Parijs moet je in mei of juni doen.

Ja dat ook!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon een goeie schop onder je kont nodig

En langs al die touristische shit is ook niet leuk!quote:

Nope. Berlijn lijkt me nog wel eens leukquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee OK, maar Praag & Parijs vergelijken is natuurlijk appels & peren. Totaal ander soort stad.
Berlijn al gezien trouwens?
 .
.Er is wel wat meer voor nodig om mij belachelijk te makenquote:Sorry, het was niet mijn bedoeling je belachelijk te maken, maar je deed me denken aan vrienden van me die voor het eerst 'ver' op reis gingen naar Zuid-Afrika, daarvoor waren ze enkel op Malta geweest en op campings in de Benelux en Duitsland.
We reden door half ZA en bij elke boom of heuvel die we tegenkwamen, zeiden ze: 'Oh, het is hier net Malta'
 .
. . En van tevoren trok Praag me al niet. Ik had naar Madrid gewild, maar dat werd wat te prijzig, dus nam ik ipv daarvan maar genoegen met Praag. Dat doe ik dus ook niet weer: naar een stad gaan waar ik me van tevoren al niet toe aangetrokken voel.
. En van tevoren trok Praag me al niet. Ik had naar Madrid gewild, maar dat werd wat te prijzig, dus nam ik ipv daarvan maar genoegen met Praag. Dat doe ik dus ook niet weer: naar een stad gaan waar ik me van tevoren al niet toe aangetrokken voel. .
.

Wat is dit invredesnaam? Sterven mijn stokken af omdat ze niet gebruikt worden? Heb ik baarmoederhalskanker? Ga ik dood? Of ben ik schijnzwanger?
 Wat is dit invredesnaam? Sterven mijn stokken af omdat ze niet gebruikt worden? Heb ik baarmoederhalskanker? Ga ik dood? Of ben ik schijnzwanger?

Misschien ben je echt zwangerquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Ik heb een vraag en ik durf er mijn huisarts niet mee te bellen
Sinds een paar maanden heb ik met enige regelmaat een droom; waarin ik dan sex heb en klaarkom. Wat echt levensecht aanvoelt. Op het moment van klaarkomen schiet ik wakker met een onmetelijk, allesoverheersende pijn in mijn eierstokken ofzo? Echt links en rechts van de venusheuvel. ( ietsje hoger )
Ik ga dan echt dood van de pijn en kan alleen maar supersnel 3 ibu's nemen en de pijn tot het gaat werken, weg puffen.
Het lijken wel weeen; serieus, ik kan het dan wel uitschreeuwen.
Zo ook vannacht weer en nu nog voel ik een beetje napijnWat is dit invredesnaam? Sterven mijn stokken af omdat ze niet gebruikt worden? Heb ik baarmoederhalskanker? Ga ik dood? Of ben ik schijnzwanger?
 ?
?

Is een weekendje Rome goed te doen?quote:

Je kan googlen, jezelf de vreselijkste dingen aanpraten, het vragen aan mensen die er wel een beetje van weten, maar niet helemaal, of je kan naar de dokter gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Zo ook vannacht weer en nu nog voel ik een beetje napijnWat is dit invredesnaam? Sterven mijn stokken af omdat ze niet gebruikt worden? Heb ik baarmoederhalskanker? Ga ik dood? Of ben ik schijnzwanger?

Het zijn echt schattenquote:

In september naar Edinburgh en (hopelijk) Rome, in november als het goed is naar Madrid
 In september naar Edinburgh en (hopelijk) Rome, in november als het goed is naar Madrid 
 Familie en vrienden opzoeken
 Familie en vrienden opzoeken  

Kerstmis in de Dom
 Kerstmis in de Dom  Madama Butterfly in de Staatsoper
 Madama Butterfly in de Staatsoper  Schaatsen in Spandau
 Schaatsen in Spandau  

Oh ja, dat is wel te doen hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Is een weekendje Rome goed te doen?
Ik wil ergens eind augustus naar een stad
en Rome lijkt me echt leuk
Barca is ook leuk
 .
. . Als je nog tips nodig hebt hoor ik het wel
. Als je nog tips nodig hebt hoor ik het wel  . Ik vraag me wel af of Rome dan niet nog veel te heet is (35 graden, alle Romeinen ontvluchten Rome in augustus).
. Ik vraag me wel af of Rome dan niet nog veel te heet is (35 graden, alle Romeinen ontvluchten Rome in augustus). is Madridfan, dus ik hoop dat ze mij nog eens meeneemt
 is Madridfan, dus ik hoop dat ze mij nog eens meeneemt  .
.

Je hebt rammelende eierstokkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Ik heb een vraag en ik durf er mijn huisarts niet mee te bellen
Sinds een paar maanden heb ik met enige regelmaat een droom; waarin ik dan sex heb en klaarkom. Wat echt levensecht aanvoelt. Op het moment van klaarkomen schiet ik wakker met een onmetelijk, allesoverheersende pijn in mijn eierstokken ofzo? Echt links en rechts van de venusheuvel. ( ietsje hoger )
Ik ga dan echt dood van de pijn en kan alleen maar supersnel 3 ibu's nemen en de pijn tot het gaat werken, weg puffen.
Het lijken wel weeen; serieus, ik kan het dan wel uitschreeuwen.
 . Of je hebt in je droom gewoon een heftig orgasme. Dat kan, dan trekt je baarmoeder zich zo sterk samen dat je er "spierpijn" van krijgt.
 . Of je hebt in je droom gewoon een heftig orgasme. Dat kan, dan trekt je baarmoeder zich zo sterk samen dat je er "spierpijn" van krijgt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |