abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60462715
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee OK, maar Praag is vroeger Oostblok, natuurlijk ziet dat er anders uit dan Parijs

Ik vind Parijs trouwens geweldig: al die musea, fabuleux!
Wallonië lijkt ook een beetje op het oostblok trouwens, dus als je dat mooi vindt
En parijs was erg mooi idd. En dankzij de regen hebben we zo'n beetje het hele centre pompidou gezien
Het mooi kotsende meisje.
pi_60462729
ik vond parijs niet écht heel leuk

doe mij maar Edinburgh of York
Doei.
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:23:47 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60462763
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Wallonië lijkt ook een beetje op het oostblok trouwens, dus als je dat mooi vindt
En parijs was erg mooi idd. En dankzij de regen hebben we zo'n beetje het hele centre pompidou gezien
Ja dat Centre Pompidou heb ik altijd geskipt, maar ik wil het bij mijn volgende bezoek wel bekijken. Wat is dat precies?
Niet meer actief op Fok!
pi_60462765
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:21 schreef Viking84 het volgende:
Noes! Nu wil ik naar Parijs en wel NU! .
Dat wil je helemaal niet! Parijs is veel te warm nu!! Parijs moet je in mei of juni doen.
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:24:38 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60462785
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:22 schreef Faithy het volgende:
ik vond parijs niet écht heel leuk

doe mij maar Edinburgh of York
Ik heb echt niks met GB, maar dat wist je al .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:25:13 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60462807
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat wil je helemaal niet! Parijs is veel te warm nu!! Parijs moet je in mei of juni doen.
Nou ik was er vorig jaar ook in juli en dat was best te doen.
Maar nu is het rond de 30 graden, dus je hebt gelijk, vrees ik .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:26:25 #217
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60462830
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk
Maar ik ben meer van de easy manier
Of zo
.

Ga het maar een weekje doen, is wel goed voor je. Ben benieuwd of je het gaat redden .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60462843
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Tuttebolleke: jij bent ook zo niet serieus met je eten bezig volgens mij: je hebt een doorzettingsvermogen van nul komma nul. Pak gewoon dat sporten weer op, eet gewoon en snoep niet. Das alles. Behalve dan dat je het ook moet volhouden!

Oké je hebt wel gelijk
pi_60462845
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja dat Centre Pompidou heb ik altijd geskipt, maar ik wil het bij mijn volgende bezoek wel bekijken. Wat is dat precies?
Een modern gebouw, waarbij ik me wel redelijk thuis voel ondertussen Met een HEEEEEEEL groot museum erin.
We hadden er de halve dag rondgelopen (met mijn uitstekende frans-skills heb ik zelfs studentenkorting geregeld ) en in de avond regende het zo hard dat we nog naar de tentoonstelling gingen die we eerder oversloegen, omdat we echt wat moesten eten.
pi_60462873
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:26 schreef k_i_m het volgende:

[..]

.

Ga het maar een weekje doen, is wel goed voor je. Ben benieuwd of je het gaat redden .
Ik zou vragen of ze me in een soort coma wilden houden voor een week
Ik denk niet dat ik het vol zou houden Het enige wat ik ooit vol heb gehouden was Sonja Bakker ( )
pi_60462892
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Noh, is niet waar, want na Parijs ben ik ook naar Rome geweest en dat vond ik juist wél weer geweldig. Verder prijken Madrid, Barcelona en Florence hoog op m'n lijstje. Ik denk dat ik gewoon meer een Frankrijk / Spanje / Italië-fan ben .
Nee OK, maar Praag & Parijs vergelijken is natuurlijk appels & peren. Totaal ander soort stad.
Berlijn al gezien trouwens?

Sorry, het was niet mijn bedoeling je belachelijk te maken, maar je deed me denken aan vrienden van me die voor het eerst 'ver' op reis gingen naar Zuid-Afrika, daarvoor waren ze enkel op Malta geweest en op campings in de Benelux en Duitsland.
We reden door half ZA en bij elke boom of heuvel die we tegenkwamen, zeiden ze: 'Oh, het is hier net Malta'
pi_60462909
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Eens! Of met Kerst
pi_60462920
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:20 schreef Merel het volgende:

[..]

Of je hebt gewoon een goeie schop onder je kont nodig
Ja dat ook!
Maar mijn omgeving werkt ook niet mee, alleen m'n spijkerbroeken vertellen wel de waarheid
PF: Ik ben echt like 6 kilo aangekomen sinds je me voor 't eerst zag
Mr PF: O. O. Nou. Weet niet. Ik vind 't wel mooi.

Wat HEB ik daar aan

Maar toen ik laatst zei: Pffff na al die poffertjes en weet ik 't ben ik wel like 100 kilo aangekomen
Mr PF: Nou, ik spreek je niet tegen!

Hm

Ik ga een gekookt ei zoeken
pi_60462938
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Eens! Of met Kerst
En langs al die touristische shit is ook niet leuk!
Gewoon een beetje lamballen en 't is veel leuker (vind ik dan)
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:32:27 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60462955
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee OK, maar Praag & Parijs vergelijken is natuurlijk appels & peren. Totaal ander soort stad.
Berlijn al gezien trouwens?
Nope. Berlijn lijkt me nog wel eens leuk .
quote:
Sorry, het was niet mijn bedoeling je belachelijk te maken, maar je deed me denken aan vrienden van me die voor het eerst 'ver' op reis gingen naar Zuid-Afrika, daarvoor waren ze enkel op Malta geweest en op campings in de Benelux en Duitsland.
We reden door half ZA en bij elke boom of heuvel die we tegenkwamen, zeiden ze: 'Oh, het is hier net Malta'

Er is wel wat meer voor nodig om mij belachelijk te maken .
Maar weet je wat het is: Praag is niet lelijk ofzo, maar ik moet gewoon een binding hebben met een stad, ik wil me er thuis voelen, ik wil me na een paar dagen een local voelen en Praag bleef gewoon vreemd voor mij. Het interesseerde me gewoon geen ruk . En van tevoren trok Praag me al niet. Ik had naar Madrid gewild, maar dat werd wat te prijzig, dus nam ik ipv daarvan maar genoegen met Praag. Dat doe ik dus ook niet weer: naar een stad gaan waar ik me van tevoren al niet toe aangetrokken voel.

En die vrienden van jou: .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:32:51 #226
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60462969
Ik heb een vraag en ik durf er mijn huisarts niet mee te bellen

Sinds een paar maanden heb ik met enige regelmaat een droom; waarin ik dan sex heb en klaarkom. Wat echt levensecht aanvoelt. Op het moment van klaarkomen schiet ik wakker met een onmetelijk, allesoverheersende pijn in mijn eierstokken ofzo? Echt links en rechts van de venusheuvel. ( ietsje hoger )
Ik ga dan echt dood van de pijn en kan alleen maar supersnel 3 ibu's nemen en de pijn tot het gaat werken, weg puffen.

Het lijken wel weeen; serieus, ik kan het dan wel uitschreeuwen.

Zo ook vannacht weer en nu nog voel ik een beetje napijn Wat is dit invredesnaam? Sterven mijn stokken af omdat ze niet gebruikt worden? Heb ik baarmoederhalskanker? Ga ik dood? Of ben ik schijnzwanger?
pi_60462974
Rome
Doei.
pi_60462990
Berlijn is echt de shit
veel cooler dan Parijs

met die gare eifeltoren, stomme drie arc de triompfen, stomme graf van napoleon, stomme mona lisa, stomme museums stomme.. eh

Nee Parijs is ook leuk! Ben 2x in Parijs geweest 2x in Berlijn
pi_60463006
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:

Sinds een paar maanden heb ik met enige regelmaat een droom; waarin ik dan sex heb en klaarkom. Wat echt levensecht aanvoelt. Op het moment van klaarkomen schiet ik wakker met een onmetelijk, allesoverheersende pijn in mijn eierstokken ofzo? Echt links en rechts van de venusheuvel. ( ietsje hoger )
Ik ga dan echt dood van de pijn en kan alleen maar supersnel 3 ibu's nemen en de pijn tot het gaat werken, weg puffen.

Zo ook vannacht weer en nu nog voel ik een beetje napijn Wat is dit invredesnaam? Sterven mijn stokken af omdat ze niet gebruikt worden? Heb ik baarmoederhalskanker? Ga ik dood? Of ben ik schijnzwanger?
Misschien ben je echt zwanger ?
pi_60463017
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:33 schreef Faithy het volgende:
Rome
Is een weekendje Rome goed te doen?
Ik wil ergens eind augustus naar een stad
en Rome lijkt me echt leuk
Barca is ook leuk
pi_60463051
quote:

Je kan googlen, jezelf de vreselijkste dingen aanpraten, het vragen aan mensen die er wel een beetje van weten, maar niet helemaal, of je kan naar de dokter gaan.
Hell, als je je internist een darmflora onderzoek laat doen in het kader van het effect op je gewicht, moet je toch zeker geen problemen hebben met nuttige kwesties?
pi_60463059
Weekend Rome zou ík heel weinig vinden... zou er eerder een midweek (5 dagen) voor uittrekken... want er is zóveel te zien
Doei.
pi_60463071
Er is overal zo veel te zien
pi_60463076
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef Viking84 het volgende:

En die vrienden van jou: .
Het zijn echt schatten

Ik heb nog een berg stedentripjes gepland staan, want die kan ik lekker koppelen aan mijn vrije dagen In september naar Edinburgh en (hopelijk) Rome, in november als het goed is naar Madrid

En dan in december of januari lekker minstens 3 weken Zuid-Afrika Familie en vrienden opzoeken
pi_60463133
PF, ik vind Berlijn idd ook heel cool! Vorig jaar met Kerst weer geweest Kerstmis in de Dom Madama Butterfly in de Staatsoper Schaatsen in Spandau
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:39:33 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60463137
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Is een weekendje Rome goed te doen?
Ik wil ergens eind augustus naar een stad
en Rome lijkt me echt leuk
Barca is ook leuk
Oh ja, dat is wel te doen hoor .
Even naar het Collosseum, over het Forum Romanum wandelen, naar San Clemente, San Giovanni in Laterano (allemaal dicht bij elkaar), middagje Vaticaanstad... . Als je nog tips nodig hebt hoor ik het wel . Ik vraag me wel af of Rome dan niet nog veel te heet is (35 graden, alle Romeinen ontvluchten Rome in augustus).

is Madridfan, dus ik hoop dat ze mij nog eens meeneemt .
Niet meer actief op Fok!
pi_60463139
Ik heb m'n kat net geaaid met water
pi_60463149
Fuck, wat gebruik ik ranzig veel hartjes ik ben dol op vakantie, zullen we maar zeggen
pi_60463160
O en wat brokken ei uit de
witlof/appel/walnoot/ketchup/majonaise salade getrokken
Als ik gewoon alleen eet wat m'n moeder maakt val ik sowieso wel af
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:42:30 #240
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60463204
quote:

Je hebt rammelende eierstokken . Of je hebt in je droom gewoon een heftig orgasme. Dat kan, dan trekt je baarmoeder zich zo sterk samen dat je er "spierpijn" van krijgt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')