abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60462550
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het was echt ráár weer daar.
Warm en koud wisselden elkaar razendsnel af. Dus ik trok dan m'n trui uit omdat ik het warm had en zodra ik hem in m'n tas had gestopt werd het weer warm. Met zon en regen idem dito. Het ene moment stond je in de felle zon en het volgende moment wist je niet hoe snel je naar een afdakje moest rennen .
Maar ja, Praag staat m.i. in de schaduw van Parijs.
We zijn veel in de stad geweest, naar Terezín (Theresienstadt), naar een kasteel, naar de rotsen van Prachov, lichttour gemaakt (nothing beats een lichttour in Parijs ), een hele leuke folkore-avond met gezellige muziek en onbeperkt wijn en bier enzo (ze deden ook Nederlandse liedjes! ) en volksdansen en de laatste avond hebben we een rondvaarttocht gemaakt over de Moldau. Leuke groep, veel gedaan, dus hoewel de stad zelf tegen viel heb ik toch een topweek gehad .
Ja duhuh Praag en Parijs vergelijken = appels & peren

Als jij iedere stad die je gaat bezoeken gaat vergelijken met Parijs, zul je een teleurgestelde reizigster worden

"Shanghai? Nee, heeft toch niet dezelfde sfeer als Parijs"
pi_60462560
Maar Parijs vond ik ook niet ZO speciaal tough
pi_60462588
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Of gewoon de eetmeter invullen en alle bolletjes groen krijgen met een max van pakweg 1500 kcal. Als je niet smokkelt met vitaminepilletjes lukt het alleen door extreem gezond te eten
Wederom: verstandige opmerking! Ik zou niet te erg focussen op de max 1500; als PF er een avocado bij wil eten eet ze nog steeds minder en gezonder, bij wijze van spreken.
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:17:30 #204
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60462610
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk
Maar ik ben meer van de easy manier
Of zo

Oké ik heb nu nog drie opties
1. de hele dag alleen maar groente eten
2. Sonja Bakker volgen
3. SHE Bakker volgen maar van te voren een schema maken met aantal kcal en als ik er aan gewend ben uit de losse pols doen.
Of gewoon (bijna) alle alcohol, snoepjes en koekjes van je menu schrappen, normaal maar niet te vet eten en gaan wandelen of fietsen ipv sporten ofzo. Dát kan natuurlijk ook.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60462617
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar Parijs vond ik ook niet ZO speciaal tough
Nee OK, maar Praag is vroeger Oostblok, natuurlijk ziet dat er anders uit dan Parijs

Ik vind Parijs trouwens geweldig: al die musea, fabuleux!
pi_60462649
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja maar.
Maar
maar

Mijn ontbijt was koffie con leche

Tuttebolleke: jij bent ook zo niet serieus met je eten bezig volgens mij: je hebt een doorzettingsvermogen van nul komma nul. Pak gewoon dat sporten weer op, eet gewoon en snoep niet. Das alles. Behalve dan dat je het ook moet volhouden!

@Tinkepink: Das knap: jij kan dromen uitleggen!! Want het klopt wel een beetje dat ik soms wat ongemakkelijk word, als ik bedenk wat ik allemaal nog moet doen! Ik kan m'n meeste dromen niet sturen hoor, maar ik zal proberen de volgende keer lange benen te krijgen. Ik moet wel zeggen dat de laatste keer dat ik het met Brad Pitt deed in m'n droom, ik tussendoor wakker werd, maar zo snel mogelijk weer in slaap probeerde te komen, omdat ik wilde dattie dóór zou gaan! En dat lukte!!
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:19:05 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60462652
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja duhuh Praag en Parijs vergelijken = appels & peren

Als jij iedere stad die je gaat bezoeken gaat vergelijken met Parijs, zul je een teleurgestelde reizigster worden

"Shanghai? Nee, heeft toch niet dezelfde sfeer als Parijs"
Noh, is niet waar, want na Parijs ben ik ook naar Rome geweest en dat vond ik juist wél weer geweldig. Verder prijken Madrid, Barcelona en Florence hoog op m'n lijstje. Ik denk dat ik gewoon meer een Frankrijk / Spanje / Italië-fan ben .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:20:08 #208
331 Merel
Be here now.
pi_60462672
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Ik ben ook wel vaak weg dus dan denk ik
o shit ik kan het niet afwegen/afmeten/invullen
het heeft allemaal geen zin meer

oid
Of je hebt gewoon een goeie schop onder je kont nodig
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:20:34 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60462682
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee OK, maar Praag is vroeger Oostblok, natuurlijk ziet dat er anders uit dan Parijs

Ik vind de kermis in Parijs het leukst.
Ijs met piña coladasmaak .

En de parken. Heerlijk om op een goeie dag in één van die parken te zitten en dan leuk mooie vrouwen spotten! .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:21:33 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60462706
Noes! Nu wil ik naar Parijs en wel NU! .
Niet meer actief op Fok!
pi_60462715
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wallonië lijkt ook een beetje op het oostblok trouwens, dus als je dat mooi vindt
En parijs was erg mooi idd. En dankzij de regen hebben we zo'n beetje het hele centre pompidou gezien
Het mooi kotsende meisje.
pi_60462729
ik vond parijs niet écht heel leuk

doe mij maar Edinburgh of York
Doei.
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:23:47 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60462763
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Wallonië lijkt ook een beetje op het oostblok trouwens, dus als je dat mooi vindt
En parijs was erg mooi idd. En dankzij de regen hebben we zo'n beetje het hele centre pompidou gezien
Ja dat Centre Pompidou heb ik altijd geskipt, maar ik wil het bij mijn volgende bezoek wel bekijken. Wat is dat precies?
Niet meer actief op Fok!
pi_60462765
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:21 schreef Viking84 het volgende:
Noes! Nu wil ik naar Parijs en wel NU! .
Dat wil je helemaal niet! Parijs is veel te warm nu!! Parijs moet je in mei of juni doen.
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:24:38 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60462785
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:22 schreef Faithy het volgende:
ik vond parijs niet écht heel leuk

doe mij maar Edinburgh of York
Ik heb echt niks met GB, maar dat wist je al .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:25:13 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60462807
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat wil je helemaal niet! Parijs is veel te warm nu!! Parijs moet je in mei of juni doen.
Nou ik was er vorig jaar ook in juli en dat was best te doen.
Maar nu is het rond de 30 graden, dus je hebt gelijk, vrees ik .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:26:25 #217
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60462830
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk
Maar ik ben meer van de easy manier
Of zo
.

Ga het maar een weekje doen, is wel goed voor je. Ben benieuwd of je het gaat redden .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60462843
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Tuttebolleke: jij bent ook zo niet serieus met je eten bezig volgens mij: je hebt een doorzettingsvermogen van nul komma nul. Pak gewoon dat sporten weer op, eet gewoon en snoep niet. Das alles. Behalve dan dat je het ook moet volhouden!

Oké je hebt wel gelijk
pi_60462845
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja dat Centre Pompidou heb ik altijd geskipt, maar ik wil het bij mijn volgende bezoek wel bekijken. Wat is dat precies?
Een modern gebouw, waarbij ik me wel redelijk thuis voel ondertussen Met een HEEEEEEEL groot museum erin.
We hadden er de halve dag rondgelopen (met mijn uitstekende frans-skills heb ik zelfs studentenkorting geregeld ) en in de avond regende het zo hard dat we nog naar de tentoonstelling gingen die we eerder oversloegen, omdat we echt wat moesten eten.
pi_60462873
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:26 schreef k_i_m het volgende:

[..]

.

Ga het maar een weekje doen, is wel goed voor je. Ben benieuwd of je het gaat redden .
Ik zou vragen of ze me in een soort coma wilden houden voor een week
Ik denk niet dat ik het vol zou houden Het enige wat ik ooit vol heb gehouden was Sonja Bakker ( )
pi_60462892
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Noh, is niet waar, want na Parijs ben ik ook naar Rome geweest en dat vond ik juist wél weer geweldig. Verder prijken Madrid, Barcelona en Florence hoog op m'n lijstje. Ik denk dat ik gewoon meer een Frankrijk / Spanje / Italië-fan ben .
Nee OK, maar Praag & Parijs vergelijken is natuurlijk appels & peren. Totaal ander soort stad.
Berlijn al gezien trouwens?

Sorry, het was niet mijn bedoeling je belachelijk te maken, maar je deed me denken aan vrienden van me die voor het eerst 'ver' op reis gingen naar Zuid-Afrika, daarvoor waren ze enkel op Malta geweest en op campings in de Benelux en Duitsland.
We reden door half ZA en bij elke boom of heuvel die we tegenkwamen, zeiden ze: 'Oh, het is hier net Malta'
pi_60462909
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Eens! Of met Kerst
pi_60462920
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:20 schreef Merel het volgende:

[..]

Of je hebt gewoon een goeie schop onder je kont nodig
Ja dat ook!
Maar mijn omgeving werkt ook niet mee, alleen m'n spijkerbroeken vertellen wel de waarheid
PF: Ik ben echt like 6 kilo aangekomen sinds je me voor 't eerst zag
Mr PF: O. O. Nou. Weet niet. Ik vind 't wel mooi.

Wat HEB ik daar aan

Maar toen ik laatst zei: Pffff na al die poffertjes en weet ik 't ben ik wel like 100 kilo aangekomen
Mr PF: Nou, ik spreek je niet tegen!

Hm

Ik ga een gekookt ei zoeken
pi_60462938
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Eens! Of met Kerst
En langs al die touristische shit is ook niet leuk!
Gewoon een beetje lamballen en 't is veel leuker (vind ik dan)
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:32:27 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60462955
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee OK, maar Praag & Parijs vergelijken is natuurlijk appels & peren. Totaal ander soort stad.
Berlijn al gezien trouwens?
Nope. Berlijn lijkt me nog wel eens leuk .
quote:
Sorry, het was niet mijn bedoeling je belachelijk te maken, maar je deed me denken aan vrienden van me die voor het eerst 'ver' op reis gingen naar Zuid-Afrika, daarvoor waren ze enkel op Malta geweest en op campings in de Benelux en Duitsland.
We reden door half ZA en bij elke boom of heuvel die we tegenkwamen, zeiden ze: 'Oh, het is hier net Malta'

Er is wel wat meer voor nodig om mij belachelijk te maken .
Maar weet je wat het is: Praag is niet lelijk ofzo, maar ik moet gewoon een binding hebben met een stad, ik wil me er thuis voelen, ik wil me na een paar dagen een local voelen en Praag bleef gewoon vreemd voor mij. Het interesseerde me gewoon geen ruk . En van tevoren trok Praag me al niet. Ik had naar Madrid gewild, maar dat werd wat te prijzig, dus nam ik ipv daarvan maar genoegen met Praag. Dat doe ik dus ook niet weer: naar een stad gaan waar ik me van tevoren al niet toe aangetrokken voel.

En die vrienden van jou: .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:32:51 #226
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60462969
Ik heb een vraag en ik durf er mijn huisarts niet mee te bellen

Sinds een paar maanden heb ik met enige regelmaat een droom; waarin ik dan sex heb en klaarkom. Wat echt levensecht aanvoelt. Op het moment van klaarkomen schiet ik wakker met een onmetelijk, allesoverheersende pijn in mijn eierstokken ofzo? Echt links en rechts van de venusheuvel. ( ietsje hoger )
Ik ga dan echt dood van de pijn en kan alleen maar supersnel 3 ibu's nemen en de pijn tot het gaat werken, weg puffen.

Het lijken wel weeen; serieus, ik kan het dan wel uitschreeuwen.

Zo ook vannacht weer en nu nog voel ik een beetje napijn Wat is dit invredesnaam? Sterven mijn stokken af omdat ze niet gebruikt worden? Heb ik baarmoederhalskanker? Ga ik dood? Of ben ik schijnzwanger?
pi_60462974
Rome
Doei.
pi_60462990
Berlijn is echt de shit
veel cooler dan Parijs

met die gare eifeltoren, stomme drie arc de triompfen, stomme graf van napoleon, stomme mona lisa, stomme museums stomme.. eh

Nee Parijs is ook leuk! Ben 2x in Parijs geweest 2x in Berlijn
pi_60463006
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:

Sinds een paar maanden heb ik met enige regelmaat een droom; waarin ik dan sex heb en klaarkom. Wat echt levensecht aanvoelt. Op het moment van klaarkomen schiet ik wakker met een onmetelijk, allesoverheersende pijn in mijn eierstokken ofzo? Echt links en rechts van de venusheuvel. ( ietsje hoger )
Ik ga dan echt dood van de pijn en kan alleen maar supersnel 3 ibu's nemen en de pijn tot het gaat werken, weg puffen.

Zo ook vannacht weer en nu nog voel ik een beetje napijn Wat is dit invredesnaam? Sterven mijn stokken af omdat ze niet gebruikt worden? Heb ik baarmoederhalskanker? Ga ik dood? Of ben ik schijnzwanger?
Misschien ben je echt zwanger ?
pi_60463017
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:33 schreef Faithy het volgende:
Rome
Is een weekendje Rome goed te doen?
Ik wil ergens eind augustus naar een stad
en Rome lijkt me echt leuk
Barca is ook leuk
pi_60463051
quote:

Je kan googlen, jezelf de vreselijkste dingen aanpraten, het vragen aan mensen die er wel een beetje van weten, maar niet helemaal, of je kan naar de dokter gaan.
Hell, als je je internist een darmflora onderzoek laat doen in het kader van het effect op je gewicht, moet je toch zeker geen problemen hebben met nuttige kwesties?
pi_60463059
Weekend Rome zou ík heel weinig vinden... zou er eerder een midweek (5 dagen) voor uittrekken... want er is zóveel te zien
Doei.
pi_60463071
Er is overal zo veel te zien
pi_60463076
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef Viking84 het volgende:

En die vrienden van jou: .
Het zijn echt schatten

Ik heb nog een berg stedentripjes gepland staan, want die kan ik lekker koppelen aan mijn vrije dagen In september naar Edinburgh en (hopelijk) Rome, in november als het goed is naar Madrid

En dan in december of januari lekker minstens 3 weken Zuid-Afrika Familie en vrienden opzoeken
pi_60463133
PF, ik vind Berlijn idd ook heel cool! Vorig jaar met Kerst weer geweest Kerstmis in de Dom Madama Butterfly in de Staatsoper Schaatsen in Spandau
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:39:33 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60463137
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Is een weekendje Rome goed te doen?
Ik wil ergens eind augustus naar een stad
en Rome lijkt me echt leuk
Barca is ook leuk
Oh ja, dat is wel te doen hoor .
Even naar het Collosseum, over het Forum Romanum wandelen, naar San Clemente, San Giovanni in Laterano (allemaal dicht bij elkaar), middagje Vaticaanstad... . Als je nog tips nodig hebt hoor ik het wel . Ik vraag me wel af of Rome dan niet nog veel te heet is (35 graden, alle Romeinen ontvluchten Rome in augustus).

is Madridfan, dus ik hoop dat ze mij nog eens meeneemt .
Niet meer actief op Fok!
pi_60463139
Ik heb m'n kat net geaaid met water
pi_60463149
Fuck, wat gebruik ik ranzig veel hartjes ik ben dol op vakantie, zullen we maar zeggen
pi_60463160
O en wat brokken ei uit de
witlof/appel/walnoot/ketchup/majonaise salade getrokken
Als ik gewoon alleen eet wat m'n moeder maakt val ik sowieso wel af
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:42:30 #240
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60463204
quote:

Je hebt rammelende eierstokken . Of je hebt in je droom gewoon een heftig orgasme. Dat kan, dan trekt je baarmoeder zich zo sterk samen dat je er "spierpijn" van krijgt.
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:43:02 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60463216
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:36 schreef Faithy het volgende:
Weekend Rome zou ík heel weinig vinden... zou er eerder een midweek (5 dagen) voor uittrekken... want er is zóveel te zien
Ik ben er 2 jaar geleden een week geweest en ik was écht wel uit gekeken op den duur, hoor.
Bovendien is het kerkje hier, kerkje daar en op den duur ben je zat van de kerken. Ik zou een paar musea doen (oa het Vaticaans Museum en het museum op dat ene plein, hoe heet het ook weer? Met dat beeld van Marcus Antonius) en ik zou ook naar de Termen gaan. Die spraken zó tot de verbeelding.

Of je leest de Romeboeken van Rosita Steenbeek. Dan ontdek je nog eens wat nieuws .

Maar goed, elke stad is te doen in 2 dagen. Verwacht alleen niet dat je alles kunt zien wat je wilt zien . Gooi een muntje in de Trevifontein en keer nog eens terug .
Niet meer actief op Fok!
pi_60463258
Oké dilemma!
NU naar de kapper (ik ben ergens in april geweest )
of half augustus?
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:45:35 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60463277
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oké dilemma!
NU naar de kapper (ik ben ergens in april geweest )
of half augustus?
Zet op een rijtje wat de voors en tegens zijn van nu naar de kapper gaan?
Als dat voor jou al een dilemma is... .
Niet meer actief op Fok!
pi_60463333
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben er 2 jaar geleden een week geweest en ik was écht wel uit gekeken op den duur, hoor.

Rome heeft, naar ik mij herinner, ook pracht-musea... Alleen al daarmee kan ik me best lang vermaken. Wil nu iig naar dat, hoe heet het, Galleria Borghese!
pi_60463346
Ja omdat het nog zomer is en je haar nog dood gaat van de zon/zee
(zei een vriend van me )
pi_60463352
quote:

Dat voelt niet alleen echt, dat is het ook. Ik heb het ook best vaak en je leest er nooit over dus ik dacht altijd dat ik de enige was

Voelt het als hele erge menstruatiepijn? En heb je het nooit als je gewoon klaarkomt? Volgens mij heeft het nl. met een samentrekkende baarmoeder te maken, maar waarom zou je er niet mee naar de huisarts gaan? Wie weet heb je een SOA oid. Niet dat ik je bang wil maken en het is probably onschuldig, maar voor de zekerheid zou ik wel langsgaan. Je kan ook naar de GGD, als je perse niet naar je huisarts wilt.
pi_60463382
Wat hebben jullie leuke dromen
pi_60463405
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:43 schreef Viking84 het volgende:

Maar goed, elke stad is te doen in 2 dagen. Verwacht alleen niet dat je alles kunt zien wat je wilt zien . Gooi een muntje in de Trevifontein en keer nog eens terug .
Ben ik het echt niet mee eens eigenlijk. Sowieso kan ik niet goed aan van die extreem korte vakanties, want je bent er nog net, begint wat te acclimatiseren en je moet alweer weg! En dan als het zo tussendoor is en je moet de volgende dag alweer nuttig zijn, ben ik er dagen later nog mee bezig...
pi_60463449
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Rome heeft, naar ik mij herinner, ook pracht-musea... Alleen al daarmee kan ik me best lang vermaken. Wil nu iig naar dat, hoe heet het, Galleria Borghese!
uh huh... zou er zo een week door kunnen brengen, zo niet langer

volgend jaar willen we een tripje Rome doen dan ga ik René álles daar laten zien....... hij is er nog nooit geweest namelijk..

maar idd, PF, je gaat er nu dood van de hitte
Doei.
pi_60463453
quote:

Vaag...ik gok ook op rammelende eierstokken

Maar heb je er geen last van als je gewoon klaarkomt? dus niet tijdens je slaap?
zou toch maar even de dokter bellen...en dan evt gewoon het verhaal van je droom weglaten als je daarom anders liever niet belt
pi_60463470
En als ik nu naar de kapper ga ben ik nu al lichter
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:52:48 #252
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60463485
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat voelt niet alleen echt, dat is het ook. Ik heb het ook best vaak en je leest er nooit over dus ik dacht altijd dat ik de enige was

Voelt het als hele erge menstruatiepijn? En heb je het nooit als je gewoon klaarkomt? Volgens mij heeft het nl. met een samentrekkende baarmoeder te maken, maar waarom zou je er niet mee naar de huisarts gaan? Wie weet heb je een SOA oid. Niet dat ik je bang wil maken en het is probably onschuldig, maar voor de zekerheid zou ik wel langsgaan. Je kan ook naar de GGD, als je perse niet naar je huisarts wilt.

Jaaaaaaaaaa! Voelt als menstruatiepijn!! Hele erge!
Terwijl dat niet kan, want ik slik de pil door.

En soa is wel uitgesloten hoor; of ik moet het van een vieze wc bril hebben opgelopen

Ik heb toch maar een afspraak gemaakt bij de doc vanmiddag
pi_60463516
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:51 schreef Faithy het volgende:

[..]

uh huh... zou er zo een week door kunnen brengen, zo niet langer

volgend jaar willen we een tripje Rome doen dan ga ik René álles daar laten zien....... hij is er nog nooit geweest namelijk..

maar idd, PF, je gaat er nu dood van de hitte
Ik hou van hitte! Hoe het hier nu is vind ik net redelijk Maar echt warm, nee..
pi_60463563
dan kun je daar nu prima heen

ben er 2 jaar geleden in juni geweest, bijna 40 graden, ging echt dood
Doei.
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:55:38 #255
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60463567
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Vaag...ik gok ook op rammelende eierstokken

Maar heb je er geen last van als je gewoon klaarkomt? dus niet tijdens je slaap?
zou toch maar even de dokter bellen...en dan evt gewoon het verhaal van je droom weglaten als je daarom anders liever niet belt
Ik heb het dus nooit als ik normaal klaarkom.
Het opebnaart zich alleen in mijn slaap en ik schrik wakker van de hevige pijn.

Ik zie mezelf vanmiddag al bij de doc zitten met mijn kutverhaal ...mijn god ..
En ik heb ook nog eens een tattoo op mijn kut, ik zweer je dat dat mens icm met mijn klaarkom verhaal echt denkt dat ik geshuffeld ben.
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:59:05 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60463678
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ben ik het echt niet mee eens eigenlijk. Sowieso kan ik niet goed aan van die extreem korte vakanties, want je bent er nog net, begint wat te acclimatiseren en je moet alweer weg! En dan als het zo tussendoor is en je moet de volgende dag alweer nuttig zijn, ben ik er dagen later nog mee bezig...
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik zou het zelf dan ook niet doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_60463679
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:52 schreef SHE het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaa! Voelt als menstruatiepijn!! Hele erge!
Terwijl dat niet kan, want ik slik de pil door.

En soa is wel uitgesloten hoor; of ik moet het van een vieze wc bril hebben opgelopen

Ik heb toch maar een afspraak gemaakt bij de doc vanmiddag
Ik heb het ook weleens gehad, niet bij de droomversie, maar bij de gewone. Omdat het een of twee x is voorgekomen en daarna niet meer, ben ik er toen niet mee naar de dokter geweest. Het was ook niet erger dan de pijn die ik normaal gesproken heb, tijdens de eerste nacht van mijn menstruatie. Dus wel erg genoeg dat ik een advilletje moest nemen. Ik heb het ook gehad een paar maanden teug tijdens het hardlopen, dan moest ik echt even stoppen en trok het zo langzaam weg. Ik denk dat het ouderdom is (serieus: nog een jaar of 10 à 15 en ik kan de eerste verschijnselen van de overgang al verwachten!)
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:00:30 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60463723
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:55 schreef SHE het volgende:

[..]

En ik heb ook nog eens een tattoo op mijn kut, ik zweer je dat dat mens icm met mijn klaarkom verhaal echt denkt dat ik geshuffeld ben.
Ach, die huisartsen zijn wel wat gewend, neem ik aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_60463819
M'n andere kat vond dat water maar raar
Die ene mauwt nu steeds naar me alsof ie weer wil
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:04:50 #260
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60463823
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ach, die huisartsen zijn wel wat gewend, neem ik aan .
Ik zit bij een hele sjieke grachten-dokter; dus ik weet wel zeker dat ik een Laura Ashley jurkje aantrek naar het bezoek. Dit is natuurlijk wel heel tokkie allemaal.

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 juli 2008 @ 12:05:07 #261
163650 Greys
pi_60463838
edit: Er kwam een telefoontje doorheen hier en die vraag was al lang beantwoord inmiddels
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:08:20 #262
14746 k_i_m
pi_60463912
Bij mij bleek alle vage onderbuikpijn altijd van mijn darmen te komen! Zelfs al voelde het niet zo .
In my life
Why do I smile
pi_60463986
Hele late TVP Vandaag lekker zwemmen!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_60463998
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:08 schreef k_i_m het volgende:
Bij mij bleek alle vage onderbuikpijn altijd van mijn darmen te komen! Zelfs al voelde het niet zo .
Hè? Maar je voelt toch wel het verschil tussen een pijnlijke baarmoeder en darmkramp? Is toch een heel ander soort pijn.

SHE, ik herken het wel een beetje, alleen is bij mij de buikpijn minder; als ik een tijdje op m'n buik heb geslapen erna, is het wel weer weg.
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:13:12 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60464032
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hè? Maar je voelt toch wel het verschil tussen een pijnlijke baarmoeder en darmkramp? Is toch een heel ander soort pijn.

Ik twijfel ook vaak of de pijn nou van m'n darmen komt of van mijn baarmoeder, hoor.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:13:29 #266
14746 k_i_m
pi_60464042
Dat dacht ik ook, tot ik ineens een zeer pijnlijke groeiende baarmoeder had. Dat voelde toch heel anders, gek genoeg.
In my life
Why do I smile
pi_60464118
Ik kom ook wel eens klaar in mijn dromen en schrik dan wakker, maar het doet geen pijn...
pi_60464139
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:55 schreef SHE het volgende:

whehe zal wel meevallen hoor, maar ik zou zelf ook niet staan te springen hiermee naar de dokter te gaan

ow enne, ik wil je niet bang maken...maar als t voelt als hele erge menstruatie pijn, dan herken ik t wel.....had het de eerste 7 weken van mijn zwangerschap
pi_60464208
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:13 schreef k_i_m het volgende:
Dat dacht ik ook, tot ik ineens een zeer pijnlijke groeiende baarmoeder had. Dat voelde toch heel anders, gek genoeg.
Nou ja, misschien overschat ik mezelf. Maar met spastische darmen en een spiraaltje dacht ik het verschil wel te kunnen voelen
pi_60464221
ik droom constant over moorden, vermoorden, martelingen en steekpartijen maak me er niet echt druk om, vind het wel grappig
Doei.
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:22:21 #271
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60464266
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

whehe zal wel meevallen hoor, maar ik zou zelf ook niet staan te springen hiermee naar de dokter te gaan

ow enne, ik wil je niet bang maken...maar als t voelt als hele erge menstruatie pijn, dan herken ik t wel.....had het de eerste 7 weken van mijn zwangerschap

Oh, maar ik ben weleens zwanger geweest hoor en dat voelde wel oprettig, maar het waren geen helse pijnen.
Bovendien slik ik de pil nu door en word ik regelmatig onderzocht om te kijken of mijn eierstokken goed reageren op de pil. ( dit omdat ik in het verl eden dus gewoon zwanger werd door de pil heen )
Ik weet 100% zeker dat dit geen zwangerschap is; of ik moet de nieuwe anti-christ baren ofzo
pi_60464271
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik kom ook wel eens klaar in mijn dromen en schrik dan wakker, maar het doet geen pijn...
Waarom schrijven al die stomme vrouwenbladen hier nooit over!!! Ik heb al die tijd gedacht dat ik teveel mannelijke hormonen had ofzo. (Pas toen ik een keer een topic hier op Fok had geopend, wist ik dat heel veel vrouwen dat hebben!)
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:22:41 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60464276
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:20 schreef Faithy het volgende:
ik droom constant over moorden, vermoorden, martelingen en steekpartijen maak me er niet echt druk om, vind het wel grappig
Sick, sick mind .

Ik droom de laatste tijd steeds over vrouwen waar ik vroeger verliefd op was . En dan doen ze heel lief in m'n droom enzo .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:24:21 #274
331 Merel
Be here now.
pi_60464310
Ik kan me mijn dromen nooit herinneren. Maar ik hoef dan ook geen moeilijke psychische problemen te verwerken in m'n slaap
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60464353
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:24 schreef Merel het volgende:
Ik kan me mijn dromen nooit herinneren. Maar ik hoef dan ook geen moeilijke psychische problemen te verwerken in m'n slaap
Nou, ik kan je verzekeren dat het niet voelt als een psychisch probleem!
pi_60464365
Ik heb nachtmerries als ik te warm slaap. En soms bizarre dingen die je vast heel leuk freudiaans kan uitleggen
Maar klaarkomen in mn slaap is me nog nooit gelukt. Misschien scheelt het dat jullie vaker een vent naast je hebben liggen?
pi_60464367
Ik droomde vandaag dat ik officieel ontslag ging nemen bij m'n bijbaantje en dat m'n moeder er opeens ook werkte !
pi_60464381
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Waarom schrijven al die stomme vrouwenbladen hier nooit over!!! Ik heb al die tijd gedacht dat ik teveel mannelijke hormonen had ofzo. (Pas toen ik een keer een topic hier op Fok had geopend, wist ik dat heel veel vrouwen dat hebben!)
Ik kan je nog iets stommers vertellen: ik slaap van 4 tot 7 echt muurvast, dus word vaak wakker met een blaas die echt op springen staat... En als ik dan geplast heb, heb ik echt buikpijn, van de terugrekkende blaas ofzo Moet ik echt even 10 minuutjes gaan liggen
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:27:27 #279
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60464383
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:20 schreef Faithy het volgende:
Die moorden en steekpartijen schijnen te maken te hebben met bepaalde karaktereigenschappen of gewoontes van jezelf waarmee je korte metten wilt maken of waarvan je al afscheid hebt genomen. Probeer maar eens te kijken of de personen die gemarteld ed. worden zijn te plaatsen bij bepaalde (vroegere) gewoontes van jou. Je zult zien dat het verbluffend vaak klopt!

En wat betreft die vrouwen van Viking... die betekenis weet ik even niet meer.
pi_60464398
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou, ik kan je verzekeren dat het niet voelt als een psychisch probleem!
Gebrek aan sex misschien?
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:28:15 #281
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60464406
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:22 schreef conleche het volgende:

[..]

En die stomme vrouwen vriendinnen mogen hier ook weleens over praten. Ze hebben het over sex, over mannen, over shoppen..maar nooit iemand die eens vraagt ' Hey Sjors, maar vertel eens..hoe is het nou met je kut? '
pi_60464419
Ik droomde dat ik met een vriend of m'n vriend een escort bureau opging zetten voor kwartetten (dus met een ander stel) en dat we uren naast de telefoon zaten maar niemand belde !
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:29:05 #283
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60464424
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik droomde vandaag dat ik officieel ontslag ging nemen bij m'n bijbaantje en dat m'n moeder er opeens ook werkte !
Ah, je bent volwassen aan het worden en gaat een volgende levensfase in waarin je minder te maken hebt met de mening en verwachtingen van je moeder (inkoppertje bij jou natuurlijk).
pi_60464432
Wat zegt dat over mij
pi_60464435
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:22 schreef SHE het volgende:
Oh, maar ik ben weleens zwanger geweest hoor en dat voelde wel oprettig, maar het waren geen helse pijnen.
ik heb toch echt dubbel gelegen in bed, en ik ben geen mietje hoor
quote:
Bovendien slik ik de pil nu door en word ik regelmatig onderzocht om te kijken of mijn eierstokken goed reageren op de pil. ( dit omdat ik in het verl eden dus gewoon zwanger werd door de pil heen )
Ik weet 100% zeker dat dit geen zwangerschap is; of ik moet de nieuwe anti-christ baren ofzo
maar je op de kast jagen is dus niet gelukt

Naja toch maar langs de dokter hoor
Succes
pi_60464458
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ah, je bent volwassen aan het worden en gaat een volgende levensfase in waarin je minder te maken hebt met de mening en verwachtingen van je moeder (inkoppertje bij jou natuurlijk).

Grappig zo een dromen dokter

Ik heb nog 300 andere bizarre dromen deze week maar daar zal ik je niet mee lastig vallen
pi_60464531
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik heb nachtmerries als ik te warm slaap. En soms bizarre dingen die je vast heel leuk freudiaans kan uitleggen
Maar klaarkomen in mn slaap is me nog nooit gelukt. Misschien scheelt het dat jullie vaker een vent naast je hebben liggen?
Ik geloof niet dat m'n vent ermee te maken heeft! Ik heb het al vanaf ik een jaar of 11 was! Ik weet ook niet of ik geluiden erbij maak, ik hoop van niet, want dat zou natuurlijk wel genant zijn in sommige situaties

Het is ook niet dagelijks hoor! Ik denk 1 of 2x per maand.
pi_60464583
Ik had het ook al voordat ik een vent had.
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:37:03 #289
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60464584
Ik droomde vroeger ook zo bizar veel, zo tot mijn 27e. Sindsdien herinner ik me helemaal niets meer van mijn dromen.
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:37:34 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60464596
Ik heb trouwens wel eens gedroomd dat ik mensen vermoord had.
Twee vrouwen en ik had ze in stukken gehakt en in een vuilniszak gedaan, allebei in een eigen vuilniszak. Toen kwam ik m'n vader tegen en die keek me heel afkeurend aan.

Ok, toekomstige crushes moeten dit maar niet lezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_60464607
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat m'n vent ermee te maken heeft! Ik heb het al vanaf ik een jaar of 11 was! Ik weet ook niet of ik geluiden erbij maak, ik hoop van niet, want dat zou natuurlijk wel genant zijn in sommige situaties

Het is ook niet dagelijks hoor! Ik denk 1 of 2x per maand.
Ik toch zeker wel wekelijks Maar pas sinds ik seksueel actief ben (en dat was niet op mn 11e )
pi_60464627
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens wel eens gedroomd dat ik mensen vermoord had.
Twee vrouwen en ik had ze in stukken gehakt en in een vuilniszak gedaan, allebei in een eigen vuilniszak. Toen kwam ik m'n vader tegen en die keek me heel afkeurend aan.

Ok, toekomstige crushes moeten dit maar niet lezen .
Ik heb eens gedroomd dat ik de irritante zwerver bij het station die altijd meekijkt als je staat te pinnen had vermoord met een aardappelschilmesje en toen wanhopig al het bewijs probeerde te verdoezelen
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:43:50 #293
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60464719
Ik heb echt nog nooit gedroomd dat ik iemand iets aandeed.

Ik heb alleen hele weirde dromen over niet kunnen lopen, mensen zonder gezicht, sex en dieren, vooral katten.
Meestal zijn mijn dromen wel heel vredig eigenlijk.

Maar goed, ik scheld mensen uit op internet dus mijn frustraties ben ik wel zo'n beetje kwijt voor het slapen gaan.
pi_60464734

ik heb alleen René toen vermoord in mn droom, voor de rest heb ik zelf niets gedaan en SHE martelde mij en wilde mij onthoofden, niet andersom
Doei.
pi_60464753
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:43 schreef SHE het volgende:
Ik heb echt nog nooit gedroomd dat ik iemand iets aandeed.

Ik heb alleen hele weirde dromen over niet kunnen lopen, mensen zonder gezicht, sex en dieren, vooral katten.
Meestal zijn mijn dromen wel heel vredig eigenlijk.

Maar goed, ik scheld mensen uit op internet dus mijn frustraties ben ik wel zo'n beetje kwijt voor het slapen gaan.
Boeiende combinatie.
pi_60465038
Afijn, in een poging weer enigszin OT te gaan: wie heeft er een goed idee voor slank broodbeleg dat niet koel hoeft te worden bewaard?
pi_60465105
smeerworst
Doei.
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:02:59 #298
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60465109
Appel, tomaat, komkommer, slankie, lightjam (versie zonder suikervervangers, die zijn vies).
pi_60465111
oh wacht, dat moet én koel, en dat vond je niet lekker, én of het heel slank is

nee, sorry, geen idee eigenlijk.. vind ik eigenlijk ook wel handig om te weten
Doei.
pi_60465178
pauze! eindelijk
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: