Ja duhuhquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was echt ráár weer daar.
Warm en koud wisselden elkaar razendsnel af. Dus ik trok dan m'n trui uit omdat ik het warm had en zodra ik hem in m'n tas had gestopt werd het weer warm. Met zon en regen idem dito. Het ene moment stond je in de felle zon en het volgende moment wist je niet hoe snel je naar een afdakje moest rennen.
Maar ja, Praag staat m.i. in de schaduw van Parijs.
We zijn veel in de stad geweest, naar Terezín (Theresienstadt), naar een kasteel, naar de rotsen van Prachov, lichttour gemaakt (nothing beats een lichttour in Parijs), een hele leuke folkore-avond met gezellige muziek en onbeperkt wijn en bier enzo
(ze deden ook Nederlandse liedjes!
) en volksdansen en de laatste avond hebben we een rondvaarttocht gemaakt over de Moldau. Leuke groep, veel gedaan, dus hoewel de stad zelf tegen viel heb ik toch een topweek gehad
.
Wederom: verstandige opmerking! Ik zou niet te erg focussen op de max 1500; als PF er een avocado bij wil eten eet ze nog steeds minder en gezonder, bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Of gewoon de eetmeter invullen en alle bolletjes groen krijgen met een max van pakweg 1500 kcal. Als je niet smokkelt met vitaminepilletjes lukt het alleen door extreem gezond te eten
Of gewoon (bijna) alle alcohol, snoepjes en koekjes van je menu schrappen, normaal maar niet te vet eten en gaan wandelen of fietsen ipv sporten ofzo. Dát kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk
Maar ik ben meer van de easy manier
Of zo
Oké ik heb nu nog drie opties
1. de hele dag alleen maar groente eten
2. Sonja Bakker volgen
3. SHE Bakker volgen maar van te voren een schema maken met aantal kcal en als ik er aan gewend ben uit de losse pols doen.
Nee OK, maar Praag is vroeger Oostblok, natuurlijk ziet dat er anders uit dan Parijsquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar Parijs vond ik ook niet ZO speciaal tough
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar.
Maar
maar
Mijn ontbijt was koffie con leche
Noh, is niet waar, want na Parijs ben ik ook naar Rome geweest en dat vond ik juist wél weer geweldig. Verder prijken Madrid, Barcelona en Florence hoog op m'n lijstje. Ik denk dat ik gewoon meer een Frankrijk / Spanje / Italië-fan benquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja duhuhPraag en Parijs vergelijken = appels & peren
Als jij iedere stad die je gaat bezoeken gaat vergelijken met Parijs, zul je een teleurgestelde reizigster worden
"Shanghai? Nee, heeft toch niet dezelfde sfeer als Parijs"
Of je hebt gewoon een goeie schop onder je kont nodigquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben ook wel vaak weg dus dan denk ik
o shit ik kan het niet afwegen/afmeten/invullen
het heeft allemaal geen zin meer
oid
Ik vind de kermis in Parijs het leukst.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee OK, maar Praag is vroeger Oostblok, natuurlijk ziet dat er anders uit dan Parijs
Ik vind Parijs trouwens geweldig: al die musea, fabuleux!
Wallonië lijkt ook een beetje op het oostblok trouwens, dus als je dat mooi vindtquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee OK, maar Praag is vroeger Oostblok, natuurlijk ziet dat er anders uit dan Parijs
Ik vind Parijs trouwens geweldig: al die musea, fabuleux!
Ja dat Centre Pompidou heb ik altijd geskipt, maar ik wil het bij mijn volgende bezoek wel bekijken. Wat is dat precies?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Wallonië lijkt ook een beetje op het oostblok trouwens, dus als je dat mooi vindt![]()
En parijs was erg mooi idd. En dankzij de regen hebben we zo'n beetje het hele centre pompidou gezien
Dat wil je helemaal niet! Parijs is veel te warm nu!! Parijs moet je in mei of juni doen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:21 schreef Viking84 het volgende:
Noes! Nu wil ik naar Parijs en wel NU!.
Ik heb echt niks met GB, maar dat wist je alquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:22 schreef Faithy het volgende:
ik vond parijs niet écht heel leuk
doe mij maar Edinburghof York
Nou ik was er vorig jaar ook in juli en dat was best te doen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat wil je helemaal niet! Parijs is veel te warm nu!! Parijs moet je in mei of juni doen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk
Maar ik ben meer van de easy manier
Of zo
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:19 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Tuttebolleke: jij bent ook zo niet serieus met je eten bezig volgens mij: je hebt een doorzettingsvermogen van nul komma nul. Pak gewoon dat sporten weer op, eet gewoon en snoep niet. Das alles. Behalve dan dat je het ook moet volhouden!
Een modern gebouw, waarbij ik me wel redelijk thuis voel ondertussenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat Centre Pompidou heb ik altijd geskipt, maar ik wil het bij mijn volgende bezoek wel bekijken. Wat is dat precies?
Ik zou vragen of ze me in een soort coma wilden houden voor een weekquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Ga het maar een weekje doen, is wel goed voor je. Ben benieuwd of je het gaat redden.
Nee OK, maar Praag & Parijs vergelijken is natuurlijk appels & peren. Totaal ander soort stad.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Noh, is niet waar, want na Parijs ben ik ook naar Rome geweest en dat vond ik juist wél weer geweldig. Verder prijken Madrid, Barcelona en Florence hoog op m'n lijstje. Ik denk dat ik gewoon meer een Frankrijk / Spanje / Italië-fan ben.
Eens! Of met Kerstquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat wil je helemaal niet! Parijs is veel te warm nu!! Parijs moet je in mei of juni doen.
Ja dat ook!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon een goeie schop onder je kont nodig
En langs al die touristische shit is ook niet leuk!quote:
Nope. Berlijn lijkt me nog wel eens leukquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee OK, maar Praag & Parijs vergelijken is natuurlijk appels & peren. Totaal ander soort stad.
Berlijn al gezien trouwens?
Er is wel wat meer voor nodig om mij belachelijk te makenquote:Sorry, het was niet mijn bedoeling je belachelijk te maken, maar je deed me denken aan vrienden van me die voor het eerst 'ver' op reis gingen naar Zuid-Afrika, daarvoor waren ze enkel op Malta geweest en op campings in de Benelux en Duitsland.
We reden door half ZA en bij elke boom of heuvel die we tegenkwamen, zeiden ze: 'Oh, het is hier net Malta'![]()
Misschien ben je echt zwangerquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Ik heb een vraag en ik durf er mijn huisarts niet mee te bellen
Sinds een paar maanden heb ik met enige regelmaat een droom; waarin ik dan sex heb en klaarkom. Wat echt levensecht aanvoelt. Op het moment van klaarkomen schiet ik wakker met een onmetelijk, allesoverheersende pijn in mijn eierstokken ofzo? Echt links en rechts van de venusheuvel. ( ietsje hoger )
Ik ga dan echt dood van de pijn en kan alleen maar supersnel 3 ibu's nemen en de pijn tot het gaat werken, weg puffen.
Het lijken wel weeen; serieus, ik kan het dan wel uitschreeuwen.
Zo ook vannacht weer en nu nog voel ik een beetje napijnWat is dit invredesnaam? Sterven mijn stokken af omdat ze niet gebruikt worden? Heb ik baarmoederhalskanker? Ga ik dood? Of ben ik schijnzwanger?
Is een weekendje Rome goed te doen?quote:
Je kan googlen, jezelf de vreselijkste dingen aanpraten, het vragen aan mensen die er wel een beetje van weten, maar niet helemaal, of je kan naar de dokter gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Zo ook vannacht weer en nu nog voel ik een beetje napijnWat is dit invredesnaam? Sterven mijn stokken af omdat ze niet gebruikt worden? Heb ik baarmoederhalskanker? Ga ik dood? Of ben ik schijnzwanger?
Het zijn echt schattenquote:
Oh ja, dat is wel te doen hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Is een weekendje Rome goed te doen?
Ik wil ergens eind augustus naar een stad
en Rome lijkt me echt leuk
Barca is ook leuk
Je hebt rammelende eierstokkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Sinds een paar maanden heb ik met enige regelmaat een droom; waarin ik dan sex heb en klaarkom. Wat echt levensecht aanvoelt. Op het moment van klaarkomen schiet ik wakker met een onmetelijk, allesoverheersende pijn in mijn eierstokken ofzo? Echt links en rechts van de venusheuvel. ( ietsje hoger )
Ik ga dan echt dood van de pijn en kan alleen maar supersnel 3 ibu's nemen en de pijn tot het gaat werken, weg puffen.
Ik ben er 2 jaar geleden een week geweest en ik was écht wel uit gekeken op den duur, hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:36 schreef Faithy het volgende:
Weekend Rome zou ík heel weinig vinden... zou er eerder een midweek (5 dagen) voor uittrekken... want er is zóveel te zien
Zet op een rijtje wat de voors en tegens zijn van nu naar de kapper gaan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oké dilemma!
NU naar de kapper (ik ben ergens in april geweest)
of half augustus?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben er 2 jaar geleden een week geweest en ik was écht wel uit gekeken op den duur, hoor.
Dat voelt niet alleen echt, dat is het ook.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Ben ik het echt niet mee eens eigenlijk. Sowieso kan ik niet goed aan van die extreem korte vakanties, want je bent er nog net, begint wat te acclimatiseren en je moet alweer weg! En dan als het zo tussendoor is en je moet de volgende dag alweer nuttig zijn, ben ik er dagen later nog mee bezig...quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:43 schreef Viking84 het volgende:
Maar goed, elke stad is te doen in 2 dagen. Verwacht alleen niet dat je alles kunt zien wat je wilt zien. Gooi een muntje in de Trevifontein en keer nog eens terug
.
uh huh... zou er zo een week door kunnen brengen, zo niet langerquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Rome heeft, naar ik mij herinner, ook pracht-musea... Alleen al daarmee kan ik me best lang vermaken. Wil nu iig naar dat, hoe heet het, Galleria Borghese!
Vaag...ik gok ook op rammelende eierstokkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat voelt niet alleen echt, dat is het ook.Ik heb het ook best vaak en je leest er nooit over dus ik dacht altijd dat ik de enige was
![]()
Voelt het als hele erge menstruatiepijn? En heb je het nooit als je gewoon klaarkomt? Volgens mij heeft het nl. met een samentrekkende baarmoeder te maken, maar waarom zou je er niet mee naar de huisarts gaan? Wie weet heb je een SOA oid. Niet dat ik je bang wil maken en het is probably onschuldig, maar voor de zekerheid zou ik wel langsgaan. Je kan ook naar de GGD, als je perse niet naar je huisarts wilt.
Ik hou van hitte! Hoe het hier nu is vind ik net redelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:51 schreef Faithy het volgende:
[..]
uh huh... zou er zo een week door kunnen brengen, zo niet langer
volgend jaar willen we een tripje Rome doendan ga ik René álles daar laten zien.......
hij is er nog nooit geweest namelijk..
maar idd, PF, je gaat er nu dood van de hitte
Ik heb het dus nooit als ik normaal klaarkom.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Vaag...ik gok ook op rammelende eierstokken![]()
![]()
Maar heb je er geen last van als je gewoon klaarkomt? dus niet tijdens je slaap?
zou toch maar even de dokter bellen...en dan evt gewoon het verhaal van je droom weglaten als je daarom anders liever niet belt
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik zou het zelf dan ook niet doenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ben ik het echt niet mee eens eigenlijk. Sowieso kan ik niet goed aan van die extreem korte vakanties, want je bent er nog net, begint wat te acclimatiseren en je moet alweer weg! En dan als het zo tussendoor is en je moet de volgende dag alweer nuttig zijn, ben ik er dagen later nog mee bezig...
Ik heb het ook weleens gehad, niet bij de droomversie, maar bij de gewone. Omdat het een of twee x is voorgekomen en daarna niet meer, ben ik er toen niet mee naar de dokter geweest. Het was ook niet erger dan de pijn die ik normaal gesproken heb, tijdens de eerste nacht van mijn menstruatie. Dus wel erg genoeg dat ik een advilletje moest nemen. Ik heb het ook gehad een paar maanden teug tijdens het hardlopen, dan moest ik echt even stoppen en trok het zo langzaam weg. Ik denk dat het ouderdom isquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa! Voelt als menstruatiepijn!! Hele erge!
Terwijl dat niet kan, want ik slik de pil door.
En soa is wel uitgesloten hoor; of ik moet het van een vieze wc bril hebben opgelopen
Ik heb toch maar een afspraak gemaakt bij de doc vanmiddag
Ach, die huisartsen zijn wel wat gewend, neem ik aanquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb het dus nooit als ik normaal klaarkom.
Het opebnaart zich alleen in mijn slaapen ik schrik wakker van de hevige pijn.
Ik zie mezelf vanmiddag al bij de doc zitten met mijn kutverhaal ...mijn god ..
En ik heb ook nog eens een tattoo op mijn kut, ik zweer je dat dat mens icm met mijn klaarkom verhaal echt denkt dat ik geshuffeld ben.
Ik zit bij een hele sjieke grachten-dokter; dus ik weet wel zeker dat ik een Laura Ashley jurkje aantrek naar het bezoek. Dit is natuurlijk wel heel tokkie allemaal.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ach, die huisartsen zijn wel wat gewend, neem ik aan.
Hè? Maar je voelt toch wel het verschil tussen een pijnlijke baarmoeder en darmkramp? Is toch een heel ander soort pijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:08 schreef k_i_m het volgende:
Bij mij bleek alle vage onderbuikpijn altijd van mijn darmen te komen! Zelfs al voelde het niet zo.
Ik twijfel ook vaak of de pijn nou van m'n darmen komt of van mijn baarmoeder, hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hè? Maar je voelt toch wel het verschil tussen een pijnlijke baarmoeder en darmkramp? Is toch een heel ander soort pijn.
whehe zal wel meevallen hoor, maar ik zou zelf ook niet staan te springen hiermee naar de dokter te gaanquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:55 schreef SHE het volgende:
Ik heb het dus nooit als ik normaal klaarkom.
Het opebnaart zich alleen in mijn slaapen ik schrik wakker van de hevige pijn.
Ik zie mezelf vanmiddag al bij de doc zitten met mijn kutverhaal ...mijn god ..
En ik heb ook nog eens een tattoo op mijn kut, ik zweer je dat dat mens icm met mijn klaarkom verhaal echt denkt dat ik geshuffeld ben.
Nou ja, misschien overschat ik mezelf. Maar met spastische darmen en een spiraaltje dacht ik het verschil wel te kunnen voelenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:13 schreef k_i_m het volgende:
Dat dacht ik ook, tot ik ineens een zeer pijnlijke groeiende baarmoeder had. Dat voelde toch heel anders, gek genoeg.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
whehe zal wel meevallen hoor, maar ik zou zelf ook niet staan te springen hiermee naar de dokter te gaan![]()
ow enne, ik wil je niet bang maken...maar als t voelt als hele erge menstruatie pijn, dan herken ik t wel.....had het de eerste 7 weken van mijn zwangerschap
Waarom schrijven al die stomme vrouwenbladen hier nooit over!!! Ik heb al die tijd gedacht dat ik teveel mannelijke hormonen had ofzo. (Pas toen ik een keer een topic hier op Fok had geopend, wist ik dat heel veel vrouwen dat hebben!)quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik kom ook wel eens klaar in mijn dromen en schrik dan wakker, maar het doet geen pijn...
Sick, sick mindquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:20 schreef Faithy het volgende:
ik droom constant over moorden, vermoorden, martelingen en steekpartijenmaak me er niet echt druk om, vind het wel grappig
Nou, ik kan je verzekeren dat het niet voelt als een psychisch probleem!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:24 schreef Merel het volgende:
Ik kan me mijn dromen nooit herinneren. Maar ik hoef dan ook geen moeilijke psychische problemen te verwerken in m'n slaap
Ik kan je nog iets stommers vertellen: ik slaap van 4 tot 7 echt muurvast, dus word vaak wakker met een blaas die echt op springen staat... En als ik dan geplast heb, heb ik echt buikpijn, van de terugrekkende blaas ofzoquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom schrijven al die stomme vrouwenbladen hier nooit over!!! Ik heb al die tijd gedacht dat ik teveel mannelijke hormonen had ofzo. (Pas toen ik een keer een topic hier op Fok had geopend, wist ik dat heel veel vrouwen dat hebben!)
Die moorden en steekpartijen schijnen te maken te hebben met bepaalde karaktereigenschappen of gewoontes van jezelf waarmee je korte metten wilt maken of waarvan je al afscheid hebt genomen. Probeer maar eens te kijken of de personen die gemarteld ed. worden zijn te plaatsen bij bepaalde (vroegere) gewoontes van jou. Je zult zien dat het verbluffend vaak klopt!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:20 schreef Faithy het volgende:
ik droom constant over moorden, vermoorden, martelingen en steekpartijenmaak me er niet echt druk om, vind het wel grappig
Gebrek aan sex misschien?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, ik kan je verzekeren dat het niet voelt als een psychisch probleem!
En die stomme vrouwen vriendinnen mogen hier ook weleens over praten. Ze hebben het over sex, over mannen, over shoppen..maar nooit iemand die eens vraagt ' Hey Sjors, maar vertel eens..hoe is het nou met je kut? 'quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom schrijven al die stomme vrouwenbladen hier nooit over!!! Ik heb al die tijd gedacht dat ik teveel mannelijke hormonen had ofzo. (Pas toen ik een keer een topic hier op Fok had geopend, wist ik dat heel veel vrouwen dat hebben!)
Ah, je bent volwassen aan het worden en gaat een volgende levensfase in waarin je minder te maken hebt met de mening en verwachtingen van je moederquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik droomde vandaag dat ik officieel ontslag ging nemen bij m'n bijbaantje en dat m'n moeder er opeens ook werkte!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:22 schreef SHE het volgende:
Oh, maar ik ben weleens zwanger geweest hoor en dat voelde wel oprettig, maar het waren geen helse pijnen.
maar je op de kast jagen is dus niet geluktquote:Bovendien slik ik de pil nu door en word ik regelmatig onderzocht om te kijken of mijn eierstokken goed reageren op de pil. ( dit omdat ik in het verl eden dus gewoon zwanger werd door de pil heen)
Ik weet 100% zeker dat dit geen zwangerschap is; of ik moet de nieuwe anti-christ baren ofzo
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ah, je bent volwassen aan het worden en gaat een volgende levensfase in waarin je minder te maken hebt met de mening en verwachtingen van je moeder(inkoppertje bij jou natuurlijk).
Ik geloof niet dat m'n vent ermee te maken heeft! Ik heb het al vanaf ik een jaar of 11 was! Ik weet ook niet of ik geluiden erbij maak, ik hoop van niet, want dat zou natuurlijk wel genant zijn in sommige situatiesquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik heb nachtmerries als ik te warm slaap. En soms bizarre dingen die je vast heel leuk freudiaans kan uitleggen![]()
Maar klaarkomen in mn slaap is me nog nooit gelukt. Misschien scheelt het dat jullie vaker een vent naast je hebben liggen?
Ik toch zeker wel wekelijksquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat m'n vent ermee te maken heeft! Ik heb het al vanaf ik een jaar of 11 was! Ik weet ook niet of ik geluiden erbij maak, ik hoop van niet, want dat zou natuurlijk wel genant zijn in sommige situaties![]()
Het is ook niet dagelijks hoor! Ik denk 1 of 2x per maand.
Ik heb eens gedroomd dat ik de irritante zwerver bij het station die altijd meekijkt als je staat te pinnen had vermoord met een aardappelschilmesje en toen wanhopig al het bewijs probeerde te verdoezelenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens wel eens gedroomd dat ik mensen vermoord had.
Twee vrouwen en ik had ze in stukken gehakt en in een vuilniszak gedaan, allebei in een eigen vuilniszak. Toen kwam ik m'n vader tegen en die keek me heel afkeurend aan.
Ok, toekomstige crushes moeten dit maar niet lezen![]()
.
Boeiende combinatie.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:43 schreef SHE het volgende:
Ik heb echt nog nooit gedroomd dat ik iemand iets aandeed.![]()
Ik heb alleen hele weirde dromen over niet kunnen lopen, mensen zonder gezicht, sex en dieren, vooral katten.
Meestal zijn mijn dromen wel heel vredig eigenlijk.
Maar goed, ik scheld mensen uit op internet dus mijn frustraties ben ik wel zo'n beetje kwijt voor het slapen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |