Dan heb je langer dan een maand niet upgedate, kan dat?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben uit het lijstje hierboven verdwenen?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:09 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Totale offtopic Vraag Post
Conleche, die ondertitel, is dat nou je favoriete bereiding van biefstuk![]()
Okee, ik vraag me gewoon af wat het wel is!
hoezo polderbewoners opeens nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom zou het raar zijn om met de fiets boodschappen te doen?Polderbewoners daargelaten...
Hoe was Prague??quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Hoi schatjes van me!![]()
.
Zie ik jullie ineens in de AT staan, dus even zwaaien. Overleven jullie de hitte een beetje? Ik smelt zowat buiten, maar ik moet en zál een kleurtje krijgen
.
Dat eerste kon ik bedenken idd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
want con is met
en leche is melk
leuke foto's by ze way!
[..]
hoezo polderbewoners opeens niet![]()
?!
Oh, best een leuke stad hoor, maar het kon me niet echt interesseren verder. De Tsjechische reisleidster was nog het mooistquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, best een leuke stad hoor, maar het kon me niet echt interesseren verder. De Tsjechische reisleidster was nog het mooist![]()
.
Volgend jaar maar weer naar Frankrijk, Italië of Spanje. Dat zijn mijn landen.
Ik dacht vandaag nog aan jequote:Op woensdag 30 juli 2008 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Hoi schatjes van me!![]()
.
Zie ik jullie ineens in de AT staan, dus even zwaaien. Overleven jullie de hitte een beetje? Ik smelt zowat buiten, maar ik moet en zál een kleurtje krijgen
.
Het was echt ráár weer daar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik ga er nog heen! Hoe was het weer?
Aww!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht vandaag nog aan je
dat ik het jammer vond dat je hier nooit meer was
Hoofdrol?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:30 schreef k_i_m het volgende:
Ik woog vandaag precies 75kg. Heel gek, maar ik voelde me ineens een beetje vadsig, terwijl ik mezelf eigenlijk al best wel dun vond de laatste tijd. Nu merkte mijn wederhelft op dat mijn hoofdrol zich in drie bijrolletjes heeft gesplitst en dat het daar wel eens van zou kunnen komen.
Bedankt!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was echt ráár weer daar.
Warm en koud wisselden elkaar razendsnel af. Dus ik trok dan m'n trui uit omdat ik het warm had en zodra ik hem in m'n tas had gestopt werd het weer warm. Met zon en regen idem dito. Het ene moment stond je in de felle zon en het volgende moment wist je niet hoe snel je naar een afdakje moest rennen.
Maar ja, Praag staat m.i. in de schaduw van Parijs.
We zijn veel in de stad geweest, naar Terezín (Theresienstadt), naar een kasteel, naar de rotsen van Prachov, lichttour gemaakt (nothing beats een lichttour in Parijs), een hele leuke folkore-avond met gezellige muziek en onbeperkt wijn en bier enzo
(ze deden ook Nederlandse liedjes!
) en volksdansen en de laatste avond hebben we een rondvaarttocht gemaakt over de Moldau. Leuke groep, veel gedaan, dus hoewel de stad zelf tegen viel heb ik toch een topweek gehad
.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik snap wel wat kim bedoeldhahahahaha
Dat is ook weer waar. Maar het kriebelt hier heel erg om nog een paar dagen naar Parijs te gaan. Helaas is het geld opquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Bedankt!
* veiligheidsspeldje noteert: paraplu, zomerjurkje, vest, dikke trui...
Beter dan parijs had ik ook niet gedacht hoor, maar altijd dezelfde bestemming is ook zo saai
17e, direct na festival. Dus lekker brak eerst, net als met parijs vorig jaar overigensquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Maar het kriebelt hier heel erg om nog een paar dagen naar Parijs te gaan. Helaas is het geld op. Misschien later dit jaar nog. Maar idd: het is vervelend dat het weer op één dag zo kan wisselen, want dan heb je het 's ochtends koud (omdat je anticipeert op 's middags) of 's middags warm, omdat het 's ochtends koud was
.
Maar volgens mij is het nu vrij warm in Praag (zie Nu.nl, wereldweer), dus zomerjurkje + paraplu volstaat. Wanneer ga je?
Nou, als ik in dit tempo doorga!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:27 schreef Greys het volgende:
Op naar de 200? Ik hoop niet dat je kilo's bedoelt, Co?
Pffff, vanavond maar even in een koel badje, want ik krijg gewoon hoofdpijn van de warmte.
/klaag
Man ik ben allang voorbij de dertig, ik zit al meer richting de 40. Foto's zijn gewoon overbelichtquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:41 schreef minilot het volgende:
Con, ik las net ik het vorige topic dat jij DERTIG bent!
En ik naar aanleiding van je FB maar denken dat je hoogstens begin twintig bent!
Misschien voelde ik onbewust wel aan mijn water dat je weer terug zou komen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben jij er ook weer?. Dan blijf ik helemáál plakken!
.
Conleche 30? Ik dacht dat die al tegen de 40 liep?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:41 schreef minilot het volgende:
Con, ik las net ik het vorige topic dat jij DERTIG bent!
En ik naar aanleiding van je FB maar denken dat je hoogstens begin twintig bent!
Jij moet weer overdrijven!quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Conleche 30? Ik dacht dat die al tegen de 40 liep?
Sorry Conleche.
Ik kom dus heel volwassen over?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik denk altijd dat viking 30 is
Ja, maar jij valt op vrouwen van mijn leeftijd!! Das dus dan niet zo gek. Ik ging al naar de middelbare school toen jij werd geboren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kom dus heel volwassen over?. Zeg dat eens tegen al die vrouwen die niet met mij willen daten omdat ik te jong ben!
.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, maar jij valt op vrouwen van mijn leeftijd!! Das dus dan niet zo gek. Ik ging al naar de middelbare school toen jij werd geboren.![]()
Hartverwarmend, al die reacties op mijn terugkomstquote:Toch blij dat je er weer bent hoor!
Ja, we zijn nog steeds met elkaar bezig, maar nu even niet, want ze ligt in het ziekenhuis, lang verhaal, komt wel weer in ordequote:Nog nieuws van Haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |