abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60414598

Het vorige deel:Slank de zomer in #189 met ijs in frambozenjam en wodka

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
pi_60414792
Zal je altijd zien: dan denk je laat ik een nieuw topic aanmaken, ben je toch te laat voor de laatste post.......
Dus voortaan toch maar eerst posten en dan nieuwe maken.......
pi_60414833
Hey mijn naam Maar lekker niet voluit, dat past niet
Nu een sepo ofzo dan maar?
Het mooi kotsende meisje.
pi_60414902
Way to go, VS. Je TVP's worden beter en sneller

Hoe is het met de situatie bij je ouders?
  Vis een optie? dinsdag 29 juli 2008 @ 11:12:21 #5
70532 loveli
N
pi_60415065
Ordinaire tvp.
crap in = crap out
pi_60415081
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
Way to go, VS. Je TVP's worden beter en sneller

Hoe is het met de situatie bij je ouders?
[heel offtopic verhaal]
Ondertussen zijn ze juridisch geheel en financieel bijna gescheiden. Verder is de situatie eigenlijk niet veranderd.
Pa berust volledig in de situatie en ik wil hem een schop onder z'n hol geven, zodat ie niet zo passief is en de 'rust' wil blijven bewaren.
Ma stort zich de afgelopen maanden behoorlijk op de astrologie en aanverwante schimmige zaken. Ze is ook nog flink onder de invloed van de astromeneer waar ze nog steeds een mooi bedrag aan verbelt. Ze vertelde me over telepathische contacten met anderen (ze confronteert mensen daarmee en met hun problemen die zij denkt te zien) en oa. zweefervaringen met mediteren. Het beangstigt me, omdat ze zich zo flink lijkt te (kunnen gaan) vervreemden van familie en het conservatieve dorpje waar ze gesitueerd zijn. Haar werk en woningsituatie schieten totaal niet op. Ook is het erg vervelend dat m'n moeder nu een vrij dure auto koopt terwijl m'n pa in een flink minder goede financiële situatie terechtkomt. Daardoor kom ik niet al te graag thuis, want ik vind het allemaal erg vervelend om te zien en ik moet oppassen dat ik het contact niet kwijtraak ofzo. [/heel offtopic verhaal]

[ Bericht 10% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 29-07-2008 11:18:30 ]
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:15:09 #7
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60415126
hellow ook ff een TVP van mij....

ben weer thuis. had een dagdienst... maaaaar er is ziekte op het werk, dus mag de komende 2 nachten gaan werken... niet leuk, maar wel noodzakelijk.
Dus ga straks nog maar even slapen....
(aangezien ik dus vanaf 6 uur wakker ben)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60415432
Ik heb een schop onder de kont nodig. Eergisteren al Indonesische rijsttafel gehad. En gisteren na een aanvankelijk goed verlopen dag, 's avonds toch weer behoorlijk de mist ingegaan met handjes katjang pedis, toch een röstirondje bij het eten. (de mr. kreeg er plots maar 2, vond ie wat weinig ) en 's avonds ook nog 2 toastjes met camembert. Kortom: ik ben aan het snaaien geslagen en dat moet stoppen.
  Vis een optie? dinsdag 29 juli 2008 @ 11:29:37 #9
70532 loveli
N
pi_60415461
Wil je niet naar de 5x?
*schop*
crap in = crap out
pi_60415508
Jeetje VS. Wat een lastig parket voor jou weer. Kan me voorstellen dat je je erg ongemakkelijk voelt bij je moeder... Sterkte
pi_60415518
Dan moet ik zeker een schop onder m'n hol! Ik heb de houmous gisteren helemaal ontdekt, op een lekker broodje met wat komkommer of tomaat plakjes...

en CF: dankje, ik probeer er nu maar in te berusten dat zij haar leven zo wil inrichten, misschien zal dat vage gedoe straks weer afzwakken, maar ze lijkt de redelijkheid behoorlijk te verliezen en contact zonder ruzie is alleen mogelijk als je maar ja en amen op haar antwoordt.
pi_60415809
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

[heel offtopic verhaal]
Ondertussen zijn ze juridisch geheel en financieel bijna gescheiden. Verder is de situatie eigenlijk niet veranderd.
Pa berust volledig in de situatie en ik wil hem een schop onder z'n hol geven, zodat ie niet zo passief is en de 'rust' wil blijven bewaren.
Ma stort zich de afgelopen maanden behoorlijk op de astrologie en aanverwante schimmige zaken. Ze is ook nog flink onder de invloed van de astromeneer waar ze nog steeds een mooi bedrag aan verbelt. Ze vertelde me over telepathische contacten met anderen (ze confronteert mensen daarmee en met hun problemen die zij denkt te zien) en oa. zweefervaringen met mediteren. Het beangstigt me, omdat ze zich zo flink lijkt te (kunnen gaan) vervreemden van familie en het conservatieve dorpje waar ze gesitueerd zijn. Haar werk en woningsituatie schieten totaal niet op. Ook is het erg vervelend dat m'n moeder nu een vrij dure auto koopt terwijl m'n pa in een flink minder goede financiële situatie terechtkomt. Daardoor kom ik niet al te graag thuis, want ik vind het allemaal erg vervelend om te zien en ik moet oppassen dat ik het contact niet kwijtraak ofzo. [/heel offtopic verhaal]
Wat naar zeg!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:02:49 #13
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60416126
De is moeilijk VS. Het blijven dan toch je ouders, hoe ver ze ook van je af komen te staan. Wel lastig om mee om te gaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:18:34 #14
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60416516
Ik val binnen, omdat ik heel graag een paar kilo wil afvallen. Ik heb geen weegschaal, dus het gaat op gevoel, maar ik vermoed dat het om een kilo of 5-8 gaat.

Nu las ik het dieet van SHE maar dat kan ik niet opbrengen, daarvoor moet ik te veel veranderen in het hele gezin. Dus ga ik het proberen met:
-niet snoepen/snacken
-mager beleg
-veel groenten
-geen extra suiker
-pizza/friet/zware maaltijden vermijden

Hoe eet ik nu?
  • Ik ontbijt altijd met AllBran en magere melk, maar weet helemaal niet of dat slim is als je wilt afvallen?
  • Als tussendoortje neem ik soms crackers (melbatoastjes) en soms vreet ik doosjes krentjes bij het leven. Vast niet slim?
  • Als lunch ook AllBran of twee boterhammen met kaas, kipfilet of hüttenkäse ofzoiets.
  • Ik eet bijna nooit fruit, soms een appel of meloen ofzo.
  • Avondeten is bij ons simpel en 'standaard'. We gebruiken dus best pakjes voor lasagna, maar gooien er wel veel groente doorheen.
  • Oh ja, ik drink per dag 4 blikjes nep-Redbull zonder suiker. Daarvan zou ik best graag horen in hoeverre het 'slecht' is of misschien afvallen en goed in je vel zitten in de weg zit.

Heeft iemand op basis van dit alles al tips voor me? Bedankt alvast!
  • Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
      dinsdag 29 juli 2008 @ 12:26:13 #15
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_60416711
    Krentjes zijn niet zo handig, zijn er fruit soorten die je lekker vindt? Ik heb soms buien dat ik echt wil snacken en dat kan met chips e.d., maar ook met wortelbolletjes, cherrytomaatje, stukjes kommerkommer, popcorn en mandarijntjes.

Van suikervervangende producten, zit vast in die nep-redbull, krijg je sneller honger. Water (met citroen) of thee is dan handiger. Of met een beetje siroop. In een grote kan, ijsblokjes erbij, citroenschijfje op de rand en je kunt lekker in de tuin gaan zitten.

Nu moet ik naar andere locatie (werk), dus ik ga weer.

Succes en pas goed op jezelf he?
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    *OUD heilige*
    pi_60416826
    Nu we toch aan het binnenvallen zijn....

Ik ga morgen (klink vreselijk cliche, maar het is echt waar ) beginnen met het Cambridge dieet.
    Mijn allereerst dieet ooit.

Voor zwangerschap 68 kilo.
    Eind zwangerschap 110 kilo.
    Nu (14 maanden later ) 78 kilo.

Nog (liefst) 10 kilo te gaan.

Ik vind het eigenlijk allemaal wel spannend. Ben in ieder geval onwijs gemotiveerd. Streven is op 1 november 2008 slank, hip en stralend op feest te verschijnen
    pi_60416877
    Hoe ben je dan die eerste 32 kg kwijt geraakt? Naar mijn weten is het cambridge dieet vooral nuttig als kickstart bij mensen die denken dat het een hopeloze zaak is. Jij bent het levende bewijs dat het mogelijk is op een andere manier, dus waarom zou je nu gaan crashen?
      dinsdag 29 juli 2008 @ 12:37:54 #18
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_60416962
    Suug, krentjes zijn idd niet slim (veel suikers) sowieso, probeer 1 fruitmoment per dag te doen ivm de suikers.
    Kaas is uit den boze, en ook in vleesbeleg uit de super zit veel suiker. Wat je bijvoorbeeld wel kan doen is bij de Appie de gerookte kipfilet (de hele filet, ligt bij het vlees dus niet bij het beleg) halen en in stukjes snijden, daar zitten (bijna) geen toegevoegde suikers in.

Pakjes zit ook veel zooi in, veel toegevoegde suikers en andere viezigheid.

Wat Yppy zegt over Redbull--> (en andere lightfris) Je krijgt er honger van en een plofbuik (koolzuur).
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 12:38:30 #19
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_60416975
    Hee KP, daar zijn we dan!

YPPY, dankjewel voor je reactie. Is het zo dat tomaatjes en worteltjes niet (snel) te veel zijn? Of moet ik dan ook oppassen niet te veel naar binnen te werken?

Honger van de suikervrije powerblikjes, hmmmm, dat is wel onhandig als het zo werkt. Water en thee kan ik sowieso meer drinken, dus dat langzaam maar als vervanger gaan gebruiken misschien. Maar ik ben echt verslaafd aan die blikjes...
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
      dinsdag 29 juli 2008 @ 12:38:40 #20
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_60416978
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 12:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
    Hoe ben je dan die eerste 32 kg kwijt geraakt? Naar mijn weten is het cambridge dieet vooral nuttig als kickstart bij mensen die denken dat het een hopeloze zaak is. Jij bent het levende bewijs dat het mogelijk is op een andere manier, dus waarom zou je nu gaan crashen?
    Omdat ze stralend, hip en slank naar een feest wil in november .
      dinsdag 29 juli 2008 @ 12:40:38 #21
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_60417024
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 12:38 schreef Sugar het volgende:
    Hee KP, daar zijn we dan!

YPPY, dankjewel voor je reactie. Is het zo dat tomaatjes en worteltjes niet (snel) te veel zijn? Of moet ik dan ook oppassen niet te veel naar binnen te werken?

Honger van de suikervrije powerblikjes, hmmmm, dat is wel onhandig als het zo werkt. Water en thee kan ik sowieso meer drinken, dus dat langzaam maar als vervanger gaan gebruiken misschien. Maar ik ben echt verslaafd aan die blikjes...
    Van worteltjes weet ik iig dat het meer energie kost om ze verteren dan ze leveren. Bij alles wat je eet gebruikt het lichaam energie om het te verteren. Het op temperatuur houden van je lichaam om bepaalde splitsende enzymen te kunnen laten werken kost energie.
    Dus sommige groenten (fruit eigenlijk niet) leveren netto geen energie op, en soms kost het het zelfs energie.
    pi_60417063
    Door te bevallen van een tweeling. Te sporten, wandelen en voor tweeling zorgen...zoiets. En uiteraard soort van op mijn voeding letten.

Ik zit nu al een hele tijd op die 78 kilo, dus dat is stabiel, laat maar zeggen. Ik ben er gewoon klaar mee. Ik doe onwijs mijn best, maar dat laatste lukt niet. Voor mijn zwangerschap heb ik 2 jaar rete fanatiek gesport. In 2 jaar tijd 15 kilo afgevallen. Ik vind het zonde als ik die inverstering nu "weggooi".

De vraag die je stelt is terecht en ik ga hem zeker stellen als ik vanavond bij die consulente zit. Want die afspraak heb ik vanavond. Ook in mijn achterhoofd houdend dat ik voor 2 kleine meisjes moet zorgen de hele dag en dat ik fysiek in orde moet zijn.

Het mag best wat bloed, zweet en tranen kosten, maar het moet nog wel te doen zijn. Snappie ? Ik heb immers voor 2 kleine meisjes te zorgen en daarvoor moet ik fysiek toch ok zijn.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 12:49:03 #23
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_60417206
    En ook Vivi bedankt!
    Ik denk dus niet dat ik zo ver ga dat ik alle suikers, pakjes, verpakt vleesbeleg e.d. uit ons huis en mijn eetpatroon gooi. Maar bijvoorbeeld geen kaas op brood doen, dat is weer wel makkelijk in te passen. En twee eitjes per dag ook!
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
    pi_60417285
    Sugar, melbatoastjes zijn niet een erg handige keuze, want er zit niets 'nuttigs' in. Da's net als witbrood en pasta en suiker enzo. Krenten bevatten ook massa's suiker. Kun je niet een lekkere smoothie maken met wat magere yoghurt en bijvoorbeeld diepvriesframbozen? Dat vind ik echt een heel lekker tussendoortje!

Red Bull is inderdaad rommel, moet je niet doen. Misschien rosbief op je brood, bijvoorbeeld? Lekker en gezond.

Kapitein, succes! Kun je met de tweeling erbij nog wel tijd vinden om te sporten? Als je daarmee zoveel bent kwijtgeraakt, is het goed om daar nu ook mee door te gaan, lijkt me.
    pi_60417316
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 12:40 schreef Vivi het volgende:

[..]

Van worteltjes weet ik iig dat het meer energie kost om ze verteren dan ze leveren. Bij alles wat je eet gebruikt het lichaam energie om het te verteren. Het op temperatuur houden van je lichaam om bepaalde splitsende enzymen te kunnen laten werken kost energie.
    Dus sommige groenten (fruit eigenlijk niet) leveren netto geen energie op, en soms kost het het zelfs energie.
    Bleekselderij, komkommer, radijzen, paprika... Als je het lekker vindt, zijn het super tussendoortjes!
      dinsdag 29 juli 2008 @ 12:54:21 #26
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_60417341
    En probeer vooral ook de gebakken rijst in alle twee de variaties .
    pi_60417368
    Ja hoor, dan kan je ook nog sporten. Kwestie van wachten tot je vriend thuis komt en dan de deur achter je dicht gooien. Maar de drempel ligt wel wat hoger dan voorheen...De bank (of bed) is redelijk verleidelijk na een dagje animatie van je tweeling.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 12:59:35 #28
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_60417441
    Bedankt allemaal, ben weer wijzer.

Een melbatoastje en een augurk op een dag, dat was het enige wat ik mezelf toestond een paar jaar terug. Dus nu gebruik ik dat als tussendoortjes, omdat ik het associeer met die tijd. Maar ik heb me er helemaal niet in verdiept of het wel slimme tussendoortjes zíjn om gewoon gezond en normaal mee af te vallen.

Ik heb nu net als lunch komkommer, tomaat, uitjes en pijnboompitjes gegeten met wat knoflook en azijn . Maar misschien is ook dat helemaal niet een slimme lunch? Oh jee, wat een toestand, verantwoord kilo's kwijtraken...
    pi_60417540
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 12:59 schreef Sugar het volgende:
    Bedankt allemaal, ben weer wijzer.

Een melbatoastje en een augurk op een dag, dat was het enige wat ik mezelf toestond een paar jaar terug. Dus nu gebruik ik dat als tussendoortjes, omdat ik het associeer met die tijd. Maar ik heb me er helemaal niet in verdiept of het wel slimme tussendoortjes zíjn om gewoon gezond en normaal mee af te vallen.

Ik heb nu net als lunch komkommer, tomaat, uitjes en pijnboompitjes gegeten met wat knoflook en azijn . Maar misschien is ook dat helemaal niet een slimme lunch? Oh jee, wat een toestand, verantwoord kilo's kwijtraken...
    het klinkt als een lekkere lunch. Maar ik zou er zelf toch wat koolhydraten bij gedaan hebben, bv. wat brood. Anders krijg je geheid weer honger over een uur lijkt me en dat vergroot de snaaikans. Op zich is er weinig mis met het soms nemen van niet al te verantwoorde kleine tussendoortjes (ik ben niet zo van dat gemier in de marge ), maar let er wel op dat je dit soort tussendoortjes niet teveel gaat uitbreiden met de tijd.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 13:07:30 #30
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_60417643
    Wat fruit betreft, ben ik het niet met de anderen eens. Wat mij betreft kun je daarvan (behalve banaan en druiven) zoveel eten als je wilt. Zeker als je snaai momenten hebt dat je moet eten. Dan is het of het een of het ander, en dan maar liever fruit. 's Avonds kun je makkelijk je halve bord volgooien met groente. Alleen dan zonder de (vaak vette) sausjes.

Je kunt ook best iets eten dat normaal gesproken ongezonder is, maar neem dan wat minder. Eet geen hele pizza, maar een halve en maak er een lekkere salade bij. Gooi zoveel groente in de lasagna dat je al snel vol zit. Een kleiner bord werkt ook goed.
    *OUD heilige*
    pi_60417647
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 11:28 schreef conleche het volgende:
    En gisteren na een aanvankelijk 's avonds toch weer behoorlijk de mist ingegaan met handjes katjang pedis,
    Toch mag je best trots op je zijn, ik vind die dingen zooooo verschrikkelijk lekker en onweerstaanbaar dat ik de hele zak/bak leegvreet als ik ze in huis haal.

Misschien is zo'n dip niet zo erg......je bent ontzettend streng lijnend bezig geweest de laatste maanden
    pi_60417662
    @ Vivi, er zijn nog veeeel meer variaties denkbaar, zelfs

@ Kapitein, dat lijkt me logisch, dat je er vaak geen puf voor hebt. Maar ik merk nu, na een tijd sportloos dankzij blessures, dat ik me gewoon sterk en 'in control' voel als ik sport. En omdat je er zo mee afgevallen bent, herken je dat vast wel. Voor mij is sport essentieel om af te vallen en een strak lijf te krijgen, maar ook voor een bepaalde zelfacceptatie/ houden van je lijf. Of praat ik nu vaag?

@ Sugar daar schrik ik wel van... Hou vooral ook in de gaten dat je niet te weinig eet hè, dat is op termijn erg slecht voor de lijn. Enkel rauwe groente is gewoon te weinig. Die pijnboompitten lijken me een goede toevoeging, zelf zou ik er nog wat feta en olijfjes bijdoen. Niet teveel, gewoon een beetje.
    pi_60417728
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 13:07 schreef YPPY het volgende:
    Wat fruit betreft, ben ik het niet met de anderen eens. Wat mij betreft kun je daarvan (behalve banaan en druiven) zoveel eten als je wilt. Zeker als je snaai momenten hebt dat je moet eten. Dan is het of het een of het ander, en dan maar liever fruit. 's Avonds kun je makkelijk je halve bord volgooien met groente. Alleen dan zonder de (vaak vette) sausjes.

En mango
    Ik ben niet tegen veel fruit eten, hoor. Wel merk ik, sinds ik erop let, dat ik inderdaad een opgeblazen gevoel krijg van fruit. Maar je moet natuurlijk ook lekker blijven eten en daarom ben ik een groot voorstander van het eten van bijvoorbeeld flinke hoeveelheden aardbeien
      dinsdag 29 juli 2008 @ 13:15:04 #34
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_60417808
    Mango kan ik niet te veel eten, die kaapt Anna onder m'n neus weg. Die was ik idd vergeten.

Lekker eten is belangrijk. Ik eet daarom ook gewone kaas op brood en niet van die lappen plastic. Maar dan eet ik wel 3 ipv 4 boterhammen. Zodat het totaal wel ongeveer klopt. Aardbeien En meloen.
    *OUD heilige*
    pi_60418159
    hoi...

misselijk

hangdag

had willen hardlopen

maar misselijk

blergh
    Ja doei.
    pi_60418194
    Zwanger!
    pi_60418202

nee
    Ja doei.
    pi_60418290
    De 'het-was-weer-veel-te-gezellig-op-vakantie-baby'

Ga je maar vast orienteren op een zijspan met kinderzitje
    pi_60418302
    we hebben maar anderhalf keer geneukt

het was namelijk zo gehorig, en onze buren zó luidruchtig, dat de lol er snel af was
    Ja doei.
    pi_60418342
    Van anderhalf keer kun je ook zwanger raken

Afijn, ik ga even mn lunch opwarmen en dan aan de wandel richting lab!
    pi_60418357
    denk niet dat dat 't was

maar heeft net thee gezet voor me de schat... en ga lekker nog een aflevering van Jericho kijken
    Ja doei.
    pi_60418404
    Dat is uit schuldgevoel, omdat hij verantwoordelijk is voor je huidige miserabele staat

OK, ik hou op. Beterschap
    pi_60418455
    whehe.. hij weet wel dat ik wrsch direct depressief word als ik zwanger blijk te zijn.. dus wie weet

aflevering 2 van seizoen 2 van Jericho doet 't niet..*grom* zoeken dan maar...
    Ja doei.
    pi_60418980
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 13:08 schreef ColdFeet het volgende:

@ Kapitein, dat lijkt me logisch, dat je er vaak geen puf voor hebt. Maar ik merk nu, na een tijd sportloos dankzij blessures, dat ik me gewoon sterk en 'in control' voel als ik sport. En omdat je er zo mee afgevallen bent, herken je dat vast wel. Voor mij is sport essentieel om af te vallen en een strak lijf te krijgen, maar ook voor een bepaalde zelfacceptatie/ houden van je lijf. Of praat ik nu vaag?
    Helemaal niet vaag. Herkenbaar,zelfs.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 14:02:56 #45
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_60419004
    Hoi! Ik lurk ook al een tijdje mee want er moeten hoognodig een paar kilootjes af. Ik weeg nu 67 kg, doel is 64 kg (bij 1.65). Superslank wil ik niet worden. Ronde vormen staan mij nu eenmaal beter Al ben ik de laatste maanden iets té rond (mijn zomerjurkjes passen niet meer!).

Eigenlijk zou ik weer moeten gaan sporten, maar daar heb ik niet zo veel zin in met deze warmte. Daarom voorlopig maar wat verantwoorder eten. Volgens de kalorienchecker zit ik, als ik snoep en alcohol weglaat, gemiddeld net onder de 1800 kalorien, dus dat moet te doen zijjn!

Het dieet van SHE heb ik even bekeken, maar is voor mij niet echt haalbaar. Ik ga maar voor het nóg-meer-groente-en-nóg-minder-snoepen-dieet.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_60419041
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 14:02 schreef Tinkepink het volgende:
    Het dieet van SHE heb ik even bekeken, maar is voor mij niet echt haalbaar. Ik ga maar voor het nóg-meer-groente-en-nóg-minder-snoepen-dieet.
    voeg daar regelmaat aan toe en je hebt mijn dieet, wat werkt

succes
    Ja doei.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 14:05:29 #47
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_60419065
    Ha, wat gezellig ineens .

Ik had van schrik nog helemaal niet gemeld dat ik vanochtend ineens op magistrale wijze een halve kilo kwijt was .
    In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
      dinsdag 29 juli 2008 @ 14:05:40 #48
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_60419070
    Klinkt ongeveer zoals ik het ook wil doen, Tinkepink. Leuk wel om met anderen tegelijk met zoiets bezig te gaan. Vind ik.

En ja, ik hou mezelf wel goed in de gaten. Zoals toen moet ik nooit meer doen.
    pi_60419119
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 14:05 schreef k_i_m het volgende:
    Ha, wat gezellig ineens .

Ik had van schrik nog helemaal niet gemeld dat ik vanochtend ineens op magistrale wijze een halve kilo kwijt was .
    het is zo'n leuk topic

en yay voor de verdwenen halve kilo
    Ja doei.
    pi_60419234
    die leg ik zo in het toilet...hahahaha, die halve kilo

*biedt nu al excuses aan voor wangedrag vanwege suikergebrek*
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')