Ik ben er 2 jaar geleden een week geweest en ik was écht wel uit gekeken op den duur, hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:36 schreef Faithy het volgende:
Weekend Rome zou ík heel weinig vinden... zou er eerder een midweek (5 dagen) voor uittrekken... want er is zóveel te zien
Zet op een rijtje wat de voors en tegens zijn van nu naar de kapper gaan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oké dilemma!
NU naar de kapper (ik ben ergens in april geweest)
of half augustus?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben er 2 jaar geleden een week geweest en ik was écht wel uit gekeken op den duur, hoor.
Dat voelt niet alleen echt, dat is het ook.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Ik heb een vraag en ik durf er mijn huisarts niet mee te bellen
Sinds een paar maanden heb ik met enige regelmaat een droom; waarin ik dan sex heb en klaarkom. Wat echt levensecht aanvoelt. Op het moment van klaarkomen schiet ik wakker met een onmetelijk, allesoverheersende pijn in mijn eierstokken ofzo? Echt links en rechts van de venusheuvel. ( ietsje hoger )
Ik ga dan echt dood van de pijn en kan alleen maar supersnel 3 ibu's nemen en de pijn tot het gaat werken, weg puffen.
Het lijken wel weeen; serieus, ik kan het dan wel uitschreeuwen.
Zo ook vannacht weer en nu nog voel ik een beetje napijnWat is dit invredesnaam? Sterven mijn stokken af omdat ze niet gebruikt worden? Heb ik baarmoederhalskanker? Ga ik dood? Of ben ik schijnzwanger?
Ben ik het echt niet mee eens eigenlijk. Sowieso kan ik niet goed aan van die extreem korte vakanties, want je bent er nog net, begint wat te acclimatiseren en je moet alweer weg! En dan als het zo tussendoor is en je moet de volgende dag alweer nuttig zijn, ben ik er dagen later nog mee bezig...quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:43 schreef Viking84 het volgende:
Maar goed, elke stad is te doen in 2 dagen. Verwacht alleen niet dat je alles kunt zien wat je wilt zien. Gooi een muntje in de Trevifontein en keer nog eens terug
.
uh huh... zou er zo een week door kunnen brengen, zo niet langerquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Rome heeft, naar ik mij herinner, ook pracht-musea... Alleen al daarmee kan ik me best lang vermaken. Wil nu iig naar dat, hoe heet het, Galleria Borghese!
Vaag...ik gok ook op rammelende eierstokkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Ik heb een vraag en ik durf er mijn huisarts niet mee te bellen
Sinds een paar maanden heb ik met enige regelmaat een droom; waarin ik dan sex heb en klaarkom. Wat echt levensecht aanvoelt. Op het moment van klaarkomen schiet ik wakker met een onmetelijk, allesoverheersende pijn in mijn eierstokken ofzo? Echt links en rechts van de venusheuvel. ( ietsje hoger )
Ik ga dan echt dood van de pijn en kan alleen maar supersnel 3 ibu's nemen en de pijn tot het gaat werken, weg puffen.
Het lijken wel weeen; serieus, ik kan het dan wel uitschreeuwen.
Zo ook vannacht weer en nu nog voel ik een beetje napijnWat is dit invredesnaam? Sterven mijn stokken af omdat ze niet gebruikt worden? Heb ik baarmoederhalskanker? Ga ik dood? Of ben ik schijnzwanger?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat voelt niet alleen echt, dat is het ook.Ik heb het ook best vaak en je leest er nooit over dus ik dacht altijd dat ik de enige was
![]()
Voelt het als hele erge menstruatiepijn? En heb je het nooit als je gewoon klaarkomt? Volgens mij heeft het nl. met een samentrekkende baarmoeder te maken, maar waarom zou je er niet mee naar de huisarts gaan? Wie weet heb je een SOA oid. Niet dat ik je bang wil maken en het is probably onschuldig, maar voor de zekerheid zou ik wel langsgaan. Je kan ook naar de GGD, als je perse niet naar je huisarts wilt.
Ik hou van hitte! Hoe het hier nu is vind ik net redelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:51 schreef Faithy het volgende:
[..]
uh huh... zou er zo een week door kunnen brengen, zo niet langer
volgend jaar willen we een tripje Rome doendan ga ik René álles daar laten zien.......
hij is er nog nooit geweest namelijk..
maar idd, PF, je gaat er nu dood van de hitte
Ik heb het dus nooit als ik normaal klaarkom.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Vaag...ik gok ook op rammelende eierstokken![]()
![]()
Maar heb je er geen last van als je gewoon klaarkomt? dus niet tijdens je slaap?
zou toch maar even de dokter bellen...en dan evt gewoon het verhaal van je droom weglaten als je daarom anders liever niet belt
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik zou het zelf dan ook niet doenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ben ik het echt niet mee eens eigenlijk. Sowieso kan ik niet goed aan van die extreem korte vakanties, want je bent er nog net, begint wat te acclimatiseren en je moet alweer weg! En dan als het zo tussendoor is en je moet de volgende dag alweer nuttig zijn, ben ik er dagen later nog mee bezig...
Ik heb het ook weleens gehad, niet bij de droomversie, maar bij de gewone. Omdat het een of twee x is voorgekomen en daarna niet meer, ben ik er toen niet mee naar de dokter geweest. Het was ook niet erger dan de pijn die ik normaal gesproken heb, tijdens de eerste nacht van mijn menstruatie. Dus wel erg genoeg dat ik een advilletje moest nemen. Ik heb het ook gehad een paar maanden teug tijdens het hardlopen, dan moest ik echt even stoppen en trok het zo langzaam weg. Ik denk dat het ouderdom isquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa! Voelt als menstruatiepijn!! Hele erge!
Terwijl dat niet kan, want ik slik de pil door.
En soa is wel uitgesloten hoor; of ik moet het van een vieze wc bril hebben opgelopen
Ik heb toch maar een afspraak gemaakt bij de doc vanmiddag
Ach, die huisartsen zijn wel wat gewend, neem ik aanquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb het dus nooit als ik normaal klaarkom.
Het opebnaart zich alleen in mijn slaapen ik schrik wakker van de hevige pijn.
Ik zie mezelf vanmiddag al bij de doc zitten met mijn kutverhaal ...mijn god ..
En ik heb ook nog eens een tattoo op mijn kut, ik zweer je dat dat mens icm met mijn klaarkom verhaal echt denkt dat ik geshuffeld ben.
Ik zit bij een hele sjieke grachten-dokter; dus ik weet wel zeker dat ik een Laura Ashley jurkje aantrek naar het bezoek. Dit is natuurlijk wel heel tokkie allemaal.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ach, die huisartsen zijn wel wat gewend, neem ik aan.
Hè? Maar je voelt toch wel het verschil tussen een pijnlijke baarmoeder en darmkramp? Is toch een heel ander soort pijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:08 schreef k_i_m het volgende:
Bij mij bleek alle vage onderbuikpijn altijd van mijn darmen te komen! Zelfs al voelde het niet zo.
Ik twijfel ook vaak of de pijn nou van m'n darmen komt of van mijn baarmoeder, hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hè? Maar je voelt toch wel het verschil tussen een pijnlijke baarmoeder en darmkramp? Is toch een heel ander soort pijn.
whehe zal wel meevallen hoor, maar ik zou zelf ook niet staan te springen hiermee naar de dokter te gaanquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:55 schreef SHE het volgende:
Ik heb het dus nooit als ik normaal klaarkom.
Het opebnaart zich alleen in mijn slaapen ik schrik wakker van de hevige pijn.
Ik zie mezelf vanmiddag al bij de doc zitten met mijn kutverhaal ...mijn god ..
En ik heb ook nog eens een tattoo op mijn kut, ik zweer je dat dat mens icm met mijn klaarkom verhaal echt denkt dat ik geshuffeld ben.
Nou ja, misschien overschat ik mezelf. Maar met spastische darmen en een spiraaltje dacht ik het verschil wel te kunnen voelenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:13 schreef k_i_m het volgende:
Dat dacht ik ook, tot ik ineens een zeer pijnlijke groeiende baarmoeder had. Dat voelde toch heel anders, gek genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |