abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:43:02 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60463216
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:36 schreef Faithy het volgende:
Weekend Rome zou ík heel weinig vinden... zou er eerder een midweek (5 dagen) voor uittrekken... want er is zóveel te zien
Ik ben er 2 jaar geleden een week geweest en ik was écht wel uit gekeken op den duur, hoor.
Bovendien is het kerkje hier, kerkje daar en op den duur ben je zat van de kerken. Ik zou een paar musea doen (oa het Vaticaans Museum en het museum op dat ene plein, hoe heet het ook weer? Met dat beeld van Marcus Antonius) en ik zou ook naar de Termen gaan. Die spraken zó tot de verbeelding.

Of je leest de Romeboeken van Rosita Steenbeek. Dan ontdek je nog eens wat nieuws .

Maar goed, elke stad is te doen in 2 dagen. Verwacht alleen niet dat je alles kunt zien wat je wilt zien . Gooi een muntje in de Trevifontein en keer nog eens terug .
Niet meer actief op Fok!
pi_60463258
Oké dilemma!
NU naar de kapper (ik ben ergens in april geweest )
of half augustus?
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:45:35 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60463277
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oké dilemma!
NU naar de kapper (ik ben ergens in april geweest )
of half augustus?
Zet op een rijtje wat de voors en tegens zijn van nu naar de kapper gaan?
Als dat voor jou al een dilemma is... .
Niet meer actief op Fok!
pi_60463333
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben er 2 jaar geleden een week geweest en ik was écht wel uit gekeken op den duur, hoor.

Rome heeft, naar ik mij herinner, ook pracht-musea... Alleen al daarmee kan ik me best lang vermaken. Wil nu iig naar dat, hoe heet het, Galleria Borghese!
pi_60463346
Ja omdat het nog zomer is en je haar nog dood gaat van de zon/zee
(zei een vriend van me )
pi_60463352
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Ik heb een vraag en ik durf er mijn huisarts niet mee te bellen

Sinds een paar maanden heb ik met enige regelmaat een droom; waarin ik dan sex heb en klaarkom. Wat echt levensecht aanvoelt. Op het moment van klaarkomen schiet ik wakker met een onmetelijk, allesoverheersende pijn in mijn eierstokken ofzo? Echt links en rechts van de venusheuvel. ( ietsje hoger )
Ik ga dan echt dood van de pijn en kan alleen maar supersnel 3 ibu's nemen en de pijn tot het gaat werken, weg puffen.

Het lijken wel weeen; serieus, ik kan het dan wel uitschreeuwen.

Zo ook vannacht weer en nu nog voel ik een beetje napijn Wat is dit invredesnaam? Sterven mijn stokken af omdat ze niet gebruikt worden? Heb ik baarmoederhalskanker? Ga ik dood? Of ben ik schijnzwanger?
Dat voelt niet alleen echt, dat is het ook. Ik heb het ook best vaak en je leest er nooit over dus ik dacht altijd dat ik de enige was

Voelt het als hele erge menstruatiepijn? En heb je het nooit als je gewoon klaarkomt? Volgens mij heeft het nl. met een samentrekkende baarmoeder te maken, maar waarom zou je er niet mee naar de huisarts gaan? Wie weet heb je een SOA oid. Niet dat ik je bang wil maken en het is probably onschuldig, maar voor de zekerheid zou ik wel langsgaan. Je kan ook naar de GGD, als je perse niet naar je huisarts wilt.
pi_60463382
Wat hebben jullie leuke dromen
pi_60463405
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:43 schreef Viking84 het volgende:

Maar goed, elke stad is te doen in 2 dagen. Verwacht alleen niet dat je alles kunt zien wat je wilt zien . Gooi een muntje in de Trevifontein en keer nog eens terug .
Ben ik het echt niet mee eens eigenlijk. Sowieso kan ik niet goed aan van die extreem korte vakanties, want je bent er nog net, begint wat te acclimatiseren en je moet alweer weg! En dan als het zo tussendoor is en je moet de volgende dag alweer nuttig zijn, ben ik er dagen later nog mee bezig...
Het mooi kotsende meisje.
pi_60463449
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Rome heeft, naar ik mij herinner, ook pracht-musea... Alleen al daarmee kan ik me best lang vermaken. Wil nu iig naar dat, hoe heet het, Galleria Borghese!
uh huh... zou er zo een week door kunnen brengen, zo niet langer

volgend jaar willen we een tripje Rome doen dan ga ik René álles daar laten zien....... hij is er nog nooit geweest namelijk..

maar idd, PF, je gaat er nu dood van de hitte
Doei.
pi_60463453
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Ik heb een vraag en ik durf er mijn huisarts niet mee te bellen

Sinds een paar maanden heb ik met enige regelmaat een droom; waarin ik dan sex heb en klaarkom. Wat echt levensecht aanvoelt. Op het moment van klaarkomen schiet ik wakker met een onmetelijk, allesoverheersende pijn in mijn eierstokken ofzo? Echt links en rechts van de venusheuvel. ( ietsje hoger )
Ik ga dan echt dood van de pijn en kan alleen maar supersnel 3 ibu's nemen en de pijn tot het gaat werken, weg puffen.

Het lijken wel weeen; serieus, ik kan het dan wel uitschreeuwen.

Zo ook vannacht weer en nu nog voel ik een beetje napijn Wat is dit invredesnaam? Sterven mijn stokken af omdat ze niet gebruikt worden? Heb ik baarmoederhalskanker? Ga ik dood? Of ben ik schijnzwanger?
Vaag...ik gok ook op rammelende eierstokken

Maar heb je er geen last van als je gewoon klaarkomt? dus niet tijdens je slaap?
zou toch maar even de dokter bellen...en dan evt gewoon het verhaal van je droom weglaten als je daarom anders liever niet belt
pi_60463470
En als ik nu naar de kapper ga ben ik nu al lichter
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:52:48 #252
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60463485
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat voelt niet alleen echt, dat is het ook. Ik heb het ook best vaak en je leest er nooit over dus ik dacht altijd dat ik de enige was

Voelt het als hele erge menstruatiepijn? En heb je het nooit als je gewoon klaarkomt? Volgens mij heeft het nl. met een samentrekkende baarmoeder te maken, maar waarom zou je er niet mee naar de huisarts gaan? Wie weet heb je een SOA oid. Niet dat ik je bang wil maken en het is probably onschuldig, maar voor de zekerheid zou ik wel langsgaan. Je kan ook naar de GGD, als je perse niet naar je huisarts wilt.

Jaaaaaaaaaa! Voelt als menstruatiepijn!! Hele erge!
Terwijl dat niet kan, want ik slik de pil door.

En soa is wel uitgesloten hoor; of ik moet het van een vieze wc bril hebben opgelopen

Ik heb toch maar een afspraak gemaakt bij de doc vanmiddag
pi_60463516
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:51 schreef Faithy het volgende:

[..]

uh huh... zou er zo een week door kunnen brengen, zo niet langer

volgend jaar willen we een tripje Rome doen dan ga ik René álles daar laten zien....... hij is er nog nooit geweest namelijk..

maar idd, PF, je gaat er nu dood van de hitte
Ik hou van hitte! Hoe het hier nu is vind ik net redelijk Maar echt warm, nee..
pi_60463563
dan kun je daar nu prima heen

ben er 2 jaar geleden in juni geweest, bijna 40 graden, ging echt dood
Doei.
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:55:38 #255
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60463567
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Vaag...ik gok ook op rammelende eierstokken

Maar heb je er geen last van als je gewoon klaarkomt? dus niet tijdens je slaap?
zou toch maar even de dokter bellen...en dan evt gewoon het verhaal van je droom weglaten als je daarom anders liever niet belt
Ik heb het dus nooit als ik normaal klaarkom.
Het opebnaart zich alleen in mijn slaap en ik schrik wakker van de hevige pijn.

Ik zie mezelf vanmiddag al bij de doc zitten met mijn kutverhaal ...mijn god ..
En ik heb ook nog eens een tattoo op mijn kut, ik zweer je dat dat mens icm met mijn klaarkom verhaal echt denkt dat ik geshuffeld ben.
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:59:05 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60463678
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ben ik het echt niet mee eens eigenlijk. Sowieso kan ik niet goed aan van die extreem korte vakanties, want je bent er nog net, begint wat te acclimatiseren en je moet alweer weg! En dan als het zo tussendoor is en je moet de volgende dag alweer nuttig zijn, ben ik er dagen later nog mee bezig...
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik zou het zelf dan ook niet doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_60463679
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:52 schreef SHE het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaa! Voelt als menstruatiepijn!! Hele erge!
Terwijl dat niet kan, want ik slik de pil door.

En soa is wel uitgesloten hoor; of ik moet het van een vieze wc bril hebben opgelopen

Ik heb toch maar een afspraak gemaakt bij de doc vanmiddag
Ik heb het ook weleens gehad, niet bij de droomversie, maar bij de gewone. Omdat het een of twee x is voorgekomen en daarna niet meer, ben ik er toen niet mee naar de dokter geweest. Het was ook niet erger dan de pijn die ik normaal gesproken heb, tijdens de eerste nacht van mijn menstruatie. Dus wel erg genoeg dat ik een advilletje moest nemen. Ik heb het ook gehad een paar maanden teug tijdens het hardlopen, dan moest ik echt even stoppen en trok het zo langzaam weg. Ik denk dat het ouderdom is (serieus: nog een jaar of 10 à 15 en ik kan de eerste verschijnselen van de overgang al verwachten!)
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:00:30 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60463723
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:55 schreef SHE het volgende:

[..]

En ik heb ook nog eens een tattoo op mijn kut, ik zweer je dat dat mens icm met mijn klaarkom verhaal echt denkt dat ik geshuffeld ben.
Ach, die huisartsen zijn wel wat gewend, neem ik aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_60463819
M'n andere kat vond dat water maar raar
Die ene mauwt nu steeds naar me alsof ie weer wil
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:04:50 #260
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60463823
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ach, die huisartsen zijn wel wat gewend, neem ik aan .
Ik zit bij een hele sjieke grachten-dokter; dus ik weet wel zeker dat ik een Laura Ashley jurkje aantrek naar het bezoek. Dit is natuurlijk wel heel tokkie allemaal.

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 juli 2008 @ 12:05:07 #261
163650 Greys
pi_60463838
edit: Er kwam een telefoontje doorheen hier en die vraag was al lang beantwoord inmiddels
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:08:20 #262
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60463912
Bij mij bleek alle vage onderbuikpijn altijd van mijn darmen te komen! Zelfs al voelde het niet zo .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60463986
Hele late TVP Vandaag lekker zwemmen!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_60463998
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:08 schreef k_i_m het volgende:
Bij mij bleek alle vage onderbuikpijn altijd van mijn darmen te komen! Zelfs al voelde het niet zo .
Hè? Maar je voelt toch wel het verschil tussen een pijnlijke baarmoeder en darmkramp? Is toch een heel ander soort pijn.

SHE, ik herken het wel een beetje, alleen is bij mij de buikpijn minder; als ik een tijdje op m'n buik heb geslapen erna, is het wel weer weg.
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:13:12 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60464032
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hè? Maar je voelt toch wel het verschil tussen een pijnlijke baarmoeder en darmkramp? Is toch een heel ander soort pijn.

Ik twijfel ook vaak of de pijn nou van m'n darmen komt of van mijn baarmoeder, hoor.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:13:29 #266
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60464042
Dat dacht ik ook, tot ik ineens een zeer pijnlijke groeiende baarmoeder had. Dat voelde toch heel anders, gek genoeg.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60464118
Ik kom ook wel eens klaar in mijn dromen en schrik dan wakker, maar het doet geen pijn...
pi_60464139
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:55 schreef SHE het volgende:

whehe zal wel meevallen hoor, maar ik zou zelf ook niet staan te springen hiermee naar de dokter te gaan

ow enne, ik wil je niet bang maken...maar als t voelt als hele erge menstruatie pijn, dan herken ik t wel.....had het de eerste 7 weken van mijn zwangerschap
pi_60464208
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:13 schreef k_i_m het volgende:
Dat dacht ik ook, tot ik ineens een zeer pijnlijke groeiende baarmoeder had. Dat voelde toch heel anders, gek genoeg.
Nou ja, misschien overschat ik mezelf. Maar met spastische darmen en een spiraaltje dacht ik het verschil wel te kunnen voelen
pi_60464221
ik droom constant over moorden, vermoorden, martelingen en steekpartijen maak me er niet echt druk om, vind het wel grappig
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')