Misschien ben je echt zwangerquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Ik heb een vraag en ik durf er mijn huisarts niet mee te bellen
Sinds een paar maanden heb ik met enige regelmaat een droom; waarin ik dan sex heb en klaarkom. Wat echt levensecht aanvoelt. Op het moment van klaarkomen schiet ik wakker met een onmetelijk, allesoverheersende pijn in mijn eierstokken ofzo? Echt links en rechts van de venusheuvel. ( ietsje hoger )
Ik ga dan echt dood van de pijn en kan alleen maar supersnel 3 ibu's nemen en de pijn tot het gaat werken, weg puffen.
Het lijken wel weeen; serieus, ik kan het dan wel uitschreeuwen.
Zo ook vannacht weer en nu nog voel ik een beetje napijnWat is dit invredesnaam? Sterven mijn stokken af omdat ze niet gebruikt worden? Heb ik baarmoederhalskanker? Ga ik dood? Of ben ik schijnzwanger?
Is een weekendje Rome goed te doen?quote:
Je kan googlen, jezelf de vreselijkste dingen aanpraten, het vragen aan mensen die er wel een beetje van weten, maar niet helemaal, of je kan naar de dokter gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Zo ook vannacht weer en nu nog voel ik een beetje napijnWat is dit invredesnaam? Sterven mijn stokken af omdat ze niet gebruikt worden? Heb ik baarmoederhalskanker? Ga ik dood? Of ben ik schijnzwanger?
Het zijn echt schattenquote:
Oh ja, dat is wel te doen hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Is een weekendje Rome goed te doen?
Ik wil ergens eind augustus naar een stad
en Rome lijkt me echt leuk
Barca is ook leuk
Je hebt rammelende eierstokkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Sinds een paar maanden heb ik met enige regelmaat een droom; waarin ik dan sex heb en klaarkom. Wat echt levensecht aanvoelt. Op het moment van klaarkomen schiet ik wakker met een onmetelijk, allesoverheersende pijn in mijn eierstokken ofzo? Echt links en rechts van de venusheuvel. ( ietsje hoger )
Ik ga dan echt dood van de pijn en kan alleen maar supersnel 3 ibu's nemen en de pijn tot het gaat werken, weg puffen.
Ik ben er 2 jaar geleden een week geweest en ik was écht wel uit gekeken op den duur, hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:36 schreef Faithy het volgende:
Weekend Rome zou ík heel weinig vinden... zou er eerder een midweek (5 dagen) voor uittrekken... want er is zóveel te zien
Zet op een rijtje wat de voors en tegens zijn van nu naar de kapper gaan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oké dilemma!
NU naar de kapper (ik ben ergens in april geweest)
of half augustus?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben er 2 jaar geleden een week geweest en ik was écht wel uit gekeken op den duur, hoor.
Dat voelt niet alleen echt, dat is het ook.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Ben ik het echt niet mee eens eigenlijk. Sowieso kan ik niet goed aan van die extreem korte vakanties, want je bent er nog net, begint wat te acclimatiseren en je moet alweer weg! En dan als het zo tussendoor is en je moet de volgende dag alweer nuttig zijn, ben ik er dagen later nog mee bezig...quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:43 schreef Viking84 het volgende:
Maar goed, elke stad is te doen in 2 dagen. Verwacht alleen niet dat je alles kunt zien wat je wilt zien. Gooi een muntje in de Trevifontein en keer nog eens terug
.
uh huh... zou er zo een week door kunnen brengen, zo niet langerquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Rome heeft, naar ik mij herinner, ook pracht-musea... Alleen al daarmee kan ik me best lang vermaken. Wil nu iig naar dat, hoe heet het, Galleria Borghese!
Vaag...ik gok ook op rammelende eierstokkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |