quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat heb ik nu aan jullie met je verstandige opmerkingen
Ik denk dat ik in september uit frustratie nog meer ga eten want drie keer raden..
ik ga VOEDING EN DIËTETIEK DOEN![]()
!!!!!
Wat een kut studie is 't nu al!
Dan heb je in elk geval geen sonja bakker meer nodig!quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat heb ik nu aan jullie met je verstandige opmerkingen
Ik denk dat ik in september uit frustratie nog meer ga eten want drie keer raden..
ik ga VOEDING EN DIËTETIEK DOEN![]()
!!!!!
Wat een kut studie is 't nu al!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb vanochtend de 74 gezien op mijn weegschaal. Wel met 0,9 erachter, maar hey, ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst wat dan ook in de 74kg heb gewogen
.
Ik ga vandaag uit eten bij de Italiaanquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Good for you!
Ik was vanmorgen een pond zwaarder dan gisteren. Pasta gegeten
Hmm dan lees je gewoon de laatste post en reageer je daar opquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:01 schreef Merel het volgende:
Mijn weegschaal is trouwens een beetje in de war, ik ben zwaarder nádat ik na de wc ben geweest dan daarvóór
(Oh en ik wil wel heel sociaal inhaken en kletsen over al die dingen waar jullie het over hebben, maar het gaat me te snel om iets nuttigs toe te kunnen voegen)
Een weegschaal is sowieso niet heel nauwkeurig vaak. Bij mij wiebelen de getalletjes ook altijd en ik denk dat ie, afhankelijk van m'n karma op dat moment, op de goede of slechte cijfertjes blijft hangenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:01 schreef Merel het volgende:
Mijn weegschaal is trouwens een beetje in de war, ik ben zwaarder nádat ik na de wc ben geweest dan daarvóór
(Oh en ik wil wel heel sociaal inhaken en kletsen over al die dingen waar jullie het over hebben, maar het gaat me te snel om iets nuttigs toe te kunnen voegen)
Dan blijf je maar weg, want één van de voorwaarden om hier mee te mogen doen is dat je élke post beantwoordt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:01 schreef Merel het volgende:
Dat ik heel plofferig word van pasta, zegt niet dat dat bij joou ook zo isquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ga vandaag uit eten bij de Italiaan
= pasta
noes!
Daarom mocht jij hier ook zo lang niet postenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan blijf je maar weg, want één van de voorwaarden om hier mee te mogen doen is dat je élke post beantwoordt.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:06 schreef Viking84 het volgende:
Dan blijf je maar weg, want één van de voorwaarden om hier mee te mogen doen is dat je élke post beantwoordt.
Ja maar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat ik heel plofferig word van pasta, zegt niet dat dat bij joou ook zo is
Ik wil spaghetti carbonara
Merel, gewoon een post van 6 pagina's geleden quoten en erop inhakenGa ik zo ook nog even doen
Ik mócht wel posten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daarom mocht jij hier ook zo lang niet posten![]()
Ik zit echt te twijfelen of ik ook aan de shakes gamaar ik ben gierig en het lijkt me niet zo lekker
Waarom zou je? Ik zou eerst eens beginnen met normaal etenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik ook aan de shakes gamaar ik ben gierig en het lijkt me niet zo lekker
Ja je hebt gelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Waarom zou je? Ik zou eerst eens beginnen met normaal etenDie shakes zullen wel even helpen, maar als je daarna weer op de oude manier doorgaat (niet sporten, liters slechte dranken drinken, ladingen koekjes eten..) bounce je natuurlijk meteen weer terug...
Ik ben ook wel vaak weg dus dan denk ikquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Of gewoon de eetmeter invullen en alle bolletjes groen krijgen met een max van pakweg 1500 kcal. Als je niet smokkelt met vitaminepilletjes lukt het alleen door extreem gezond te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |