Als je 120 weegt denk je dat er misschien maar 40 afmoetquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:58 schreef k_i_m het volgende:
Jamaar, het is toch een streefgewicht? Ik heb hier ook gewoon 65kg ingevuld, terwijl ik dan bijna 20kg moest afvallen. Je persoonlijke mijlpalen moet je inderdaad niet te hoog maken, dus ik heb zelf wel elke keer per 5kg als doel gesteld, maar dan wil ik nog steeds 65kg wegen.
Nou volgensmij had ik een keer bij Oprah (quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:04 schreef k_i_m het volgende:
Dat valt toch wel mee als je niet te snel afvalt en een beetje sport?
Maar dan ben je toch al twee keer twintig kilo kwijt.. Ben je al op tweederde!quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als je 120 weegt denk je dat er misschien maar 40 afmoet
en als die 40 er af zijn kom je er achter dat nog 20 er af nog mooier is..
Nou, met mijn buikje komt het helaas nooit meer goed. Ik was zo dik tijdens mijn zwangerschappen (van 64 kg naar 100 naar 67 nu), dat mijn buik niet meer terug kan veren in z'n oude vorm.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:04 schreef k_i_m het volgende:
Dat valt toch wel mee als je niet te snel afvalt en een beetje sport?
Had je dat niet 4 jaar geleden kunnen vertellenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jawel
gewoon smeren met
slakkenslijm of zo
Maar je wil wel 64 wegenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, met mijn buikje komt het helaas nooit meer goed. Ik was zo dik tijdens mijn zwangerschappen (van 64 kg naar 100 naar 67 nu), dat mijn buik niet meer terug kan veren in z'n oude vorm.
Met 67 nu zit ik op het randje van een gezond gewicht. Daarnaast pas ik mijn kleding niet meer. 64 kg is mijn "normale" gewicht waarmee ik mijn kleding weer aan kan en niet te snel door kan schieten richting overgewicht.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar je wil wel 64 wegen. Je weet toch nooit hoe het er uiteindelijk uitziet als je veel bent afgevallen. En nu zegt gewicht ook niet altijd alles, maar het viel me gewoon op.
ik zit mij dan ook stierlijk te vervelen
Ja leuk, maar dat zijn juist de dingen die ervoor zorgen dat je er nooit komt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij heb je prima gegeten hoor Sugar. Zo vet was het avondeten toch niet? Misschien was het stokbrood met kruidenboter niet nodig geweest, maar wél lekker.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat zijn juist de dingen die ervoor zorgen dat je er nooit komt.
Je streef haal je niet met stokbrood en boter.
*pets*
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:32 schreef Sugar het volgende:
Tinkepink, je hoeft je geen zorgen te maken, ik wil zelf ook niet meer in de valkuil van mijn eetstoornis trappen. Niet eten en mezelf uithongeren zal ik niet meer doen.
Het is wel waar dat ik het moeilijk vind te bepalen wat een helemaal normaal eetpatroon is. Ik heb een aantal perioden bij een dietiste gelopen en daardoor heb ik wel wat meer benul. En ik heb het grootste deel van mijn leven natuurlijk wel gewoon gegeten, ook al luisterde ik ook dan niet echt naar mijn lijf en hongergevoel. Maar met mijn hoofd erbij en het hier meelezen, denk ik niet dat ik snel zal doorslaan naar het hongeren weer. Dat wil ik in elk geval niet. Het lijf dat ik toen had, voelde wel veilig (want ondergewicht geeft rust), maar de eeuwige, dagelijkse strijd was vreselijk.
Wel lief dat je die zorg uitspreekt juist, vind ik.
Hoera voor jou trouwens, Vivi. Twee kilo eraf moet een goed gevoel geven!
KP, hoe verloopt de rest van de dag?
Ik heb vandaag volgens mij wel goed verstandig gedaan.
O: Twee bruine boterhammen met rookvlees en hüttenkäse
T: Worteltjes
L: Twee sneetjes roggebrood met filet americain (vast heel fout?) en nog wat worteltjes en cherrytomaatjes er los bij
T: de bekende hand amandelen![]()
![]()
Flínke hand wel, erg?
A: kipspiesje, salade (komkommer, tomaat, mais, pijnboompitjes), filetlapje en stokbrood met kruidenboter
Het avondeten was het enige wat ik echt anders zou doen als ik zelf bepaald had vanavond. Nu was mijn man al klaar met de restjes van de bbq van gisteren bereiden, vandaar de gekke maaltijd. Wel vet dus, dat avondeten. Morgen weer anders.
Zo, heb je je post even een beetje leesbaar gemaakt mupke?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:35 schreef Vivi het volgende:Kennen
jullie
deze
al?
http://disney.go.com/disneypictures/wall-e/
En kijk dan vooral bij de gewone en de character trailer![]()
Waaaaaat?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
Gisnep!!!(dat las ik vroeger altijd
)
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo, heb je je post even een beetje leesbaar gemaakt mupke?
Nain. Mijn opener is zoek.quote:Dacht even dat je dronken was![]()
Hij is zóó lievquote:Ik ga even checken, Disney en ik zijn dikke vriendjes.
Ja ik zei eerder in dit topic al dat ik naar die film toe gingquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:35 schreef Vivi het volgende:Kennen
jullie
deze
al?
http://disney.go.com/disneypictures/wall-e/
En kijk dan vooral bij de gewone en de character trailer![]()
begin jij nu ook al te zeiken dat je te weinig aandacht krijgt?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik zei eerder in dit topic al dat ik naar die film toe ging. Le-zen!
.
Wall-E is echt een schatje.
En het filmpje dat aan de hoofdfilm voorafging was ronduit hilarisch.
Nee, ik wijs er gewoon op dat mevrouw Vivi ergens overheen heeft gelezenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
begin jij nu ook al te zeiken dat je te weinig aandacht krijgt?
Ik was naar Wall-E he en ik doe geen vieze dingen met lieve schattige robotjes.quote:
??Ik heb ook zo'n navel die een beetje uitsteekt?? Ben ook verzekerd bij Agis, is er een verband?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
En een overduidelijke ziekenfondsnavel.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
??Ik heb ook zo'n navel die een beetje uitsteekt?? Ben ook verzekerd bij Agis, is er een verband?
Hier moest ik even over nadenken... 83 keer! Dat is veel! Zit je te sms-en ofzoquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellowik ben weer @ home hoor....
beetje duf hoofd, maar ben nog ff liedjes aan het downloaden voordat ik mijn bed in ga, was mijn laatste nachtje... dus nu al weeeeeekend
en o ja, lichaam van slag heeft ook een voordeel, van8 3 keer gepoept
Ok, als je maar eet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 07:38 schreef Sugar het volgende:
SHE, ik heb geen boulimische eetstoornis, eerlijk gezegd. Eetbuien heb ik niet. In de perioden dat ik hongerde, at ik gewoon echt nauwelijjks en stond ik mezelf alleen augurk, melbatoast en yogho yogho zonder suiker toe.
En ik probeer nu toch juist een gewoon, wel mager en gezond eetpatroon te zoeken en vast te houden? Waarmee ik nu misschien wel wat afval, omdat ik het afgelopen jaar steeds wel gewoon snoepte, snachte en niet oplette? Ik begin geen streng dieet, ik probeer jullie tips en opmerkingen op te pikken om nu een tijd (en misschien wel altijd) gezonder en wat magerder te eten.
De 8 kleine maaltijden onthou ik dus ook, ik heb van mijn dietiste ook ooit de tip gekregen in elk geval niet te lang tussen de eetmomenten te laten zitten (bloedsuikerspiegel).
Bedankt weer!
Echt?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:10 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waar ik nu weer een muggebult heb ...
Je weet niet eens waar! Maar het is wel genant, want ik had het eerst nog niet door maar ik had ineens zo'n jeuk...quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt?In welke houding heb jij geslapen dan vannacht??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooi kotsende meisje.
[zweefteef alert]quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt?In welke houding heb jij geslapen dan vannacht??
Greys, dat van die kreukels weet ik eiks ook niet, maar vochttekort klinkt wel heel aannemelijk. Dat in combinatie met verkeerd op je kop liggen terwijl je slaapt, maar daar kan je weinig aan doen. Ik heb zo ontzettend eng gedroomd, brr, ik ben nu nog een beetje van slag. Ik was ergens en ineens zag ik alle mensen 1 kant oprennen, kijk ik achter me: een enorme vloedgolf van een flatgebouw hoog. Ik denk: rennen heeft weinig zin, laat ik hem maar uitzitten aan de onderkant. Maar dat duurde en duurde en toen stikte ik bijna en toen werd ik gelukkig wakker.
Gaat niet, ik zit op mijn werk en heb de keuze uit:quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:29 schreef ymme het volgende:
Misschien een beetje zout te kort? Eet bijvoorbeeld een dropje, of neem een 1 kops soepje. Is goed met dit weer.
Hé, nu je het zegt, dat heb ik dus ook! ook m'n schouders en borst enzo zijn helemaal gekreukeldquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogge meisjes
Ik heb met dit weer iedere keer zoveel kreukels in mijn gezicht als ik wakker word, drink ik dan te weinig ofzo?Kan het me niet voorstellen, want ik giet tussendoor steeds flinke glazen water naar binnen. En vanmorgen had ik daar ook nog een heel dik paffig ooglid (charming, 'ey?
) bij, waardoor ik op Quasimodo leek. Uiteindelijk trekt het wel weg, maar jeetje, het is geen pretje die aanblik!
Ik begin vanmorgen met wat walnoten
Ik had eerst een maand examenstressquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
PF: wat jij nodig hebt is een ritme. Je bent gewoon al veel te lang aan het lamballen. Wedden dat het goed komt als je weer naar school gaat? (September waarschijnlijk?)
Verstandige opmerkingquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
PF: wat jij nodig hebt is een ritme. Je bent gewoon al veel te lang aan het lamballen. Wedden dat het goed komt als je weer naar school gaat? (September waarschijnlijk?)
Dat dusquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat heb ik nu aan jullie met je verstandige opmerkingen
Ik denk dat ik in september uit frustratie nog meer ga eten want drie keer raden..
ik ga VOEDING EN DIËTETIEK DOEN![]()
!!!!!
Wat een kut studie is 't nu al!
Dan heb je in elk geval geen sonja bakker meer nodig!quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat heb ik nu aan jullie met je verstandige opmerkingen
Ik denk dat ik in september uit frustratie nog meer ga eten want drie keer raden..
ik ga VOEDING EN DIËTETIEK DOEN![]()
!!!!!
Wat een kut studie is 't nu al!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb vanochtend de 74 gezien op mijn weegschaal. Wel met 0,9 erachter, maar hey, ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst wat dan ook in de 74kg heb gewogen
.
Ik ga vandaag uit eten bij de Italiaanquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Good for you!
Ik was vanmorgen een pond zwaarder dan gisteren. Pasta gegeten
Hmm dan lees je gewoon de laatste post en reageer je daar opquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:01 schreef Merel het volgende:
Mijn weegschaal is trouwens een beetje in de war, ik ben zwaarder nádat ik na de wc ben geweest dan daarvóór
(Oh en ik wil wel heel sociaal inhaken en kletsen over al die dingen waar jullie het over hebben, maar het gaat me te snel om iets nuttigs toe te kunnen voegen)
Een weegschaal is sowieso niet heel nauwkeurig vaak. Bij mij wiebelen de getalletjes ook altijd en ik denk dat ie, afhankelijk van m'n karma op dat moment, op de goede of slechte cijfertjes blijft hangenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:01 schreef Merel het volgende:
Mijn weegschaal is trouwens een beetje in de war, ik ben zwaarder nádat ik na de wc ben geweest dan daarvóór
(Oh en ik wil wel heel sociaal inhaken en kletsen over al die dingen waar jullie het over hebben, maar het gaat me te snel om iets nuttigs toe te kunnen voegen)
Dan blijf je maar weg, want één van de voorwaarden om hier mee te mogen doen is dat je élke post beantwoordt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:01 schreef Merel het volgende:
Dat ik heel plofferig word van pasta, zegt niet dat dat bij joou ook zo isquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ga vandaag uit eten bij de Italiaan
= pasta
noes!
Daarom mocht jij hier ook zo lang niet postenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan blijf je maar weg, want één van de voorwaarden om hier mee te mogen doen is dat je élke post beantwoordt.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:06 schreef Viking84 het volgende:
Dan blijf je maar weg, want één van de voorwaarden om hier mee te mogen doen is dat je élke post beantwoordt.
Ja maar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat ik heel plofferig word van pasta, zegt niet dat dat bij joou ook zo is
Ik wil spaghetti carbonara
Merel, gewoon een post van 6 pagina's geleden quoten en erop inhakenGa ik zo ook nog even doen
Ik mócht wel posten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daarom mocht jij hier ook zo lang niet posten![]()
Ik zit echt te twijfelen of ik ook aan de shakes gamaar ik ben gierig en het lijkt me niet zo lekker
Waarom zou je? Ik zou eerst eens beginnen met normaal etenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik ook aan de shakes gamaar ik ben gierig en het lijkt me niet zo lekker
Ja je hebt gelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Waarom zou je? Ik zou eerst eens beginnen met normaal etenDie shakes zullen wel even helpen, maar als je daarna weer op de oude manier doorgaat (niet sporten, liters slechte dranken drinken, ladingen koekjes eten..) bounce je natuurlijk meteen weer terug...
Ik ben ook wel vaak weg dus dan denk ikquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Of gewoon de eetmeter invullen en alle bolletjes groen krijgen met een max van pakweg 1500 kcal. Als je niet smokkelt met vitaminepilletjes lukt het alleen door extreem gezond te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |