Dus ik kom chagrijnig en suf over?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Grapje!
Hm.... ja viking je komt wat oud over
we schelen maar drie jaar en ik kom blij en huppelig over
ik dacht dat er wel tien jaar tussen zat
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:39 schreef conleche het volgende:
Heb je gezien dat ik het asieltopic heb gespamt hier in de OP??
Wist ik al (getuige je MSN-ava).quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben stiekem 50en een man
met een grote bierbuik en een baard
nee je komt over als hmmquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus ik kom chagrijnig en suf over?.
Je bent niet heel tactvol hè.
Touchéquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
nee je komt over als hmm
doemdenkerig door dat in mijn tekst te lezen
Ikweettog:quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben stiekem 50en een man
met een grote bierbuik en een baard
Gooi het er uit en hou je niet in!quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:07 schreef k_i_m het volgende:
Pffff, ik word even héél erg moe van sommige mensen.
Van wie?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:07 schreef k_i_m het volgende:
Sorry, ik ga wel weer wegquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:07 schreef k_i_m het volgende:
quote:
zit die bij jou op fietsafstandquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
nepnerd
ik ga even naar de Ikea fietsen
pasta was trouwens goddelijk lekker, al zeg ik 't zelfzou zo nog een pan op kunnen
maargoed, dat doen we maar niet. Hoop dat het volgende week minder warm/plakkerig is, dan kan ik gewoon weer gaan hardlopen
Kattengedragstherapiequote:
Hangt er vanaf of degene die een vrouw zoent een man of een vrouw is natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Er zijn mensen die zoenen met vrouwen binnen een relatie geen vreemdgaan vinden
*ik moest er opeens aan denken*
Een beetje sportfanaat loopt ook met 35 graden in de brandende zon.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
nepnerd
ik ga even naar de Ikea fietsen
pasta was trouwens goddelijk lekker, al zeg ik 't zelfzou zo nog een pan op kunnen
maargoed, dat doen we maar niet. Hoop dat het volgende week minder warm/plakkerig is, dan kan ik gewoon weer gaan hardlopen
Yup, dat is hier de huisregel. We mogen allebei met eigen sexe kutten wat we willen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Er zijn mensen die zoenen met vrouwen binnen een relatie geen vreemdgaan vinden
*ik moest er opeens aan denken*
Ohja. Nee v-vquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of degene die een vrouw zoent een man of een vrouw is natuurlijk.
Er zijn niet echt regels over gemaakt. Maar ik vond m-m (zijn gay best friend) niet echt probleemquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Yup, dat is hier de huisregel. We mogen allebei met eigen sexe kutten wat we willen.
Andere sexe is off limit..tenzij anders besloten
Maar goed, aannemer..dus. Sukkel belt dat ie later is. Daar gaat MIJN planning.
Ik ga lekker pinnig tegen hem doen
Rommelt hij ook met andere mannen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Yup, dat is hier de huisregel. We mogen allebei met eigen sexe kutten wat we willen.
Je vent ookquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Maar goed, aannemer..dus. Sukkel belt dat ie later is. Daar gaat MIJN planning.
Ik ga lekker pinnig tegen hem doen
Dat ie die vrijbrief heeft betekent niet dat ie het doet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je vent ook?! Euh. Nou dan ben ik toch wat bekrompener vrees ik.
Hoewel, het ook geen issue hier, ik vroeg mijn babydaddy laatst te kiezen tussen het pijpen van Brad Pitt of het beffen van een een lelijk dik yukkie vrouwspersoon en hij koos het laatste. Dat begreep IK zelfs niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |