Ja. Inhoud van dat topic gezien?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:07 schreef Havoc het volgende:
Er was al een sticky Bio, maar omdat het je niet zint qua inhoud delete je em maar?
Kansloos.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:11 schreef Sackboy het volgende:
Vreemde gewaarwording op Schiphol
Vreemde gewaarwording in de trein
Vreemde gewaarwording op dansfeest
Waarom is die laatste dichtgegooid, dit zijn toch kwaliteitstopics? Ik beloof dat dit de laatste was.
Omdat je in KLB zit en ONZ verderop is. KLB is al dagen een puinhoop en we zijn aan het opschonen. Wellicht dat er later ruimte is voor dergelijke topics. Er is er overigens nog één open. Wil best consequent zijn.quote:
Nee, niet beloven dat het de laatste was. Het laatste wat je moet doen is zwichten voor zwakzinnige mods die niet genoeg geld hadden om een fatsoenlijk gevoel voor humor te kopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:11 schreef Sackboy het volgende:
Vreemde gewaarwording op Schiphol
Vreemde gewaarwording in de trein
Vreemde gewaarwording op dansfeest
Waarom is die laatste dichtgegooid, dit zijn toch kwaliteitstopics? Ik beloof dat dit de laatste was.
Lees nog eens jouw tweede topicquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:40 schreef MdMa98 het volgende:
Het HondaFanboytopic zonder opgave van reden gesloten. Getuigt van potentieloze moderatie in dit forum. We zijn dit gewend van Fok, maar het kan ook anders.
Zou alle 3 de OP's in dat open topic kunnen zetten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat je in KLB zit en ONZ verderop is. KLB is al dagen een puinhoop en we zijn aan het opschonen. Wellicht dat er later ruimte is voor dergelijke topics. Er is er overigens nog één open. Wil best consequent zijn.
Jarno is ook unbanned dus?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:10 schreef remlof het volgende:
Een schone lei.
Thanks, maar als er na drie minuten een slotje op wordt gegooid heb ik er natuurlijk nog weinig zin in.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:14 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee, niet beloven dat het de laatste was. Het laatste wat je moet doen is zwichten voor zwakzinnige mods die niet genoeg geld hadden om een fatsoenlijk gevoel voor humor te kopen.
Die gasten herkennen zelfs geen goed topic als het recht in hun face staat te ejaculeren.
Ik zou zeggen, blijf ons verwennen met dergelijke topics, heerlijk! Onder welke categorie valt het eigenlijk? Ik vind het een soort hybride lemming. Anyway, ik hou d'r wel van.
Goed idee, heb ik gedaan (min of meer)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zou alle 3 de OP's in dat open topic kunnen zetten.
Heb ik met de pisemmer gerammeld? Nee toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hopelijk niet, FOK schiet niets op met dergelijke kansenusers.
Klacht is een klacht dat is een feit. Topic is niet weggeflikkerd maar op slot.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:51 schreef RickoKun het volgende:
"Zoon, wilt gij barbeknoeien?"
Moderatie wat ebola mag krijgen, ik wist niet dat die makaule kankah mods zélf wel eventjes topics weg mochten flikkeren. Geen mensch die het nog gelezen heeft terwijl er wel dergelijk een klacht in zit. Een klacht is een klacht.
Je kan flink de kanker krijgen als je al na 1 minuut zelf eventjes bepaalt dat hij dicht mag, terwijl er oh zo veel topics open blijven die veel hersenlozer zijn.
Ik heb een klacht!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Heb ik met de pisemmer gerammeld? Nee toch?
Juup is een sukkel, ik onderschrijf je.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:51 schreef RickoKun het volgende:
"Zoon, wilt gij barbeknoeien?"
Moderatie wat ebola mag krijgen, ik wist niet dat die makaule kankah mods zélf wel eventjes topics weg mochten flikkeren. Geen mensch die het nog gelezen heeft terwijl er wel dergelijk een klacht in zit. Een klacht is een klacht.
Je kan flink de kanker krijgen als je al na 1 minuut zelf eventjes bepaalt dat hij dicht mag, terwijl er oh zo veel topics open blijven die veel hersenlozer zijn.
Het is lullig om te zeggen dat je er nu een topic over moet openen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:53 schreef Italo het volgende:
[..]
Ik heb een klacht!
Ik ben nu daadwerkelijk aan het nadenken over wat er zou kunnen rammelen in een emmer gevuld met pis.
Bah
Iemand doodwensen gaat ook nergens over. Beter milieu etc etc..quote:Op zondag 27 juli 2008 18:49 schreef De_Ananas het volgende:
mensen die niet aan huisdieren denken
Komop man Bio, kut ts kut topic.
Alleen een berichtje posten zonder bron en zonder [quote] eromheen. Daarna komt er een zin uit zonder hoofdletters/punten die van geen kant klopt. Ik dacht dat jullie de bagger weg wilde?
Gooi z'n account gewoon in de shredder (remlof) dan zijn we van z'n kuttopics af.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Iemand doodwensen gaat ook nergens over. Beter milieu etc etc..
Daar kan ik niks mee. Iemand shredderen op grond van niks is helaas niet mogelijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gooi z'n account gewoon in de shredder (remlof) dan zijn we van z'n kuttopics af.
Kut topics, kut reacties, kut spelling, kut grammatica, kut user.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar kan ik niks mee. Iemand shredderen op grond van niks is helaas niet mogelijk.
Kan het wel, dan heb ik ook nog een lijstje.
Dit topic is normaal.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kut topics, kut reacties, kut spelling, kut grammatica, kut user.
Hij is al vaker gebanned, enige wat ie kan is baggeren.
En het was ook voor remlof bedoelt dat ie hem moet shredderen
Tevens snap ik niet waarom mijn reactie in Vikings topic is weggehaald
Laat hem dan op z'n minst de tekst tussen quote zetten en hoofdletters gebruiken, er klopt geen zak nu van.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dit topic is normaal.
PM remlof.
Omdat je iets aanhaalt wat niks met het topic te maken heeft.
Frikandellen mag ik hopen?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:06 schreef Biogarde het volgende:
Oke. Ik ben eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joehoe!quote:Op zondag 27 juli 2008 00:55 schreef Havoc het volgende:
Waar dan? Waar dan?!!
oldbies zitten niet het hele weekend op Fok!. Maak je niet druk hoor, maandag gaan we gewoon weer verder.
quote:
Je praat poep, voor klonen tijdens een ban krijg je minimaal een week erbij, laat staan 1001289x kloons. Niet dat het uitmaakt aangezien hij toch wel door blijft klonen.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:58 schreef Havoc het volgende:
Swets, het lijkt me evident dat men altijd spreekt over de schone lei in eigen straatje en niet in het algemeen. Normaliter krijg je voor de actie van Jarno hooguit 48 uur maar ik denk dat Snakey probeert zijn authoriteit te laten gelden (probeer ik nog even mijn smoel in een plooi te houden).
Natuurlijk dient Jarno gewoon een unban te krijgen.
Als je oorzaak en gevolg omdraait heb je gelijk.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je praat poep, voor klonen tijdens een ban krijg je minimaal een week erbij, laat staan 1001289x kloons. Niet dat het uitmaakt aangezien hij toch wel door blijft klonen.
quote:
Even kijken hoor... en jij was...?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:46 schreef Sackboy het volgende:
Ze worden verwijderd omdat het geen KLB-FB-SC is lijkt me.
de_bossackboyquote:Op maandag 28 juli 2008 13:47 schreef de_bosnischekroaat het volgende:
[..]
Even kijken hoor... en jij was...?
Waarom staat jouw post er dan nog helderste sterretje aan het firmament?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:46 schreef Sackboy het volgende:
Ze worden verwijderd omdat het geen KLB-FB-SC is lijkt me.
iemand?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway, waarom worden er posts verwijderd en wat wordt er bedoelt met 'een schone lei'. Het lijken me toch niet echt moeilijke vragen.
Ik verwijder niet relevante rotzooi. Topic met 50 reacties en 20 edits lijkt me niet zo overzichtelijk.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:11 schreef Havoc het volgende:
Ach ik dacht altijd dat het deleten van post alleen in geval van extreme spam oid van toepassing was maar ik betrapte biogarde er ook al op dat hij maar een topicje delete omdat de inhoud hem niet aanstaat.
Maar goed, totaal overtrokken reactie van Snakey. Waarschijnlijk weer aan de zelfde pillen als tijdens zijn eerste mod periode op onzin.
Ik wil er over klagen, de oldbies zijn irritant.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik verwijder niet relevante rotzooi. Topic met 50 reacties en 20 edits lijkt me niet zo overzichtelijk.
Hoor verder niemand klagen, dus blijkbaar zal men het ervaren als prettig.
En als ik zou modden naar m'n eigen maatstaven, dan was ik al lang en breed geen mod meer.
Bob-Bquote:Op maandag 28 juli 2008 16:11 schreef Biogarde het volgende:
En ik heb in dit topic niets verwijderd. Wie wel kan ik niet zien, maar dat zal me verder m'n reet jeuken.
Daar gaat het hier niet om he.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik verwijder niet relevante rotzooi. Topic met 50 reacties en 20 edits lijkt me niet zo overzichtelijk.
Hoor verder niemand klagen, dus blijkbaar zal men het ervaren als prettig.
En als ik zou modden naar m'n eigen maatstaven, dan was ik al lang en breed geen mod meer.
Ik vind het toch redelijk essentieel als bepaalde posts continue gewist worden.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:11 schreef Biogarde het volgende:
En ik heb in dit topic niets verwijderd. Wie wel kan ik niet zien, maar dat zal me verder m'n reet jeuken.
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway, waarom worden er posts verwijderd en wat wordt er bedoelt met 'een schone lei'. Het lijken me toch niet echt moeilijke vragen.
Hahahaha, topgrap!quote:Op maandag 28 juli 2008 19:57 schreef de_buswachter het volgende:
Was ik weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is geen mod meer, toch?quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hahahaha, topgrap!
Hoe lang is zijn ban, inmiddels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:45 schreef Snakey het volgende:
Klonen meldt ik niet meer, duur van de ban wordt per kloon uiteraard wel verlengd.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Sinds boswachterquote:
Zoals ik aangegeven heb mag er best een leuke klacht zijn, maar zo'n lang verhaal is gewoon niet gewenst. Ga dan een boek schrijven of zo.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:35 schreef BobbyB het volgende:
Sorry Juup, maar het om zeep helpen van GT's topic slaat echt NERGENS op. In veel edits kan ik inkomen, maar dit is wel echt een groot minpunt.
Tering dat is wel heel sadquote:Op maandag 28 juli 2008 21:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoals ik aangegeven heb mag er best een leuke klacht zijn, maar zo'n lang verhaal is gewoon niet gewenst. Ga dan een boek schrijven of zo.
TS mag het best opnieuw proberen of hetzelfde bericht inkorten en dan verder gaan met dat topic, hij hoeft het maar te laten weten.
Sterker nog, het was best een leuke klacht en zonder de te verwachten achterlijke reacties (zoals TS kan er niet mee omgaan) was het best een leuk topic...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:41 schreef Maisnon het volgende:
Negeroïde medemens in de metro
Wat een onzinzo'n lang verhaal is niet gewenst? Sorry Juup, ben het normaal redelijk met je eens maar dit is echt bullshit.
Ik ben echt heel erg benieuwd naar dit antwoord. Niemand heeft er toch last van? Je kan het ook niet lezen of alleen de samenvatting. Op zo'n manier kun je ieder topic wel editen/sluiten.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:41 schreef GasTurbine het volgende:
Dit slaat nergens op. Sinds wanneer zijn lange verhalen niet gewenst en door wie? Alleen door jou?
Precies. Er werd niet eens gebaggerd en dan is het nog niet goed.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Sterker nog, het was best een leuke klacht en zonder de te verwachten achterlijke reacties (zoals TS kan er niet mee omgaan) was het best een leuk topic...
Niet waar, ik ben enorm blij als er niet gebaggerd wordt HEEL blij zelfs.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Precies. Er werd niet eens gebaggerd en dan is het nog niet goed.
DAAR GA JE DE FOUT IN!!!!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:44 schreef Juup© het volgende:
Een duidelijke klacht is wenselijk, maar er een heel theatraal verhaal omheen ophangen heeft niets met de oorspronkelijke klacht te maken.
Een leuk verhaal kan best, maar zo'n lap tekst is mij te groot.
Zoals ik al eerder aangaf mag TS het van mij opnieuw proberen en kan ik het topic open doen (ik wil ook de post wel terugzetten) maar kort het dan wat in aub?
Mij als in wij KLB moderators en consorten, mag ik aannemen?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:44 schreef Juup© het volgende:
Dus omdat JIJ het te lang vind moet het maar korter? Sorry, maar dat slaat echt NERGENS op. Mij hoor je niet snel klagen over de moderatie, maar dit is wel het toppunt hoor.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:44 schreef Juup© het volgende:
Een duidelijke klacht is wenselijk, maar er een heel theatraal verhaal omheen ophangen heeft niets met de oorspronkelijke klacht te maken.
Zoals ik al eerder aangaf mag TS het van mij opnieuw proberen en kan ik het topic open doen (ik wil ook de post wel terugzetten) maar kort het dan wat in aub?
Juup ziet de dingen op zijn eigen speciale manier, dat moeten we respecteren.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij als in wij KLB moderators en consorten, mag ik aannemen?
Ik ben idd geen mod voor mezelf maar voor Klaagbaak. Vandaar dat ik vraag (heb ik ook via PM aan de TS gevraagd maar die heeft daar niet op gereageerd) om het bericht iets korter te maken. Aangezien TS niet reageerde op mijn PM heb ik het topic gesloten wachtende op antwoord van hem.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
DAAR GA JE DE FOUT IN!!!!
Je bent niet mod voor jezelf, je bent mod voor KLB
Ik kan niet bij elk topic aanwezig zijn.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus omdat JIJ het te lang vind moet het maar korter? Sorry, maar dat slaat echt NERGENS op. Mij hoor je niet snel klagen over de moderatie, maar dit is wel het toppunt hoor.Geef dan in het vervolg ook even aan hoeveel characters je nog over hebt voor je post, komen TSers ook niet voor onverwachte verrassingen te staan.
Topic(s) van Sackboy waren overigens langer en die zijn niet ge-edit. Gelijke monniken gelijke kappen.
Waarom iets inkorten? Heb je lepra in je ogen ofzo?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben idd geen mod voor mezelf maar voor Klaagbaak. Vandaar dat ik vraag (heb ik ook via PM aan de TS gevraagd maar die heeft daar niet op gereageerd) om het bericht iets korter te maken. Aangezien TS niet reageerde op mijn PM heb ik het topic gesloten wachtende op antwoord van hem.
Dat sommige mensen nu topics openen met 1 regel tekst als klacht
Ik wacht nog steeds op antwoord.
Dat hoeft ook nietquote:Op maandag 28 juli 2008 21:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan niet bij elk topic aanwezig zijn.
Zoals eerder vermeld mag het topic weer open onder voorwaarden en ik blijf dat niet herhalen.
Dat mag daar is Klaagbaak voorquote:Op maandag 28 juli 2008 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niethet is niet mijn topic, ik uit alleen mijn ongenoegen.
Gast, de lange (soms deels verzonnen) openingsposts zijn juist de reden waarom ik KLB bezoek!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:44 schreef Juup© het volgende:
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:44 schreef Juup© het volgende:
Verzonnen klachten horen in onzin thuis.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gast, de lange (soms deels verzonnen) openingsposts zijn juist de reden waarom ik KLB bezoek!
Jij ookquote:Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Verzonnen klachten horen in onzin thuis.
Eens, maar ik vroeg ook AUB (ik smeekte het nog net niet) of het wat korter kon.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Het probleem is juist, dat ik het niet voor jou, of andere mods schrijf. Ik schrijf het gewoon in het algemeen voor iedereen die in KLB komt en het leest. Als ik bagger; slotje, duidelijk. Maar een lang verhaal? Kom op! Je wordt niet gedwongen te lezen. En áls je wel wordt gedwongen kan je altijd nog gewoon de samenvatting/klacht lezen.
Copycatsquote:Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef Juup© het volgende:
Verzonnen klachten horen in onzin thuis.
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eens, maar ik vroeg ook AUB (ik smeekte het nog net niet) of het wat korter kon.
Jouw OP was komisch maar te lang. Ik gooi het topic terug open, maar hou het de volgende keer ietsjes korter aub?
Ook ik maak inschattingsfouten, aldoende leer ik.
HALLOOOOOOO!!!!quote:Op maandag 28 juli 2008 13:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Toegeven is de eerste stap naar succes.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eens, maar ik vroeg ook AUB (ik smeekte het nog net niet) of het wat korter kon.
Jouw OP was komisch maar te lang. Ik gooi het topic terug open, maar hou het de volgende keer ietsjes korter aub?
Ook ik maak inschattingsfouten, aldoende leer ik.
Ik krijg nooit geen antwoorden hier.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe fucking moeilijk is het om gewoon antwoord te geven Ow deletend modje en Remlof?????
Nu is Bob-B weer heilig.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:58 schreef mooiboi89 het volgende:
Juup, ik blijf het zeggen; ontzettende mongool echt 3 keer niks, zelfs Bob-b was beter, en dat zegt wat
Nee hoor, beide zijn gewoon autisten.quote:
Prima geschikt voor dit subforumonderdeel dus.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:03 schreef mooiboi89 het volgende:
[..]
Nee hoor, beide zijn gewoon autisten.
Gaan de reacties van al die oldbies cq. klonen ook weg?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:12 schreef remlof het volgende:
Houden we het wel bij feedback hier? Schelden doe je maar naar je moeder en/of je vriendin.
Posts en topics van kloons van gebanden worden gedelete omdat ze hun recht om te posten al hebben verspeeld. En met schone lei bedoelde ik een KLB FB topic zonder al die kutkloons.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
HALLOOOOOOO!!!!
Hoe fucking moeilijk is het om gewoon antwoord te geven Ow deletend modje en Remlof?????
Juup verziekt topics, check de replys hiervoor maar.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:12 schreef remlof het volgende:
Houden we het wel bij feedback hier? Schelden doe je maar naar je moeder en/of je vriendin.
Juup heeft het topic weer opengegooid en gezegd dat ook hij inschattingsfouten kan maken, al doende leert hij. Goed toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:45 schreef mooiboi89 het volgende:
[..]
Juup verziekt topics, check de replys hiervoor maar.
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:04 schreef Emimich het volgende:
Hou het leuk aub.
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:10 schreef Beauregard het volgende:
Offtopic
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:29 schreef fusionfake het volgende:
Offtopic
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:02 schreef McFearless het volgende:
Offtopic
Juup, wat is het probleem?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:17 schreef TeenWolf het volgende:
Ongewenste offtopic reactie.
Het was goed van hem dat hij zijn eigen fout toegaf door het topic weer te heropenen maar om dan daarna het halve topic te gaan modden breekt het fragiele vertrouwen wat het volk van KLB in hem had weer af.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Juup heeft het topic weer opengegooid en gezegd dat ook hij inschattingsfouten kan maken, al doende leert hij. Goed toch?goed bezig Juup
Hmm dat heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het was goed van hem dat hij zijn eigen fout toegaf door het topic weer te heropenen maar om dan daarna het halve topic te gaan modden breekt het fragiele vertrouwen wat het volk van KLB in hem had weer af.
Plaatjes van de KKK in een topic in Klaagbaak dat over negers gaat is not done. Sowieso is offtopic gaan iets wat niet gewenst is (Lees policy en FAQ Klaagbaak).quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:42 schreef TeenWolf het volgende:
Kracht van klb naast fiks klagen is ook het af en toe beetje offtopic reageren icm een vleugje ongemeende cynisme.
Moderator Juup probeert het hele klb-cultuur te veranderen in een saaie serieuze bedoening, als dat het doel is van fok prima. Zo niet leer hem de onzichtbare regeltjes even aub.
Klaagbaak is geen Onzin en in principe een serieus forum. Een grap op z'n tijd is geen probleem, maar (mogelijk) kwetsende plaatjes en/of plaatjes niets met de oorspronkelijke klacht te maken hebben wel. Als je zo graag onzin en/of offtopic wilt posten, open dan een topic in Onzin of plaats de plaatjes en offtopic opmerkingen in het KLB SC Bagger topic.quote:Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
quote:Reageer op een normale en respectvolle manier in dit topic. Op aanvallende en of beledigende feedback zal niet gereageerd worden door de moderators. Tevens gaan moderators geen ellenlange discussies aan. Kom je er met de moderators niet uit dan kun je je uiteindelijk tot de FA's richten.
Ok.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Juup© het volgende:
En nee, dit is niet alleen mijn persoonlijke mening
Goh, gek genoeg heb je ook posts van mij gewist omdat ik als running gag een soort gelijke kloon had aangemaakt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Posts en topics van kloons van gebanden worden gedelete omdat ze hun recht om te posten al hebben verspeeld. En met schone lei bedoelde ik een KLB FB topic zonder al die kutkloons.
Nou sorry hoor, maar er was echt geen beginnen meer aan om elke de_bos* kloon eerst de de kloonscan te halen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goh, gek genoeg heb je ook posts van mij gewist omdat ik als running gag een soort gelijke kloon had aangemaakt.
Kinderachtig gedoe? Dat proberen we nou juist in te dammen.[/quote]quote:Ga toch weg man met je posts van gebande worden gewist, dat is puur rancune. Kinderachtig gedoe.
En je begint helemaal niet met een schone lei, je hebt kwaad bloed gezet.
En dat is dan ook precies de reden om NIET zomaar stelselmatig posts te gaan wissen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:31 schreef remlof het volgende:
Nou sorry hoor, maar er was echt geen beginnen meer aan om elke de_bos* kloon eerst de de kloonscan te halen.
Ja dat gaat je op deze manier echt lukkenquote:Kinderachtig gedoe? Dat proberen we nou juist in te dammen.
Ik heb alleen maar posts gewist in FB en KLB. Niet dat ik het er niet mee eens ben dat er ook nietszeggende posts van nietszeggende kloons in ONZ zijn gewist hoor. Ow en succes met je FB topic, ik zal er zo eens naar kijken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dat is dan ook precies de reden om NIET zomaar stelselmatig posts te gaan wissen.
[..]
Ja dat gaat je op deze manier echt lukkenIk heb maar een feedback topic geoppend, want er werden posts van MIJN kloon in ONZ gewist. Hetgeen dus niets te maken had met het verzieken van KLB of iets dergelijks. Sterker nog, behalve 2 vragen waar ik fucking 2 dagen op antwoord heb moeten vragen heb ik me nog nergens mee bemoeid, maar dit is van zulk triest gedrag dat ik mijn lijst met proxies maar vast klaar leg.
Goddomme. De eerste keer dat ik het met je eens ben.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus omdat JIJ het te lang vind moet het maar korter? Sorry, maar dat slaat echt NERGENS op. Mij hoor je niet snel klagen over de moderatie, maar dit is wel het toppunt hoor.Geef dan in het vervolg ook even aan hoeveel characters je nog over hebt voor je post, komen TSers ook niet voor onverwachte verrassingen te staan.
Topic(s) van Sackboy waren overigens langer en die zijn niet ge-edit. Gelijke monniken gelijke kappen.
quote:Klaagbaak is geen Onzin en in principe een serieus forum.
Soms, heeel soms zeg ik nog wel eens zinnige dingen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Goddomme. De eerste keer dat ik het met je eens ben.
[KLB-FB] Klagen over klachten kan hierquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Goddomme. De eerste keer dat ik het met je eens ben.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:
maar dit is van zulk triest gedrag dat ik mijn lijst met proxies maar vast klaar leg.
OH NOES!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:18 schreef deepart het volgende:
Ik kreeg net een PM.. Heel raar.. "marvdeparv (bericht in inbox van ascendancy)"
Heel raar
quote:
Zelfs de grootste hoeren zeggen weleens nee tegen hun pooier...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:13 schreef Chriz2k het volgende:
Zozo, een vrouw die je autoriteit ondermijnt, The_Terminator.
Wat vind je daar nou van?
WTf?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:23 schreef TC03 het volgende:
Het is juli en dan gaat alles kapot (incl. neger)
Ok, ik zal wel weer een zeur zijn. Maar het topic was nog niet ontspoord en het ging juist net de goede kant op. Waarom moet ie nou weer dicht?'t Is KLB, geen C&H, WGR of POL...
Kwart over 12. Nja, we hebben geen schoolvakantie's meer hequote:Op woensdag 30 juli 2008 00:11 schreef TC03 het volgende:
Gelukkig zijn de moderators weer massaal aanwezig om inhoudelijk te reageren.
Wat een aanfluiting is dit FB-topic zeg.
Dat is te merken. 'Schoolvakanties' is gewoon zonder apostrof. En ohja, de eerste klacht werd al een uur geleden geplaatst. Terwijl ik dat hier postte waren er moderators nog bezig om gezellig samen door het slotje heen te posten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kwart over 12. Nja, we hebben geen schoolvakantie's meer he
Ja, die ' was een fout. Mijn add-on in FF denkt er overigens anders overquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is te merken. 'Schoolvakanties' is gewoon zonder apostrof. En ohja, de eerste klacht werd al een uur geleden geplaatst. Terwijl ik dat hier postte waren er moderators nog bezig om gezellig samen door het slotje heen te posten.
Slaat gewoon nergens op.
Ik moet m'n target halen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:19 schreef TC03 het volgende:
Terwijl slotjes plaatsen binnen twee minuten gebeurd kan zijn als het nodig is.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:13 schreef MrDice het volgende:
[..]
Echt te grappig dit![]()
De EO-jongerendag is nog relaxter dan dit ijzeren regime. Maar succes ermee
Omdat jij ging douchen volgens wat jij typte. Als jij een topic opent en dan gelijk weer weg bent wat is het nut dan van het topic?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Belachelijk! Waarom is mijn topic over tijdschriften die afgeven op slot gegooid?.
Dus als ik dat er niet in had gezet was 'ie open gebleven? Kan er later nog op reageren? Wat een flutreden om een topic op slot te gooienquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat jij ging douchen volgens wat jij typte. Als jij een topic opent en dan gelijk weer weg bent wat is het nut dan van het topic?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus als ik dat er niet in had gezet was 'ie open gebleven? Kan er later nog op reageren? Wat een flutreden om een topic op slot te gooien.
Wat valt daar nog verder aan toe te voegen volgens jou?quote:Tijdschriften die afgeven op je...
... met zonnebrand ingesmeerde benen, zodat je allemaal zwarte vegen op je benen hebt .
Nou dat dus . Nu douchen! .
Moet ik hier iets over komen zeggen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:23 schreef TC03 het volgende:
Het is juli en dan gaat alles kapot (incl. neger)
Ok, ik zal wel weer een zeur zijn. Maar het topic was nog niet ontspoord en het ging juist net de goede kant op. Waarom moet ie nou weer dicht?'t Is KLB, geen C&H, WGR of POL...
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Wat valt daar nog verder aan toe te voegen volgens jou?
Met de woorden "Nou dat dus." beëindig jij jouw posting in principe al. Het komt over alsof "zo even dit feit met de wereld op FOK! gedeeld, nu ben ik weg".
haha legendarisch slotjequote:Op woensdag 30 juli 2008 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus als ik dat er niet in had gezet was 'ie open gebleven? Kan er later nog op reageren? Wat een flutreden om een topic op slot te gooien.
waarom reageer je niet op msn klapjostiquote:
Oh, dus we moeten voortaan bij het openen van een topic achter onze PC blijven zitten en F5en?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat jij ging douchen volgens wat jij typte. Als jij een topic opent en dan gelijk weer weg bent wat is het nut dan van het topic?
mijn douchetopic is op slotquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dus we moeten voortaan bij het openen van een topic achter onze PC blijven zitten en F5en?![]()
En hoe lang duurt douchen? Geen dagen hoor. Als dat wel het geval was geweest had ik nog in je beslissing kunnen komen. Je kan toch gewoon een topic openen, ff weg gaan en daarna terug komen voor reacties. Als jij nu ook al gaat bepalen dat je na het openen van een topic achter je PC moet blijven krijg ik er een beetje rare/nare gevoelens bij.
Sorry Juup, maar dit slaat opnieuw nergens op.
Een medestanderquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dus we moeten voortaan bij het openen van een topic achter onze PC blijven zitten en F5en?![]()
En hoe lang duurt douchen? Geen dagen hoor. Als dat wel het geval was geweest had ik nog in je beslissing kunnen komen. Je kan toch gewoon een topic openen, ff weg gaan en daarna terug komen voor reacties. Als jij nu ook al gaat bepalen dat je na het openen van een topic achter je PC moet blijven krijg ik er een beetje rare/nare gevoelens bij.
Sorry Juup, maar dit slaat opnieuw nergens op.
je had geen paint erbij daarom ging die op slotquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een medestander. Ik vind het een terechte klacht.
Net alsof er nog zoveel valt toe te voegen aan andere KLB-topics. Als er iets aan toe te voegen viel, dan had ik dat al wel in de OP gezet.
Wees blij met eens een korte maar krachtige OP waarvoor geen samenvatting nodig is!
Gastmodjes.
nee ik heb huisarrestquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:40 schreef Biogarde het volgende:
Kunnen jullie nu weer buiten gaan spelen?![]()
Dank jullie.
net of jullie iets te verbergen hebbenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:55 schreef Juup© het volgende:
Voor de geïnteresseerden onder jullie, er is ook nog zoiets als een PM mogelijkheid waarmee je een moderator persoonlijk om uitleg kan vragen. Soms wil die mogelijkheid wel eens helpen om dingen makkelijker te verduidelijken i.p.v. het hier in FB-KLB te doen waar vaak stoorzenders aanwezig zijn.
Is maar een idee
heb jij ooit een probleem gehad met laten we zeggen biogarde danquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef Viking84 het volgende:
Eigenlijk boeit het me geen ruk dat dat topic op slot is.
Maar wel leuk om te zien hoe iedereen in opstand komt tegen de mods juup.
Waar is die DJ als je hem nodig hebtquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef Viking84 het volgende:
Eigenlijk boeit het me geen ruk dat dat topic op slot is.
Maar wel leuk om te zien hoe iedereen in opstand komt tegen de mods.
Biogarde is de enige die echt mod de laaste tijdquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
heb jij ooit een probleem gehad met laten we zeggen biogarde dan
Ik heb nooit echt problemen met mods. Als ze m'n topic op slot willen gooien, dan doen ze dat maar lekker. Heb wel andere dingen om me druk over te maken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
heb jij ooit een probleem gehad met laten we zeggen biogarde dan
Wat jij wilquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
net of jullie iets te verbergen hebben
Die flikkert vooral 's nachts topics dicht geloof ik. Ze is er nog wel regelmatig.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:23 schreef postmortum het volgende:
ik vind Juup en Boigarde goed werk leveren![]()
En die DJ was best ook best goed tijdens de eerste paar dagen , maar moet zich nog bewijzen.
Termie draait gewoon lekker mee op de axhtergrond.
Maar iemand enig idee wat Ondeugend doet ?
aah ok 's nachts heb ik betere dingen te doen dan in klb te zittenquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die flikkert vooral 's nachts topics dicht geloof ik. Ze is er nog wel regelmatig.
ik ga me douchenquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:23 schreef postmortum het volgende:
ik vind Juup en Boigarde goed werk leveren![]()
Jij kan nergens om lachen frigide trut.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Moet ik hier iets over komen zeggen?
Als er twee mensen staan te dreutelen bij de deur terwijl het buiten poep regent ("Na u." "Nee, ik sta er op, na u.") dan storm ik er gewoon door naar binnen.
Ik kan nog steeds niet de humor om hilarisch te lachen inzien van het "inclusief neger".
Haha, alsof de TS een verplichting heeft om in zijn topic te blijven?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zo'n goed 'ídeetje'. Waarom niet in alle openheid discussiëren over de beslissingen van een mod, daar is dit topic toch perfect voor geschikt. Sterker nog, zoals we de afgelopen dagen wel gezien hebben verbetert een mod vaak zijn mening naar aanleiding van massale kritiek waardoor het nog verstandiger wordt om hier te reageren ipv via PM.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:55 schreef Juup© het volgende:
Voor de geïnteresseerden onder jullie, er is ook nog zoiets als een PM mogelijkheid waarmee je een moderator persoonlijk om uitleg kan vragen. Soms wil die mogelijkheid wel eens helpen om dingen makkelijker te verduidelijken i.p.v. het hier in FB-KLB te doen waar vaak stoorzenders aanwezig zijn.
Is maar een idee
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kwaliteitstopics zijn hier verboden schijnt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:06 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil m'n topic terug in KLB! Alles wat erin staat gaat over KLB + het is kwaliteit. Tevens is het een klacht!
Mensen in ONZ snappen het niet en het zal totaal verbaggert worden
Ja wat een teringzooi hier opeens zeg. Dat bagger weggaat ók maar dat er fatsoenlijke topics gewoon gesloten of gedumpt worden slaat nergens opquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kwaliteitstopics zijn hier verboden schijnt.
Welnee, ik lach minstens iedere week wel een keertje om jou.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij kan nergens om lachen frigide trut.
Helemaal niet, het is gewoon een goede dubbele lemmingquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:08 schreef Biogarde het volgende:
Je topic heeft idd met KLB te maken maar heeft een baggerinsteek.
Dan ga je toch weg?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:14 schreef De_Ananas het volgende:
KLB gaat helemaal nergens meer over, zodra je 1 grapje maakt is of de OP te lang, teveel klachten, er is een paint, hij gaat op slot omdat je 5 minuten niet kan reagerenof hij wordt opeens verplaatst.
Bedankt voor het signaleren. Kan de volgende keer via een topicreport hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:34 schreef De_Ananas het volgende:
wow keuze classes
En topics waar niet eens een klacht inzit blijven gewoon staan
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Helemaal niet, het is gewoon een goede dubbele lemming![]()
Heeft geen zak met bagger te maken man
KLB gaat helemaal nergens meer over, zodra je 1 grapje maakt is of de OP te lang, teveel klachten, er is een paint, hij gaat op slot omdat je 5 minuten niet kan reagerenof hij wordt opeens verplaatst.
quote:Helemaal niet, het is gewoon een goede dubbele lemming.
Ik help alleen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:53 schreef Biogarde het volgende:
Niet gaan zoeken Ananas..
Mbt het dikgedrukte, hoe moeten we KLB dan gaan zien, als iets bloedserieus subforum?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Juup© het volgende:
Helaas is Klaagbaak de laatste tijd steeds meer op Onzin gaan lijken en dat is niet de bedoeling en dat gaat veranderen. Deze instelling zal misschien een aantal mensen die Klaagbaak als lolletje zien tegen de borst stoten, maar helaas het is niet anders.
En nee, dit is niet alleen mijn persoonlijke mening
Ik had even enorme sex en zo..quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:23 schreef postmortum het volgende:
Maar iemand enig idee wat Ondeugend doet ?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:12 schreef Emimich het volgende:
Mbt het dikgedrukte, hoe moeten we KLB dan gaan zien, als iets bloedserieus subforum?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Juup© het volgende:
Klaagbaak is geen Onzin en in principe een serieus forum.
KLB mag wel wat minder lollig. Ruimte voor grappen grollen is er altijd wel. Zelfs nu nog. Alleen sommige users drijven dit soms erg ver door, schijten hun broek vol en gaan massaal foto's van mongooltjes posten, one-liners gebruiken (welke we nu wel kennen) en een topic zo draaien dat het compleet verneukt wordt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mbt het dikgedrukte, hoe moeten we KLB dan gaan zien, als iets bloedserieus subforum?
Even een vraag aan een ervaren en uitstekende mod, Biogarde, ben jij het eens met deze veranderingen?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:49 schreef Biogarde het volgende:
. Ben sinds ik moderator ben op KLB al 44 keer gestorven, bijgekomen van een keer of 200 kanker en heb al 78 bezoekjes van FOK! users bij me thuis gehad![]()
Het is een flapdrol eerste klas.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:53 schreef Biogarde het volgende:
Als je ziet wat ik al aan verwensingen richting bijvoorbeeld Juup heb verwijderd, het is echt te gek voor woorden (dat wens je je ergste vijand nog niet toe).
Die man is hier nieuw he geef 'm een kans.
[..]
KLB mag wel wat minder lollig. Ruimte voor grappen grollen is er altijd wel. Zelfs nu nog. Alleen sommige users drijven dit soms erg ver door, schijten hun broek vol en gaan massaal foto's van mongooltjes posten, one-liners gebruiken (welke we nu wel kennen) en een topic zo draaien dat het compleet verneukt wordt.
We zien helaas niet alles. Ik weet niet welke topics gelezen worden door mijn collega's. Helaas gebruiken users dit vaak tegen ons. Ja, je sluit wel mijn topic, maar deze: (Insert topic) is nog open. Dit zal altijd blijven gebeuren nu KLB het drukste forum is van FOK!
Jongens en meisjes, ga nou geen (nieuwe) collega's zien als boeman. Ze doen hun best. Ga niet liggen piepen om je slotje en dan achteraf roepen; HAHAHA, IK DEED HET ALLEEN OM TE ZEIKEN : D: ;d;d. Moet je zelf weten, maar je geloofwaardigheid zakt tot een 0 punt.
Geef liever opbouwende kritiek waar we wat mee kunnen ipv persoonlijk te worden. Zien we helaas ook vaak zat. Zelfs m'n PM box staat er vol mee. Ben sinds ik moderator ben op KLB al 44 keer gestorven, bijgekomen van een keer of 200 kanker en heb al 78 bezoekjes van FOK! users bij me thuis gehad![]()
Kom op jongens, het gros van jullie weet wel degelijk wat wel en niet kan in KLB. En ja, we proberen het ONZ-gehalte een beetje te verminderen. Dat er dan soms dingen sneuvelen, tjah.. Sorry.
Mening welke je mag uiten, maar doe dit niet in topics.quote:
Nimmer gedaan, enkel als reactie op een van zn briljante acties. Wow.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mening welke je mag uiten, maar doe dit niet in topics.
Ja, maar doen we dat allemaal een enkele keer, dan is KLB binnen no-time een puinhoop.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:11 schreef mooiboi89 het volgende:
[..]
Nimmer gedaan, enkel als reactie op een van zn briljante acties. Wow.
Goede reply, vooral dat stukje over 44 keer gestorven, 200 keer kanker en 78 bezoekjes!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
KLB mag wel wat minder lollig. Ruimte voor grappen grollen is er altijd wel. Zelfs nu nog. Alleen sommige users drijven dit soms erg ver door, schijten hun broek vol en gaan massaal foto's van mongooltjes posten, one-liners gebruiken (welke we nu wel kennen) en een topic zo draaien dat het compleet verneukt wordt.
We zien helaas niet alles. Ik weet niet welke topics gelezen worden door mijn collega's. Helaas gebruiken users dit vaak tegen ons. Ja, je sluit wel mijn topic, maar deze: (Insert topic) is nog open. Dit zal altijd blijven gebeuren nu KLB het drukste forum is van FOK!
Jongens en meisjes, ga nou geen (nieuwe) collega's zien als boeman. Ze doen hun best. Ga niet liggen piepen om je slotje en dan achteraf roepen; HAHAHA, IK DEED HET ALLEEN OM TE ZEIKEN : D: ;d;d. Moet je zelf weten, maar je geloofwaardigheid zakt tot een 0 punt.
Geef liever opbouwende kritiek waar we wat mee kunnen ipv persoonlijk te worden. Zien we helaas ook vaak zat. Zelfs m'n PM box staat er vol mee. Ben sinds ik moderator ben op KLB al 44 keer gestorven, bijgekomen van een keer of 200 kanker en heb al 78 bezoekjes van FOK! users bij me thuis gehad![]()
Kom op jongens, het gros van jullie weet wel degelijk wat wel en niet kan in KLB. En ja, we proberen het ONZ-gehalte een beetje te verminderen. Dat er dan soms dingen sneuvelen, tjah.. Sorry.
Je doet anoniem een topic report en vervolgens meld je dat hier?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef De_Ananas het volgende:
Kheb net voor het eerst in m'n leven een topicreport gedaan, anoniem nog wel
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef De_Ananas het volgende:
Kheb net voor het eerst in m'n leven een topicreport gedaan, anoniem nog wel
Hap hapquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je doet anoniem een topic report en vervolgens meld je dat hier?
Als ik jullie wat help, mag ik dan +/- 3 topics per week openen die in KLB blijven en niet dichtgaan?quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:27 schreef Chriz2k het volgende:
BobbyB heeft down, ik vind het fijn dat hij dat op deze wijze etaleert zodat we allemaal meer kunnen leren over deze aandoening.
Eh, je hoeft ook geen reactie te plaatsen. Was je daar van op de hoogte?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:36 schreef De_Ananas het volgende:
En trouwens dat gezeik wat ik vaak tegenkom over discussies enzo. Als de NS te laat is valt er weinig over te discussieren
Alleen over regels enzo die overtreden worden is het soms mogelijk, je kan amper een inhoudelijke reactie plaatsen en daarom is er vaak ''bagger':)
Ik post ook niet zoveel hoor, maar topics zonder reacties is ook zo zielig hé?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:40 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, je hoeft ook geen reactie te plaatsen. Was je daar van op de hoogte?
Daar heb je gelijk in. Maar, als er geen reacties komen zal het topic vast geen bestaansrecht hebben. Het sterft dan ook een snelle dood, wat de ideale situatie is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik post ook niet zoveel hoor, maar topics zonder reacties is ook zo zielig hé?
Maar op een topic zoals ''ik heb net melk over m'n nieuwe shirt gemorst'' kan je niet een discussie starten/normale reactie plaatsen. Het is echter wel een terecht topic. En dit geldt voor 95% van de KLB topics.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar, als er geen reacties komen zal het topic vast geen bestaansrecht hebben. Het sterft dan ook een snelle dood, wat de ideale situatie is.
Hmm, ik vind dat eigenlijk geen waardig topic. Maar da's mijn mening. Dat soort topics zijn er ook iets teveel in KLB. Van die topics met als onderwerp een of andere kneuzig, triviaal gebeurtenisje. In veel gevallen ook niet eens waargebeurd, maar gewoon flauwe brainfarts van TS. Maar goed... daar gaat het hier niet over.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar op een topic zoals ''ik heb net melk over m'n nieuwe shirt gemorst'' kan je niet een discussie starten/normale reactie plaatsen. Het is echter wel een terecht topic. En dit geldt voor 95% van de KLB topics.
Je hebt gelijk, in je 3de zin ook. Maar het was maar een voorbeeld (wel een slechte dusquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:08 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hmm, ik vind dat eigenlijk geen waardig topic. Maar da's mijn mening. Dat soort topics zijn er ook iets teveel in KLB. Van die topics met als onderwerp een of andere kneuzig, triviaal gebeurtenisje. In veel gevallen ook niet eens waargebeurd, maar gewoon flauwe brainfarts van TS. Maar goed... daar gaat het hier niet over.
HAHA!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Met de mobiele layout kan je geen PI's zetten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:13 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben trouwens voor het verwijderen van alle posts die geen PI hebben. Daarmee ben je al van een hoop bagger af
O.a.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Met de mobiele layout kan je geen PI's zetten.
Dan hou je weinig users overquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:13 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben trouwens voor het verwijderen van alle posts die geen PI hebben. Daarmee ben je al van een hoop bagger af
Maar OP's zonder hoofdletters/punten etc mogen van mijn part gelij kde prullenbak in, dagdag doet dat onder anderequote:
De weg om die te sluiten zijn ze ingeslagen toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar OP's zonder hoofdletters/punten etc mogen van mijn part gelij kde prullenbak in, dagdag doet dat onder andere
Tis echt fucking irritant.
En wat vinden jullie van wat beauregard en ik net melden?
Nog genoeg dagdag topics open gezien.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De weg om die te sluiten zijn ze ingeslagen toch?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nog genoeg dagdag topics open gezien.
Ik heb er een aantal aangekaart in een vorig topic, en control+f op dagdag is niet zo moeilijk hé.quote:
Zet gewoon TR'ertjes wanneer je je eraan stoort. Dan moeten de KLB-mods maar zien wat ze er mee doen. Bij mij zouden ze ook niet openblijven, maar KLB is erg druk. Stortvloeden aan nieuwe kuttopics, ze hebben het er maar druk mee.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal aangekaart in een vorig topic, en control+f op dagdag is niet zo moeilijk hé.
Kheb al 2x (anoniemquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zet gewoon TR'ertjes wanneer je je eraan stoort. Dan moeten de KLB-mods maar zien wat ze er mee doen. Bij mij zouden ze ook niet openblijven, maar KLB is erg druk. Stortvloeden aan nieuwe kuttopics, ze hebben het er maar druk mee.
Goedzo, klaar nu, Ludo terug naar ONZ en jij in je mand.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb al 2x (anoniem) gedaan en 1tje is er al gesloten
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:21 schreef deepart het volgende:
Juup©
Het spijt me echt heel heel erg dat ik zo heeel heel stom tegen jou heb gedaan...
Friendjes?
Die discussie is wel al gevoerd, ik zie totaal geen nut om dat topic weer open te gooien. De links zijn verwijderd (zoals al was aangegeven), het is niet nodig om nog even na te schoppen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:55 schreef Adelante het volgende:
Hallo Termie, mag mijn topic weer open, er liep een goede discussie (itt het FB topic wat er alleen was om de spam aan te kaarten) en ik wil graag nog even reageren op fanvanheteersteuur
Ik hoop dat je je vooroordeel als donateur eventjes opzij kunt zetten
Dank!
Jezus tering! Het gaat hier totaal niet om naschoppen of de persoon, hoewel mevrouw zelf daar anders over denkt (en helaas niet over heen kan stappen). Maar ik merk het al wel weer, je kunt in KLB beter een topic openen met een paint tekening over bjorn borg boxer die boven je zwembroek uitsteekt, dan je serieus af te vragen waarom FOK! verschillende benaderingen hanteert t.o.v. commerciële aanbiedingen op het forum.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die discussie is wel al gevoerd, ik zie totaal geen nut om dat topic weer open te gooien. De links zijn verwijderd (zoals al was aangegeven), het is niet nodig om nog even na te schoppen.
Je loopt achter, dat mag niet meerquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jezus tering! Het gaat hier totaal niet om naschoppen of de persoon, hoewel mevrouw zelf daar anders over denkt (en helaas niet over heen kan stappen). Maar ik merk het al wel weer, je kunt in KLB beter een topic openen met een paint tekening over bjorn borg boxer die boven je zwembroek uitsteekt, dan je serieus af te vragen waarom FOK! verschillende benaderingen hanteert t.o.v. commerciële aanbiedingen op het forum.
Zonde, ooit was KLB echt om te klagen, het is misschien beter om het nu op te heffen, die andere topics kunnen prima in ONZ en de (meest gefaald hebbende) modjes weer op zwart.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:29 schreef guapo het volgende:
Niet over jezelf beginnen.
Onvoorstelbaar!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:33 schreef Juup© het volgende:
Dat kan idd schrikken zijn, ik heb ook zoiets meegemaakt dat ik mezelf omdraaide in de keuken en er ineens een kat achter mij stond. Vlak daarna heb ik een hond genomen en heb de kat nooit meer gezien
Wat is er zo onvoorstelbaar aan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:40 schreef Emimich het volgende:
Dat was schrikken!
[..]
[..]
Onvoorstelbaar!
Ik weet niet wat er stond (wellicht een opmerking naar TS?) maar zo staat het inderdaad wel een beetje knullig.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er stond (wellicht een opmerking naar TS?) maar zo staat het inderdaad wel een beetje knullig.
Over doodsverwensingen gesproken. Daar is cerror een held in. Die heeft half FOK! al dood gewenst en iets in me zegt dat hij het nog meent ookquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Cerror doet ONZ. We hebben het hier over KLB.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Over doodsverwensingen gesproken. Daar is cerror een held in. Die heeft half FOK! al dood gewenst en iets in me zegt dat hij het nog meent ookCerror moet sowieso direct uit z'n functie gezet worden. Hij is subjectief en als je kritiek op hem levert ben je direct een emo en uiteindelijk moet je maar kanker krijgen, want normaal antwoorden is te lastig. Jaaaa, die cerror is écht wel een goede mod zeg...
![]()
Kijk, met iemand zoals jij kan je nog een keer fatsoenlijk praten, hulde daarvoor![]()
Ik ga uiteindelijk ook weer naar KLB toe met mijn post. Ik geef Bio een pluim ten koste van cerror.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Cerror doet ONZ. We hebben het hier over KLB.
Yep, al had ik ook het nummer kunnen veranderen zodat het lijkt of ik wél kan tellen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[KLB Bagger SC#15] De vriendin van GasTurbine
Zou deze dichtgegooid kunnen worden? Ik kan niet tellen namelijk![]()
Wanneer hij de wolven verdreven heeftquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wanneer komt de_bos terug?
Gedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:31 schreef Sackboy het volgende:
[KLB Bagger SC #19] Stelletje debiele kankahmongoluh!
Kan iemand hier #19 van maken?
Ja die is afgeschaft, want dan gingen ze vaak andere topics vergallen, en dat is nog erger dan zelf kuttopics openen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:00 schreef Adelante het volgende:
Is de TO-ban echt afgeschaft?Of wordt ie gewon niet meer gebruikt? Zou hier veel kuttopics schelen.
Graag gedaan, wist niet dat je er was, sorryquote:
Ik was er toen nog nietquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Graag gedaan, wist niet dat je er was, sorry
Iemandquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:36 schreef Nikmans het volgende:
Kan er eens opgetreden worden tegen die gimmicks die iedereen opeens heeft? Het begon met dat cursief van 1136 maar ondertussen typen mensen in bold, spoilers, cursief en onderstreept en ondertekenen ze hun posts met van allerhande ongein.
Beetje jammer
Als je dat hebt gezien, dan had je ook moeten zien dat ik beargumenteerd heb waarom de ban onterecht zou zijn. Dat beargumenteren heb ik overigens al vaker gedaan. Ik ga het niet nog een keer doen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:52 schreef Nikmans het volgende:
[..]
IemandYvonne heeft ergens gezegd dat er een ban op zou gaan staan maar daar is nooit iets mee gedaan
Er is geen beargumentatie. Het is irritant dus er mag tegen worden opgetreden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:02 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als je dat hebt gezien, dan had je ook moeten zien dat ik beargumenteerd heb waarom de ban onterecht zou zijn. Dat beargumenteren heb ik overigens al vaker gedaan. Ik ga het niet nog een keer doen.
Goed idee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:36 schreef Nikmans het volgende:
Kan er eens opgetreden worden tegen die gimmicks die iedereen opeens heeft? Het begon met dat cursief van 1136 maar ondertussen typen mensen in bold, spoilers, cursief en onderstreept en ondertekenen ze hun posts met van allerhande ongein.
Beetje jammer
Stom voorstel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:44 schreef slindenau het volgende:
[..]
Mijn voorstel: weekban voor iedereen die vanaf nu excessief bold/italic/underline etc etc gebruikt.
Dat jij niet fatsoenlijk schuine letters kunt lezen klinkt als een gebrek aan jouw kant.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:49 schreef slindenau het volgende:
Klopt, maar dit leest gewoon enorm irritant.
Af en toe een "talpa" onder een bericht schendt de leesbaarheid van dat bericht verder niet. En tegen rickroll linkjes heb je greasemonkey
.
Die vent krijgt van mij geen kansen, die flikkert alles dicht van mij, maar laat pauper topics van Dagdag gewoon open.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:53 schreef Biogarde het volgende:
Als je ziet wat ik al aan verwensingen richting bijvoorbeeld Juup heb verwijderd, het is echt te gek voor woorden (dat wens je je ergste vijand nog niet toe).
Die man is hier nieuw he geef 'm een kans.
Waar lees jij dat ik het niet fatsoenlijk kan lezen? Sukkel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat jij niet fatsoenlijk schuine letters kunt lezen klinkt als een gebrek aan jouw kant.
Het is irritant, dat vind ik ook. Maar als je je er druk om gaat maken, dan wordt het alleen nog maar erger.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:49 schreef slindenau het volgende:
Klopt, maar dit leest gewoon enorm irritant.
Af en toe een "talpa" onder een bericht schendt de leesbaarheid van dat bericht verder niet. En tegen rickroll linkjes heb je greasemonkey
.
Nee, dat is een gebrek aan jouw kant, dat jij niet normaal kan typen kunnen wij niks aan doen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat jij niet fatsoenlijk schuine letters kunt lezen klinkt als een gebrek aan jouw kant.
Bagger is relatief. Post anders een TR ipv. alles af te schuiven op één mod of het topic te verneuken, ieder topic verdient een kans.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die vent krijgt van mij geen kansen, die flikkert alles dicht van mij, maar laat pauper topics van Dagdag gewoon open.
Als je het fatsoenlijk kon lezen zou het ook niet irritant lezen. Blijkbaar moet jij je iedere keer helemaal overschakelen als je merkt dat er schuine letters staan. Een gebrek aan jouw kant dus.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik het niet fatsoenlijk kan lezen? Sukkel.
Ik kan prima italic/bold/etc lezen, het leest alleen irritant.
Ik kan niet om je problemen huilen, sorry.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:02 schreef slindenau het volgende:
Zucht, je snapt het echt niet he?
Nee ik hoef niet om te schakelen, ja ik kan het prima lezen, het herinnert me alleen aan het feit dat een of andere kutkleuter niet normaal kan doen, en daarmee kan ik je posts ook niet serieus nemen. EN DAT IRRITEERT ME.
Uit de FOK! Policy.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:02 schreef slindenau het volgende:
Zucht, je snapt het echt niet he?
Nee ik hoef niet om te schakelen, ja ik kan het prima lezen, het herinnert me alleen aan het feit dat een of andere kutkleuter niet normaal kan doen, en daarmee kan ik je posts ook niet serieus nemen. EN DAT IRRITEERT ME.
quote:en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Het verschil is dat er nu ook mensen in bold, onderstreept, in spoilers etc zitten te posten en dat is DEBIELquote:
Daar heb ik ook niet voor gekozen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:08 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het verschil is dat er nu ook mensen in bold, onderstreept, in spoilers etc zitten te posten en dat is DEBIEL
Nee maar het is wel een bijverschijnsel. Waarom denk je dat ik het over jou speciaal heb?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Daar heb ik ook niet voor gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |