abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60408796
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:12 schreef remlof het volgende:
Houden we het wel bij feedback hier? Schelden doe je maar naar je moeder en/of je vriendin.
Gaan de reacties van al die oldbies cq. klonen ook weg?

Zelfs als Bossie weg is blijven ze doorgaan.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 00:19:23 #127
104871 remlof
Europees federalist
pi_60408864
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

HALLOOOOOOO!!!!

Hoe fucking moeilijk is het om gewoon antwoord te geven Ow deletend modje en Remlof?????
Posts en topics van kloons van gebanden worden gedelete omdat ze hun recht om te posten al hebben verspeeld. En met schone lei bedoelde ik een KLB FB topic zonder al die kutkloons.
pi_60409277
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:12 schreef remlof het volgende:
Houden we het wel bij feedback hier? Schelden doe je maar naar je moeder en/of je vriendin.
Juup verziekt topics, check de replys hiervoor maar.
[ Bericht 91% gewijzigd door Juup© op 15-08-2008 19:08 ]
pi_60409763
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:45 schreef mooiboi89 het volgende:

[..]

Juup verziekt topics, check de replys hiervoor maar.
Juup heeft het topic weer opengegooid en gezegd dat ook hij inschattingsfouten kan maken, al doende leert hij. Goed toch?

goed bezig Juup
Ga weg
pi_60409780
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:04 schreef Emimich het volgende:
Hou het leuk aub.
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:10 schreef Beauregard het volgende:
Offtopic
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:29 schreef fusionfake het volgende:
Offtopic
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:02 schreef McFearless het volgende:
Offtopic
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:17 schreef TeenWolf het volgende:
Ongewenste offtopic reactie.
Juup, wat is het probleem?
Ben je van plan om in ieder topic alle posts die ook maar een beetje off-topic zouden kunnen zijn weg te halen?
En zo ja, is dit dan een nieuw soort beleid in KLB wat je samen met je collega's hebt bedacht of ben je hier zelf mee gekomen?

Als dit zo doorgaat dan is KLB binnen korte tijd een verschrikkelijk saai forum!
pi_60409801
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:21 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Juup heeft het topic weer opengegooid en gezegd dat ook hij inschattingsfouten kan maken, al doende leert hij. Goed toch?

goed bezig Juup
Het was goed van hem dat hij zijn eigen fout toegaf door het topic weer te heropenen maar om dan daarna het halve topic te gaan modden breekt het fragiele vertrouwen wat het volk van KLB in hem had weer af.
pi_60409817
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:24 schreef Emimich het volgende:

[..]

Het was goed van hem dat hij zijn eigen fout toegaf door het topic weer te heropenen maar om dan daarna het halve topic te gaan modden breekt het fragiele vertrouwen wat het volk van KLB in hem had weer af.
Hmm dat heb ik niet gezien Kom ook net pas thuis
Ga weg
  dinsdag 29 juli 2008 @ 01:42:56 #133
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60410045
Kracht van klb naast fiks klagen is ook het af en toe beetje offtopic reageren icm een vleugje ongemeende cynisme.

Moderator Juup probeert het hele klb-cultuur te veranderen in een saaie serieuze bedoening, als dat het doel is van fok prima. Zo niet leer hem de onzichtbare regeltjes even aub.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_60410446
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:42 schreef TeenWolf het volgende:
Kracht van klb naast fiks klagen is ook het af en toe beetje offtopic reageren icm een vleugje ongemeende cynisme.

Moderator Juup probeert het hele klb-cultuur te veranderen in een saaie serieuze bedoening, als dat het doel is van fok prima. Zo niet leer hem de onzichtbare regeltjes even aub.
Plaatjes van de KKK in een topic in Klaagbaak dat over negers gaat is not done. Sowieso is offtopic gaan iets wat niet gewenst is (Lees policy en FAQ Klaagbaak).

Stukje uit de Policy die iedere user gelezen zou moeten hebben:
quote:
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
Klaagbaak is geen Onzin en in principe een serieus forum. Een grap op z'n tijd is geen probleem, maar (mogelijk) kwetsende plaatjes en/of plaatjes niets met de oorspronkelijke klacht te maken hebben wel. Als je zo graag onzin en/of offtopic wilt posten, open dan een topic in Onzin of plaats de plaatjes en offtopic opmerkingen in het KLB SC Bagger topic.

Ohja, en m.b.t. het editten van offtopic reacties door mij, hier een stukje uit de FAQ van Klaagbaak:
quote:
Reageer op een normale en respectvolle manier in dit topic. Op aanvallende en of beledigende feedback zal niet gereageerd worden door de moderators. Tevens gaan moderators geen ellenlange discussies aan. Kom je er met de moderators niet uit dan kun je je uiteindelijk tot de FA's richten.

• Als een topicstarter meebaggert, slowchat of offtopic gaat kan het zomaar zijn dat het topic op slot gaat

Helaas is Klaagbaak de laatste tijd steeds meer op Onzin gaan lijken en dat is niet de bedoeling en dat gaat veranderen. Deze instelling zal misschien een aantal mensen die Klaagbaak als lolletje zien tegen de borst stoten, maar helaas het is niet anders.

En nee, dit is niet alleen mijn persoonlijke mening

[ Bericht 2% gewijzigd door Juup© op 29-07-2008 23:43:59 ]
  • pi_60410541
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Juup© het volgende:

En nee, dit is niet alleen mijn persoonlijke mening
    Ok.
    *****Kraak........
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 juli 2008 @ 09:29:15 #136
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_60412996
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 00:19 schreef remlof het volgende:

[..]

Posts en topics van kloons van gebanden worden gedelete omdat ze hun recht om te posten al hebben verspeeld. En met schone lei bedoelde ik een KLB FB topic zonder al die kutkloons.
    Goh, gek genoeg heb je ook posts van mij gewist omdat ik als running gag een soort gelijke kloon had aangemaakt.

Ga toch weg man met je posts van gebande worden gewist, dat is puur rancune. Kinderachtig gedoe.
    En je begint helemaal niet met een schone lei, je hebt kwaad bloed gezet.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 09:31:32 #137
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_60413043
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 09:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Goh, gek genoeg heb je ook posts van mij gewist omdat ik als running gag een soort gelijke kloon had aangemaakt.
    Nou sorry hoor, maar er was echt geen beginnen meer aan om elke de_bos* kloon eerst de de kloonscan te halen.
    quote:
    Ga toch weg man met je posts van gebande worden gewist, dat is puur rancune. Kinderachtig gedoe.
    En je begint helemaal niet met een schone lei, je hebt kwaad bloed gezet.
    Kinderachtig gedoe? Dat proberen we nou juist in te dammen.[/quote]

[ Bericht 7% gewijzigd door remlof op 29-07-2008 09:37:45 ]
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 juli 2008 @ 09:36:07 #138
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_60413122
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 09:31 schreef remlof het volgende:

Nou sorry hoor, maar er was echt geen beginnen meer aan om elke de_bos* kloon eerst de de kloonscan te halen.
    En dat is dan ook precies de reden om NIET zomaar stelselmatig posts te gaan wissen.
    quote:
    Kinderachtig gedoe? Dat proberen we nou juist in te dammen.
    Ja dat gaat je op deze manier echt lukken Ik heb maar een feedback topic geoppend, want er werden posts van MIJN kloon in ONZ gewist. Hetgeen dus niets te maken had met het verzieken van KLB of iets dergelijks. Sterker nog, behalve 2 vragen waar ik fucking 2 dagen op antwoord heb moeten vragen heb ik me nog nergens mee bemoeid, maar dit is van zulk triest gedrag dat ik mijn lijst met proxies maar vast klaar leg.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 09:40:04 #139
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_60413192
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En dat is dan ook precies de reden om NIET zomaar stelselmatig posts te gaan wissen.
    [..]

Ja dat gaat je op deze manier echt lukken Ik heb maar een feedback topic geoppend, want er werden posts van MIJN kloon in ONZ gewist. Hetgeen dus niets te maken had met het verzieken van KLB of iets dergelijks. Sterker nog, behalve 2 vragen waar ik fucking 2 dagen op antwoord heb moeten vragen heb ik me nog nergens mee bemoeid, maar dit is van zulk triest gedrag dat ik mijn lijst met proxies maar vast klaar leg.
    Ik heb alleen maar posts gewist in FB en KLB. Niet dat ik het er niet mee eens ben dat er ook nietszeggende posts van nietszeggende kloons in ONZ zijn gewist hoor. Ow en succes met je FB topic, ik zal er zo eens naar kijken.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 09:44:28 #140
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_60413303
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dus omdat JIJ het te lang vind moet het maar korter? Sorry, maar dat slaat echt NERGENS op. Mij hoor je niet snel klagen over de moderatie, maar dit is wel het toppunt hoor. Geef dan in het vervolg ook even aan hoeveel characters je nog over hebt voor je post, komen TSers ook niet voor onverwachte verrassingen te staan.

Topic(s) van Sackboy waren overigens langer en die zijn niet ge-edit. Gelijke monniken gelijke kappen.
    Goddomme. De eerste keer dat ik het met je eens ben.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 15:13:06 #141
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_60420402
    quote:
    Klaagbaak is geen Onzin en in principe een serieus forum.

Echt te grappig dit

De EO-jongerendag is nog relaxter dan dit ijzeren regime. Maar succes ermee
    And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
    pi_60420423
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 09:44 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Soms, heeel soms zeg ik nog wel eens zinnige dingen.
    De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
    pi_60421487
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 09:44 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

[KLB-FB] Klagen over klachten kan hier
    pi_60421612
    Er gaat nu de volgende door het lint en hoeveel weken gaat deze scoren? Dat zien we in de volgende aflevering van:" Fok en Swets met zijn proxies."
    *****Kraak........
    pi_60422701
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:

maar dit is van zulk triest gedrag dat ik mijn lijst met proxies maar vast klaar leg.
    kinderachtige figuren
    Ga weg
    pi_60430119
    Ik kreeg net een PM.. Heel raar.. "marvdeparv (bericht in inbox van ascendancy)"

Heel raar
    Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
    Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
    Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
    Diepzinnige deepart.
    pi_60430345
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 22:18 schreef deepart het volgende:
    Ik kreeg net een PM.. Heel raar.. "marvdeparv (bericht in inbox van ascendancy)"

Heel raar
    OH NOES!
    pi_60430517
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 22:26 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

OH NOES!

Maar wat is dat eigenlijk dan...
    Diepzinnige deepart.
    pi_60431772
    Zozo, een vrouw die je autoriteit ondermijnt, The_Terminator.

Wat vind je daar nou van ?
    pi_60431839
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 23:13 schreef Chriz2k het volgende:
    Zozo, een vrouw die je autoriteit ondermijnt, The_Terminator.

Wat vind je daar nou van ?
    Zelfs de grootste hoeren zeggen weleens nee tegen hun pooier...
    Diepzinnige deepart.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')