Dus omdat JIJ het te lang vind moet het maar korter? Sorry, maar dat slaat echt NERGENS op. Mij hoor je niet snel klagen over de moderatie, maar dit is wel het toppunt hoor.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:44 schreef Juup© het volgende:
Een duidelijke klacht is wenselijk, maar er een heel theatraal verhaal omheen ophangen heeft niets met de oorspronkelijke klacht te maken.
Een leuk verhaal kan best, maar zo'n lap tekst is mij te groot.
Zoals ik al eerder aangaf mag TS het van mij opnieuw proberen en kan ik het topic open doen (ik wil ook de post wel terugzetten) maar kort het dan wat in aub?
Juup ziet de dingen op zijn eigen speciale manier, dat moeten we respecteren.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij als in wij KLB moderators en consorten, mag ik aannemen?
Ik ben idd geen mod voor mezelf maar voor Klaagbaak. Vandaar dat ik vraag (heb ik ook via PM aan de TS gevraagd maar die heeft daar niet op gereageerd) om het bericht iets korter te maken. Aangezien TS niet reageerde op mijn PM heb ik het topic gesloten wachtende op antwoord van hem.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
DAAR GA JE DE FOUT IN!!!!
Je bent niet mod voor jezelf, je bent mod voor KLB
Ik kan niet bij elk topic aanwezig zijn.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus omdat JIJ het te lang vind moet het maar korter? Sorry, maar dat slaat echt NERGENS op. Mij hoor je niet snel klagen over de moderatie, maar dit is wel het toppunt hoor.Geef dan in het vervolg ook even aan hoeveel characters je nog over hebt voor je post, komen TSers ook niet voor onverwachte verrassingen te staan.
Topic(s) van Sackboy waren overigens langer en die zijn niet ge-edit. Gelijke monniken gelijke kappen.
Waarom iets inkorten? Heb je lepra in je ogen ofzo?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben idd geen mod voor mezelf maar voor Klaagbaak. Vandaar dat ik vraag (heb ik ook via PM aan de TS gevraagd maar die heeft daar niet op gereageerd) om het bericht iets korter te maken. Aangezien TS niet reageerde op mijn PM heb ik het topic gesloten wachtende op antwoord van hem.
Dat sommige mensen nu topics openen met 1 regel tekst als klacht
Ik wacht nog steeds op antwoord.
Dat hoeft ook nietquote:Op maandag 28 juli 2008 21:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan niet bij elk topic aanwezig zijn.
Zoals eerder vermeld mag het topic weer open onder voorwaarden en ik blijf dat niet herhalen.
Dat mag daar is Klaagbaak voorquote:Op maandag 28 juli 2008 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niethet is niet mijn topic, ik uit alleen mijn ongenoegen.
Gast, de lange (soms deels verzonnen) openingsposts zijn juist de reden waarom ik KLB bezoek!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:44 schreef Juup© het volgende:
Een duidelijke klacht is wenselijk, maar er een heel theatraal verhaal omheen ophangen heeft niets met de oorspronkelijke klacht te maken.
Zoals ik al eerder aangaf mag TS het van mij opnieuw proberen en kan ik het topic open doen (ik wil ook de post wel terugzetten) maar kort het dan wat in aub?
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:44 schreef Juup© het volgende:
Verzonnen klachten horen in onzin thuis.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gast, de lange (soms deels verzonnen) openingsposts zijn juist de reden waarom ik KLB bezoek!
Jij ookquote:Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Verzonnen klachten horen in onzin thuis.
Eens, maar ik vroeg ook AUB (ik smeekte het nog net niet) of het wat korter kon.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Het probleem is juist, dat ik het niet voor jou, of andere mods schrijf. Ik schrijf het gewoon in het algemeen voor iedereen die in KLB komt en het leest. Als ik bagger; slotje, duidelijk. Maar een lang verhaal? Kom op! Je wordt niet gedwongen te lezen. En áls je wel wordt gedwongen kan je altijd nog gewoon de samenvatting/klacht lezen.
Copycatsquote:Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef Juup© het volgende:
Verzonnen klachten horen in onzin thuis.
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eens, maar ik vroeg ook AUB (ik smeekte het nog net niet) of het wat korter kon.
Jouw OP was komisch maar te lang. Ik gooi het topic terug open, maar hou het de volgende keer ietsjes korter aub?
Ook ik maak inschattingsfouten, aldoende leer ik.
HALLOOOOOOO!!!!quote:Op maandag 28 juli 2008 13:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway, waarom worden er posts verwijderd en wat wordt er bedoelt met 'een schone lei'. Het lijken me toch niet echt moeilijke vragen.
Toegeven is de eerste stap naar succes.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eens, maar ik vroeg ook AUB (ik smeekte het nog net niet) of het wat korter kon.
Jouw OP was komisch maar te lang. Ik gooi het topic terug open, maar hou het de volgende keer ietsjes korter aub?
Ook ik maak inschattingsfouten, aldoende leer ik.
Ik krijg nooit geen antwoorden hier.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe fucking moeilijk is het om gewoon antwoord te geven Ow deletend modje en Remlof?????
Nu is Bob-B weer heilig.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:58 schreef mooiboi89 het volgende:
Juup, ik blijf het zeggen; ontzettende mongool echt 3 keer niks, zelfs Bob-b was beter, en dat zegt wat
Nee hoor, beide zijn gewoon autisten.quote:
Prima geschikt voor dit subforumonderdeel dus.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:03 schreef mooiboi89 het volgende:
[..]
Nee hoor, beide zijn gewoon autisten.
Gaan de reacties van al die oldbies cq. klonen ook weg?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:12 schreef remlof het volgende:
Houden we het wel bij feedback hier? Schelden doe je maar naar je moeder en/of je vriendin.
Posts en topics van kloons van gebanden worden gedelete omdat ze hun recht om te posten al hebben verspeeld. En met schone lei bedoelde ik een KLB FB topic zonder al die kutkloons.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
HALLOOOOOOO!!!!
Hoe fucking moeilijk is het om gewoon antwoord te geven Ow deletend modje en Remlof?????
Juup verziekt topics, check de replys hiervoor maar.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:12 schreef remlof het volgende:
Houden we het wel bij feedback hier? Schelden doe je maar naar je moeder en/of je vriendin.
Juup heeft het topic weer opengegooid en gezegd dat ook hij inschattingsfouten kan maken, al doende leert hij. Goed toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:45 schreef mooiboi89 het volgende:
[..]
Juup verziekt topics, check de replys hiervoor maar.
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:04 schreef Emimich het volgende:
Hou het leuk aub.
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:10 schreef Beauregard het volgende:
Offtopic
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:29 schreef fusionfake het volgende:
Offtopic
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:02 schreef McFearless het volgende:
Offtopic
Juup, wat is het probleem?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:17 schreef TeenWolf het volgende:
Ongewenste offtopic reactie.
Het was goed van hem dat hij zijn eigen fout toegaf door het topic weer te heropenen maar om dan daarna het halve topic te gaan modden breekt het fragiele vertrouwen wat het volk van KLB in hem had weer af.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Juup heeft het topic weer opengegooid en gezegd dat ook hij inschattingsfouten kan maken, al doende leert hij. Goed toch?goed bezig Juup
Hmm dat heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het was goed van hem dat hij zijn eigen fout toegaf door het topic weer te heropenen maar om dan daarna het halve topic te gaan modden breekt het fragiele vertrouwen wat het volk van KLB in hem had weer af.
Plaatjes van de KKK in een topic in Klaagbaak dat over negers gaat is not done. Sowieso is offtopic gaan iets wat niet gewenst is (Lees policy en FAQ Klaagbaak).quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:42 schreef TeenWolf het volgende:
Kracht van klb naast fiks klagen is ook het af en toe beetje offtopic reageren icm een vleugje ongemeende cynisme.
Moderator Juup probeert het hele klb-cultuur te veranderen in een saaie serieuze bedoening, als dat het doel is van fok prima. Zo niet leer hem de onzichtbare regeltjes even aub.
Klaagbaak is geen Onzin en in principe een serieus forum. Een grap op z'n tijd is geen probleem, maar (mogelijk) kwetsende plaatjes en/of plaatjes niets met de oorspronkelijke klacht te maken hebben wel. Als je zo graag onzin en/of offtopic wilt posten, open dan een topic in Onzin of plaats de plaatjes en offtopic opmerkingen in het KLB SC Bagger topic.quote:Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
quote:Reageer op een normale en respectvolle manier in dit topic. Op aanvallende en of beledigende feedback zal niet gereageerd worden door de moderators. Tevens gaan moderators geen ellenlange discussies aan. Kom je er met de moderators niet uit dan kun je je uiteindelijk tot de FA's richten.
Ok.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Juup© het volgende:
En nee, dit is niet alleen mijn persoonlijke mening
Goh, gek genoeg heb je ook posts van mij gewist omdat ik als running gag een soort gelijke kloon had aangemaakt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Posts en topics van kloons van gebanden worden gedelete omdat ze hun recht om te posten al hebben verspeeld. En met schone lei bedoelde ik een KLB FB topic zonder al die kutkloons.
Nou sorry hoor, maar er was echt geen beginnen meer aan om elke de_bos* kloon eerst de de kloonscan te halen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goh, gek genoeg heb je ook posts van mij gewist omdat ik als running gag een soort gelijke kloon had aangemaakt.
Kinderachtig gedoe? Dat proberen we nou juist in te dammen.[/quote]quote:Ga toch weg man met je posts van gebande worden gewist, dat is puur rancune. Kinderachtig gedoe.
En je begint helemaal niet met een schone lei, je hebt kwaad bloed gezet.
En dat is dan ook precies de reden om NIET zomaar stelselmatig posts te gaan wissen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:31 schreef remlof het volgende:
Nou sorry hoor, maar er was echt geen beginnen meer aan om elke de_bos* kloon eerst de de kloonscan te halen.
Ja dat gaat je op deze manier echt lukkenquote:Kinderachtig gedoe? Dat proberen we nou juist in te dammen.
Ik heb alleen maar posts gewist in FB en KLB. Niet dat ik het er niet mee eens ben dat er ook nietszeggende posts van nietszeggende kloons in ONZ zijn gewist hoor. Ow en succes met je FB topic, ik zal er zo eens naar kijken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dat is dan ook precies de reden om NIET zomaar stelselmatig posts te gaan wissen.
[..]
Ja dat gaat je op deze manier echt lukkenIk heb maar een feedback topic geoppend, want er werden posts van MIJN kloon in ONZ gewist. Hetgeen dus niets te maken had met het verzieken van KLB of iets dergelijks. Sterker nog, behalve 2 vragen waar ik fucking 2 dagen op antwoord heb moeten vragen heb ik me nog nergens mee bemoeid, maar dit is van zulk triest gedrag dat ik mijn lijst met proxies maar vast klaar leg.
Goddomme. De eerste keer dat ik het met je eens ben.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus omdat JIJ het te lang vind moet het maar korter? Sorry, maar dat slaat echt NERGENS op. Mij hoor je niet snel klagen over de moderatie, maar dit is wel het toppunt hoor.Geef dan in het vervolg ook even aan hoeveel characters je nog over hebt voor je post, komen TSers ook niet voor onverwachte verrassingen te staan.
Topic(s) van Sackboy waren overigens langer en die zijn niet ge-edit. Gelijke monniken gelijke kappen.
quote:Klaagbaak is geen Onzin en in principe een serieus forum.
Soms, heeel soms zeg ik nog wel eens zinnige dingen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Goddomme. De eerste keer dat ik het met je eens ben.
[KLB-FB] Klagen over klachten kan hierquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Goddomme. De eerste keer dat ik het met je eens ben.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:
maar dit is van zulk triest gedrag dat ik mijn lijst met proxies maar vast klaar leg.
OH NOES!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:18 schreef deepart het volgende:
Ik kreeg net een PM.. Heel raar.. "marvdeparv (bericht in inbox van ascendancy)"
Heel raar
quote:
Zelfs de grootste hoeren zeggen weleens nee tegen hun pooier...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:13 schreef Chriz2k het volgende:
Zozo, een vrouw die je autoriteit ondermijnt, The_Terminator.
Wat vind je daar nou van?
WTf?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:23 schreef TC03 het volgende:
Het is juli en dan gaat alles kapot (incl. neger)
Ok, ik zal wel weer een zeur zijn. Maar het topic was nog niet ontspoord en het ging juist net de goede kant op. Waarom moet ie nou weer dicht?'t Is KLB, geen C&H, WGR of POL...
Kwart over 12. Nja, we hebben geen schoolvakantie's meer hequote:Op woensdag 30 juli 2008 00:11 schreef TC03 het volgende:
Gelukkig zijn de moderators weer massaal aanwezig om inhoudelijk te reageren.
Wat een aanfluiting is dit FB-topic zeg.
Dat is te merken. 'Schoolvakanties' is gewoon zonder apostrof. En ohja, de eerste klacht werd al een uur geleden geplaatst. Terwijl ik dat hier postte waren er moderators nog bezig om gezellig samen door het slotje heen te posten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kwart over 12. Nja, we hebben geen schoolvakantie's meer he
Ja, die ' was een fout. Mijn add-on in FF denkt er overigens anders overquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is te merken. 'Schoolvakanties' is gewoon zonder apostrof. En ohja, de eerste klacht werd al een uur geleden geplaatst. Terwijl ik dat hier postte waren er moderators nog bezig om gezellig samen door het slotje heen te posten.
Slaat gewoon nergens op.
Ik moet m'n target halen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:19 schreef TC03 het volgende:
Terwijl slotjes plaatsen binnen twee minuten gebeurd kan zijn als het nodig is.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:13 schreef MrDice het volgende:
[..]
Echt te grappig dit![]()
De EO-jongerendag is nog relaxter dan dit ijzeren regime. Maar succes ermee
Omdat jij ging douchen volgens wat jij typte. Als jij een topic opent en dan gelijk weer weg bent wat is het nut dan van het topic?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Belachelijk! Waarom is mijn topic over tijdschriften die afgeven op slot gegooid?.
Dus als ik dat er niet in had gezet was 'ie open gebleven? Kan er later nog op reageren? Wat een flutreden om een topic op slot te gooienquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat jij ging douchen volgens wat jij typte. Als jij een topic opent en dan gelijk weer weg bent wat is het nut dan van het topic?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus als ik dat er niet in had gezet was 'ie open gebleven? Kan er later nog op reageren? Wat een flutreden om een topic op slot te gooien.
Wat valt daar nog verder aan toe te voegen volgens jou?quote:Tijdschriften die afgeven op je...
... met zonnebrand ingesmeerde benen, zodat je allemaal zwarte vegen op je benen hebt .
Nou dat dus . Nu douchen! .
Moet ik hier iets over komen zeggen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:23 schreef TC03 het volgende:
Het is juli en dan gaat alles kapot (incl. neger)
Ok, ik zal wel weer een zeur zijn. Maar het topic was nog niet ontspoord en het ging juist net de goede kant op. Waarom moet ie nou weer dicht?'t Is KLB, geen C&H, WGR of POL...
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Wat valt daar nog verder aan toe te voegen volgens jou?
Met de woorden "Nou dat dus." beëindig jij jouw posting in principe al. Het komt over alsof "zo even dit feit met de wereld op FOK! gedeeld, nu ben ik weg".
haha legendarisch slotjequote:Op woensdag 30 juli 2008 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus als ik dat er niet in had gezet was 'ie open gebleven? Kan er later nog op reageren? Wat een flutreden om een topic op slot te gooien.
waarom reageer je niet op msn klapjostiquote:
Oh, dus we moeten voortaan bij het openen van een topic achter onze PC blijven zitten en F5en?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat jij ging douchen volgens wat jij typte. Als jij een topic opent en dan gelijk weer weg bent wat is het nut dan van het topic?
mijn douchetopic is op slotquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dus we moeten voortaan bij het openen van een topic achter onze PC blijven zitten en F5en?![]()
En hoe lang duurt douchen? Geen dagen hoor. Als dat wel het geval was geweest had ik nog in je beslissing kunnen komen. Je kan toch gewoon een topic openen, ff weg gaan en daarna terug komen voor reacties. Als jij nu ook al gaat bepalen dat je na het openen van een topic achter je PC moet blijven krijg ik er een beetje rare/nare gevoelens bij.
Sorry Juup, maar dit slaat opnieuw nergens op.
Een medestanderquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dus we moeten voortaan bij het openen van een topic achter onze PC blijven zitten en F5en?![]()
En hoe lang duurt douchen? Geen dagen hoor. Als dat wel het geval was geweest had ik nog in je beslissing kunnen komen. Je kan toch gewoon een topic openen, ff weg gaan en daarna terug komen voor reacties. Als jij nu ook al gaat bepalen dat je na het openen van een topic achter je PC moet blijven krijg ik er een beetje rare/nare gevoelens bij.
Sorry Juup, maar dit slaat opnieuw nergens op.
je had geen paint erbij daarom ging die op slotquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een medestander. Ik vind het een terechte klacht.
Net alsof er nog zoveel valt toe te voegen aan andere KLB-topics. Als er iets aan toe te voegen viel, dan had ik dat al wel in de OP gezet.
Wees blij met eens een korte maar krachtige OP waarvoor geen samenvatting nodig is!
Gastmodjes.
nee ik heb huisarrestquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:40 schreef Biogarde het volgende:
Kunnen jullie nu weer buiten gaan spelen?![]()
Dank jullie.
net of jullie iets te verbergen hebbenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:55 schreef Juup© het volgende:
Voor de geïnteresseerden onder jullie, er is ook nog zoiets als een PM mogelijkheid waarmee je een moderator persoonlijk om uitleg kan vragen. Soms wil die mogelijkheid wel eens helpen om dingen makkelijker te verduidelijken i.p.v. het hier in FB-KLB te doen waar vaak stoorzenders aanwezig zijn.
Is maar een idee
heb jij ooit een probleem gehad met laten we zeggen biogarde danquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef Viking84 het volgende:
Eigenlijk boeit het me geen ruk dat dat topic op slot is.
Maar wel leuk om te zien hoe iedereen in opstand komt tegen de mods juup.
Waar is die DJ als je hem nodig hebtquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef Viking84 het volgende:
Eigenlijk boeit het me geen ruk dat dat topic op slot is.
Maar wel leuk om te zien hoe iedereen in opstand komt tegen de mods.
Biogarde is de enige die echt mod de laaste tijdquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
heb jij ooit een probleem gehad met laten we zeggen biogarde dan
Ik heb nooit echt problemen met mods. Als ze m'n topic op slot willen gooien, dan doen ze dat maar lekker. Heb wel andere dingen om me druk over te maken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
heb jij ooit een probleem gehad met laten we zeggen biogarde dan
Wat jij wilquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
net of jullie iets te verbergen hebben
Die flikkert vooral 's nachts topics dicht geloof ik. Ze is er nog wel regelmatig.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:23 schreef postmortum het volgende:
ik vind Juup en Boigarde goed werk leveren![]()
En die DJ was best ook best goed tijdens de eerste paar dagen , maar moet zich nog bewijzen.
Termie draait gewoon lekker mee op de axhtergrond.
Maar iemand enig idee wat Ondeugend doet ?
aah ok 's nachts heb ik betere dingen te doen dan in klb te zittenquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die flikkert vooral 's nachts topics dicht geloof ik. Ze is er nog wel regelmatig.
ik ga me douchenquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:23 schreef postmortum het volgende:
ik vind Juup en Boigarde goed werk leveren![]()
Jij kan nergens om lachen frigide trut.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Moet ik hier iets over komen zeggen?
Als er twee mensen staan te dreutelen bij de deur terwijl het buiten poep regent ("Na u." "Nee, ik sta er op, na u.") dan storm ik er gewoon door naar binnen.
Ik kan nog steeds niet de humor om hilarisch te lachen inzien van het "inclusief neger".
Haha, alsof de TS een verplichting heeft om in zijn topic te blijven?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zo'n goed 'ídeetje'. Waarom niet in alle openheid discussiëren over de beslissingen van een mod, daar is dit topic toch perfect voor geschikt. Sterker nog, zoals we de afgelopen dagen wel gezien hebben verbetert een mod vaak zijn mening naar aanleiding van massale kritiek waardoor het nog verstandiger wordt om hier te reageren ipv via PM.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:55 schreef Juup© het volgende:
Voor de geïnteresseerden onder jullie, er is ook nog zoiets als een PM mogelijkheid waarmee je een moderator persoonlijk om uitleg kan vragen. Soms wil die mogelijkheid wel eens helpen om dingen makkelijker te verduidelijken i.p.v. het hier in FB-KLB te doen waar vaak stoorzenders aanwezig zijn.
Is maar een idee
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kwaliteitstopics zijn hier verboden schijnt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:06 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil m'n topic terug in KLB! Alles wat erin staat gaat over KLB + het is kwaliteit. Tevens is het een klacht!
Mensen in ONZ snappen het niet en het zal totaal verbaggert worden
Ja wat een teringzooi hier opeens zeg. Dat bagger weggaat ók maar dat er fatsoenlijke topics gewoon gesloten of gedumpt worden slaat nergens opquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kwaliteitstopics zijn hier verboden schijnt.
Welnee, ik lach minstens iedere week wel een keertje om jou.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij kan nergens om lachen frigide trut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |