abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60405536
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:44 schreef Juup© het volgende:
Een duidelijke klacht is wenselijk, maar er een heel theatraal verhaal omheen ophangen heeft niets met de oorspronkelijke klacht te maken.
Een leuk verhaal kan best, maar zo'n lap tekst is mij te groot.

Zoals ik al eerder aangaf mag TS het van mij opnieuw proberen en kan ik het topic open doen (ik wil ook de post wel terugzetten) maar kort het dan wat in aub?
Dus omdat JIJ het te lang vind moet het maar korter? Sorry, maar dat slaat echt NERGENS op. Mij hoor je niet snel klagen over de moderatie, maar dit is wel het toppunt hoor. Geef dan in het vervolg ook even aan hoeveel characters je nog over hebt voor je post, komen TSers ook niet voor onverwachte verrassingen te staan.

Topic(s) van Sackboy waren overigens langer en die zijn niet ge-edit. Gelijke monniken gelijke kappen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60405549
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mij als in wij KLB moderators en consorten, mag ik aannemen?
Juup ziet de dingen op zijn eigen speciale manier, dat moeten we respecteren.
pi_60405580
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:47 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

DAAR GA JE DE FOUT IN!!!!

Je bent niet mod voor jezelf, je bent mod voor KLB
Ik ben idd geen mod voor mezelf maar voor Klaagbaak. Vandaar dat ik vraag (heb ik ook via PM aan de TS gevraagd maar die heeft daar niet op gereageerd) om het bericht iets korter te maken. Aangezien TS niet reageerde op mijn PM heb ik het topic gesloten wachtende op antwoord van hem.

Dat sommige mensen nu topics openen met 1 regel tekst als klacht

Ik wacht nog steeds op antwoord.
pi_60405600
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dus omdat JIJ het te lang vind moet het maar korter? Sorry, maar dat slaat echt NERGENS op. Mij hoor je niet snel klagen over de moderatie, maar dit is wel het toppunt hoor. Geef dan in het vervolg ook even aan hoeveel characters je nog over hebt voor je post, komen TSers ook niet voor onverwachte verrassingen te staan.

Topic(s) van Sackboy waren overigens langer en die zijn niet ge-edit. Gelijke monniken gelijke kappen.
Ik kan niet bij elk topic aanwezig zijn.

Zoals eerder vermeld mag het topic weer open onder voorwaarden en ik blijf dat niet herhalen.
pi_60405613
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:51 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik ben idd geen mod voor mezelf maar voor Klaagbaak. Vandaar dat ik vraag (heb ik ook via PM aan de TS gevraagd maar die heeft daar niet op gereageerd) om het bericht iets korter te maken. Aangezien TS niet reageerde op mijn PM heb ik het topic gesloten wachtende op antwoord van hem.

Dat sommige mensen nu topics openen met 1 regel tekst als klacht

Ik wacht nog steeds op antwoord.
Waarom iets inkorten? Heb je lepra in je ogen ofzo?
pi_60405622
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:51 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik kan niet bij elk topic aanwezig zijn.

Zoals eerder vermeld mag het topic weer open onder voorwaarden en ik blijf dat niet herhalen.
Dat hoeft ook niet het is niet mijn topic, ik uit alleen mijn ongenoegen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60405678
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:52 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet het is niet mijn topic, ik uit alleen mijn ongenoegen.
Dat mag daar is Klaagbaak voor

Ik wacht nog steeds op een reactie van TS, en tot dan blijft het topic dicht als het aan mij ligt.
pi_60405685
quote:
Een duidelijke klacht is wenselijk, maar er een heel theatraal verhaal omheen ophangen heeft niets met de oorspronkelijke klacht te maken.

Zoals ik al eerder aangaf mag TS het van mij opnieuw proberen en kan ik het topic open doen (ik wil ook de post wel terugzetten) maar kort het dan wat in aub?
Gast, de lange (soms deels verzonnen) openingsposts zijn juist de reden waarom ik KLB bezoek!
  maandag 28 juli 2008 @ 21:56:06 #109
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60405704
quote:

Het probleem is juist, dat ik het niet voor jou, of andere mods schrijf. Ik schrijf het gewoon in het algemeen voor iedereen die in KLB komt en het leest. Als ik bagger; slotje, duidelijk. Maar een lang verhaal? Kom op! Je wordt niet gedwongen te lezen. En áls je wel wordt gedwongen kan je altijd nog gewoon de samenvatting/klacht lezen.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60405718
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:55 schreef Emimich het volgende:

[..]

Gast, de lange (soms deels verzonnen) openingsposts zijn juist de reden waarom ik KLB bezoek!
Verzonnen klachten horen in onzin thuis.
pi_60405736
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef Juup© het volgende:

[..]

Jij ook

Je begin als mod was niet zo heel slecht maar dit slaat echt alles
pi_60405754
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Het probleem is juist, dat ik het niet voor jou, of andere mods schrijf. Ik schrijf het gewoon in het algemeen voor iedereen die in KLB komt en het leest. Als ik bagger; slotje, duidelijk. Maar een lang verhaal? Kom op! Je wordt niet gedwongen te lezen. En áls je wel wordt gedwongen kan je altijd nog gewoon de samenvatting/klacht lezen.
Eens, maar ik vroeg ook AUB (ik smeekte het nog net niet) of het wat korter kon.
Jouw OP was komisch maar te lang. Ik gooi het topic terug open, maar hou het de volgende keer ietsjes korter aub?

Ook ik maak inschattingsfouten, aldoende leer ik.
  maandag 28 juli 2008 @ 21:58:21 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60405755
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef Juup© het volgende:
Copycats
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 28 juli 2008 @ 22:00:33 #114
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60405816
-edit-

nvm, bedankt Juup en medeklagers
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60405932
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:58 schreef Juup© het volgende:

[..]

Eens, maar ik vroeg ook AUB (ik smeekte het nog net niet) of het wat korter kon.
Jouw OP was komisch maar te lang. Ik gooi het topic terug open, maar hou het de volgende keer ietsjes korter aub?

maandag 28 juli 2008 @ 22:07:38 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60406011
Goeie actie!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 juli 2008 @ 22:10:11 #117
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60406075
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway, waarom worden er posts verwijderd en wat wordt er bedoelt met 'een schone lei'. Het lijken me toch niet echt moeilijke vragen.
HALLOOOOOOO!!!!

Hoe fucking moeilijk is het om gewoon antwoord te geven Ow deletend modje en Remlof?????
pi_60406080
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:58 schreef Juup© het volgende:

[..]

Toegeven is de eerste stap naar succes.
pi_60407026
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:

Hoe fucking moeilijk is het om gewoon antwoord te geven Ow deletend modje en Remlof?????
Ik krijg nooit geen antwoorden hier.
*****Kraak........
pi_60408460
Juup, ik blijf het zeggen; ontzettende mongool echt 3 keer niks, zelfs Bob-b was beter, en dat zegt wat
[ Bericht 91% gewijzigd door Juup© op 15-08-2008 19:08 ]
pi_60408562
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:58 schreef mooiboi89 het volgende:
Juup, ik blijf het zeggen; ontzettende mongool echt 3 keer niks, zelfs Bob-b was beter, en dat zegt wat
Nu is Bob-B weer heilig.
*****Kraak........
pi_60408576
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:02 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Nu is Bob-B weer heilig.
Nee hoor, beide zijn gewoon autisten.
pi_60408633
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:03 schreef mooiboi89 het volgende:

[..]

Nee hoor, beide zijn gewoon autisten.
Prima geschikt voor dit subforumonderdeel dus.
*****Kraak........
pi_60408645
Is dat een geldig scrabblewoord?
*****Kraak........
  dinsdag 29 juli 2008 @ 00:12:22 #125
104871 remlof
Europees federalist
pi_60408736
Houden we het wel bij feedback hier? Schelden doe je maar naar je moeder en/of je vriendin.
pi_60408796
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:12 schreef remlof het volgende:
Houden we het wel bij feedback hier? Schelden doe je maar naar je moeder en/of je vriendin.
Gaan de reacties van al die oldbies cq. klonen ook weg?

Zelfs als Bossie weg is blijven ze doorgaan.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 00:19:23 #127
104871 remlof
Europees federalist
pi_60408864
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

HALLOOOOOOO!!!!

Posts en topics van kloons van gebanden worden gedelete omdat ze hun recht om te posten al hebben verspeeld. En met schone lei bedoelde ik een KLB FB topic zonder al die kutkloons.
pi_60409277
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:12 schreef remlof het volgende:
Juup verziekt topics, check de replys hiervoor maar.
pi_60409763
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:45 schreef mooiboi89 het volgende:

[..]

Juup verziekt topics, check de replys hiervoor maar.
Juup heeft het topic weer opengegooid en gezegd dat ook hij inschattingsfouten kan maken, al doende leert hij. Goed toch?

goed bezig Juup
Ga weg
pi_60409780
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:04 schreef Emimich het volgende:
Hou het leuk aub.
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:10 schreef Beauregard het volgende:
Offtopic
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:29 schreef fusionfake het volgende:
Offtopic
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:02 schreef McFearless het volgende:
Offtopic
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:17 schreef TeenWolf het volgende:
Ongewenste offtopic reactie.
Juup, wat is het probleem?
Ben je van plan om in ieder topic alle posts die ook maar een beetje off-topic zouden kunnen zijn weg te halen?
En zo ja, is dit dan een nieuw soort beleid in KLB wat je samen met je collega's hebt bedacht of ben je hier zelf mee gekomen?

Als dit zo doorgaat dan is KLB binnen korte tijd een verschrikkelijk saai forum!
pi_60409801
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:21 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Juup heeft het topic weer opengegooid en gezegd dat ook hij inschattingsfouten kan maken, al doende leert hij. Goed toch?

goed bezig Juup
Het was goed van hem dat hij zijn eigen fout toegaf door het topic weer te heropenen maar om dan daarna het halve topic te gaan modden breekt het fragiele vertrouwen wat het volk van KLB in hem had weer af.
pi_60409817
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:24 schreef Emimich het volgende:

[..]

Het was goed van hem dat hij zijn eigen fout toegaf door het topic weer te heropenen maar om dan daarna het halve topic te gaan modden breekt het fragiele vertrouwen wat het volk van KLB in hem had weer af.
Hmm dat heb ik niet gezien Kom ook net pas thuis
Ga weg
  dinsdag 29 juli 2008 @ 01:42:56 #133
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60410045
Kracht van klb naast fiks klagen is ook het af en toe beetje offtopic reageren icm een vleugje ongemeende cynisme.

Moderator Juup probeert het hele klb-cultuur te veranderen in een saaie serieuze bedoening, als dat het doel is van fok prima. Zo niet leer hem de onzichtbare regeltjes even aub.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_60410446
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:42 schreef TeenWolf het volgende:
Kracht van klb naast fiks klagen is ook het af en toe beetje offtopic reageren icm een vleugje ongemeende cynisme.

Moderator Juup probeert het hele klb-cultuur te veranderen in een saaie serieuze bedoening, als dat het doel is van fok prima. Zo niet leer hem de onzichtbare regeltjes even aub.
Plaatjes van de KKK in een topic in Klaagbaak dat over negers gaat is not done. Sowieso is offtopic gaan iets wat niet gewenst is (Lees policy en FAQ Klaagbaak).

Stukje uit de Policy die iedere user gelezen zou moeten hebben:
quote:
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
Klaagbaak is geen Onzin en in principe een serieus forum. Een grap op z'n tijd is geen probleem, maar (mogelijk) kwetsende plaatjes en/of plaatjes niets met de oorspronkelijke klacht te maken hebben wel. Als je zo graag onzin en/of offtopic wilt posten, open dan een topic in Onzin of plaats de plaatjes en offtopic opmerkingen in het KLB SC Bagger topic.

Ohja, en m.b.t. het editten van offtopic reacties door mij, hier een stukje uit de FAQ van Klaagbaak:
quote:
Reageer op een normale en respectvolle manier in dit topic. Op aanvallende en of beledigende feedback zal niet gereageerd worden door de moderators. Tevens gaan moderators geen ellenlange discussies aan. Kom je er met de moderators niet uit dan kun je je uiteindelijk tot de FA's richten.

• Als een topicstarter meebaggert, slowchat of offtopic gaat kan het zomaar zijn dat het topic op slot gaat

Helaas is Klaagbaak de laatste tijd steeds meer op Onzin gaan lijken en dat is niet de bedoeling en dat gaat veranderen. Deze instelling zal misschien een aantal mensen die Klaagbaak als lolletje zien tegen de borst stoten, maar helaas het is niet anders.

En nee, dit is niet alleen mijn persoonlijke mening

[ Bericht 2% gewijzigd door Juup© op 29-07-2008 23:43:59 ]
  • pi_60410541
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Juup© het volgende:

En nee, dit is niet alleen mijn persoonlijke mening
    Ok.
    *****Kraak........
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 juli 2008 @ 09:29:15 #136
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_60412996
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 00:19 schreef remlof het volgende:

[..]

Posts en topics van kloons van gebanden worden gedelete omdat ze hun recht om te posten al hebben verspeeld. En met schone lei bedoelde ik een KLB FB topic zonder al die kutkloons.
    Goh, gek genoeg heb je ook posts van mij gewist omdat ik als running gag een soort gelijke kloon had aangemaakt.

Ga toch weg man met je posts van gebande worden gewist, dat is puur rancune. Kinderachtig gedoe.
    En je begint helemaal niet met een schone lei, je hebt kwaad bloed gezet.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 09:31:32 #137
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_60413043
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 09:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Goh, gek genoeg heb je ook posts van mij gewist omdat ik als running gag een soort gelijke kloon had aangemaakt.
    Nou sorry hoor, maar er was echt geen beginnen meer aan om elke de_bos* kloon eerst de de kloonscan te halen.
    quote:
    Ga toch weg man met je posts van gebande worden gewist, dat is puur rancune. Kinderachtig gedoe.
    En je begint helemaal niet met een schone lei, je hebt kwaad bloed gezet.
    Kinderachtig gedoe? Dat proberen we nou juist in te dammen.[/quote]

[ Bericht 7% gewijzigd door remlof op 29-07-2008 09:37:45 ]
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 juli 2008 @ 09:36:07 #138
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_60413122
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 09:31 schreef remlof het volgende:

Nou sorry hoor, maar er was echt geen beginnen meer aan om elke de_bos* kloon eerst de de kloonscan te halen.
    En dat is dan ook precies de reden om NIET zomaar stelselmatig posts te gaan wissen.
    quote:
    Kinderachtig gedoe? Dat proberen we nou juist in te dammen.
    Ja dat gaat je op deze manier echt lukken Ik heb maar een feedback topic geoppend, want er werden posts van MIJN kloon in ONZ gewist. Hetgeen dus niets te maken had met het verzieken van KLB of iets dergelijks. Sterker nog, behalve 2 vragen waar ik fucking 2 dagen op antwoord heb moeten vragen heb ik me nog nergens mee bemoeid, maar dit is van zulk triest gedrag dat ik mijn lijst met proxies maar vast klaar leg.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 09:40:04 #139
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_60413192
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En dat is dan ook precies de reden om NIET zomaar stelselmatig posts te gaan wissen.
    [..]

Ja dat gaat je op deze manier echt lukken Ik heb maar een feedback topic geoppend, want er werden posts van MIJN kloon in ONZ gewist. Hetgeen dus niets te maken had met het verzieken van KLB of iets dergelijks. Sterker nog, behalve 2 vragen waar ik fucking 2 dagen op antwoord heb moeten vragen heb ik me nog nergens mee bemoeid, maar dit is van zulk triest gedrag dat ik mijn lijst met proxies maar vast klaar leg.
    Ik heb alleen maar posts gewist in FB en KLB. Niet dat ik het er niet mee eens ben dat er ook nietszeggende posts van nietszeggende kloons in ONZ zijn gewist hoor. Ow en succes met je FB topic, ik zal er zo eens naar kijken.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 09:44:28 #140
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_60413303
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Goddomme. De eerste keer dat ik het met je eens ben.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 15:13:06 #141
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_60420402
    quote:
    Klaagbaak is geen Onzin en in principe een serieus forum.

Echt te grappig dit

De EO-jongerendag is nog relaxter dan dit ijzeren regime. Maar succes ermee
    And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
    pi_60420423
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 09:44 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Soms, heeel soms zeg ik nog wel eens zinnige dingen.
    pi_60421487
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 09:44 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

[KLB-FB] Klagen over klachten kan hier
    pi_60421612
    Er gaat nu de volgende door het lint en hoeveel weken gaat deze scoren? Dat zien we in de volgende aflevering van:" Fok en Swets met zijn proxies."
    *****Kraak........
    pi_60422701
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:

maar dit is van zulk triest gedrag dat ik mijn lijst met proxies maar vast klaar leg.
    kinderachtige figuren
    Ga weg
    pi_60430119
    Ik kreeg net een PM.. Heel raar.. "marvdeparv (bericht in inbox van ascendancy)"

Heel raar
    Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
    Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
    Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
    Diepzinnige deepart.
    pi_60430345
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 22:18 schreef deepart het volgende:
    Ik kreeg net een PM.. Heel raar.. "marvdeparv (bericht in inbox van ascendancy)"

Heel raar
    OH NOES!
    pi_60430517
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 22:26 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

OH NOES!

Maar wat is dat eigenlijk dan...
    Diepzinnige deepart.
    pi_60431772
    Zozo, een vrouw die je autoriteit ondermijnt, The_Terminator.

Wat vind je daar nou van ?
    pi_60431839
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 23:13 schreef Chriz2k het volgende:
    Zozo, een vrouw die je autoriteit ondermijnt, The_Terminator.

Wat vind je daar nou van ?
    Zelfs de grootste hoeren zeggen weleens nee tegen hun pooier...
    Diepzinnige deepart.
    pi_60431897
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 22:32 schreef deepart het volgende:

[..]

Maar wat is dat eigenlijk dan...
    Vast een boodschap van God. Nee, serieus, ik zou het niet weten.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 23:23:35 #152
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_60432027
    Het is juli en dan gaat alles kapot (incl. neger)

Ok, ik zal wel weer een zeur zijn. Maar het topic was nog niet ontspoord en het ging juist net de goede kant op. Waarom moet ie nou weer dicht? 't Is KLB, geen C&H, WGR of POL...
    Ten percent faster with a sturdier frame
    pi_60432203
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 23:23 schreef TC03 het volgende:

Ok, ik zal wel weer een zeur zijn. Maar het topic was nog niet ontspoord en het ging juist net de goede kant op. Waarom moet ie nou weer dicht? 't Is KLB, geen C&H, WGR of POL...
    WTf?

De eerste keer dat ik een topic gesloten zie worden nadat er posts ontopic waren
      woensdag 30 juli 2008 @ 00:11:52 #154
    53267 TC03
    pi_60432991
    Gelukkig zijn de moderators weer massaal aanwezig om inhoudelijk te reageren.

Wat een aanfluiting is dit FB-topic zeg.
      woensdag 30 juli 2008 @ 00:14:48 #155
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_60433052
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 00:11 schreef TC03 het volgende:
    Gelukkig zijn de moderators weer massaal aanwezig om inhoudelijk te reageren.

Wat een aanfluiting is dit FB-topic zeg.
    Kwart over 12. Nja, we hebben geen schoolvakantie's meer he
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
      woensdag 30 juli 2008 @ 00:16:47 #156
    53267 TC03
    pi_60433083
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 00:14 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Kwart over 12. Nja, we hebben geen schoolvakantie's meer he
    Dat is te merken. 'Schoolvakanties' is gewoon zonder apostrof. En ohja, de eerste klacht werd al een uur geleden geplaatst. Terwijl ik dat hier postte waren er moderators nog bezig om gezellig samen door het slotje heen te posten.

Slaat gewoon nergens op.
      woensdag 30 juli 2008 @ 00:17:55 #157
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_60433098
    We zijn allemaal 25+ dus moeten we op tijd slapen. We zijn immers geen 18 meer. Dus dan kan een antwoord weleens wat langer op zich laten wachten.
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
      woensdag 30 juli 2008 @ 00:19:14 #158
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_60433115
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 00:16 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat is te merken. 'Schoolvakanties' is gewoon zonder apostrof. En ohja, de eerste klacht werd al een uur geleden geplaatst. Terwijl ik dat hier postte waren er moderators nog bezig om gezellig samen door het slotje heen te posten.

Slaat gewoon nergens op.
    Ja, die ' was een fout. Mijn add-on in FF denkt er overigens anders over !

Maar ik zal het even aankaarten achter, zodat de mods in het topic even kunnen kijken of je topic levensvatbaar is.
      woensdag 30 juli 2008 @ 00:19:24 #159
    53267 TC03
    pi_60433121
    Terwijl slotjes plaatsen binnen twee minuten gebeurd kan zijn als het nodig is.
      woensdag 30 juli 2008 @ 00:20:21 #160
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_60433135
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 00:19 schreef TC03 het volgende:
    Terwijl slotjes plaatsen binnen twee minuten gebeurd kan zijn als het nodig is.
    Ik moet m'n target halen.
    pi_60439320
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 15:13 schreef MrDice het volgende:

[..]

Echt te grappig dit

De EO-jongerendag is nog relaxter dan dit ijzeren regime. Maar succes ermee
      woensdag 30 juli 2008 @ 17:26:43 #162
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60447926
    Belachelijk! Waarom is mijn topic over tijdschriften die afgeven op slot gegooid? .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_60447951
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 17:26 schreef Viking84 het volgende:
    Belachelijk! Waarom is mijn topic over tijdschriften die afgeven op slot gegooid? .
    Omdat jij ging douchen volgens wat jij typte. Als jij een topic opent en dan gelijk weer weg bent wat is het nut dan van het topic?
      woensdag 30 juli 2008 @ 17:31:16 #164
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60447995
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 17:28 schreef Juup© het volgende:

[..]

Omdat jij ging douchen volgens wat jij typte. Als jij een topic opent en dan gelijk weer weg bent wat is het nut dan van het topic?
    Dus als ik dat er niet in had gezet was 'ie open gebleven? Kan er later nog op reageren? Wat een flutreden om een topic op slot te gooien .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_60448025
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 17:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dus als ik dat er niet in had gezet was 'ie open gebleven? Kan er later nog op reageren? Wat een flutreden om een topic op slot te gooien .
    quote:
    Tijdschriften die afgeven op je...

... met zonnebrand ingesmeerde benen, zodat je allemaal zwarte vegen op je benen hebt .

Nou dat dus . Nu douchen! .
    Wat valt daar nog verder aan toe te voegen volgens jou?

Met de woorden "Nou dat dus." beëindig jij jouw posting in principe al. Het komt over alsof "zo even dit feit met de wereld op FOK! gedeeld, nu ben ik weg".
      woensdag 30 juli 2008 @ 18:13:49 #166
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_60448674
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 23:23 schreef TC03 het volgende:

Moet ik hier iets over komen zeggen?

Als er twee mensen staan te dreutelen bij de deur terwijl het buiten poep regent ("Na u." "Nee, ik sta er op, na u.") dan storm ik er gewoon door naar binnen.
    Ik kan nog steeds niet de humor om hilarisch te lachen inzien van het "inclusief neger".
      woensdag 30 juli 2008 @ 18:21:21 #167
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_60448827
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 17:33 schreef Juup© het volgende:

[..]

[..]

Wat valt daar nog verder aan toe te voegen volgens jou?

Met de woorden "Nou dat dus." beëindig jij jouw posting in principe al. Het komt over alsof "zo even dit feit met de wereld op FOK! gedeeld, nu ben ik weg".

Prachtig hoe de Modjes niet alleen de orde proberen te bewaren, maar tegenwoordig ook het nut en de levensduur actief proberen te bepalen. Gelukkig hebben we Juupke om voor ons de beslissingen te nemen!

Ze gaat even douchen om die rommel eraf te krijgen. Daarom kun je toch nog prima een klaagbaak discussie voeren over het afgeven van tijdschriften wanneer ze met vocht in aanraking komen?

waarom ga ik hier serieus op in, wat een triest gedoe
    And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
      woensdag 30 juli 2008 @ 18:24:52 #168
    141379 postmortum
    Knuffelpool
    pi_60448894
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 17:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

haha legendarisch slotje
    Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
    Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
      woensdag 30 juli 2008 @ 18:30:25 #169
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60448982
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 18:24 schreef postmortum het volgende:

[..]

haha legendarisch slotje
    STFU! .
    Kwaliteitsusert .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 30 juli 2008 @ 18:32:01 #170
    141379 postmortum
    Knuffelpool
    pi_60449017
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 18:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

STFU! .
    Kwaliteitsusert .
    waarom reageer je niet op msn klapjosti
    pi_60449115
    quote:

[..]

Oh, dus we moeten voortaan bij het openen van een topic achter onze PC blijven zitten en F5en?

En hoe lang duurt douchen? Geen dagen hoor. Als dat wel het geval was geweest had ik nog in je beslissing kunnen komen. Je kan toch gewoon een topic openen, ff weg gaan en daarna terug komen voor reacties. Als jij nu ook al gaat bepalen dat je na het openen van een topic achter je PC moet blijven krijg ik er een beetje rare/nare gevoelens bij.

Sorry Juup, maar dit slaat opnieuw nergens op.
      woensdag 30 juli 2008 @ 18:38:18 #172
    141379 postmortum
    Knuffelpool
    pi_60449130
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 18:37 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Oh, dus we moeten voortaan bij het openen van een topic achter onze PC blijven zitten en F5en?

En hoe lang duurt douchen? Geen dagen hoor. Als dat wel het geval was geweest had ik nog in je beslissing kunnen komen. Je kan toch gewoon een topic openen, ff weg gaan en daarna terug komen voor reacties. Als jij nu ook al gaat bepalen dat je na het openen van een topic achter je PC moet blijven krijg ik er een beetje rare/nare gevoelens bij.

mijn douchetopic is op slot
      woensdag 30 juli 2008 @ 18:39:21 #173
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60449149
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 18:37 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Een medestander . Ik vind het een terechte klacht.
    Net alsof er nog zoveel valt toe te voegen aan andere KLB-topics. Als er iets aan toe te voegen viel, dan had ik dat al wel in de OP gezet.
    Wees blij met eens een korte maar krachtige OP waarvoor geen samenvatting nodig is!

Gastmodjes .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 30 juli 2008 @ 18:40:14 #174
    141379 postmortum
    Knuffelpool
    pi_60449166
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 18:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Een medestander . Ik vind het een terechte klacht.
    Net alsof er nog zoveel valt toe te voegen aan andere KLB-topics. Als er iets aan toe te voegen viel, dan had ik dat al wel in de OP gezet.
    Wees blij met eens een korte maar krachtige OP waarvoor geen samenvatting nodig is!

Gastmodjes .
    je had geen paint erbij daarom ging die op slot
      woensdag 30 juli 2008 @ 18:40:26 #175
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_60449174
    Kunnen jullie nu weer buiten gaan spelen?

Dank jullie.
      woensdag 30 juli 2008 @ 18:42:18 #176
    141379 postmortum
    Knuffelpool
    pi_60449213
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 18:40 schreef Biogarde het volgende:
    Kunnen jullie nu weer buiten gaan spelen?

Dank jullie.
    nee ik heb huisarrest
      woensdag 30 juli 2008 @ 18:45:55 #177
    165392 TeenWolf
    You are an animal! Woo!
    pi_60449285
    prachtig ook hoe de modjes hier elkaar door dik en dun steunen, fouten maken is toch menselijk ook bij modjes
    En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
    pi_60449469
    Voor de geïnteresseerden onder jullie, er is ook nog zoiets als een PM mogelijkheid waarmee je een moderator persoonlijk om uitleg kan vragen. Soms wil die mogelijkheid wel eens helpen om dingen makkelijker te verduidelijken i.p.v. het hier in FB-KLB te doen waar vaak stoorzenders aanwezig zijn.

Is maar een idee
      woensdag 30 juli 2008 @ 18:57:44 #179
    141379 postmortum
    Knuffelpool
    pi_60449519
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 18:55 schreef Juup© het volgende:
    Voor de geïnteresseerden onder jullie, er is ook nog zoiets als een PM mogelijkheid waarmee je een moderator persoonlijk om uitleg kan vragen. Soms wil die mogelijkheid wel eens helpen om dingen makkelijker te verduidelijken i.p.v. het hier in FB-KLB te doen waar vaak stoorzenders aanwezig zijn.

Is maar een idee
    net of jullie iets te verbergen hebben
      woensdag 30 juli 2008 @ 19:00:20 #180
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60449577
    Eigenlijk boeit het me geen ruk dat dat topic op slot is .
    Maar wel leuk om te zien hoe iedereen in opstand komt tegen de mods .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 30 juli 2008 @ 19:03:25 #181
    165392 TeenWolf
    You are an animal! Woo!
    pi_60449639
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef Viking84 het volgende:
    Maar wel leuk om te zien hoe iedereen in opstand komt tegen de mods juup .
    heb jij ooit een probleem gehad met laten we zeggen biogarde dan
      woensdag 30 juli 2008 @ 19:03:48 #182
    141379 postmortum
    Knuffelpool
    pi_60449651
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef Viking84 het volgende:
    Maar wel leuk om te zien hoe iedereen in opstand komt tegen de mods .
    Waar is die DJ als je hem nodig hebt
      woensdag 30 juli 2008 @ 19:04:37 #183
    141379 postmortum
    Knuffelpool
    pi_60449671
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 19:03 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Biogarde is de enige die echt mod de laaste tijd
      woensdag 30 juli 2008 @ 19:05:25 #184
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60449689
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 19:03 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik heb nooit echt problemen met mods. Als ze m'n topic op slot willen gooien, dan doen ze dat maar lekker. Heb wel andere dingen om me druk over te maken.
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 30 juli 2008 @ 19:08:13 #185
    141379 postmortum
    Knuffelpool
    pi_60449760
    VIKING84 WIL EEN NIEUWE MODREL ONTKETENEN
    pi_60449871
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 18:57 schreef postmortum het volgende:

[..]

net of jullie iets te verbergen hebben
    Wat jij wil
    pi_60449995
    Ach, en om nou te zeggen dat je een probleem met Juup hebt gaat ook erg ver (vind ik) ik ga hem niet minder aardig vinden ofzo. Ik zeg alleen wat ik van zijn moderatie vind (waar de FB voor is) maar dat staat verder los van hem als persoon.

Verder vind ik gewoon dat ie het goed doet als mod, KLB is allang niet meer zo'n bende als het geweest is en omdat hij ook bagger reacties bewerkt / verwijdert blijven topics tegenwoordig ook redelijk schoon.
      woensdag 30 juli 2008 @ 19:23:45 #188
    141379 postmortum
    Knuffelpool
    pi_60450100
    ik vind Juup en Boigarde goed werk leveren

En die DJ was best ook best goed tijdens de eerste paar dagen , maar moet zich nog bewijzen.

Termie draait gewoon lekker mee op de axhtergrond.

Maar iemand enig idee wat Ondeugend doet ?
    pi_60450143
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 19:23 schreef postmortum het volgende:

En die DJ was best ook best goed tijdens de eerste paar dagen , maar moet zich nog bewijzen.

Termie draait gewoon lekker mee op de axhtergrond.

Maar iemand enig idee wat Ondeugend doet ?
    Die flikkert vooral 's nachts topics dicht geloof ik. Ze is er nog wel regelmatig.
      woensdag 30 juli 2008 @ 19:26:43 #190
    141379 postmortum
    Knuffelpool
    pi_60450163
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 19:25 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Die flikkert vooral 's nachts topics dicht geloof ik. Ze is er nog wel regelmatig.
    aah ok 's nachts heb ik betere dingen te doen dan in klb te zitten
      woensdag 30 juli 2008 @ 19:35:54 #191
    165392 TeenWolf
    You are an animal! Woo!
    pi_60450424
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 19:23 schreef postmortum het volgende:

ik ga me douchen
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 juli 2008 @ 20:23:40 #192
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_60451667
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 18:13 schreef Floripas het volgende:

[..]

Moet ik hier iets over komen zeggen?

Als er twee mensen staan te dreutelen bij de deur terwijl het buiten poep regent ("Na u." "Nee, ik sta er op, na u.") dan storm ik er gewoon door naar binnen.
    Ik kan nog steeds niet de humor om hilarisch te lachen inzien van het "inclusief neger".
    Jij kan nergens om lachen frigide trut.

Verder zie ik niet in waarom JIJ iets hilarisch zou moeten vinden om een topic open te laten.
    pi_60452569
    Even de 2 'interessantste' quotes van Juup op een rijtje:
    quote:

[..]

Haha, alsof de TS een verplichting heeft om in zijn topic te blijven?
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 18:55 schreef Juup© het volgende:

Is maar een idee
    Volgens mij is het niet zo'n goed 'ídeetje'. Waarom niet in alle openheid discussiëren over de beslissingen van een mod, daar is dit topic toch perfect voor geschikt. Sterker nog, zoals we de afgelopen dagen wel gezien hebben verbetert een mod vaak zijn mening naar aanleiding van massale kritiek waardoor het nog verstandiger wordt om hier te reageren ipv via PM.
    pi_60452675
    Ik wil m'n topic terug in KLB! Alles wat erin staat gaat over KLB + het is kwaliteit. Tevens is het een klacht !

Mensen in ONZ snappen het niet en het zal totaal verbaggert worden
    pi_60452778
    quote:

[..]

Zeg de volgende gewoon dat het een kuttopic is, dat is tenminste wél een valide argument.
    pi_60452840
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 21:06 schreef De_Ananas het volgende:
    Ik wil m'n topic terug in KLB! Alles wat erin staat gaat over KLB + het is kwaliteit. Tevens is het een klacht !

Mensen in ONZ snappen het niet en het zal totaal verbaggert worden
    Kwaliteitstopics zijn hier verboden schijnt.
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_60452872
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 21:14 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Kwaliteitstopics zijn hier verboden schijnt.
    Ja wat een teringzooi hier opeens zeg. Dat bagger weggaat ók maar dat er fatsoenlijke topics gewoon gesloten of gedumpt worden slaat nergens op
    pi_60453865
    Juup??????
      woensdag 30 juli 2008 @ 22:08:05 #199
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_60454130
    Je topic heeft idd met KLB te maken maar heeft een baggerinsteek.
      woensdag 30 juli 2008 @ 22:55:11 #200
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_60455294
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jij kan nergens om lachen frigide trut.
    Welnee, ik lach minstens iedere week wel een keertje om jou.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')