WTf?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:23 schreef TC03 het volgende:
Het is juli en dan gaat alles kapot (incl. neger)
Ok, ik zal wel weer een zeur zijn. Maar het topic was nog niet ontspoord en het ging juist net de goede kant op. Waarom moet ie nou weer dicht?'t Is KLB, geen C&H, WGR of POL...
Kwart over 12. Nja, we hebben geen schoolvakantie's meer hequote:Op woensdag 30 juli 2008 00:11 schreef TC03 het volgende:
Gelukkig zijn de moderators weer massaal aanwezig om inhoudelijk te reageren.
Wat een aanfluiting is dit FB-topic zeg.
Dat is te merken. 'Schoolvakanties' is gewoon zonder apostrof. En ohja, de eerste klacht werd al een uur geleden geplaatst. Terwijl ik dat hier postte waren er moderators nog bezig om gezellig samen door het slotje heen te posten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kwart over 12. Nja, we hebben geen schoolvakantie's meer he
Ja, die ' was een fout. Mijn add-on in FF denkt er overigens anders overquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is te merken. 'Schoolvakanties' is gewoon zonder apostrof. En ohja, de eerste klacht werd al een uur geleden geplaatst. Terwijl ik dat hier postte waren er moderators nog bezig om gezellig samen door het slotje heen te posten.
Slaat gewoon nergens op.
Ik moet m'n target halen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:19 schreef TC03 het volgende:
Terwijl slotjes plaatsen binnen twee minuten gebeurd kan zijn als het nodig is.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:13 schreef MrDice het volgende:
[..]
Echt te grappig dit![]()
De EO-jongerendag is nog relaxter dan dit ijzeren regime. Maar succes ermee
Omdat jij ging douchen volgens wat jij typte. Als jij een topic opent en dan gelijk weer weg bent wat is het nut dan van het topic?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Belachelijk! Waarom is mijn topic over tijdschriften die afgeven op slot gegooid?.
Dus als ik dat er niet in had gezet was 'ie open gebleven? Kan er later nog op reageren? Wat een flutreden om een topic op slot te gooienquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat jij ging douchen volgens wat jij typte. Als jij een topic opent en dan gelijk weer weg bent wat is het nut dan van het topic?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus als ik dat er niet in had gezet was 'ie open gebleven? Kan er later nog op reageren? Wat een flutreden om een topic op slot te gooien.
Wat valt daar nog verder aan toe te voegen volgens jou?quote:Tijdschriften die afgeven op je...
... met zonnebrand ingesmeerde benen, zodat je allemaal zwarte vegen op je benen hebt .
Nou dat dus . Nu douchen! .
Moet ik hier iets over komen zeggen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:23 schreef TC03 het volgende:
Het is juli en dan gaat alles kapot (incl. neger)
Ok, ik zal wel weer een zeur zijn. Maar het topic was nog niet ontspoord en het ging juist net de goede kant op. Waarom moet ie nou weer dicht?'t Is KLB, geen C&H, WGR of POL...
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Wat valt daar nog verder aan toe te voegen volgens jou?
Met de woorden "Nou dat dus." beëindig jij jouw posting in principe al. Het komt over alsof "zo even dit feit met de wereld op FOK! gedeeld, nu ben ik weg".
haha legendarisch slotjequote:Op woensdag 30 juli 2008 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus als ik dat er niet in had gezet was 'ie open gebleven? Kan er later nog op reageren? Wat een flutreden om een topic op slot te gooien.
waarom reageer je niet op msn klapjostiquote:
Oh, dus we moeten voortaan bij het openen van een topic achter onze PC blijven zitten en F5en?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat jij ging douchen volgens wat jij typte. Als jij een topic opent en dan gelijk weer weg bent wat is het nut dan van het topic?
mijn douchetopic is op slotquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dus we moeten voortaan bij het openen van een topic achter onze PC blijven zitten en F5en?![]()
En hoe lang duurt douchen? Geen dagen hoor. Als dat wel het geval was geweest had ik nog in je beslissing kunnen komen. Je kan toch gewoon een topic openen, ff weg gaan en daarna terug komen voor reacties. Als jij nu ook al gaat bepalen dat je na het openen van een topic achter je PC moet blijven krijg ik er een beetje rare/nare gevoelens bij.
Sorry Juup, maar dit slaat opnieuw nergens op.
Een medestanderquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dus we moeten voortaan bij het openen van een topic achter onze PC blijven zitten en F5en?![]()
En hoe lang duurt douchen? Geen dagen hoor. Als dat wel het geval was geweest had ik nog in je beslissing kunnen komen. Je kan toch gewoon een topic openen, ff weg gaan en daarna terug komen voor reacties. Als jij nu ook al gaat bepalen dat je na het openen van een topic achter je PC moet blijven krijg ik er een beetje rare/nare gevoelens bij.
Sorry Juup, maar dit slaat opnieuw nergens op.
je had geen paint erbij daarom ging die op slotquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een medestander. Ik vind het een terechte klacht.
Net alsof er nog zoveel valt toe te voegen aan andere KLB-topics. Als er iets aan toe te voegen viel, dan had ik dat al wel in de OP gezet.
Wees blij met eens een korte maar krachtige OP waarvoor geen samenvatting nodig is!
Gastmodjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |