abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60405536
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:44 schreef Juup© het volgende:
Een duidelijke klacht is wenselijk, maar er een heel theatraal verhaal omheen ophangen heeft niets met de oorspronkelijke klacht te maken.
Een leuk verhaal kan best, maar zo'n lap tekst is mij te groot.

Zoals ik al eerder aangaf mag TS het van mij opnieuw proberen en kan ik het topic open doen (ik wil ook de post wel terugzetten) maar kort het dan wat in aub?
Dus omdat JIJ het te lang vind moet het maar korter? Sorry, maar dat slaat echt NERGENS op. Mij hoor je niet snel klagen over de moderatie, maar dit is wel het toppunt hoor. Geef dan in het vervolg ook even aan hoeveel characters je nog over hebt voor je post, komen TSers ook niet voor onverwachte verrassingen te staan.

Topic(s) van Sackboy waren overigens langer en die zijn niet ge-edit. Gelijke monniken gelijke kappen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60405549
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mij als in wij KLB moderators en consorten, mag ik aannemen?
Juup ziet de dingen op zijn eigen speciale manier, dat moeten we respecteren.
pi_60405580
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:47 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

DAAR GA JE DE FOUT IN!!!!

Je bent niet mod voor jezelf, je bent mod voor KLB
Ik ben idd geen mod voor mezelf maar voor Klaagbaak. Vandaar dat ik vraag (heb ik ook via PM aan de TS gevraagd maar die heeft daar niet op gereageerd) om het bericht iets korter te maken. Aangezien TS niet reageerde op mijn PM heb ik het topic gesloten wachtende op antwoord van hem.

Dat sommige mensen nu topics openen met 1 regel tekst als klacht

Ik wacht nog steeds op antwoord.
pi_60405600
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dus omdat JIJ het te lang vind moet het maar korter? Sorry, maar dat slaat echt NERGENS op. Mij hoor je niet snel klagen over de moderatie, maar dit is wel het toppunt hoor. Geef dan in het vervolg ook even aan hoeveel characters je nog over hebt voor je post, komen TSers ook niet voor onverwachte verrassingen te staan.

Topic(s) van Sackboy waren overigens langer en die zijn niet ge-edit. Gelijke monniken gelijke kappen.
Ik kan niet bij elk topic aanwezig zijn.

Zoals eerder vermeld mag het topic weer open onder voorwaarden en ik blijf dat niet herhalen.
pi_60405613
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:51 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik ben idd geen mod voor mezelf maar voor Klaagbaak. Vandaar dat ik vraag (heb ik ook via PM aan de TS gevraagd maar die heeft daar niet op gereageerd) om het bericht iets korter te maken. Aangezien TS niet reageerde op mijn PM heb ik het topic gesloten wachtende op antwoord van hem.

Dat sommige mensen nu topics openen met 1 regel tekst als klacht

Ik wacht nog steeds op antwoord.
Waarom iets inkorten? Heb je lepra in je ogen ofzo?
pi_60405622
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:51 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik kan niet bij elk topic aanwezig zijn.

Zoals eerder vermeld mag het topic weer open onder voorwaarden en ik blijf dat niet herhalen.
Dat hoeft ook niet het is niet mijn topic, ik uit alleen mijn ongenoegen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60405678
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:52 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet het is niet mijn topic, ik uit alleen mijn ongenoegen.
Dat mag daar is Klaagbaak voor

Ik wacht nog steeds op een reactie van TS, en tot dan blijft het topic dicht als het aan mij ligt.
pi_60405685
quote:
Een duidelijke klacht is wenselijk, maar er een heel theatraal verhaal omheen ophangen heeft niets met de oorspronkelijke klacht te maken.

Zoals ik al eerder aangaf mag TS het van mij opnieuw proberen en kan ik het topic open doen (ik wil ook de post wel terugzetten) maar kort het dan wat in aub?
Gast, de lange (soms deels verzonnen) openingsposts zijn juist de reden waarom ik KLB bezoek!
  maandag 28 juli 2008 @ 21:56:06 #109
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60405704
quote:

Het probleem is juist, dat ik het niet voor jou, of andere mods schrijf. Ik schrijf het gewoon in het algemeen voor iedereen die in KLB komt en het leest. Als ik bagger; slotje, duidelijk. Maar een lang verhaal? Kom op! Je wordt niet gedwongen te lezen. En áls je wel wordt gedwongen kan je altijd nog gewoon de samenvatting/klacht lezen.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60405718
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:55 schreef Emimich het volgende:

[..]

Gast, de lange (soms deels verzonnen) openingsposts zijn juist de reden waarom ik KLB bezoek!
Verzonnen klachten horen in onzin thuis.
pi_60405736
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef Juup© het volgende:

[..]

Jij ook

Je begin als mod was niet zo heel slecht maar dit slaat echt alles
pi_60405754
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Het probleem is juist, dat ik het niet voor jou, of andere mods schrijf. Ik schrijf het gewoon in het algemeen voor iedereen die in KLB komt en het leest. Als ik bagger; slotje, duidelijk. Maar een lang verhaal? Kom op! Je wordt niet gedwongen te lezen. En áls je wel wordt gedwongen kan je altijd nog gewoon de samenvatting/klacht lezen.
Eens, maar ik vroeg ook AUB (ik smeekte het nog net niet) of het wat korter kon.
Jouw OP was komisch maar te lang. Ik gooi het topic terug open, maar hou het de volgende keer ietsjes korter aub?

Ook ik maak inschattingsfouten, aldoende leer ik.
  maandag 28 juli 2008 @ 21:58:21 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60405755
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef Juup© het volgende:
Copycats
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 28 juli 2008 @ 22:00:33 #114
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60405816
-edit-

nvm, bedankt Juup en medeklagers
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60405932
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:58 schreef Juup© het volgende:

[..]

Eens, maar ik vroeg ook AUB (ik smeekte het nog net niet) of het wat korter kon.
Jouw OP was komisch maar te lang. Ik gooi het topic terug open, maar hou het de volgende keer ietsjes korter aub?

maandag 28 juli 2008 @ 22:07:38 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60406011
Goeie actie!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 juli 2008 @ 22:10:11 #117
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60406075
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway, waarom worden er posts verwijderd en wat wordt er bedoelt met 'een schone lei'. Het lijken me toch niet echt moeilijke vragen.
HALLOOOOOOO!!!!

Hoe fucking moeilijk is het om gewoon antwoord te geven Ow deletend modje en Remlof?????
pi_60406080
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:58 schreef Juup© het volgende:

[..]

Toegeven is de eerste stap naar succes.
pi_60407026
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:

Hoe fucking moeilijk is het om gewoon antwoord te geven Ow deletend modje en Remlof?????
Ik krijg nooit geen antwoorden hier.
*****Kraak........
pi_60408460
Juup, ik blijf het zeggen; ontzettende mongool echt 3 keer niks, zelfs Bob-b was beter, en dat zegt wat
[ Bericht 91% gewijzigd door Juup© op 15-08-2008 19:08 ]
pi_60408562
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:58 schreef mooiboi89 het volgende:
Juup, ik blijf het zeggen; ontzettende mongool echt 3 keer niks, zelfs Bob-b was beter, en dat zegt wat
Nu is Bob-B weer heilig.
*****Kraak........
pi_60408576
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:02 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Nu is Bob-B weer heilig.
Nee hoor, beide zijn gewoon autisten.
[ Bericht 91% gewijzigd door Juup© op 15-08-2008 19:08 ]
pi_60408633
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:03 schreef mooiboi89 het volgende:

[..]

Nee hoor, beide zijn gewoon autisten.
Prima geschikt voor dit subforumonderdeel dus.
*****Kraak........
pi_60408645
Is dat een geldig scrabblewoord?
*****Kraak........
  dinsdag 29 juli 2008 @ 00:12:22 #125
104871 remlof
Europees federalist
pi_60408736
Houden we het wel bij feedback hier? Schelden doe je maar naar je moeder en/of je vriendin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')