Ik zat, op weg naar de stad om even een chinese maaltijd te halen, in de metro van een paar kwartier geleden. Tot aan de tunnel ging alles goed. Er zat een marokkaan achter me die met zijn vriendin de nadelen van controleurs besprak, of was het nou dat ze allemaal moesten worden onthoofd. Hmm. Dit feitje ontschiet me even.
Enfin: Ik zat flink achteraan en het was niet druk. Ik kon door de metro kijken en zag een meisje (pronte tietjes jeahhh) met een moeder zitten. Voor de rest was de metro leeg.
Ik en de olijke metro komen aan bij station oostplein, waarna er een stel negerts binnenlopen. Allemaal met een zak onkruid, verkleurde shag en houtsnippertjes.
Tot king kong binnen kwam. King kong? Hoor ik je denken. Ja, king kong. Een negert zonder shirt (wat wel werd gecompenseerd door 3 boxershorts, hoog boven de drollenvanger) die aan de leunpalen begon te slingeren. Als, jawel, King Kong.
Na 4 salto's en een paar respects van zijn gang bedenkt deze 50cent ineens, dat bankjes net springplanken zijn. Ik weet niet wat hij deed daarna, maar ik moest pijnlijk hard terugdenken aan Jumpstyle. Eén halte voordat ik uitstap gaat Het Addergebroed De Olijke Bananenslingeraar B.V. ervandoor omdat ze controleurs zien. Ik blijf zitten, evenals de gegangbangde tienermoeder met drugskind (zag ik pas later) en de turk met zijn vriendin.
Toen P. Diddy uitstapte vond hij het overigens ook nodig om vroegtijdig op sluiten te drukken, zodat hij bijna met zijn veel te grote gangsterschoenen tussen de deur bleef hangen. 'Ee die boy is zo panja als een bakra', zeggen zijn compagnons in koor. De turk liet zich ook niet onberoerd, toen Chamillionaire (geen familie van Charizard. red.) uitstapte, zei de turk:
'Kankernegerts. Ik haat ze. Je gaat toch geen salto in de subway maken?!'
Ik begreep hem wel, aangezien de negert bijna een voet in z'n vriendin haar gezicht poeierde.
Enfin; op een vrolijke Jamai bij de chinese toko na beleefde ik voor de rest niets.
Klacht: Negerts die de metropalen als gymnastiekobjecten gebruiken.
Bonusklacht: Op de terugreis een junk tegengekomen die allemaal wondjes en korstjes op zijn arm open aan het knagen was.
Volgende keer bij 1 klacht houden aub, en hou de OP wat korter dan
[ Bericht 61% gewijzigd door Juup© op 28-07-2008 22:22:14 (Foutje weggehaald :@) ]