Even kijken hoor... en jij was...?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:46 schreef Sackboy het volgende:
Ze worden verwijderd omdat het geen KLB-FB-SC is lijkt me.
de_bossackboyquote:Op maandag 28 juli 2008 13:47 schreef de_bosnischekroaat het volgende:
[..]
Even kijken hoor... en jij was...?
Waarom staat jouw post er dan nog helderste sterretje aan het firmament?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:46 schreef Sackboy het volgende:
Ze worden verwijderd omdat het geen KLB-FB-SC is lijkt me.
iemand?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway, waarom worden er posts verwijderd en wat wordt er bedoelt met 'een schone lei'. Het lijken me toch niet echt moeilijke vragen.
Ik verwijder niet relevante rotzooi. Topic met 50 reacties en 20 edits lijkt me niet zo overzichtelijk.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:11 schreef Havoc het volgende:
Ach ik dacht altijd dat het deleten van post alleen in geval van extreme spam oid van toepassing was maar ik betrapte biogarde er ook al op dat hij maar een topicje delete omdat de inhoud hem niet aanstaat.
Maar goed, totaal overtrokken reactie van Snakey. Waarschijnlijk weer aan de zelfde pillen als tijdens zijn eerste mod periode op onzin.
Ik wil er over klagen, de oldbies zijn irritant.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik verwijder niet relevante rotzooi. Topic met 50 reacties en 20 edits lijkt me niet zo overzichtelijk.
Hoor verder niemand klagen, dus blijkbaar zal men het ervaren als prettig.
En als ik zou modden naar m'n eigen maatstaven, dan was ik al lang en breed geen mod meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |