abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60474246
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:35 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik heb er een aantal aangekaart in een vorig topic, en control+f op dagdag is niet zo moeilijk hé.
Zet gewoon TR'ertjes wanneer je je eraan stoort. Dan moeten de KLB-mods maar zien wat ze er mee doen. Bij mij zouden ze ook niet openblijven, maar KLB is erg druk. Stortvloeden aan nieuwe kuttopics, ze hebben het er maar druk mee.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_60474289
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:42 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Zet gewoon TR'ertjes wanneer je je eraan stoort. Dan moeten de KLB-mods maar zien wat ze er mee doen. Bij mij zouden ze ook niet openblijven, maar KLB is erg druk. Stortvloeden aan nieuwe kuttopics, ze hebben het er maar druk mee.
Kheb al 2x (anoniem ) gedaan en 1tje is er al gesloten
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:46:35 #253
104871 remlof
Europees federalist
pi_60474328
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:44 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Kheb al 2x (anoniem ) gedaan en 1tje is er al gesloten
Goedzo, klaar nu, Ludo terug naar ONZ en jij in je mand.
pi_60474346
-ok-

[ Bericht 99% gewijzigd door remlof op 31-07-2008 20:51:43 ]
pi_60474469
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:21 schreef deepart het volgende:
Juup©

Het spijt me echt heel heel erg dat ik zo heeel heel stom tegen jou heb gedaan...

Friendjes?

donderdag 31 juli 2008 @ 20:55:54 #256
3185 Adelante
To let it go now
pi_60474504
Hallo Termie, mag mijn topic weer open, er liep een goede discussie (itt het FB topic wat er alleen was om de spam aan te kaarten) en ik wil graag nog even reageren op fanvanheteersteuur

Ik hoop dat je je vooroordeel als donateur eventjes opzij kunt zetten

Dank!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60475497
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:55 schreef Adelante het volgende:
Hallo Termie, mag mijn topic weer open, er liep een goede discussie (itt het FB topic wat er alleen was om de spam aan te kaarten) en ik wil graag nog even reageren op fanvanheteersteuur

Ik hoop dat je je vooroordeel als donateur eventjes opzij kunt zetten

Dank!
Die discussie is wel al gevoerd, ik zie totaal geen nut om dat topic weer open te gooien. De links zijn verwijderd (zoals al was aangegeven), het is niet nodig om nog even na te schoppen.
  donderdag 31 juli 2008 @ 22:22:51 #258
3185 Adelante
To let it go now
pi_60476450
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:45 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Die discussie is wel al gevoerd, ik zie totaal geen nut om dat topic weer open te gooien. De links zijn verwijderd (zoals al was aangegeven), het is niet nodig om nog even na te schoppen.
Jezus tering! Het gaat hier totaal niet om naschoppen of de persoon, hoewel mevrouw zelf daar anders over denkt (en helaas niet over heen kan stappen). Maar ik merk het al wel weer, je kunt in KLB beter een topic openen met een paint tekening over bjorn borg boxer die boven je zwembroek uitsteekt, dan je serieus af te vragen waarom FOK! verschillende benaderingen hanteert t.o.v. commerciële aanbiedingen op het forum.

Zonde, ooit was KLB echt om te klagen, het is misschien beter om het nu op te heffen, die andere topics kunnen prima in ONZ en de (meest gefaald hebbende) modjes weer op zwart.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60476518
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:22 schreef Adelante het volgende:

[..]

Jezus tering! Het gaat hier totaal niet om naschoppen of de persoon, hoewel mevrouw zelf daar anders over denkt (en helaas niet over heen kan stappen). Maar ik merk het al wel weer, je kunt in KLB beter een topic openen met een paint tekening over bjorn borg boxer die boven je zwembroek uitsteekt, dan je serieus af te vragen waarom FOK! verschillende benaderingen hanteert t.o.v. commerciële aanbiedingen op het forum.

Zonde, ooit was KLB echt om te klagen, het is misschien beter om het nu op te heffen, die andere topics kunnen prima in ONZ en de (meest gefaald hebbende) modjes weer op zwart.
Je loopt achter, dat mag niet meer

En je mag al jaren geen topics over users maken.
pi_60476834
Dat was schrikken!
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:29 schreef guapo het volgende:
Niet over jezelf beginnen.
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:33 schreef Juup© het volgende:

Dat kan idd schrikken zijn, ik heb ook zoiets meegemaakt dat ik mezelf omdraaide in de keuken en er ineens een kat achter mij stond. Vlak daarna heb ik een hond genomen en heb de kat nooit meer gezien
Onvoorstelbaar!
pi_60476961
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:40 schreef Emimich het volgende:
Dat was schrikken!
[..]

[..]

Onvoorstelbaar!
Wat is er zo onvoorstelbaar aan?

Aha, ik snap het al. Jij denkt natuurlijk "Die Juup© begint wel over zichzelf terwijl een ander dat niet mag".

Er stond een offtopic reactie en die heb ik verwijderd, heb blijkbaar alleen de verkeerde woordkeuze gebruikt
pi_60477022
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:46 schreef Juup© het volgende:

[..]

Nou ja, laat ik me voorzichtig uitdrukken, ik ben nogal benieuwd wat er in die fipo stond.
pi_60477036
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:46 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er stond (wellicht een opmerking naar TS?) maar zo staat het inderdaad wel een beetje knullig.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60477060
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:48 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er stond (wellicht een opmerking naar TS?) maar zo staat het inderdaad wel een beetje knullig.
Dat dus.
pi_60477181
Dan heb ik niks gezegd
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60479674
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:49 schreef Biogarde het volgende:

[..]

KLB mag wel wat minder lollig. Ruimte voor grappen grollen is er altijd wel. Zelfs nu nog. Alleen sommige users drijven dit soms erg ver door, schijten hun broek vol en gaan massaal foto's van mongooltjes posten, one-liners gebruiken (welke we nu wel kennen) en een topic zo draaien dat het compleet verneukt wordt.

We zien helaas niet alles. Ik weet niet welke topics gelezen worden door mijn collega's. Helaas gebruiken users dit vaak tegen ons. Ja, je sluit wel mijn topic, maar deze: (Insert topic) is nog open. Dit zal altijd blijven gebeuren nu KLB het drukste forum is van FOK!

Jongens en meisjes, ga nou geen (nieuwe) collega's zien als boeman. Ze doen hun best. Ga niet liggen piepen om je slotje en dan achteraf roepen; HAHAHA, IK DEED HET ALLEEN OM TE ZEIKEN : D : ;d;d. Moet je zelf weten, maar je geloofwaardigheid zakt tot een 0 punt.

Geef liever opbouwende kritiek waar we wat mee kunnen ipv persoonlijk te worden. Zien we helaas ook vaak zat. Zelfs m'n PM box staat er vol mee. Ben sinds ik moderator ben op KLB al 44 keer gestorven, bijgekomen van een keer of 200 kanker en heb al 78 bezoekjes van FOK! users bij me thuis gehad

Kom op jongens, het gros van jullie weet wel degelijk wat wel en niet kan in KLB. En ja, we proberen het ONZ-gehalte een beetje te verminderen. Dat er dan soms dingen sneuvelen, tjah.. Sorry.
Over doodsverwensingen gesproken. Daar is cerror een held in. Die heeft half FOK! al dood gewenst en iets in me zegt dat hij het nog meent ook Cerror moet sowieso direct uit z'n functie gezet worden. Hij is subjectief en als je kritiek op hem levert ben je direct een emo en uiteindelijk moet je maar kanker krijgen, want normaal antwoorden is te lastig. Jaaaa, die cerror is écht wel een goede mod zeg...

Kijk, met iemand zoals jij kan je nog een keer fatsoenlijk praten, hulde daarvoor
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 00:54:10 #267
104871 remlof
Europees federalist
pi_60479731
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:50 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Over doodsverwensingen gesproken. Daar is cerror een held in. Die heeft half FOK! al dood gewenst en iets in me zegt dat hij het nog meent ook Cerror moet sowieso direct uit z'n functie gezet worden. Hij is subjectief en als je kritiek op hem levert ben je direct een emo en uiteindelijk moet je maar kanker krijgen, want normaal antwoorden is te lastig. Jaaaa, die cerror is écht wel een goede mod zeg...

Kijk, met iemand zoals jij kan je nog een keer fatsoenlijk praten, hulde daarvoor
Cerror doet ONZ. We hebben het hier over KLB.
pi_60479785
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:54 schreef remlof het volgende:

[..]

Cerror doet ONZ. We hebben het hier over KLB.
Ik ga uiteindelijk ook weer naar KLB toe met mijn post. Ik geef Bio een pluim ten koste van cerror.
Ik kan het ook in ONZ posten maar dan ben ik bang dat ik weer kanker moet krijgen.
Iemand moet het toch een keer gaan inzien
pi_60490223
[KLB Bagger SC#15] De vriendin van GasTurbine

Zou deze dichtgegooid kunnen worden? Ik kan niet tellen namelijk
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:27:25 #270
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_60490590
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[KLB Bagger SC#15] De vriendin van GasTurbine

Zou deze dichtgegooid kunnen worden? Ik kan niet tellen namelijk
Yep, al had ik ook het nummer kunnen veranderen zodat het lijkt of ik wél kan tellen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 18:04:41 #271
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_60493883
Juup© je slaat door.

Je wordt niet gelukkig van plaatjes in threads (op verzoek zal ik je reply wel even opzoeken) terwijl jij zelf een topic opende, vlak voordat je mod werd: [PAINT] De beste topic verneukende zinnen #3

Nu sluit je een topic omdat je niet tussen regeltjes door kan lezen en jij net zo bekrompen wordt als een hele zooi andere users: Het weer

Vroeger kon ik soms wel om je posts lachen maar sinds je mod bent, ben jezelf niet meer en je loopt de crew met een nat slipje en hangende pootjes achterna. Ach, het is maar waar je op geilt he, Juup©je?
pi_60494264
Juup en de_boswachter. Beide nieuw, maar de_boswachter heeft zijn inwerkperiode duidelijk beter aangepakt. Gewoon na 3 dagen op vakantie gaan. Dubbele ellende voor Juup.

HEERLIJK!
pi_60496762
Kan er eens opgetreden worden tegen die gimmicks die iedereen opeens heeft? Het begon met dat cursief van 1136 maar ondertussen typen mensen in bold, spoilers, cursief en onderstreept en ondertekenen ze hun posts met van allerhande ongein.

Beetje jammer
Ga weg
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 01:47:32 #274
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60503317
Wtf Ik praat over mijn honden to be, waar het topic over gaat
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_60513781
Wanneer komt de_bos terug?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo