Helemaal niet, het is gewoon een goede dubbele lemmingquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:08 schreef Biogarde het volgende:
Je topic heeft idd met KLB te maken maar heeft een baggerinsteek.
Dan ga je toch weg?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:14 schreef De_Ananas het volgende:
KLB gaat helemaal nergens meer over, zodra je 1 grapje maakt is of de OP te lang, teveel klachten, er is een paint, hij gaat op slot omdat je 5 minuten niet kan reagerenof hij wordt opeens verplaatst.
Bedankt voor het signaleren. Kan de volgende keer via een topicreport hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:34 schreef De_Ananas het volgende:
wow keuze classes
En topics waar niet eens een klacht inzit blijven gewoon staan
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Helemaal niet, het is gewoon een goede dubbele lemming![]()
Heeft geen zak met bagger te maken man
KLB gaat helemaal nergens meer over, zodra je 1 grapje maakt is of de OP te lang, teveel klachten, er is een paint, hij gaat op slot omdat je 5 minuten niet kan reagerenof hij wordt opeens verplaatst.
quote:Helemaal niet, het is gewoon een goede dubbele lemming.
Ik help alleen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:53 schreef Biogarde het volgende:
Niet gaan zoeken Ananas..
Mbt het dikgedrukte, hoe moeten we KLB dan gaan zien, als iets bloedserieus subforum?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Juup© het volgende:
Helaas is Klaagbaak de laatste tijd steeds meer op Onzin gaan lijken en dat is niet de bedoeling en dat gaat veranderen. Deze instelling zal misschien een aantal mensen die Klaagbaak als lolletje zien tegen de borst stoten, maar helaas het is niet anders.
En nee, dit is niet alleen mijn persoonlijke mening
Ik had even enorme sex en zo..quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:23 schreef postmortum het volgende:
Maar iemand enig idee wat Ondeugend doet ?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:12 schreef Emimich het volgende:
Mbt het dikgedrukte, hoe moeten we KLB dan gaan zien, als iets bloedserieus subforum?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Juup© het volgende:
Klaagbaak is geen Onzin en in principe een serieus forum.
KLB mag wel wat minder lollig. Ruimte voor grappen grollen is er altijd wel. Zelfs nu nog. Alleen sommige users drijven dit soms erg ver door, schijten hun broek vol en gaan massaal foto's van mongooltjes posten, one-liners gebruiken (welke we nu wel kennen) en een topic zo draaien dat het compleet verneukt wordt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mbt het dikgedrukte, hoe moeten we KLB dan gaan zien, als iets bloedserieus subforum?
Even een vraag aan een ervaren en uitstekende mod, Biogarde, ben jij het eens met deze veranderingen?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:49 schreef Biogarde het volgende:
. Ben sinds ik moderator ben op KLB al 44 keer gestorven, bijgekomen van een keer of 200 kanker en heb al 78 bezoekjes van FOK! users bij me thuis gehad![]()
Het is een flapdrol eerste klas.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:53 schreef Biogarde het volgende:
Als je ziet wat ik al aan verwensingen richting bijvoorbeeld Juup heb verwijderd, het is echt te gek voor woorden (dat wens je je ergste vijand nog niet toe).
Die man is hier nieuw he geef 'm een kans.
[..]
KLB mag wel wat minder lollig. Ruimte voor grappen grollen is er altijd wel. Zelfs nu nog. Alleen sommige users drijven dit soms erg ver door, schijten hun broek vol en gaan massaal foto's van mongooltjes posten, one-liners gebruiken (welke we nu wel kennen) en een topic zo draaien dat het compleet verneukt wordt.
We zien helaas niet alles. Ik weet niet welke topics gelezen worden door mijn collega's. Helaas gebruiken users dit vaak tegen ons. Ja, je sluit wel mijn topic, maar deze: (Insert topic) is nog open. Dit zal altijd blijven gebeuren nu KLB het drukste forum is van FOK!
Jongens en meisjes, ga nou geen (nieuwe) collega's zien als boeman. Ze doen hun best. Ga niet liggen piepen om je slotje en dan achteraf roepen; HAHAHA, IK DEED HET ALLEEN OM TE ZEIKEN : D: ;d;d. Moet je zelf weten, maar je geloofwaardigheid zakt tot een 0 punt.
Geef liever opbouwende kritiek waar we wat mee kunnen ipv persoonlijk te worden. Zien we helaas ook vaak zat. Zelfs m'n PM box staat er vol mee. Ben sinds ik moderator ben op KLB al 44 keer gestorven, bijgekomen van een keer of 200 kanker en heb al 78 bezoekjes van FOK! users bij me thuis gehad![]()
Kom op jongens, het gros van jullie weet wel degelijk wat wel en niet kan in KLB. En ja, we proberen het ONZ-gehalte een beetje te verminderen. Dat er dan soms dingen sneuvelen, tjah.. Sorry.
Mening welke je mag uiten, maar doe dit niet in topics.quote:
Nimmer gedaan, enkel als reactie op een van zn briljante acties. Wow.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mening welke je mag uiten, maar doe dit niet in topics.
Ja, maar doen we dat allemaal een enkele keer, dan is KLB binnen no-time een puinhoop.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:11 schreef mooiboi89 het volgende:
[..]
Nimmer gedaan, enkel als reactie op een van zn briljante acties. Wow.
Goede reply, vooral dat stukje over 44 keer gestorven, 200 keer kanker en 78 bezoekjes!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
KLB mag wel wat minder lollig. Ruimte voor grappen grollen is er altijd wel. Zelfs nu nog. Alleen sommige users drijven dit soms erg ver door, schijten hun broek vol en gaan massaal foto's van mongooltjes posten, one-liners gebruiken (welke we nu wel kennen) en een topic zo draaien dat het compleet verneukt wordt.
We zien helaas niet alles. Ik weet niet welke topics gelezen worden door mijn collega's. Helaas gebruiken users dit vaak tegen ons. Ja, je sluit wel mijn topic, maar deze: (Insert topic) is nog open. Dit zal altijd blijven gebeuren nu KLB het drukste forum is van FOK!
Jongens en meisjes, ga nou geen (nieuwe) collega's zien als boeman. Ze doen hun best. Ga niet liggen piepen om je slotje en dan achteraf roepen; HAHAHA, IK DEED HET ALLEEN OM TE ZEIKEN : D: ;d;d. Moet je zelf weten, maar je geloofwaardigheid zakt tot een 0 punt.
Geef liever opbouwende kritiek waar we wat mee kunnen ipv persoonlijk te worden. Zien we helaas ook vaak zat. Zelfs m'n PM box staat er vol mee. Ben sinds ik moderator ben op KLB al 44 keer gestorven, bijgekomen van een keer of 200 kanker en heb al 78 bezoekjes van FOK! users bij me thuis gehad![]()
Kom op jongens, het gros van jullie weet wel degelijk wat wel en niet kan in KLB. En ja, we proberen het ONZ-gehalte een beetje te verminderen. Dat er dan soms dingen sneuvelen, tjah.. Sorry.
Je doet anoniem een topic report en vervolgens meld je dat hier?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef De_Ananas het volgende:
Kheb net voor het eerst in m'n leven een topicreport gedaan, anoniem nog wel
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef De_Ananas het volgende:
Kheb net voor het eerst in m'n leven een topicreport gedaan, anoniem nog wel
Hap hapquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je doet anoniem een topic report en vervolgens meld je dat hier?
Als ik jullie wat help, mag ik dan +/- 3 topics per week openen die in KLB blijven en niet dichtgaan?quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:27 schreef Chriz2k het volgende:
BobbyB heeft down, ik vind het fijn dat hij dat op deze wijze etaleert zodat we allemaal meer kunnen leren over deze aandoening.
Eh, je hoeft ook geen reactie te plaatsen. Was je daar van op de hoogte?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:36 schreef De_Ananas het volgende:
En trouwens dat gezeik wat ik vaak tegenkom over discussies enzo. Als de NS te laat is valt er weinig over te discussieren
Alleen over regels enzo die overtreden worden is het soms mogelijk, je kan amper een inhoudelijke reactie plaatsen en daarom is er vaak ''bagger':)
Ik post ook niet zoveel hoor, maar topics zonder reacties is ook zo zielig hé?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:40 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, je hoeft ook geen reactie te plaatsen. Was je daar van op de hoogte?
Daar heb je gelijk in. Maar, als er geen reacties komen zal het topic vast geen bestaansrecht hebben. Het sterft dan ook een snelle dood, wat de ideale situatie is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik post ook niet zoveel hoor, maar topics zonder reacties is ook zo zielig hé?
Maar op een topic zoals ''ik heb net melk over m'n nieuwe shirt gemorst'' kan je niet een discussie starten/normale reactie plaatsen. Het is echter wel een terecht topic. En dit geldt voor 95% van de KLB topics.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar, als er geen reacties komen zal het topic vast geen bestaansrecht hebben. Het sterft dan ook een snelle dood, wat de ideale situatie is.
Hmm, ik vind dat eigenlijk geen waardig topic. Maar da's mijn mening. Dat soort topics zijn er ook iets teveel in KLB. Van die topics met als onderwerp een of andere kneuzig, triviaal gebeurtenisje. In veel gevallen ook niet eens waargebeurd, maar gewoon flauwe brainfarts van TS. Maar goed... daar gaat het hier niet over.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar op een topic zoals ''ik heb net melk over m'n nieuwe shirt gemorst'' kan je niet een discussie starten/normale reactie plaatsen. Het is echter wel een terecht topic. En dit geldt voor 95% van de KLB topics.
Je hebt gelijk, in je 3de zin ook. Maar het was maar een voorbeeld (wel een slechte dusquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:08 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hmm, ik vind dat eigenlijk geen waardig topic. Maar da's mijn mening. Dat soort topics zijn er ook iets teveel in KLB. Van die topics met als onderwerp een of andere kneuzig, triviaal gebeurtenisje. In veel gevallen ook niet eens waargebeurd, maar gewoon flauwe brainfarts van TS. Maar goed... daar gaat het hier niet over.
HAHA!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Met de mobiele layout kan je geen PI's zetten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:13 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben trouwens voor het verwijderen van alle posts die geen PI hebben. Daarmee ben je al van een hoop bagger af
O.a.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Met de mobiele layout kan je geen PI's zetten.
Dan hou je weinig users overquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:13 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben trouwens voor het verwijderen van alle posts die geen PI hebben. Daarmee ben je al van een hoop bagger af
Maar OP's zonder hoofdletters/punten etc mogen van mijn part gelij kde prullenbak in, dagdag doet dat onder anderequote:
De weg om die te sluiten zijn ze ingeslagen toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar OP's zonder hoofdletters/punten etc mogen van mijn part gelij kde prullenbak in, dagdag doet dat onder andere
Tis echt fucking irritant.
En wat vinden jullie van wat beauregard en ik net melden?
Nog genoeg dagdag topics open gezien.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De weg om die te sluiten zijn ze ingeslagen toch?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nog genoeg dagdag topics open gezien.
Ik heb er een aantal aangekaart in een vorig topic, en control+f op dagdag is niet zo moeilijk hé.quote:
Zet gewoon TR'ertjes wanneer je je eraan stoort. Dan moeten de KLB-mods maar zien wat ze er mee doen. Bij mij zouden ze ook niet openblijven, maar KLB is erg druk. Stortvloeden aan nieuwe kuttopics, ze hebben het er maar druk mee.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal aangekaart in een vorig topic, en control+f op dagdag is niet zo moeilijk hé.
Kheb al 2x (anoniemquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zet gewoon TR'ertjes wanneer je je eraan stoort. Dan moeten de KLB-mods maar zien wat ze er mee doen. Bij mij zouden ze ook niet openblijven, maar KLB is erg druk. Stortvloeden aan nieuwe kuttopics, ze hebben het er maar druk mee.
Goedzo, klaar nu, Ludo terug naar ONZ en jij in je mand.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb al 2x (anoniem) gedaan en 1tje is er al gesloten
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:21 schreef deepart het volgende:
Juup©
Het spijt me echt heel heel erg dat ik zo heeel heel stom tegen jou heb gedaan...
Friendjes?
Die discussie is wel al gevoerd, ik zie totaal geen nut om dat topic weer open te gooien. De links zijn verwijderd (zoals al was aangegeven), het is niet nodig om nog even na te schoppen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:55 schreef Adelante het volgende:
Hallo Termie, mag mijn topic weer open, er liep een goede discussie (itt het FB topic wat er alleen was om de spam aan te kaarten) en ik wil graag nog even reageren op fanvanheteersteuur
Ik hoop dat je je vooroordeel als donateur eventjes opzij kunt zetten
Dank!
Jezus tering! Het gaat hier totaal niet om naschoppen of de persoon, hoewel mevrouw zelf daar anders over denkt (en helaas niet over heen kan stappen). Maar ik merk het al wel weer, je kunt in KLB beter een topic openen met een paint tekening over bjorn borg boxer die boven je zwembroek uitsteekt, dan je serieus af te vragen waarom FOK! verschillende benaderingen hanteert t.o.v. commerciële aanbiedingen op het forum.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die discussie is wel al gevoerd, ik zie totaal geen nut om dat topic weer open te gooien. De links zijn verwijderd (zoals al was aangegeven), het is niet nodig om nog even na te schoppen.
Je loopt achter, dat mag niet meerquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jezus tering! Het gaat hier totaal niet om naschoppen of de persoon, hoewel mevrouw zelf daar anders over denkt (en helaas niet over heen kan stappen). Maar ik merk het al wel weer, je kunt in KLB beter een topic openen met een paint tekening over bjorn borg boxer die boven je zwembroek uitsteekt, dan je serieus af te vragen waarom FOK! verschillende benaderingen hanteert t.o.v. commerciële aanbiedingen op het forum.
Zonde, ooit was KLB echt om te klagen, het is misschien beter om het nu op te heffen, die andere topics kunnen prima in ONZ en de (meest gefaald hebbende) modjes weer op zwart.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:29 schreef guapo het volgende:
Niet over jezelf beginnen.
Onvoorstelbaar!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:33 schreef Juup© het volgende:
Dat kan idd schrikken zijn, ik heb ook zoiets meegemaakt dat ik mezelf omdraaide in de keuken en er ineens een kat achter mij stond. Vlak daarna heb ik een hond genomen en heb de kat nooit meer gezien
Wat is er zo onvoorstelbaar aan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:40 schreef Emimich het volgende:
Dat was schrikken!
[..]
[..]
Onvoorstelbaar!
Ik weet niet wat er stond (wellicht een opmerking naar TS?) maar zo staat het inderdaad wel een beetje knullig.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er stond (wellicht een opmerking naar TS?) maar zo staat het inderdaad wel een beetje knullig.
Over doodsverwensingen gesproken. Daar is cerror een held in. Die heeft half FOK! al dood gewenst en iets in me zegt dat hij het nog meent ookquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Cerror doet ONZ. We hebben het hier over KLB.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Over doodsverwensingen gesproken. Daar is cerror een held in. Die heeft half FOK! al dood gewenst en iets in me zegt dat hij het nog meent ookCerror moet sowieso direct uit z'n functie gezet worden. Hij is subjectief en als je kritiek op hem levert ben je direct een emo en uiteindelijk moet je maar kanker krijgen, want normaal antwoorden is te lastig. Jaaaa, die cerror is écht wel een goede mod zeg...
![]()
Kijk, met iemand zoals jij kan je nog een keer fatsoenlijk praten, hulde daarvoor![]()
Ik ga uiteindelijk ook weer naar KLB toe met mijn post. Ik geef Bio een pluim ten koste van cerror.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Cerror doet ONZ. We hebben het hier over KLB.
Yep, al had ik ook het nummer kunnen veranderen zodat het lijkt of ik wél kan tellen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[KLB Bagger SC#15] De vriendin van GasTurbine
Zou deze dichtgegooid kunnen worden? Ik kan niet tellen namelijk![]()
Wanneer hij de wolven verdreven heeftquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wanneer komt de_bos terug?
Gedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:31 schreef Sackboy het volgende:
[KLB Bagger SC #19] Stelletje debiele kankahmongoluh!
Kan iemand hier #19 van maken?
Ja die is afgeschaft, want dan gingen ze vaak andere topics vergallen, en dat is nog erger dan zelf kuttopics openen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:00 schreef Adelante het volgende:
Is de TO-ban echt afgeschaft?Of wordt ie gewon niet meer gebruikt? Zou hier veel kuttopics schelen.
Graag gedaan, wist niet dat je er was, sorryquote:
Ik was er toen nog nietquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Graag gedaan, wist niet dat je er was, sorry
Iemandquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:36 schreef Nikmans het volgende:
Kan er eens opgetreden worden tegen die gimmicks die iedereen opeens heeft? Het begon met dat cursief van 1136 maar ondertussen typen mensen in bold, spoilers, cursief en onderstreept en ondertekenen ze hun posts met van allerhande ongein.
Beetje jammer
Als je dat hebt gezien, dan had je ook moeten zien dat ik beargumenteerd heb waarom de ban onterecht zou zijn. Dat beargumenteren heb ik overigens al vaker gedaan. Ik ga het niet nog een keer doen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:52 schreef Nikmans het volgende:
[..]
IemandYvonne heeft ergens gezegd dat er een ban op zou gaan staan maar daar is nooit iets mee gedaan
Er is geen beargumentatie. Het is irritant dus er mag tegen worden opgetreden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:02 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als je dat hebt gezien, dan had je ook moeten zien dat ik beargumenteerd heb waarom de ban onterecht zou zijn. Dat beargumenteren heb ik overigens al vaker gedaan. Ik ga het niet nog een keer doen.
Goed idee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:36 schreef Nikmans het volgende:
Kan er eens opgetreden worden tegen die gimmicks die iedereen opeens heeft? Het begon met dat cursief van 1136 maar ondertussen typen mensen in bold, spoilers, cursief en onderstreept en ondertekenen ze hun posts met van allerhande ongein.
Beetje jammer
Stom voorstel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:44 schreef slindenau het volgende:
[..]
Mijn voorstel: weekban voor iedereen die vanaf nu excessief bold/italic/underline etc etc gebruikt.
Dat jij niet fatsoenlijk schuine letters kunt lezen klinkt als een gebrek aan jouw kant.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:49 schreef slindenau het volgende:
Klopt, maar dit leest gewoon enorm irritant.
Af en toe een "talpa" onder een bericht schendt de leesbaarheid van dat bericht verder niet. En tegen rickroll linkjes heb je greasemonkey
.
Die vent krijgt van mij geen kansen, die flikkert alles dicht van mij, maar laat pauper topics van Dagdag gewoon open.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:53 schreef Biogarde het volgende:
Als je ziet wat ik al aan verwensingen richting bijvoorbeeld Juup heb verwijderd, het is echt te gek voor woorden (dat wens je je ergste vijand nog niet toe).
Die man is hier nieuw he geef 'm een kans.
Waar lees jij dat ik het niet fatsoenlijk kan lezen? Sukkel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat jij niet fatsoenlijk schuine letters kunt lezen klinkt als een gebrek aan jouw kant.
Het is irritant, dat vind ik ook. Maar als je je er druk om gaat maken, dan wordt het alleen nog maar erger.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:49 schreef slindenau het volgende:
Klopt, maar dit leest gewoon enorm irritant.
Af en toe een "talpa" onder een bericht schendt de leesbaarheid van dat bericht verder niet. En tegen rickroll linkjes heb je greasemonkey
.
Nee, dat is een gebrek aan jouw kant, dat jij niet normaal kan typen kunnen wij niks aan doen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat jij niet fatsoenlijk schuine letters kunt lezen klinkt als een gebrek aan jouw kant.
Bagger is relatief. Post anders een TR ipv. alles af te schuiven op één mod of het topic te verneuken, ieder topic verdient een kans.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die vent krijgt van mij geen kansen, die flikkert alles dicht van mij, maar laat pauper topics van Dagdag gewoon open.
Als je het fatsoenlijk kon lezen zou het ook niet irritant lezen. Blijkbaar moet jij je iedere keer helemaal overschakelen als je merkt dat er schuine letters staan. Een gebrek aan jouw kant dus.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik het niet fatsoenlijk kan lezen? Sukkel.
Ik kan prima italic/bold/etc lezen, het leest alleen irritant.
Ik kan niet om je problemen huilen, sorry.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:02 schreef slindenau het volgende:
Zucht, je snapt het echt niet he?
Nee ik hoef niet om te schakelen, ja ik kan het prima lezen, het herinnert me alleen aan het feit dat een of andere kutkleuter niet normaal kan doen, en daarmee kan ik je posts ook niet serieus nemen. EN DAT IRRITEERT ME.
Uit de FOK! Policy.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:02 schreef slindenau het volgende:
Zucht, je snapt het echt niet he?
Nee ik hoef niet om te schakelen, ja ik kan het prima lezen, het herinnert me alleen aan het feit dat een of andere kutkleuter niet normaal kan doen, en daarmee kan ik je posts ook niet serieus nemen. EN DAT IRRITEERT ME.
quote:en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Het verschil is dat er nu ook mensen in bold, onderstreept, in spoilers etc zitten te posten en dat is DEBIELquote:
Daar heb ik ook niet voor gekozen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:08 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het verschil is dat er nu ook mensen in bold, onderstreept, in spoilers etc zitten te posten en dat is DEBIEL
Nee maar het is wel een bijverschijnsel. Waarom denk je dat ik het over jou speciaal heb?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Daar heb ik ook niet voor gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |