Lame...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:23 schreef On het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij je locale speelgoed winkel.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:26 schreef SKa_BoSS het volgende:
Hoppaaaaa! En weer verder.
Sigur Ros als afsluiter![]()
Njaaa had em liever gezien als middag in de zon enzo.. Maar op zich is het wel lekker mellow als afsluiter en dan lekker rustig je nestje ingaan enzoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:26 schreef SKa_BoSS het volgende:
Hoppaaaaa! En weer verder.
Sigur Ros als afsluiter![]()
Mits electrisch opblaasbaarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Njaaa had em liever gezien als middag in de zon enzo.. Maar op zich is het wel lekker mellow als afsluiter en dan lekker rustig je nestje ingaan enzoIs weer eens wat anders
quote:Klassiek op Lowlands / 22-7-2008
Zo, dat is weer eens wat anders: klassieke muziek op Lowlands! Maar natuurlijk wel met een twist. We zijn trots dat Christiaan Kuyvenhoven met z'n piano naar Biddinghuizen komt.
Deze jonge (1985) en zeer getalenteerde pianist won in april 2005 de derde prijs van de zevende editie van het prestigieuze Internationaal Franz Liszt Pianoconcours. Hiermee was hij de eerste Nederlandse finalist sinds zestien jaar. Op Lowlands geeft Kuyvenhoven een spectaculair concert waarbij hij het podium deelt met automatisch spelende muziekinstrumenten uit de collectie van het Nationaal Museum van Speelklok tot Pierement.
Neej neej helaaschquote:
Gadverdamme... Ik wil strak van de adrenaline nog effe verderbeuken! "Lekker rustig je nestje in" BAH!!! Gelukkig is het vermoedelijk achteraf gewoon keihard feesten met (De vrienden van) Kees van Hondtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Njaaa had em liever gezien als middag in de zon enzo.. Maar op zich is het wel lekker mellow als afsluiter en dan lekker rustig je nestje ingaan enzoIs weer eens wat anders
quote:
Denk ook niet dat het slapen word voor mij hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:55 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Gadverdamme... Ik wil strak van de adrenaline nog effe verderbeuken! "Lekker rustig je nestje in" BAH!!! Gelukkig is het vermoedelijk achteraf gewoon keihard feesten met (De vrienden van) Kees van Hondt![]()
![]()
Ik vind jou ook lievquote:
Ik overleef het wel.. als ik twee jaar terug op zo'n achterlijk dun tyfusmatje heb kunnen slapen dan is het ook niet erg als mijn luchtbed lek gaat.. Plus neem denk ik wel wat plak spullen meequote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:59 schreef D.zire het volgende:
Ik heb een tip voor iedereen die een luchtbed meeneemt: Doe het niet. Die van mij was vorig jaar lek en ik had geen plakspullen bij me (ook geen zin om te plakken) en toen sliep ik behoorlijk kut.
Ach, het kan nooit kwaad om daar even te kijken. Scala een paar jaar geleden en Games in concert vorig jaar waren ook best tof.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:59 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen daar zin in hebben
Tiga.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:53 schreef D.zire het volgende:
I wear my sunglasses at night.
Zal wel Charlie tent worden. De nieuwe Essent tent dus.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, het kan nooit kwaad om daar even te kijken. Scala een paar jaar geleden en Games in concert vorig jaar waren ook best tof.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:26 schreef Nu.nl het volgende:
Lowlands-programma vrijwel compleet
BIDDINGHUIZEN - Het programma van Lowlands is zo goed als compleet. Dat liet de festivalorganisatie dinsdag weten. Een pianist en een hardcore dj zijn op de valreep nog toegevoegd.
ANP
Pianist Christiaan Kuyvenhoven is gestrikt om een concert te geven op het driedaagse muziekfestival in Biddinghuizen samen met automatisch spelende instrumenten uit de collectie van het Nationaal Museum van Speelklok tot Pierement. Ook hardcore dj Promo heeft een plekje bemachtigd op het festival.
Lowlands is dit jaar op 15, 16 en 17 augustus. Het festival is al weken uitverkocht.
quote:
Niet dat ik teleurgesteld ben in het programma. Dat helemaal niet. Maar de organisatie beloofde nog goude bergen en het enige wat we krijgen nu erbij is het heule platte Nederlandsche landschap. Had gewoon dan eerlijk gezegd dat er wat kleine namen worden toegevoegd. Nu voel ik me in de aap gelogeerd.quote:
Onze buurman had vorig jaar een lattenbodem mee, ik wil niet weten hoe dat was in de rij.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:59 schreef D.zire het volgende:
Ik heb een tip voor iedereen die een luchtbed meeneemt: Doe het niet. Die van mij was vorig jaar lek en ik had geen plakspullen bij me (ook geen zin om te plakken) en toen sliep ik behoorlijk kut.
OMG, echt?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Onze buurman had vorig jaar een lattenbodem mee, ik wil niet weten hoe dat was in de rij.
Gewoon blazen. Twee persoons. Daarna twee uur stoned zijn van de plastic. Heb geen drugs nodigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:56 schreef MadGuy het volgende:
[..]
OMG, echt?
Gewoon luchtbedje hier hoor, en stoer zelf oppompen.
Sweet! Gaaf ook zo met Maynard erbij.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:Lief hoor..de allereerste Lowlands nog op JoeTjoep
Toen drummers met achteruitkijkspiegels nog hip waren..
Dan heb je nog 28 uur de tijd want dan worden ze bekend gemaakt door Lowlands zelf.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:54 schreef Mathijz het volgende:
Geen namen meer dus... dan kunnen we de blokkenschema's gaan gokken...
Het beste van concertfilmpjes van tientallen jaren geleden vind ik nog altijd die moshende mensen met dat jaren 80 haar.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:Lief hoor..de allereerste Lowlands nog op JoeTjoep
Toen drummers met achteruitkijkspiegels nog hip waren..
wel ooit de partytent daarvoor gebruikt. palen weg en laten zakkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:38 schreef Aoristus het volgende:
gebruiken jullie je tent ook altijd als vuilnishok als het festival is afgelopen?
Bonkert ! Leukquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:06 schreef bonke het volgende:
joepieik ga ook heen
werchter ging niet door dus daarom maar es een keer lowlands
En Danny natuurlijk.quote:
Precies ja... En in de aap logeren is geen pretjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niet dat ik teleurgesteld ben in het programma. Dat helemaal niet. Maar de organisatie beloofde nog goude bergen en het enige wat we krijgen nu erbij is het heule platte Nederlandsche landschap. Had gewoon dan eerlijk gezegd dat er wat kleine namen worden toegevoegd. Nu voel ik me in de aap gelogeerd.
OMFG, waar is ons wisselgeld ?quote:
Je bent nog erg jong zie ik.quote:
Wie? Bron?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:03 schreef EvilWasp het volgende:
http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php
Kennelijk stond er vanochtend nog perongeluk geen wachtwoord op![]()
stel je toch niet zo aan man, ga er gewoon heen lachen toch; wtf het is feest en ja er zijn ook debiele dingen. prima zaak.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
OMFG, waar is ons wisselgeld ?
Wie heeft er om een hardcoredj gevraagd
Het is dat het gratis isquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:51 schreef Laton het volgende:
[..]
stel je toch niet zo aan man, ga er gewoon heen lachen toch; wtf het is feest en ja er zijn ook debiele dingen. prima zaak.
hear hear...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:51 schreef Laton het volgende:
[..]
stel je toch niet zo aan man, ga er gewoon heen lachen toch; wtf het is feest en ja er zijn ook debiele dingen. prima zaak.
En wij zullen aan jou denken als wij op de camping lol hebben. De camping is bijna leuker dan het festivalterreinquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:59 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
hear hear...
en dat gezeur over die luchtbedjes... zal aan jullie denken als ik na 5 minuten fietsen in mn zachte bedje in de bungalow rol(en de volgende ochtend mn eitje aan het bakken ben...) hehe
Denk jij aan fokkers op lowlands? Good god, het programma moet echt op de schop.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:01 schreef D.zire het volgende:
[..]
En wij zullen aan jou denken als wij op de camping lol hebben. De camping is bijna leuker dan het festivalterrein
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Denk jij aan fokkers op lowlands? Good god, het programma moet echt op de schop.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
OMFG, waar is ons wisselgeld ?
Wie heeft er om een hardcoredj gevraagd
Je mag een wegwerpbbq meenemen, maar geen gasstel. Waarschijnlijk kun je met wat mogelijkheden een flink banket aanleggen. Voor de drankrestricties zou ik even kijken op de site. Grolsch is het beste te drinken van alle bieren die lauw gedronken moeten worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:48 schreef SnowCockroach het volgende:
misschien al tig keer gesteld deze vraag, maar wat mag je qua eten wel en niet meenemen naar lowlands? wat word afgepakt en wat niet?
Ik ben voor dj likjereet, maar mij hoor je niet klagenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]mietje.
Ik ben voor DJ okkie trouwens, niet voor promo
Dat is iets wat door de politie geregeld is, en niet landelijk. Voorlopig heeft Lowlands (anders corps) daar geen last van. Dus we roken rustig onze stick, en de rest smokkelen we naar binnen!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
En wat drugs betreft, gezien de ontzettende kansloze zero tolerance acties bij onder andere Extrema, zal ik nergens op hopen.
enquote:HOEVEEL DRANK MAG JE MEENEMEN?
Je mag per persoon 12 blikjes (fris)drank en 1 plastic literfles (fris)drank meenemen naar de camping, maar niet naar het festivalterrein zelf. Glas is op het gehele Lowlandsterrein verboden, dus ook op de camping.
MAG IK MIJN EIGEN ETEN EN DRANK MEENEMEN NAAR HET CAMPING- OF FESTIVALTERREIN?
Zolang het niet in glas is verpakt, kun je eten meenemen naar de camping. Wil je op het festivalterrein eten, verpak het dan bijvoorbeeld in plastic zakjes, maar in ieder geval niet in harde verpakkingen. Het is niet toegestaan eigen drank het festivalterrein mee op te nemen.
quote:IS EEN BARBEQUE TOEGESTAAN OP DE CAMPING?
Vuur: altijd gevaarlijk, maar met zoveel tentdoek bij elkaar helemaal. Open vuur is dan ook ten strengste verboden, ook op het festivalterrein. Hieronder vallen fakkels, kolenbarbeques e.d.
Alleen wegwerpbarbeques voor eenmalig gebruik zijn toegestaan.
IK HEB ZO'N CAMPINGGASJE. MAG DAT WEL?
Ja. Campinggas (in de kleine blauwe flessen voor eenmalig gebruik) is toegestaan. Gasinstallaties en andere soorten gasflessen in campers en caravans zijn op last van de brandweer om veiligheidsredenen verboden en zullen bij controle in beslag worden genomen. Bij eventueel verlies van de gasflessen kun je de organisatie hiervoor niet aansprakelijk stellen.
De camping op mag dus alles behalve glas, het terrein op mag vrijwel niets: bij de ingang overgieten in plastic bekers.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:25 schreef SnowCockroach het volgende:
danku, voor het advies. maar als je geen pakken, blikjes of flesjes mee mag nemen, dan blijven toch alleen zakken over?ook goed daar niet van
Het valt allemaal wel mee met de controles hoor. Vorig jaar heb ik niemand gecontroleerd zien worden of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:25 schreef SnowCockroach het volgende:
danku, voor het advies. maar als je geen pakken, blikjes of flesjes mee mag nemen, dan blijven toch alleen zakken over?ook goed daar niet van
Dan was je zeker nog meer de weg kwijt dan ik..quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:10 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee met de controles hoor. Vorig jaar heb ik niemand gecontroleerd zien worden of iets dergelijks.
Dat weet ik wel zeker. Nog leuker!quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:17 schreef Aoristus het volgende:
ik denk dat ik ook maar eens mijn 10 jaar oude E meeneem, wie weet wordt het festival er beter van
oxideert zoiets dan niet?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:24 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Nog leuker!
Als het echt 10 jaar is, zal de kwaliteit waarschijnlijk wel achteruit gegaan zijn, maar MDMA is heel stabiel, en kan je lang bewaren.quote:
Het was zeer degelijk spul, dat wel (van betrouwbaar horen en zeggen van iemand van 50+). Het is misschien zelfs nog wel ouder dan 10 jaar. Is er iets wat je kan doen om het te revitaliseren ofzo?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:33 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Als het echt 10 jaar is, zal de kwaliteit waarschijnlijk wel achteruit gegaan zijn, maar MDMA is heel stabiel, en kan je lang bewaren.
Voor een paar euro nieuwe kopen... Je kan ook even naar de testservice gaan, om te kijken wat er nog van over is. Of naar het juiste topic voor vragen: XTC, Vragen en Antwoorden #74quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het was zeer degelijk spul, dat wel (van betrouwbaar horen en zeggen van iemand van 50+). Het is misschien zelfs nog wel ouder dan 10 jaar. Is er iets wat je kan doen om het te revitaliseren ofzo?
Voor mij wel hoor, het is zo goed als familie. Waarschijnlijk stel ik over 20 jaar dezelfde vraag. Bedanktquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:38 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Voor een paar euro nieuwe kopen... Je kan ook even naar de testservice gaan, om te kijken wat er nog van over is. Of naar het juiste topic voor vragen: XTC, Vragen en Antwoorden #74
Overigens ben ik van mening dat de leeftijd van je dealer niet echt uitmaakt voor de kwaliteit van de medicijnen
Vraag de beste man dan gewoon om wat nieuwe spullen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor, het is zo goed als familie. Waarschijnlijk stel ik over 20 jaar dezelfde vraag. Bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Neequote:Op woensdag 23 juli 2008 00:49 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Vraag de beste man dan gewoon om wat nieuwe spullen!
ja, alle voorbereidingen moeten hier toch besproken worden?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:52 schreef alphalux het volgende:
gaat dit over lowlands?
Nee pinkpop...quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:52 schreef alphalux het volgende:
gaat dit over lowlands?
Ownedquote:Op woensdag 23 juli 2008 03:23 schreef SickBitch het volgende:
[..]
Nee pinkpop...
anyway als iemand per ongeluk een kaartje over heeft, pm![]()
Waarschijnlijk ben je in de war met Gutter Twinsquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:28 schreef peaceman het volgende:
Grinderman komt toch ook of vergis ik me daarin?
Neen, ik was er van overtuigd dat Grinderman ook komt, maar ik lijk me nu vergist te hebbenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je in de war met Gutter Twins
quote:He's back! / 23-7-2008
De geruchten waren er al volop, maar nu is het helemaal zeker, officieel, confirmed en rond: Kees van Hondt komt terug! En hoe. Hij neemt dit jaar z'n beste muzikale vrienden mee om Lowlands weer tot een groot gekkenhuis om te toveren!
quote:Vandaag schreef Leugenaarslogica het volgende:
Ik wil Prodigy. Die staan ook op V, en is een peeeeeerfecte afsluiter. Oftewel concluderend
Je hoort de spanning te voelen bij introductie van het optreden: ""zou het zo goed zijn als de vorige keer?" , dat je de eerste twijfelachtige dansmoves doet, schuchter en verlegen. Het wordt warmer, mensen worden losser, hebben lol, zweet druipt van het plafond, 3 dagen opgehoopte stank komt vrij, maar het boeit niet want het is de laatste dag, de climax ligt om de hoek, en daar issie: DE PLAAT. De plaat waar iedereen op hoopte, op wachtte! Je verlegt je grenzen bij het los gaan, en tilt jezelf naar een ander niveau. Daarna, een uitgelaten sfeer. Mensen druipen van het terrein af, met gezicht als Snoopy. Tegenstrijdige gevoelens: DAMN wat een afsluitert, en aan de andere kant: PANNENKOEK, het is gedaan. Je voelt je vies en gebruikt door de penetrerende kracht van de afsluiter. Maar stiekem blijft het sm. Het doet pijn, maar het voelt gvd's goed.
En zo hoort het.
Waar heb je die set gevonden?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:16 schreef WalterSobchak het volgende:
Potverrr, zit zo eens een setje van DJ Promo te luisteren, en ik heb nu al zin om ergens aan het eind van de nacht, met net te veel drugs op, keihard te beuken op die beats!
Doe anders maar als echte allerlaatste afsluiter op zondag.
eerste post op balkanbeatz sitequote:Op woensdag 23 juli 2008 10:15 schreef foowout het volgende:
kees de hond. dat was wel een verrassing dat die komt zeg
Komt er trouwens weer een mix van verschillende artiesten een paar weken voor lowlands zoals ze vorig jaar hadden gedaan? was wel vet opzich.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En om wat mensen blij te maken:
[..]
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:42 schreef Tourniquet het volgende:
Zou de mobiele iPhone applicatie (mocht die er überhaupt zijn) vandaag nog lekken?
Morgen in het nrcnext.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:01 schreef RedGuy het volgende:
Morgen wordt het tijdschema bekend gemaakt, niet waar?
En waarom sta ik nog niet in de OP?.
Dropkick Murphys misschien?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef chansadres het volgende:
Ik vraag me vooral af wie de vrijdagavond headliner word. Enige band die in aanmerking komt is volgensmij The Kooks maar dat zou wel heel erg sneu zijn. The Kooks is een band voor de headliner. Ik EIS een headliner op vrijdag. Meer boeit me niet...
Ik zou niet eens zeker durven zeggen als die Alpha staan. Zou me niets verbazen als ze in de Grolsch staan. Ik denk dat ze in ieder geval op 1 podium optreden met de Presidents. Dat kan voor mij Grolsch of Alpha zijn.quote:
Ne het was donderdag 1 uur 'smiddags oidquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:11 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Dan was je zeker nog meer de weg kwijt dan ik..
Of zoals de Kaiser Chiefs zeggen: I predict a riot...quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:44 schreef Tourniquet het volgende:
Anouk is ook nog een optie voor de vrijdag, of was al duidelijk dat ze op een bepaalde dag staat?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:55 schreef Friek_ het volgende:
Anouk moet trouwens gewoon dood. Einde discussie.
Mensen die andere mensen doodwensen horen opgenomen te worden!quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:55 schreef Friek_ het volgende:
Anouk moet trouwens gewoon dood. Einde discussie.
Maar wel wat ander nieuws:quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:04 schreef ruud_fr het volgende:
nieuwsbrief zonder namen
maar goed, ik ben toch al tevreden
en een lowlandssampler te downloaden via iTunes.quote:MOBILE FESTIVAL GUIDE
Natuurlijk is hij er dit jaar weer: de Lowlands Mobile Festival Guide! Het complete blokkenschema, alle bio’s, een game en een zooi extra features zodat je altijd en overal helemaal up to date bent! Je kunt hem vanaf 1 augustus gratis op je GSM downloaden: met dank aan Converse en 3FM. Meer info vind je in de programmakrant of vanaf 1 augustus op lowlands.nl
Oud nieuws toch?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:07 schreef Tourniquet het volgende:
en een lowlandssampler te downloaden via iTunes.
Heeft iemand al een link naar die sampler toe. Ik ben benieuwd welke tracks er op staan...quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Heeft iemand al een link naar die sampler toe. Ik ben benieuwd welke tracks er op staan...
quote:LOWLANDS / iTUNES SAMPLER
Cadeautje! 14 dikke tracks van Lowlands artiesten gratis te downloaden bij iTunes. The Ting Tings, N*E*R*D, Crystal Castles, Blood Red Shoes, Santogold, Killswitch Engage, Jamie Lidell en nog veel meer. Kijk vanaf morgen donderdag 24 op lowlands.nl en pluk daar de URL vandaan!
Natuurlijk kom je vanuit de artiestenpagina’s op lowlands.nl ook meteen bij de iTunes pagina van je favoriete artiest uit.
Vanaf morgen helemaal gratis beschikbaar!quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Lowlands Free Sampler voor ¤3,96.. wat klopt hier niet?
Henry Rollins, ben ik bang en anders Roisin Murphy. In het ergste geval Sven Vath from Germanyquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef chansadres het volgende:
Ik vraag me vooral af wie de vrijdagavond headliner word. Enige band die in aanmerking komt is volgensmij The Kooks maar dat zou wel heel erg sneu zijn. The Kooks is een band voor de headliner. Ik EIS een headliner op vrijdag. Meer boeit me niet...
Waar?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Lowlands Free Sampler voor ¤3,96.. wat klopt hier niet?
Henry Rollins is spoken wordquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Henry Rollins, ben ik bang en anders Roisin Murphy. In het ergste geval Sven Vath from Germany
Henry Rollins is spoken word. Die staat in de Juliet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Henry Rollins, ben ik bang en anders Roisin Murphy. In het ergste geval Sven Vath from Germany
Róisín Murphy!quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Get Well Soon is wel een goede toevoeging. Erg sterk vorige week op de Affaire!quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:57 schreef chansadres het volgende:
2 nieuwe namen:
Get Well Soon
Joost van Bellen
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:14 schreef PastoorPeter het volgende:
Moet je dit jaar weer 18 zijn of ouder om rookwaar te kopen?
Ja doe ik ook, maar je weet maar nooit of je het kwijtraakt of weet ik het.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Koop gewoon thuis dan. En heel het weekend geen sterke drank kunnen halen
Ik wil niet zeggen dat ik een gat in de lucht spring omdat al mijn favoriete bandjes en DJs geprogrammeerd staan, maar we weten het nu onderhand wel, en het zijn steeds dezelfde gasten die hier mekkeren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:13 schreef Aoristus het volgende:
ik ben bang dat je de strijd verlies, WalterSobchak
Fuck Shabaz!
dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:16 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik een gat in de lucht spring omdat al mijn favoriete bandjes en DJs geprogrammeerd staan, maar we weten het nu onderhand wel, en het zijn steeds dezelfde gasten die hier mekkeren.
Daar moet je ook 18 voor zijn?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:15 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, maar je weet maar nooit of je het kwijtraakt of weet ik het.
En wat heeft sterke drank hier nou weer mee te maken?
Impliceer je hiermee een Joost van Bellen fan te zijn?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:16 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik een gat in de lucht spring omdat al mijn favoriete bandjes en DJs geprogrammeerd staan, maar we weten het nu onderhand wel, en het zijn steeds dezelfde gasten die hier mekkeren.
Gij onwetende dwaas!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:28 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ja maar aan sterke drank heb ik geen behoefte. Ze schenken dat sowieso toch niet op Lowlands?
Voor mijn eerste keer Lowlands is dit een line-up waar ik zeer tevreden mee ben.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:11 schreef WalterSobchak het volgende:
Als er nou nog 1 keer iemand zeurt over grote namen of een slechte line-up, mag hij zijn kaartje bij mij inleveren.
Voor grote namen ga je niet naar een festival als lowlands. Kennelijk dringt dat nog steeds niet door tot veel mensen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:06 schreef DJKiwi het volgende:
Dus toch niet nog even die grote naam er doorheen jagen? Jammer is dat, dan is de line-up permanent crappy vanaf nu. Maar we laten de pret niet drukken natuurlijk
Waar moet je dan heen? Stinkpop? Als je het mij vraagt, zijn die 2 festivals teveel naar elkaar toegegroeid. Ze hadden best een poot uit mogen steken om Metallica binnen te halen. Een hoop artiesten pendelen toch heen en weer tussen Pukkelpop en Blowlandsquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor grote namen ga je niet naar een festival als lowlands. Kennelijk dringt dat nog steeds niet door tot veel mensen.
Ik neem aan dat je Pinkpop bedoelt... Zulke benamingen zijn al zo flauw dat ik verder niet op je ga reageren. Jezelf in het festivalleven verdiepen zou je veel informatie verschaffen die je nu mist.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waar moet je dan heen? Stinkpop? Als je het mij vraagt, zijn die 2 festivals teveel naar elkaar toegegroeid. Ze hadden best een poot uit mogen steken om Metallica binnen te halen. Een hoop artiesten pendelen toch heen en weer tussen Pukkelpop en Blowlands
Fields of Rock gaat niet door, waar moeten die lui ineens heen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Pinkpop bedoelt... Zulke benamingen zijn al zo flauw dat ik verder niet op je ga reageren. Jezelf in het festivalleven verdiepen zou je veel informatie verschaffen die je nu mist.
Die US versie is ook heel tof.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:36 schreef Aoristus het volgende:
De films zijn wel aardig, de Duitse Funny Games was erg bruut, Control moest ik ook nog zien
Ik kreeg het al mee toen ik 16 was, hihi stoute ik.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:28 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ja maar aan sterke drank heb ik geen behoefte. Ze schenken dat sowieso toch niet op Lowlands?
Je kan tenminste lekker spaced out op die banken zitten kijkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die US versie is ook heel tof.Maar ik heb 'em dus al gezien dus ik weet niet of ik 'em nog een keer ga kijken, maar het zeker een toffe film.
Doe mij maar gewoon bierquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:07 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik kreeg het al mee toen ik 16 was, hihi stoute ik.
En nu ik 18 ben vragen ze wel eens mn id voor sigaretten
idd. nog maar 3 weken en dan weer voor de zoveelste keer op de dijk parkerenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:13 schreef frame-saw het volgende:
en ik bedacht me dat over 3 weken de koffers -uche- al gepakt zijn en ik nog meer zin dan nu heb om te vertrekken![]()
Grolsch met veel stikstof er door gepompt. Daar wordt je zo lekker vaag van in je kopquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we het weer gaan hebben over festivalbier.
Ik zal aan jullie denken als ik aan het heerlijke Beck's zit.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Grolsch met veel stikstof er door gepompt. Daar wordt je zo lekker vaag van in je kop
Had ik al getipt dat Grolsch het beste te drinken is als je geen koelmogelijkheid hebt?
Ja, een een tijdje trug.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Grolsch met veel stikstof er door gepompt. Daar wordt je zo lekker vaag van in je kop
Had ik al getipt dat Grolsch het beste te drinken is als je geen koelmogelijkheid hebt?
Vreemd is dat, ik vergeet jullie altijd als ik mijn pc uit zet, maar bedankt. Ik zal proberen ook aan jou te denken ofzoietsquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal aan jullie denken als ik aan het heerlijke Beck's zit.
Nee, niet fijn, maar het is wel fijn om een klein voorraadje in de tent te hebben, gewoon als je relaxed bent en even wat comfort kan gebruiken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:13 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ja, een een tijdje trug.
Vind je het fijn om lauw bier te drinken?
Ik denk speciaal aan jouquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Vreemd is dat, ik vergeet jullie altijd als ik mijn pc uit zet, maar bedankt. Ik zal proberen ook aan jou te denken ofzoiets
[..]
dat is lief van jequote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:37 schreef chansadres het volgende:
Er staat wel een blokkenschema in de NRC.Next he?
Op het eerste gezicht weinig vervelende overlappingenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:50 schreef Rapid_Razor_Bob het volgende:
sterker nog: blokkenschema staat nu online
Editors op zondagquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:58 schreef Pink_Floyd het volgende:
Anouk afsluiter in de Alpha vrijdag :S
Ik geloof d'r niets vanquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:03 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Dat vind ik wel prima eigenlijk, is t iig rustiger bij The Roots
Zei ik tochquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:58 schreef Pink_Floyd het volgende:
Anouk afsluiter in de Alpha vrijdag :S
Das op zondagquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zei ik toch
Zondagavond zit ik wel in een spagaat tussen Elbow, dEUS, Sigur Rós, Simian Mobile Disco en Crystal Castles.
er staat toch ook zondagquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:07 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Das op zondag, maar het blijft een spagaat idd
Word hij ook weer kick aarsch clickable want dat vond ik altijd zo fijn aan het blokkenschema...quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:50 schreef Rapid_Razor_Bob het volgende:
Ik heb juist alleen maar overlappingen. Of gedeeltelijke overlappingen tussen tenten op het laatste veld en het eerste veld. Dat valt niet te belopen. Andere jaren kon ik toch van te voren aanwijzen welke bandjes ik ging zien. Omdat het er logisch uitzag maar dit jaar word het puur op Lowlands kijken...quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:29 schreef brother52 het volgende:
Weinig overlappingen maar het wordt zaterdag wel heen en weer rennen tussen Grolsch en India
Ik heb nog wel een heel lijstje, maar moet maar wat gaan afstrepen. Kan toch niet alles zienquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb mijn must-see lijstje dit jaar bewust klein gehouden. En dat is beloont!
Vrijdag
15:15 Alpha PUSA
20:10 Bravo Pendulum
01:00 X-Ray Promo
Zaterdag
14:40 Alpha Volbeat
Zondag
13:14 India Jeremy's
En de rest van het weekend gewoon zonder planning allerlei leuke dingen zien
20ct goedkoper dan op Defqon.1. Zal een tosti dan ook 2 munten kosten?quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:41 schreef Janteh het volgende:
Munten worden 2,30. dit concludeer ik uit het stukje over walibi, want zon kaart kost 23 euro of 10 munten.
Ik heb op de vrijdagavond 3 dingen tegelijk die ik wil zien. En dan bedoel ik ook echt TEGELIJKquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:29 schreef brother52 het volgende:
Weinig overlappingen maar het wordt zaterdag wel heen en weer rennen tussen Grolsch en India
Hebben ze Rollins als eerste geprogrammeerd @!#$#$^$&$%^O*^$%^%@%!TR$# stirb langsam @$##^%#%&^quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:50 schreef Rapid_Razor_Bob het volgende:
Opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:02 schreef chansadres het volgende:
Ik heb twee pijnlijke overlappingen: The Hoosiers met Hadouken! en Gogol Bordello met Jamie Lidell eten bij de Americano.
Nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hadouken! is nochtans de grootste zaadband van dat rijtje...
Ik ben nog nooit naar de zondag afsluiter geweest. Veel te druk altijd. Ga ik liever naar een klein onbekend bandje dat ik nog niet ken. Vele malen leuker tot nu toe.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:24 schreef lienelien het volgende:
Jammer dat de Editors afsluiten, die ga ik dus waarschijnlijk missen.. En Crystal Castles ook denk ik, moet namelijk al een beetje op tijd naar huis zondag
't is te hopen dat hij wel wat groter wordt dan dat Essent-tentje, want er staan een aantal erg leuke bandjes.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:27 schreef chansadres het volgende:
"Hé wat is dat kleine vlekje daar op die Lowmap? Het is zo'n pluisje langs de Alpha. Hey, er staat iets bij geschreven. Charlie..."
Ja idd, en dan bijv. een Jaya the Cat in de Grolsch, terwijl me dat typisch zo'n Charlie bandje lijkt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:28 schreef lienelien het volgende:
Rascals en Los Campesinos! op de Charlie vind ik eigenlijk wel raar..
Volgens de lowmap in de NRC is het dus wel de Essenttent...quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
't is te hopen dat hij wel wat groter wordt dan dat Essent-tentje, want er staan een aantal erg leuke bandjes.
Ik vind Hadouken! eerlijk gezegd klinken als een mislukte emoband die nu mee probeert te gaan in de new rave hype door wat beats en bliepjes door hun matige nummers te mixen. Er zijn heel wat betere bands in die scene, in elk geval.quote:
Da's jammer, ik zou niet weten wat te kiezen. Hit me TV toevallig maand geleden in het Vondelpark gezien (met Voicst). Aardig bandje.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:34 schreef Leonos het volgende:
We Are Scientist overlapt al met Hit me TV
Later vandaag even het schema goed bekijken
wie zou daar niet van in de war rakenquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:02 schreef ondeugend het volgende:
Oke, ik ben in de war...
ik zie hier met een duffe kop dat ik veel in de Bravo vertoef
Inderdaad !quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
wie zou daar niet van in de war raken
Hit me TV was ook het voorprogramma van The Infadels. Beiden nu op Lowlands.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Da's jammer, ik zou niet weten wat te kiezen. Hit me TV toevallig maand geleden in het Vondelpark gezien (met Voicst). Aardig bandje.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:08 schreef ranja het volgende:
Hm ik mis de gaten in het schema waar de echt leuke bands nog geprogrammeerd gaan worden.
Of zou dat de reden zijn dat er zo weinig is Charlie is, dat daar nog een hoop bands bij gaan komen?
Nou ja, hopen op mooi weer, lekker in de zon zitten.
Ik heb er heel veel doorgebladerd maar nergens zat een in!quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:10 schreef Luni het volgende:
Had ergens de NRC Next gekocht, de laatste, hebben ze de Special eruit gejat!
Nog veel te langquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:20 schreef Brigand het volgende:
15:35 - 16:00
DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG
Waarom zo kort?
Charlie is de oude essent-awards tent, maar dan zonder sponsor. Staat gewoon geen dagvullend programma.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:23 schreef ranja het volgende:
Nou ja het is toch raar dat Charlie elke dag pas na 2 uur begint en al om half 10 is afgelopen...
Ik kan het allemaal niet meer bijhouden, wat jij wel en niet snapt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:38 schreef ranja het volgende:
Ik had verwacht dat de oude Charlie weer terug zou komenNiet zo'n surrogaat dat wel die naam ge(mis)bruikt.
Dat er geen nieuwe namen bij komen snap ik ook wel
Watblief? Sinds wanneer kunnen The Rascals, Anti-flag en Hadouken! niet de India tent vullenquote:Ook keert de ooit zo geliefde Charlie-tent terug voor kleine, beginnende bandjes die de India nog niet kunnen vullen, op de plek van de Essent Awards-stage, die verdwijnt.
Rascals en Hadouken! bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:55 schreef ranja het volgende:
Wat voor hype bandjes staan dan in Charlie
Zo een beetje het hele programma?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:55 schreef ranja het volgende:
Wat voor hype bandjes staan dan in Charlie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |