Dan heb je nog 28 uur de tijd want dan worden ze bekend gemaakt door Lowlands zelf.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:54 schreef Mathijz het volgende:
Geen namen meer dus... dan kunnen we de blokkenschema's gaan gokken...
Het beste van concertfilmpjes van tientallen jaren geleden vind ik nog altijd die moshende mensen met dat jaren 80 haar.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:Lief hoor..de allereerste Lowlands nog op JoeTjoep
Toen drummers met achteruitkijkspiegels nog hip waren..
wel ooit de partytent daarvoor gebruikt. palen weg en laten zakkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:38 schreef Aoristus het volgende:
gebruiken jullie je tent ook altijd als vuilnishok als het festival is afgelopen?
Bonkert ! Leukquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:06 schreef bonke het volgende:
joepieik ga ook heen
werchter ging niet door dus daarom maar es een keer lowlands
En Danny natuurlijk.quote:
Precies ja... En in de aap logeren is geen pretjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niet dat ik teleurgesteld ben in het programma. Dat helemaal niet. Maar de organisatie beloofde nog goude bergen en het enige wat we krijgen nu erbij is het heule platte Nederlandsche landschap. Had gewoon dan eerlijk gezegd dat er wat kleine namen worden toegevoegd. Nu voel ik me in de aap gelogeerd.
OMFG, waar is ons wisselgeld ?quote:
Je bent nog erg jong zie ik.quote:
Wie? Bron?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:03 schreef EvilWasp het volgende:
http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php
Kennelijk stond er vanochtend nog perongeluk geen wachtwoord op![]()
stel je toch niet zo aan man, ga er gewoon heen lachen toch; wtf het is feest en ja er zijn ook debiele dingen. prima zaak.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
OMFG, waar is ons wisselgeld ?
Wie heeft er om een hardcoredj gevraagd
Het is dat het gratis isquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:51 schreef Laton het volgende:
[..]
stel je toch niet zo aan man, ga er gewoon heen lachen toch; wtf het is feest en ja er zijn ook debiele dingen. prima zaak.
hear hear...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:51 schreef Laton het volgende:
[..]
stel je toch niet zo aan man, ga er gewoon heen lachen toch; wtf het is feest en ja er zijn ook debiele dingen. prima zaak.
En wij zullen aan jou denken als wij op de camping lol hebben. De camping is bijna leuker dan het festivalterreinquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:59 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
hear hear...
en dat gezeur over die luchtbedjes... zal aan jullie denken als ik na 5 minuten fietsen in mn zachte bedje in de bungalow rol(en de volgende ochtend mn eitje aan het bakken ben...) hehe
Denk jij aan fokkers op lowlands? Good god, het programma moet echt op de schop.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:01 schreef D.zire het volgende:
[..]
En wij zullen aan jou denken als wij op de camping lol hebben. De camping is bijna leuker dan het festivalterrein
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Denk jij aan fokkers op lowlands? Good god, het programma moet echt op de schop.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
OMFG, waar is ons wisselgeld ?
Wie heeft er om een hardcoredj gevraagd
Je mag een wegwerpbbq meenemen, maar geen gasstel. Waarschijnlijk kun je met wat mogelijkheden een flink banket aanleggen. Voor de drankrestricties zou ik even kijken op de site. Grolsch is het beste te drinken van alle bieren die lauw gedronken moeten worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:48 schreef SnowCockroach het volgende:
misschien al tig keer gesteld deze vraag, maar wat mag je qua eten wel en niet meenemen naar lowlands? wat word afgepakt en wat niet?
Ik ben voor dj likjereet, maar mij hoor je niet klagenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]mietje.
Ik ben voor DJ okkie trouwens, niet voor promo
Dat is iets wat door de politie geregeld is, en niet landelijk. Voorlopig heeft Lowlands (anders corps) daar geen last van. Dus we roken rustig onze stick, en de rest smokkelen we naar binnen!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
En wat drugs betreft, gezien de ontzettende kansloze zero tolerance acties bij onder andere Extrema, zal ik nergens op hopen.
enquote:HOEVEEL DRANK MAG JE MEENEMEN?
Je mag per persoon 12 blikjes (fris)drank en 1 plastic literfles (fris)drank meenemen naar de camping, maar niet naar het festivalterrein zelf. Glas is op het gehele Lowlandsterrein verboden, dus ook op de camping.
MAG IK MIJN EIGEN ETEN EN DRANK MEENEMEN NAAR HET CAMPING- OF FESTIVALTERREIN?
Zolang het niet in glas is verpakt, kun je eten meenemen naar de camping. Wil je op het festivalterrein eten, verpak het dan bijvoorbeeld in plastic zakjes, maar in ieder geval niet in harde verpakkingen. Het is niet toegestaan eigen drank het festivalterrein mee op te nemen.
quote:IS EEN BARBEQUE TOEGESTAAN OP DE CAMPING?
Vuur: altijd gevaarlijk, maar met zoveel tentdoek bij elkaar helemaal. Open vuur is dan ook ten strengste verboden, ook op het festivalterrein. Hieronder vallen fakkels, kolenbarbeques e.d.
Alleen wegwerpbarbeques voor eenmalig gebruik zijn toegestaan.
IK HEB ZO'N CAMPINGGASJE. MAG DAT WEL?
Ja. Campinggas (in de kleine blauwe flessen voor eenmalig gebruik) is toegestaan. Gasinstallaties en andere soorten gasflessen in campers en caravans zijn op last van de brandweer om veiligheidsredenen verboden en zullen bij controle in beslag worden genomen. Bij eventueel verlies van de gasflessen kun je de organisatie hiervoor niet aansprakelijk stellen.
De camping op mag dus alles behalve glas, het terrein op mag vrijwel niets: bij de ingang overgieten in plastic bekers.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:25 schreef SnowCockroach het volgende:
danku, voor het advies. maar als je geen pakken, blikjes of flesjes mee mag nemen, dan blijven toch alleen zakken over?ook goed daar niet van
Het valt allemaal wel mee met de controles hoor. Vorig jaar heb ik niemand gecontroleerd zien worden of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:25 schreef SnowCockroach het volgende:
danku, voor het advies. maar als je geen pakken, blikjes of flesjes mee mag nemen, dan blijven toch alleen zakken over?ook goed daar niet van
Dan was je zeker nog meer de weg kwijt dan ik..quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:10 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee met de controles hoor. Vorig jaar heb ik niemand gecontroleerd zien worden of iets dergelijks.
Dat weet ik wel zeker. Nog leuker!quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:17 schreef Aoristus het volgende:
ik denk dat ik ook maar eens mijn 10 jaar oude E meeneem, wie weet wordt het festival er beter van
oxideert zoiets dan niet?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:24 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Nog leuker!
Als het echt 10 jaar is, zal de kwaliteit waarschijnlijk wel achteruit gegaan zijn, maar MDMA is heel stabiel, en kan je lang bewaren.quote:
Het was zeer degelijk spul, dat wel (van betrouwbaar horen en zeggen van iemand van 50+). Het is misschien zelfs nog wel ouder dan 10 jaar. Is er iets wat je kan doen om het te revitaliseren ofzo?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:33 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Als het echt 10 jaar is, zal de kwaliteit waarschijnlijk wel achteruit gegaan zijn, maar MDMA is heel stabiel, en kan je lang bewaren.
Voor een paar euro nieuwe kopen... Je kan ook even naar de testservice gaan, om te kijken wat er nog van over is. Of naar het juiste topic voor vragen: XTC, Vragen en Antwoorden #74quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het was zeer degelijk spul, dat wel (van betrouwbaar horen en zeggen van iemand van 50+). Het is misschien zelfs nog wel ouder dan 10 jaar. Is er iets wat je kan doen om het te revitaliseren ofzo?
Voor mij wel hoor, het is zo goed als familie. Waarschijnlijk stel ik over 20 jaar dezelfde vraag. Bedanktquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:38 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Voor een paar euro nieuwe kopen... Je kan ook even naar de testservice gaan, om te kijken wat er nog van over is. Of naar het juiste topic voor vragen: XTC, Vragen en Antwoorden #74
Overigens ben ik van mening dat de leeftijd van je dealer niet echt uitmaakt voor de kwaliteit van de medicijnen
Vraag de beste man dan gewoon om wat nieuwe spullen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor, het is zo goed als familie. Waarschijnlijk stel ik over 20 jaar dezelfde vraag. Bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |