Onze buurman had vorig jaar een lattenbodem mee, ik wil niet weten hoe dat was in de rij.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:59 schreef D.zire het volgende:
Ik heb een tip voor iedereen die een luchtbed meeneemt: Doe het niet. Die van mij was vorig jaar lek en ik had geen plakspullen bij me (ook geen zin om te plakken) en toen sliep ik behoorlijk kut.
OMG, echt?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Onze buurman had vorig jaar een lattenbodem mee, ik wil niet weten hoe dat was in de rij.
Gewoon blazen. Twee persoons. Daarna twee uur stoned zijn van de plastic. Heb geen drugs nodigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:56 schreef MadGuy het volgende:
[..]
OMG, echt?
Gewoon luchtbedje hier hoor, en stoer zelf oppompen.
Sweet! Gaaf ook zo met Maynard erbij.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:Lief hoor..de allereerste Lowlands nog op JoeTjoep
Toen drummers met achteruitkijkspiegels nog hip waren..
Dan heb je nog 28 uur de tijd want dan worden ze bekend gemaakt door Lowlands zelf.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:54 schreef Mathijz het volgende:
Geen namen meer dus... dan kunnen we de blokkenschema's gaan gokken...
Het beste van concertfilmpjes van tientallen jaren geleden vind ik nog altijd die moshende mensen met dat jaren 80 haar.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:Lief hoor..de allereerste Lowlands nog op JoeTjoep
Toen drummers met achteruitkijkspiegels nog hip waren..
wel ooit de partytent daarvoor gebruikt. palen weg en laten zakkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:38 schreef Aoristus het volgende:
gebruiken jullie je tent ook altijd als vuilnishok als het festival is afgelopen?
Bonkert ! Leukquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:06 schreef bonke het volgende:
joepieik ga ook heen
werchter ging niet door dus daarom maar es een keer lowlands
En Danny natuurlijk.quote:
Precies ja... En in de aap logeren is geen pretjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niet dat ik teleurgesteld ben in het programma. Dat helemaal niet. Maar de organisatie beloofde nog goude bergen en het enige wat we krijgen nu erbij is het heule platte Nederlandsche landschap. Had gewoon dan eerlijk gezegd dat er wat kleine namen worden toegevoegd. Nu voel ik me in de aap gelogeerd.
OMFG, waar is ons wisselgeld ?quote:
Je bent nog erg jong zie ik.quote:
Wie? Bron?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:03 schreef EvilWasp het volgende:
http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php
Kennelijk stond er vanochtend nog perongeluk geen wachtwoord op![]()
stel je toch niet zo aan man, ga er gewoon heen lachen toch; wtf het is feest en ja er zijn ook debiele dingen. prima zaak.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
OMFG, waar is ons wisselgeld ?
Wie heeft er om een hardcoredj gevraagd
Het is dat het gratis isquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:51 schreef Laton het volgende:
[..]
stel je toch niet zo aan man, ga er gewoon heen lachen toch; wtf het is feest en ja er zijn ook debiele dingen. prima zaak.
hear hear...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:51 schreef Laton het volgende:
[..]
stel je toch niet zo aan man, ga er gewoon heen lachen toch; wtf het is feest en ja er zijn ook debiele dingen. prima zaak.
En wij zullen aan jou denken als wij op de camping lol hebben. De camping is bijna leuker dan het festivalterreinquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:59 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
hear hear...
en dat gezeur over die luchtbedjes... zal aan jullie denken als ik na 5 minuten fietsen in mn zachte bedje in de bungalow rol(en de volgende ochtend mn eitje aan het bakken ben...) hehe
Denk jij aan fokkers op lowlands? Good god, het programma moet echt op de schop.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:01 schreef D.zire het volgende:
[..]
En wij zullen aan jou denken als wij op de camping lol hebben. De camping is bijna leuker dan het festivalterrein
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Denk jij aan fokkers op lowlands? Good god, het programma moet echt op de schop.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
OMFG, waar is ons wisselgeld ?
Wie heeft er om een hardcoredj gevraagd
Je mag een wegwerpbbq meenemen, maar geen gasstel. Waarschijnlijk kun je met wat mogelijkheden een flink banket aanleggen. Voor de drankrestricties zou ik even kijken op de site. Grolsch is het beste te drinken van alle bieren die lauw gedronken moeten worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:48 schreef SnowCockroach het volgende:
misschien al tig keer gesteld deze vraag, maar wat mag je qua eten wel en niet meenemen naar lowlands? wat word afgepakt en wat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |