Ik overleef het wel.. als ik twee jaar terug op zo'n achterlijk dun tyfusmatje heb kunnen slapen dan is het ook niet erg als mijn luchtbed lek gaat.. Plus neem denk ik wel wat plak spullen meequote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:59 schreef D.zire het volgende:
Ik heb een tip voor iedereen die een luchtbed meeneemt: Doe het niet. Die van mij was vorig jaar lek en ik had geen plakspullen bij me (ook geen zin om te plakken) en toen sliep ik behoorlijk kut.
Ach, het kan nooit kwaad om daar even te kijken. Scala een paar jaar geleden en Games in concert vorig jaar waren ook best tof.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:59 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen daar zin in hebben
Tiga.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:53 schreef D.zire het volgende:
I wear my sunglasses at night.
Zal wel Charlie tent worden. De nieuwe Essent tent dus.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, het kan nooit kwaad om daar even te kijken. Scala een paar jaar geleden en Games in concert vorig jaar waren ook best tof.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:26 schreef Nu.nl het volgende:
Lowlands-programma vrijwel compleet
BIDDINGHUIZEN - Het programma van Lowlands is zo goed als compleet. Dat liet de festivalorganisatie dinsdag weten. Een pianist en een hardcore dj zijn op de valreep nog toegevoegd.
ANP
Pianist Christiaan Kuyvenhoven is gestrikt om een concert te geven op het driedaagse muziekfestival in Biddinghuizen samen met automatisch spelende instrumenten uit de collectie van het Nationaal Museum van Speelklok tot Pierement. Ook hardcore dj Promo heeft een plekje bemachtigd op het festival.
Lowlands is dit jaar op 15, 16 en 17 augustus. Het festival is al weken uitverkocht.
quote:
Niet dat ik teleurgesteld ben in het programma. Dat helemaal niet. Maar de organisatie beloofde nog goude bergen en het enige wat we krijgen nu erbij is het heule platte Nederlandsche landschap. Had gewoon dan eerlijk gezegd dat er wat kleine namen worden toegevoegd. Nu voel ik me in de aap gelogeerd.quote:
Onze buurman had vorig jaar een lattenbodem mee, ik wil niet weten hoe dat was in de rij.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:59 schreef D.zire het volgende:
Ik heb een tip voor iedereen die een luchtbed meeneemt: Doe het niet. Die van mij was vorig jaar lek en ik had geen plakspullen bij me (ook geen zin om te plakken) en toen sliep ik behoorlijk kut.
OMG, echt?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Onze buurman had vorig jaar een lattenbodem mee, ik wil niet weten hoe dat was in de rij.
Gewoon blazen. Twee persoons. Daarna twee uur stoned zijn van de plastic. Heb geen drugs nodigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:56 schreef MadGuy het volgende:
[..]
OMG, echt?
Gewoon luchtbedje hier hoor, en stoer zelf oppompen.
Sweet! Gaaf ook zo met Maynard erbij.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:Lief hoor..de allereerste Lowlands nog op JoeTjoep
Toen drummers met achteruitkijkspiegels nog hip waren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |