Henry Rollins is spoken word. Die staat in de Juliet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Henry Rollins, ben ik bang en anders Roisin Murphy. In het ergste geval Sven Vath from Germany
Róisín Murphy!quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Henry Rollins, ben ik bang en anders Roisin Murphy. In het ergste geval Sven Vath from Germany
Get Well Soon is wel een goede toevoeging. Erg sterk vorige week op de Affaire!quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:57 schreef chansadres het volgende:
2 nieuwe namen:
Get Well Soon
Joost van Bellen
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:14 schreef PastoorPeter het volgende:
Moet je dit jaar weer 18 zijn of ouder om rookwaar te kopen?
Ja doe ik ook, maar je weet maar nooit of je het kwijtraakt of weet ik het.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Koop gewoon thuis dan. En heel het weekend geen sterke drank kunnen halen
Ik wil niet zeggen dat ik een gat in de lucht spring omdat al mijn favoriete bandjes en DJs geprogrammeerd staan, maar we weten het nu onderhand wel, en het zijn steeds dezelfde gasten die hier mekkeren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:13 schreef Aoristus het volgende:
ik ben bang dat je de strijd verlies, WalterSobchak
Fuck Shabaz!
dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:16 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik een gat in de lucht spring omdat al mijn favoriete bandjes en DJs geprogrammeerd staan, maar we weten het nu onderhand wel, en het zijn steeds dezelfde gasten die hier mekkeren.
Daar moet je ook 18 voor zijn?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:15 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, maar je weet maar nooit of je het kwijtraakt of weet ik het.
En wat heeft sterke drank hier nou weer mee te maken?
Impliceer je hiermee een Joost van Bellen fan te zijn?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:16 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik een gat in de lucht spring omdat al mijn favoriete bandjes en DJs geprogrammeerd staan, maar we weten het nu onderhand wel, en het zijn steeds dezelfde gasten die hier mekkeren.
Gij onwetende dwaas!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:28 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ja maar aan sterke drank heb ik geen behoefte. Ze schenken dat sowieso toch niet op Lowlands?
Voor mijn eerste keer Lowlands is dit een line-up waar ik zeer tevreden mee ben.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:11 schreef WalterSobchak het volgende:
Als er nou nog 1 keer iemand zeurt over grote namen of een slechte line-up, mag hij zijn kaartje bij mij inleveren.
Voor grote namen ga je niet naar een festival als lowlands. Kennelijk dringt dat nog steeds niet door tot veel mensen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:06 schreef DJKiwi het volgende:
Dus toch niet nog even die grote naam er doorheen jagen? Jammer is dat, dan is de line-up permanent crappy vanaf nu. Maar we laten de pret niet drukken natuurlijk
Waar moet je dan heen? Stinkpop? Als je het mij vraagt, zijn die 2 festivals teveel naar elkaar toegegroeid. Ze hadden best een poot uit mogen steken om Metallica binnen te halen. Een hoop artiesten pendelen toch heen en weer tussen Pukkelpop en Blowlandsquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor grote namen ga je niet naar een festival als lowlands. Kennelijk dringt dat nog steeds niet door tot veel mensen.
Ik neem aan dat je Pinkpop bedoelt... Zulke benamingen zijn al zo flauw dat ik verder niet op je ga reageren. Jezelf in het festivalleven verdiepen zou je veel informatie verschaffen die je nu mist.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waar moet je dan heen? Stinkpop? Als je het mij vraagt, zijn die 2 festivals teveel naar elkaar toegegroeid. Ze hadden best een poot uit mogen steken om Metallica binnen te halen. Een hoop artiesten pendelen toch heen en weer tussen Pukkelpop en Blowlands
Fields of Rock gaat niet door, waar moeten die lui ineens heen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Pinkpop bedoelt... Zulke benamingen zijn al zo flauw dat ik verder niet op je ga reageren. Jezelf in het festivalleven verdiepen zou je veel informatie verschaffen die je nu mist.
Die US versie is ook heel tof.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:36 schreef Aoristus het volgende:
De films zijn wel aardig, de Duitse Funny Games was erg bruut, Control moest ik ook nog zien
Ik kreeg het al mee toen ik 16 was, hihi stoute ik.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:28 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ja maar aan sterke drank heb ik geen behoefte. Ze schenken dat sowieso toch niet op Lowlands?
Je kan tenminste lekker spaced out op die banken zitten kijkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die US versie is ook heel tof.Maar ik heb 'em dus al gezien dus ik weet niet of ik 'em nog een keer ga kijken, maar het zeker een toffe film.
Doe mij maar gewoon bierquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:07 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik kreeg het al mee toen ik 16 was, hihi stoute ik.
En nu ik 18 ben vragen ze wel eens mn id voor sigaretten
idd. nog maar 3 weken en dan weer voor de zoveelste keer op de dijk parkerenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:13 schreef frame-saw het volgende:
en ik bedacht me dat over 3 weken de koffers -uche- al gepakt zijn en ik nog meer zin dan nu heb om te vertrekken![]()
Grolsch met veel stikstof er door gepompt. Daar wordt je zo lekker vaag van in je kopquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we het weer gaan hebben over festivalbier.
Ik zal aan jullie denken als ik aan het heerlijke Beck's zit.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Grolsch met veel stikstof er door gepompt. Daar wordt je zo lekker vaag van in je kop
Had ik al getipt dat Grolsch het beste te drinken is als je geen koelmogelijkheid hebt?
Ja, een een tijdje trug.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Grolsch met veel stikstof er door gepompt. Daar wordt je zo lekker vaag van in je kop
Had ik al getipt dat Grolsch het beste te drinken is als je geen koelmogelijkheid hebt?
Vreemd is dat, ik vergeet jullie altijd als ik mijn pc uit zet, maar bedankt. Ik zal proberen ook aan jou te denken ofzoietsquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal aan jullie denken als ik aan het heerlijke Beck's zit.
Nee, niet fijn, maar het is wel fijn om een klein voorraadje in de tent te hebben, gewoon als je relaxed bent en even wat comfort kan gebruiken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:13 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ja, een een tijdje trug.
Vind je het fijn om lauw bier te drinken?
Ik denk speciaal aan jouquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Vreemd is dat, ik vergeet jullie altijd als ik mijn pc uit zet, maar bedankt. Ik zal proberen ook aan jou te denken ofzoiets
[..]
dat is lief van jequote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:37 schreef chansadres het volgende:
Er staat wel een blokkenschema in de NRC.Next he?
Op het eerste gezicht weinig vervelende overlappingenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:50 schreef Rapid_Razor_Bob het volgende:
sterker nog: blokkenschema staat nu online
Editors op zondagquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:58 schreef Pink_Floyd het volgende:
Anouk afsluiter in de Alpha vrijdag :S
Ik geloof d'r niets vanquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:03 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Dat vind ik wel prima eigenlijk, is t iig rustiger bij The Roots
Zei ik tochquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:58 schreef Pink_Floyd het volgende:
Anouk afsluiter in de Alpha vrijdag :S
Das op zondagquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zei ik toch
Zondagavond zit ik wel in een spagaat tussen Elbow, dEUS, Sigur Rós, Simian Mobile Disco en Crystal Castles.
er staat toch ook zondagquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:07 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Das op zondag, maar het blijft een spagaat idd
Word hij ook weer kick aarsch clickable want dat vond ik altijd zo fijn aan het blokkenschema...quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:50 schreef Rapid_Razor_Bob het volgende:
Ik heb juist alleen maar overlappingen. Of gedeeltelijke overlappingen tussen tenten op het laatste veld en het eerste veld. Dat valt niet te belopen. Andere jaren kon ik toch van te voren aanwijzen welke bandjes ik ging zien. Omdat het er logisch uitzag maar dit jaar word het puur op Lowlands kijken...quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:29 schreef brother52 het volgende:
Weinig overlappingen maar het wordt zaterdag wel heen en weer rennen tussen Grolsch en India
Ik heb nog wel een heel lijstje, maar moet maar wat gaan afstrepen. Kan toch niet alles zienquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb mijn must-see lijstje dit jaar bewust klein gehouden. En dat is beloont!
Vrijdag
15:15 Alpha PUSA
20:10 Bravo Pendulum
01:00 X-Ray Promo
Zaterdag
14:40 Alpha Volbeat
Zondag
13:14 India Jeremy's
En de rest van het weekend gewoon zonder planning allerlei leuke dingen zien
20ct goedkoper dan op Defqon.1. Zal een tosti dan ook 2 munten kosten?quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:41 schreef Janteh het volgende:
Munten worden 2,30. dit concludeer ik uit het stukje over walibi, want zon kaart kost 23 euro of 10 munten.
Ik heb op de vrijdagavond 3 dingen tegelijk die ik wil zien. En dan bedoel ik ook echt TEGELIJKquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:29 schreef brother52 het volgende:
Weinig overlappingen maar het wordt zaterdag wel heen en weer rennen tussen Grolsch en India
Hebben ze Rollins als eerste geprogrammeerd @!#$#$^$&$%^O*^$%^%@%!TR$# stirb langsam @$##^%#%&^quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:50 schreef Rapid_Razor_Bob het volgende:
Opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:02 schreef chansadres het volgende:
Ik heb twee pijnlijke overlappingen: The Hoosiers met Hadouken! en Gogol Bordello met Jamie Lidell eten bij de Americano.
Nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hadouken! is nochtans de grootste zaadband van dat rijtje...
Ik ben nog nooit naar de zondag afsluiter geweest. Veel te druk altijd. Ga ik liever naar een klein onbekend bandje dat ik nog niet ken. Vele malen leuker tot nu toe.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:24 schreef lienelien het volgende:
Jammer dat de Editors afsluiten, die ga ik dus waarschijnlijk missen.. En Crystal Castles ook denk ik, moet namelijk al een beetje op tijd naar huis zondag
't is te hopen dat hij wel wat groter wordt dan dat Essent-tentje, want er staan een aantal erg leuke bandjes.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:27 schreef chansadres het volgende:
"Hé wat is dat kleine vlekje daar op die Lowmap? Het is zo'n pluisje langs de Alpha. Hey, er staat iets bij geschreven. Charlie..."
Ja idd, en dan bijv. een Jaya the Cat in de Grolsch, terwijl me dat typisch zo'n Charlie bandje lijkt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:28 schreef lienelien het volgende:
Rascals en Los Campesinos! op de Charlie vind ik eigenlijk wel raar..
Volgens de lowmap in de NRC is het dus wel de Essenttent...quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
't is te hopen dat hij wel wat groter wordt dan dat Essent-tentje, want er staan een aantal erg leuke bandjes.
Ik vind Hadouken! eerlijk gezegd klinken als een mislukte emoband die nu mee probeert te gaan in de new rave hype door wat beats en bliepjes door hun matige nummers te mixen. Er zijn heel wat betere bands in die scene, in elk geval.quote:
Da's jammer, ik zou niet weten wat te kiezen. Hit me TV toevallig maand geleden in het Vondelpark gezien (met Voicst). Aardig bandje.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:34 schreef Leonos het volgende:
We Are Scientist overlapt al met Hit me TV
Later vandaag even het schema goed bekijken
wie zou daar niet van in de war rakenquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:02 schreef ondeugend het volgende:
Oke, ik ben in de war...
ik zie hier met een duffe kop dat ik veel in de Bravo vertoef
Inderdaad !quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
wie zou daar niet van in de war raken
Hit me TV was ook het voorprogramma van The Infadels. Beiden nu op Lowlands.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Da's jammer, ik zou niet weten wat te kiezen. Hit me TV toevallig maand geleden in het Vondelpark gezien (met Voicst). Aardig bandje.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:08 schreef ranja het volgende:
Hm ik mis de gaten in het schema waar de echt leuke bands nog geprogrammeerd gaan worden.
Of zou dat de reden zijn dat er zo weinig is Charlie is, dat daar nog een hoop bands bij gaan komen?
Nou ja, hopen op mooi weer, lekker in de zon zitten.
Ik heb er heel veel doorgebladerd maar nergens zat een in!quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:10 schreef Luni het volgende:
Had ergens de NRC Next gekocht, de laatste, hebben ze de Special eruit gejat!
Nog veel te langquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:20 schreef Brigand het volgende:
15:35 - 16:00
DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG
Waarom zo kort?
Charlie is de oude essent-awards tent, maar dan zonder sponsor. Staat gewoon geen dagvullend programma.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:23 schreef ranja het volgende:
Nou ja het is toch raar dat Charlie elke dag pas na 2 uur begint en al om half 10 is afgelopen...
Ik kan het allemaal niet meer bijhouden, wat jij wel en niet snapt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:38 schreef ranja het volgende:
Ik had verwacht dat de oude Charlie weer terug zou komenNiet zo'n surrogaat dat wel die naam ge(mis)bruikt.
Dat er geen nieuwe namen bij komen snap ik ook wel
Watblief? Sinds wanneer kunnen The Rascals, Anti-flag en Hadouken! niet de India tent vullenquote:Ook keert de ooit zo geliefde Charlie-tent terug voor kleine, beginnende bandjes die de India nog niet kunnen vullen, op de plek van de Essent Awards-stage, die verdwijnt.
Rascals en Hadouken! bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:55 schreef ranja het volgende:
Wat voor hype bandjes staan dan in Charlie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |