Ik vind Le Le beter.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
beter naar digitalism dan le le of franz ferdinand
Daar is bijna geen ontkomen aan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:33 schreef ondeugend het volgende:
Maar ben wel benieuwd of ik ook luxeproblemen ga krijgen.
dat zeggen vrouwen ook over jouquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dude, Anouk. Daar moet je zo ver mogelijk vandaan blijven.
Sowieso Lowlands dit jaar is een beetje faal qua line-up.
Ik laat mn vrienden wel beslissen, hoef ik dat niet te doen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat zeggen vrouwen ook over jou
ik zou naar anouk gaan
Over anouk, daar ben ik het mee eens, no way dat ik daar in de buurt van ben!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dude, Anouk. Daar moet je zo ver mogelijk vandaan blijven.
Sowieso Lowlands dit jaar is een beetje faal qua line-up.
Je moet naar The Hives gaan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:40 schreef Tourniquet het volgende:
Voor de TS:
Vrijdag: The Flaming Lips Nope.
Zaterdag: Digitalism Nope.
Zondag: Blood Red Show Nope.
Opgelost.
Wat te denken van mijn probleem:
[ afbeelding ]
Ik ga zondag tegen de late middag al naar huis, moet de volgende dag weer naar school.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:42 schreef Ang3l het volgende:
ja die eerste poll zit ik dus ook mee
Vreemde programmering, op de eerste avond meteen al troubles, terwijl ik de andere "aflsuiters" dat absoluut niet heb.
Wat is je probleem? MGMT half, hives half, dEUS en dan Sigur Rósquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:40 schreef Tourniquet het volgende:
Voor de TS:
Vrijdag: The Flaming Lips
Zaterdag: Digitalism
Zondag: Blood Red Show
Opgelost.
Wat te denken van mijn probleem:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooi kotsende meisje.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Wat is je probleem? MGMT, dEUS en dan Sigur RósWel een beetje jammer van simian mobile disco inderdaad, maar dat vind ik niet opwegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooi kotsende meisje.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |