Dropkick Murphys misschien?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef chansadres het volgende:
Ik vraag me vooral af wie de vrijdagavond headliner word. Enige band die in aanmerking komt is volgensmij The Kooks maar dat zou wel heel erg sneu zijn. The Kooks is een band voor de headliner. Ik EIS een headliner op vrijdag. Meer boeit me niet...
Ik zou niet eens zeker durven zeggen als die Alpha staan. Zou me niets verbazen als ze in de Grolsch staan. Ik denk dat ze in ieder geval op 1 podium optreden met de Presidents. Dat kan voor mij Grolsch of Alpha zijn.quote:
Ne het was donderdag 1 uur 'smiddags oidquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:11 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Dan was je zeker nog meer de weg kwijt dan ik..
Of zoals de Kaiser Chiefs zeggen: I predict a riot...quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:44 schreef Tourniquet het volgende:
Anouk is ook nog een optie voor de vrijdag, of was al duidelijk dat ze op een bepaalde dag staat?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:55 schreef Friek_ het volgende:
Anouk moet trouwens gewoon dood. Einde discussie.
Mensen die andere mensen doodwensen horen opgenomen te worden!quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:55 schreef Friek_ het volgende:
Anouk moet trouwens gewoon dood. Einde discussie.
Maar wel wat ander nieuws:quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:04 schreef ruud_fr het volgende:
nieuwsbrief zonder namen
maar goed, ik ben toch al tevreden
en een lowlandssampler te downloaden via iTunes.quote:MOBILE FESTIVAL GUIDE
Natuurlijk is hij er dit jaar weer: de Lowlands Mobile Festival Guide! Het complete blokkenschema, alle bio’s, een game en een zooi extra features zodat je altijd en overal helemaal up to date bent! Je kunt hem vanaf 1 augustus gratis op je GSM downloaden: met dank aan Converse en 3FM. Meer info vind je in de programmakrant of vanaf 1 augustus op lowlands.nl
Oud nieuws toch?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:07 schreef Tourniquet het volgende:
en een lowlandssampler te downloaden via iTunes.
Heeft iemand al een link naar die sampler toe. Ik ben benieuwd welke tracks er op staan...quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Heeft iemand al een link naar die sampler toe. Ik ben benieuwd welke tracks er op staan...
quote:LOWLANDS / iTUNES SAMPLER
Cadeautje! 14 dikke tracks van Lowlands artiesten gratis te downloaden bij iTunes. The Ting Tings, N*E*R*D, Crystal Castles, Blood Red Shoes, Santogold, Killswitch Engage, Jamie Lidell en nog veel meer. Kijk vanaf morgen donderdag 24 op lowlands.nl en pluk daar de URL vandaan!
Natuurlijk kom je vanuit de artiestenpagina’s op lowlands.nl ook meteen bij de iTunes pagina van je favoriete artiest uit.
Vanaf morgen helemaal gratis beschikbaar!quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Lowlands Free Sampler voor ¤3,96.. wat klopt hier niet?
Henry Rollins, ben ik bang en anders Roisin Murphy. In het ergste geval Sven Vath from Germanyquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef chansadres het volgende:
Ik vraag me vooral af wie de vrijdagavond headliner word. Enige band die in aanmerking komt is volgensmij The Kooks maar dat zou wel heel erg sneu zijn. The Kooks is een band voor de headliner. Ik EIS een headliner op vrijdag. Meer boeit me niet...
Waar?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Lowlands Free Sampler voor ¤3,96.. wat klopt hier niet?
Henry Rollins is spoken wordquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Henry Rollins, ben ik bang en anders Roisin Murphy. In het ergste geval Sven Vath from Germany
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |