die hangt als poster boven mijn schouwquote:
hellboy horrror?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:07 schreef aychelle het volgende:
Horrrorfils die nu of binnekort draaien in de Bioscopen:
nu in de bioscopen
he strangers
Première
Datum Film
11-09-2008 Hellboy 2: The Golden Army
Hellboy is geen horror en deel 1 was echt een van de slechtste films ooit gemaakt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:07 schreef aychelle het volgende:
Première
Datum Film
11-09-2008 Hellboy 2: The Golden Army
11-12-2008 Quarantine
19-02-2009 Friday the 13th
remakequote:Op donderdag 10 juli 2008 16:44 schreef rosaatje het volgende:
Die Friday the 13th is dat een remake of een sequel ?
ik heb nog geen een van die films ooit gezienquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:08 schreef Ps2K het volgende:
Als je voor extreme films wilt gaan:
Guineapig series, Philosophy of a knife (zeer extreem!), Gutpile etc. Beyond the limits (AANRADER!)
Goede zombie films:
Dead serie door Romero, Zombie Holocaust, Zombi 2, City of the living dead, Day of the Dead 2: Contagium, Blind dead films, Bone Sickness (they found a cure... one that angers the dead!)
Monster mvies:
Humanoids from the deep (zalmmensen die jonge vrouwen aanvallen op het strand!!)
Vampier
Salem's lot (origineel), Bram Stokers' Dracula
Women in prison / exploitation:
Ilsa trilogie, Emanuelle, Slave girls from beyond infinity
Horror comedy:
Hollywood chainsaw hookers (hoeren die een egyptische kettingzaag god aanbidden en mannen vermoorden <- wtf!), Monsturd (Half mensserie moordenaar / half stront...)
Ik kijk nog even op mijn HDD voor meer juweeltjes
Dan kan ik aanraden: The deaths of Ian stone.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:12 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik heb nog geen een van die films ooit gezien
af en toe een horror kijken vind ik wel leuk, maar dan wel met anderen erbij, anders kan ik niet slapen.![]()
Wie niet? Klassieker.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:28 schreef Q_Orianka het volgende:
Iemand ooit gehoord van Cannibal Holocaust?
Dat is geen horror.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:28 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik vond House Of 1000 Corpses niet erg goed. (Ik heb hem wel hier in de kast staanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:44 schreef Spaulding het volgende:
House of 1000 Corpses en The Devil's Rejects.
Ik was 11 jaar oud toen ik die film zag.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:22 schreef Urquhart het volgende:
The Blair Witch Project blijft absoluut de beste. Vooral de eerste keer toen ik hem 's nachts zag en nog gedeeltelijk in de veronderstelling was dat het weleens echt kon zijn. Geniale film
Ik vond hem toendertijd echt eng.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:22 schreef Urquhart het volgende:
The Blair Witch Project blijft absoluut de beste. Vooral de eerste keer toen ik hem 's nachts zag en nog gedeeltelijk in de veronderstelling was dat het weleens echt kon zijn. Geniale film
The Shining is horror. Maar horror is dan ook een breed genre van zombie slash films tot gruwelijke gore films tot films met een creepy enge sfeer.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:51 schreef Topspin het volgende:
Weet ook niet goed wat nu precies horror is omdat ik me niet helemaal erin heb verdiept. Horror moet dat met gruwelijke afslachting te maken hebben of is the shining ook voldoende? Imdb dan maar raadplegen om te zien wat het genre is van The shining.
Zombie slash films hou ik niet zo van, wel night of the living dead eens gezien maar dat kan me niet echt boeien.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
The Shining is horror. Maar horror is dan ook een breed genre van zombie slash films tot gruwelijke gore films tot films met een creepy enge sfeer.
Slither fantastische horror komediequote:Op woensdag 16 juli 2008 19:34 schreef Topspin het volgende:
[..]
Zag eens een foto hier van iemand die een horror film gezien had, van die grote wormen in een badkamer of iets dergelijks. Gore film en dat hoeft voor mij dus ook niet.
Dan moet je eens 28 Days Later en 28 Weeks Later kijkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:34 schreef Topspin het volgende:
[..]
Zombie slash films hou ik niet zo van, wel night of the living dead eens gezien maar dat kan me niet echt boeien.
Zag eens een foto hier van iemand die een horror film gezien had, van die grote wormen in een badkamer of iets dergelijks. Gore film en dat hoeft voor mij dus ook niet.
Zo is het afslachten van zombies ook niet echt dat je zegt super spanningsvol in mijn ogen, geef me dan maar een film van King waar de spanning wel hoog kan oplopen. 1 1/2 uur lang zombies zien die afgeslacht worden gaat ook vervelen.
IT is gewoon meesterlijk. Die korte film waar jij het over hebt is ook pure duisternis, meerdere malen gezien.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:25 schreef Topspin het volgende:
IT van Stephen King vond ik overigens ook niet echt super eng. Die clown kon ik vaak om lachen en ik vond het eerder humoristische horror op een aantal momenten. Ook spannende horror momenten maar toch kunnen lachen. Geniale film in mijn ogen ook
Tales from the Crypt van Stephen King met 3 korte films, er is daar 1 film van een monster omgevormd tot mens die trouwt met een man. Verder geen uitleg geven eraan maar die film vond ik dus ook behoorlijk creepy. Niet omdat het constant in het teken stond van horror maar meer de plot. Fillm blijft ook wat hangen en vergeet ik niet snel.
RB is een erg goed gemaakte filmquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:23 schreef De_Dorstige het volgende:
Poosje terug bij de Free Record Shop 'Rosemary's Baby' en 'The Fog'(orirginele) gekocht. Strontgoedkoop ook nog.
[REC] is al uit op DVD maar ik weet niet of die een Nederlandse release krijgtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:37 schreef Urquhart het volgende:
Over Rec hoor ik ook goede verhalen, komt die binnenkort ook op dvd?
The Final Chapter is deel 4quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:06 schreef aychelle het volgende:
Ik ga binnekort friday the 13th zien (the final) iemand gezien?
Deel 7 is wel aardig (de eerste met Kane Hodder), Jason X is ook wel grappig. Freddy vs Jason.. mja de stukken met Jason zijn aardig.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
The Final Chapter is deel 4
Verwacht niet teveel van Friday the 13th films
The ruins, dog soldiers, severance, cabin feverquote:Op zondag 20 juli 2008 12:31 schreef Urquhart het volgende:
Ik hou altijd van horror films die zich afspelen in een bos. Kunnen jullie me helpen aan wat titels? Ik weet bijvoorbeeld wel The BWP, The Descent en Wrong Turn.
quote:Op zondag 20 juli 2008 13:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
The ruins, dog soldiers, severance, cabin fever
Was gister op tvquote:Op zondag 20 juli 2008 12:31 schreef Urquhart het volgende:
Ik hou altijd van horror films die zich afspelen in een bos. Wrong Turn.
The ruins was zo een enorm stuk schijt. Wat ik goed vond: de cast, camera werk en het initiele idee. Wat zeer slecht was aan de film: Dodelijke planten? Dodelijke trage planten? Serieus wtf, hoe lame (maar origineel) Het ontbrak de gehele film aan een aantal elementen: suspens en character development.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
The ruins, dog soldiers, severance, cabin fever
Severance, een stel lui die werken voor een wapenhandelaar hebben een paintball uitje in Kroatie.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:31 schreef Urquhart het volgende:
Ik hou altijd van horror films die zich afspelen in een bos. Kunnen jullie me helpen aan wat titels? Ik weet bijvoorbeeld wel The BWP, The Descent en Wrong Turn.
het ging ook niet om de tempel, maar om die plantenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:26 schreef Ps2K het volgende:
The ruins was zo een enorm stuk schijt. Wat ik goed vond: de cast, camera werk en het initiele idee. Wat zeer slecht was aan de film: Dodelijke planten? Dodelijke trage planten? Serieus wtf, hoe lame (maar origineel) Het ontbrak de gehele film aan een aantal elementen: suspens en character development.
Met een oude on ontdekte maya tempel kun je zoveel meer doen in een film!
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:24 schreef Herald het volgende:
[..]
het ging ook niet om de tempel, maar om die planten
maar ach, je bent vast het typje die wel 2001: A Space Odessey helemaal snapte
Aanrader!quote:
Welk deel heb je gezien, ze zijn idd niet allemaal even briljant (Jason takes Manhattan....)quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:49 schreef aychelle het volgende:
Gister dus friday the thirteen gezien ... zooooooo slechtkutfilm daar ging mijn geld!
Geen enkele Friday the 13th is briljant. Natuurlijk zit iedereen wel heel hard te janken dat er een remake/re-imagening aankomt, maar de F13 serie is eerder cult dan kunst. Weet je wat er vandaag de dag gebeurd als er vervolgen op films komen? Gaan alle filmkijkertjes traantjes laten omdat Hollywood niks nieuws kan verzinnen, maar oh oh oh de jaren 80 slasherreeksen zijn me toch pareltjes uit de filmgeschiedenis. Toen wist men nog hoe je goede originele films kon maken zeg.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:22 schreef Ps2K het volgende:
Welk deel heb je gezien, ze zijn idd niet allemaal even briljant (Jason takes Manhattan....)
Jason goes to hell is dan ook de enige in de serie die ik niet op DVD hebquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:54 schreef Herald het volgende:
[..]
Geen enkele Friday the 13th is briljant. Natuurlijk zit iedereen wel heel hard te janken dat er een remake/re-imagening aankomt, maar de F13 serie is eerder cult dan kunst. Weet je wat er vandaag de dag gebeurd als er vervolgen op films komen? Gaan alle filmkijkertjes traantjes laten omdat Hollywood niks nieuws kan verzinnen, maar oh oh oh de jaren 80 slasherreeksen zijn me toch pareltjes uit de filmgeschiedenis. Toen wist men nog hoe je goede originele films kon maken zeg.
Daarbij is Jason goes to Hell is veel suffer dan Jason takes Manhatthan.
Tyranosaurus Rex wordt zijn volgende filmquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:54 schreef Spaulding het volgende:
Groot fan van Zombie maar zijn Halloween vond ik juist erg matig. Alle spanning van het origineel werd teniet gedaan omdat er teveel screentime voor Myers was en veel te veel moorden. De versie van Carpenter is echt zoveel beter.
Ben wel benieuwd naar de verdere films van Zombie want vooral met The Devil's Rejects liet ie zien wat voor fantastische films hij kan draaien.
Toffe film.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:28 schreef Q_Orianka het volgende:
Ichi The Killer is niet echt horror.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:27 schreef Belsezar het volgende:
Ichi the killer al voorbij gekomen??
Tevens tvp
Dead End. Vette film. Goeie spanning.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:31 schreef Urquhart het volgende:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:42 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dead End. Vette film. Goeie spanning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima film overigens
Leuke grapjes zitten er ook in![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:08 schreef Devrim_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima film overigens
Leuke grapjes zitten er ook in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat de westerse samenleving de inboorlingen als onbeschaafd ziet, terwijl je met een objectieve blik juist kunt concluderen dat de westerlingen de ware onbeschaafden zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:03 schreef Devrim_ het volgende:
Had Cannibal Holocaust een boodschap?(Ik heb de film niet afgekeken
)
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat de westerse samenleving de inboorlingen als onbeschaafd ziet, terwijl je met een objectieve blik juist kunt concluderen dat de westerlingen de ware onbeschaafden zijn.
Inside was wel te doen geen super filmquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:37 schreef Spaulding het volgende:
De Franstalige horrorfilms van de laatste paar jaren zijn geweldig![]()
À l'Intérieur
Frontière(s)
Haute Tension
En geen Franse film en misschien ook geen typische horror film maar wel enorm bizar en gaaf
Calvaire
met de heerlijke bar dance scene:
Slechte "horror" film trouwensquote:Op zaterdag 26 juli 2008 05:13 schreef F1Bas het volgende:
Borderland.
De gore was bij alle drie de films wel oke maar toch verwachte ik net iets meer van het verhaal.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:49 schreef Spaulding het volgende:
Ik hecht in een horror film niet zoveel aan een eventueel verhaal of motief als het een geweldig spannend of uiterst sfeervolle film is. En dat vond ik juist bij À l'Intérieur en Haute Tension erg aanwezig. Ook erg fijn is de lekkere gore en het niet altijd aanwezige happy end zoals je de laatste tijd veel bij Amerikaanse horror films ziet. En ach Frontiére(s) vond ik ook de minste van de drie maar was gewoon grappig en leuke moorden. Vooral het laatste half uur vond ik top en de oude Nazi was grappig.
Calvaire is op zich geen horror maar een uitermate zwarte komedie met een lekker naargeestig en bizar sfeertje.
quote:1. the scene at the house at the ending of the first 'modern day' part of the movie with lots of murders with lots of kinds. That's the most sadistic scene I have ever seen in Cinema.
2. the massive massacre of people at the church in the second 'medieval era' part is the most violent massacre ever on the screen.
3. and the trip to Hell. I think the images of Hell we were happy to see in this film are the most horrific depiction of Hell on the celluloid ever.
So, if you like gore+blood+splatter=graphic violence, you'll like 'Beyond the Limits', maybe even more than any other slasher movie ever.
quote:This movie is very very very violent. It is not as gruesome as the last half hour of Naked Blood, not as hardcore as Salo, and not as menacing as the Guinneapigs. This movie is its own little kind of violent. There are plenty of kills in it, and the kills are very gory. My favorite kills are all in the first half of the movie (the modern day). The character Mortimer ranks as one of the most sadistic I've ever seen depicted on screen.
The acting is pretty bad, but this isn't the kind of movie you watch for the acting. I did like the storyline. It starts off in Present Day and jumps back to the 15th Century to explain what the present day shindig was really about.
had ik dat eerder gewetenquote:
Ik vond alles tot het einde juist goed bij Haute Tension. Geweldigde donkere sfeer en echte spanning. Maar toen kwam een twist dat alles wat vooraf ging totaal onzinnig maakte.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De gore was bij alle drie de films wel oke maar toch verwachte ik net iets meer van het verhaal.
Het word allemaal een beetje te eentonig (Je kan al raden wie er wel overleeft en wie er niet overleeft.)
Het enige wat echt goed was bij À l'Intérieur en Haute Tension was het einde maar wat daarvoor allemaal gebeurt is gewoon al te vaak gedaan en er zitten ook nogal wat plotholes in À l'Intérieur en Haute tension...
Ils (Them) is ook nog een sterke Franse horrorfilm.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:37 schreef Spaulding het volgende:
De Franstalige horrorfilms van de laatste paar jaren zijn geweldig![]()
À l'Intérieur
Frontière(s)
Haute Tension
En geen Franse film en misschien ook geen typische horror film maar wel enorm bizar en gaaf
Calvaire
met de heerlijke bar dance scene:
Leuke film , niet de beste film, maar lekker claustrofobisch effect heeft die filmquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:34 schreef Draz het volgende:
Maar één keer genoemd in het topic, maar toch één van de beste horror films van de laatste tijd:
The Descent
Ik keek 'm toen ik alleen thuis was, met alle lichten uit (het is vaak een donkere film) en surroundset hard aan!
Een aanrader!
"The Cottage" past ook lekker in de horror/comedy rijtje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ils (Them) is ook nog een sterke Franse horrorfilm.
Van de laatste tijd vond ik [REC] veruit de sterkste.
Verder zijn Severance, Evil Aliens en Feast wel leuke, recente films in het horror/comedy genre.
Zal 'm 's proberen. Maar is Salò nou echt horror? Ik heb hem wel, maar moet hem nog kijken...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:59 schreef Ps2K het volgende:
Voor de splatter liefhebbers: Beyond the limits
[..]
[..]
Salò is GEEN horror.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:19 schreef Quir het volgende:
[..]
Zal 'm 's proberen. Maar is Salò nou echt horror? Ik heb hem wel, maar moet hem nog kijken...
Oh en trouwens, Naked Blood is gewoon ziekelijk. Dat is toch met dat meisje die..?
Ik weet het, ik heb wel wat gelezen op IMDb. Vandaar dat ik het ook op die manier vroeg, omdat ik ook dacht dat Salò geen horror was.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:27 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Salò is GEEN horror.
Salò is gewoon een fucked up film waarin mensen worden verkracht en poep eten (ja poep ja)
Hey bedankt maar ik heb hem net eindelijk gevonden, met Eng subs.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:03 schreef Devrim_ het volgende:
Spaulding ik heb Ils als een xvid met een NL srt ondertiteling..
Ik kan die eventueel wel ergens op het internet kwijt als het wilt (PM maar)
Ik moet Ils zelf ook no g kijken
Volgens mij wel, wel vermakelijk, maar verder niet meer.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:26 schreef ThaSandman het volgende:
Is Braindead van Peter Jackson al langs gekomen?
Ik vond dat toch een van de betere, alhoewel het meer om te lachen is. See no evil vond ik ook wel goed.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:56 schreef Quir het volgende:
[..]
Volgens mij wel, wel vermakelijk, maar verder niet meer.
Philosophy of the knife schijnt de meest smerige te zijn op het moment. Veel martelingen etc, gebasseerd op de Japanse kampen in Chinaquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:30 schreef Quir het volgende:
Wat zijn eigenlijk films zonder plot maar wel wat gore? Ik vond bijvoorbeeld Flowers of Flesh and Blood en The Devil's Experiment (Za Ginipiggu) wel geinig, maar zwaar overrated qua schokfactor...
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:30 schreef Quir het volgende:
Wat zijn eigenlijk films zonder plot maar wel wat gore? Ik vond bijvoorbeeld Flowers of Flesh and Blood en The Devil's Experiment (Za Ginipiggu) wel geinig, maar zwaar overrated qua schokfactor...
Seul Contre Tous is geen horror. Het is een ontzettende zwarte kijk op de (Franse) samenleving van de regisseur, die daarna Irreversible maakte.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:51 schreef Devrim_ het volgende:
Ook schijnt Seul contre tous ( I stand alone) een goede franse horror film te zijn
http://www.imdb.com/title/tt0157016/
nzb
Ik ken die films al...quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:20 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Films met veel bloed en smerigheid:
City of the Living Dead uit 1980
The Machine Girl
Cannibal Holocaust
August Underground series
Films met martelingen
The Girl Next Door (2007)
Verder kan ik niet op films komen
Schokfactor qua sex:
Salo
Nekromantik 1 en 2
Let wel op...erg smerige films
Philosophy of a Knife komt dit jaar uit dus die kun je wel in de bios zienquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:57 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ken die films al...![]()
Philisophy of a knife heb ik wel 's van gehoord, mischien 's proberen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:20 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Films met martelingen
The Girl Next Door (2007)
Verder kan ik niet op films komen
Unit 731, alweer hè... Hei Tang Yang 731-stijl?quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:02 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Philosophy of a Knife komt dit jaar uit dus die kun je wel in de bios zien
Check de review:quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Unit 731, alweer hè... Hei Tang Yang 731-stijl?
Mja maar die japanse meuk is mij wat te ziek. Weet de titel niet meer maar het plot was als volgt: Meisje wordt inelkaar gemept tot ze zichzelf onderpist, daarna verkracht en met beton het water ingeflikkerd. Niet echt mijn ding.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:34 schreef Quir het volgende:
Zombies zijn altijd leuk, daar voel je niks voor dus die kun je genadeloos af laten slachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net klaar met House of 1000 Corpses, ook een goede film (origineel gebruik van effecten en muziek).
Als dit een reeks word wil ik trouwens wel een OP regelen met gepaste header en tekst.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:21 schreef Quir het volgende:
Van de week He Never Dies! (Za Ginipiggu 3), Planet Terror en [REC] gekeken.
Bij He Never Dies was ik wederom zwaar teleurgesteld in de gore (de serie is redelijk overhyped, maar oké, toch wel vermakelijk en voor de "mainstream" filmganger toch wat zwaarder), Planet Terror was wel geinig en [REC] was goed. Ondanks dat ik wist...Klinkt goed, algemeen horror topic ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net klaar met House of 1000 Corpses, ook een goede film (origineel gebruik van effecten en muziek).
Als dit een reeks word wil ik trouwens wel een OP regelen met gepaste header en tekst.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
want? Alle FTR bezoekers gaan dan elke dag vertellen wat de beste horror is?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:21 schreef Quir het volgende:
Als dit een reeks word
Goed plan, was ik zelf nog niet opgekomen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:29 schreef Herald het volgende:
[..]
want? Alle FTR bezoekers gaan dan elke dag vertellen wat de beste horror is?
"weet je nog dat ik gisteren zei dat Susperia de beste was?? Nou vandaag is Cat People (1942) de beste!!"
"ha gisteren vond ik Cat People de beste, ik heb nu Sssssss gezien en die was niet zo boeiend, maar omdat dit topic over de beste horror gaat vind ik het de beste horror ooit!"
"ik heb eindelijk Dog Soldiers gekeken, leuke film. Ehm ik weet niet meer welke film ik gisteren de beste vond, maar nu is dat Dog Soldiers, kan deze naast de 256 andere beste horrorfilms in je OP quir???"
Het kan ook gewoon algemeen horror topic zijn zoals Tim al zegtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:29 schreef Herald het volgende:
[..]
want? Alle FTR bezoekers gaan dan elke dag vertellen wat de beste horror is?
"weet je nog dat ik gisteren zei dat Susperia de beste was?? Nou vandaag is Cat People (1942) de beste!!"
"ha gisteren vond ik Cat People de beste, ik heb nu Sssssss gezien en die was niet zo boeiend, maar omdat dit topic over de beste horror gaat vind ik het de beste horror ooit!"
"ik heb eindelijk Dog Soldiers gekeken, leuke film. Ehm ik weet niet meer welke film ik gisteren de beste vond, maar nu is dat Dog Soldiers, kan deze naast de 256 andere beste horrorfilms in je OP quir???"
jullie FTR luitjes zijn echt sneu ehquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:33 schreef Tim86 het volgende:
Niet beste horror, gewoon algemeen zou ik zeggen
Je hebt overduidelijk wat diepgewortelde issues met dit subforum, kan je dat niet eerst uitpraten met je psychiater voordat je hier komt baggeren?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:56 schreef Herald het volgende:
[..]
jullie FTR luitjes zijn echt sneu eh
Het wordt dan gewoon weer een groot opsom topic na de "wat heb je net gekeken" "wat ga je morgen kijken" "welke film komt er op TV" "wat heb je gehuurd" "wat heb je gekocht" "wat heb je gekocht, maar nog niet binnen gekregen" "wat is de beste comedy" etc topics.
Het is sowieso schande dat er nog steeds "de beste"-topics geopend mogen worden in FTR. Iedereen noemt toch een andere film op. Of als zo'n simpele ziel vraagt "welke film moet ik huren" en al die FTR luitjes de meest gare koreaanse films op gaan noemen die ze toch niet in de videotheek hebben. Wat heb je nou aan die topics?
Elke film heeft sowieso al een eigen topic, wat voor zin heeft het dan te proberen om in 24 andere topics het over die film te hebben. Wat ik wél leuk vind zijn MikeyMo's topics over horrorseries. Reageert ook geen hond in op MM en zijn meest huidige scharrel na, maar het is leuker dan in de "wat heb je gekeken" "welke dvd heb je gekocht" "wat is de beste horrorfilm" "welke film uit de jaren 80 is leuk" "welke film mogen ze niet remaken" topics elke keer dezelfde film op te noemen.
Frappant dat juist FTRsnobjes die het altijd maar hebben over het gebrek aan originaliteit in films kwantiteit zelf ook erg hoog in het vaandel hebben.
volgens mij is baggeren alleen posten in topics met een cijfer in de titel zoals deze sufkut doet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:59 schreef Tim86 het volgende:
Je hebt overduidelijk wat diepgewortelde issues met dit subforum, kan je dat niet eerst uitpraten met je psychiater voordat je hier komt baggeren?
Gelukkig komt er bij jou wel een hoogstaand rijtje uit. Snap nog steeds niet wat je issue is met FTR en zeker niet wat er mis is met een algemeen horror topic (en niet "beste" zoals jij in al je argumenten gebruikt), maar goed..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:12 schreef Herald het volgende:
[..]
volgens mij is baggeren alleen posten in topics met een cijfer in de titel zoals deze sufkut doet.
Ik zie het nut niet in van een algemeen horrortopic, anders dat jij en je vriendjes weer at random films kunnen posten die je net hebt gekeken. Wat verwacht jij dat het algemene horrortopic over gaat? De nieuwe Friday the 13th van Michael Bay past namelijk in: Friday the 13th Serie - Jason's slashfests Centraal remake topic en het nog te komen Friday the 13th (2009) topic. Ohja en dan in het algemene horror topic.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:18 schreef Tim86 het volgende:
Gelukkig komt er bij jou wel een hoogstaand rijtje uit. Snap nog steeds niet wat je issue is met FTR en zeker niet wat er mis is met een algemeen horror topic (en niet "beste" zoals jij in al je argumenten gebruikt), maar goed..
de FTR bikkels die dan hun net gekeken films wéér gaan opsommenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:55 schreef Tim86 het volgende:
Er is genoeg vraag naar en op die manier heb je vanzelf een vaste kliek mensen + een aantal voorbijgangers die het op waarde zullen schatten.
Jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:44 schreef Herald het volgende:
[..]
Of wil je beweren dat als Quir zegt dat [REC] een goeie film is dat je denkt "ik ken [REC] helegaar niet, die moet ik echt eens gaan kijken dan!".
Bij die Spaanse is het wel te doen...Bij de Jappen word het al snel wat moeilijkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil geen Spoanse, en Japanse horrors vind ik niet leuk omdat ik de acteurs/actrices niet uit elkaar kan houden.
Dan gaat het om evaringen uitwisselen en films aanraden (in dit geval zei ik alleen dat het een goede film was).quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:44 schreef Herald het volgende:
[..]
de FTR bikkels die dan hun net gekeken films wéér gaan opsommen![]()
Hier zitten allemaal mensen die zichzelf de grootste filmliefhebber noemen en dan onnozel gaan doen dat ze elkaar nodig hebben om nog tips te krijgen. Ik snap dat echt niet, behalve dat het leuk is voor je postcount. Of wil je beweren dat als Quir zegt dat [REC] een goeie film is dat je denkt "ik ken [REC] helegaar niet, die moet ik echt eens gaan kijken dan!".
Hartstikke goed, blijf je voortaan lekker weg uit dit topicquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:44 schreef Herald het volgende:
[..]
Hier zitten allemaal mensen die zichzelf de grootste filmliefhebber noemen en dan onnozel gaan doen dat ze elkaar nodig hebben om nog tips te krijgen. Ik snap dat echt niet, behalve dat het leuk is voor je postcount. Of wil je beweren dat als Quir zegt dat [REC] een goeie film is dat je denkt "ik ken [REC] helegaar niet, die moet ik echt eens gaan kijken dan!".
Mensen die een van de nuttige dingen van een forum niet snappenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:44 schreef Herald het volgende:
[..]
Kijk naar deze film erg uit, wat ik heb gelezen moet die erg goed zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:34 schreef Karina het volgende:
Nog niet gekeken, maar belooft veel goeds: The Midnight Meat Train, naar een verhaal van Clive Barker, dus dat moet wel spannend zijn. Ik heb er nog een paar liggen, wordt een horror weekendje
Nope, nooit van gehoord. Zal hem morgen zoeken en downloaden kopen, klinkt wel leuk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:31 schreef Lambiekje het volgende:
Kent iemand hier de Sleepaway Camp reeks. Iederen kent Halloween, Nightmare on Elmstreet en Friday 13th. Wat zo leuk is aan Sleepaway geen freaky debiel met een hockey mask of pizza-face maar gewoon een meisje van ~12
mmm. ik heb iets te veel gezegd:)quote:The disclosure of the murderer's identity is the most shocking climax in the history of American cinema.
Misschien iets minder vernieuwend, maar wel veel beter. The Devil's Rejects is vooral een ode aan de jaren 70 horrors, vooral te zien aan de acteurs die bijna allemaal wel een grote naam hebben in de horror industrie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Nope, nooit van gehoord. Zal hem morgen zoeken en downloaden kopen, klinkt wel leuk.
Heb net trouwens The Devil's Rejects gekeken, Zombie's werk bevalt me wel. Hij bouwt goed op, maar is iets minder "vernieuwend" dan House of 1000 Corpses (The Devil's Rejects is een vervolg).
Ik vond House of 1000 Corpses ook net wat toffer. Ik bedoel, Dr. Satan is coolquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Nope, nooit van gehoord. Zal hem morgen zoeken en downloaden kopen, klinkt wel leuk.
Heb net trouwens The Devil's Rejects gekeken, Zombie's werk bevalt me wel. Hij bouwt goed op, maar is iets minder "vernieuwend" dan House of 1000 Corpses (The Devil's Rejects is een vervolg).
Precies, dat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:20 schreef Quir het volgende:
"Goddamn motherfucker, got blood all over my best clownsuit!"
Maar wat je van 'm ziet is gewoon zo vet!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:57 schreef Spaulding het volgende:
Het is alleen zo jammer dat ie zo weinig screentime krijgt in House of 1000 Corpses![]()
Hehe, ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:57 schreef Spaulding het volgende:
Het is alleen zo jammer dat ie zo weinig screentime krijgt in House of 1000 Corpses![]()
Otis B. Driftwood is trouwens ook briljant. "Boy, the next word that comes out of your mouth better be some brilliant fuckin' Mark Twain shit. 'Cause it's definitely getting chiseled on your tombstone."
Bill Mosely is sowieso een mega acteur. Laatst Texas Chainsaw Massacre 2 gezien en daar speelt ie Chop Top, ook zo'n heerlijk geschift figuur. Zal z'n moeder trots op hem zijn vraag ik me dan af.
[ afbeelding ]
Lick my plate, you dog dick!
Ja leuke filmpjes, komen binnekort nog 2 delen uit en ook een remake geloof ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:31 schreef Lambiekje het volgende:
Kent iemand hier de Sleepaway Camp reeks. Iederen kent Halloween, Nightmare on Elmstreet en Friday 13th. Wat zo leuk is aan Sleepaway geen freaky debiel met een hockey mask of pizza-face maar gewoon een meisje van ~12
ik wacht met smartquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:34 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Ja leuke filmpjes, komen binnekort nog 2 delen uit en ook een remake geloof ik
Helaas, de versie die ik had was een fakequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:06 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Kijk naar deze film erg uit, wat ik heb gelezen moet die erg goed zijn
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas, de versie die ik had was een fakeMaar ik heb binnenkort vakantie, dus ik denk dat ik maar eens wat films in de bioscoop ga kijken, deze zal er ook eentje van zijn. Nou nog zien dat ik iemand zo gek krijg om mee te gaan, de meeste mensen houden niet zo van dit genre.
Waar sla ik de plank mis dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:35 schreef Mainport het volgende:
Jezus Herald, wat sla je de laatste tijd de plank toch ontzettend mis.
Vind je dat zelf nou een slimme opmerking? Het is alsof je een zwembad maakt waar uiteindelijk iedereen in zit te pissen en als je er wat van zegt je als repliek krijgt "dan moet je maar een zwembad maken".quote:Op maandag 28 januari 2008 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
Als je geen zin hebt in dubbele posts maak dan een uitgebreide lijst met alle filmwetten.
Jammer dat jij door enkele kneuzen continu je minachting tegenover alle andere FTR posters moet laten blijken alleen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:30 schreef Herald het volgende:
[..]
Waar sla ik de plank mis dan?
Ik zal eens een voorbeeld geven van de FTR mentaliteit. Ik open een topic met een uitgebreide lijst van filmwetten, krijg ik deze post voor mijn kiezen omdat ik vind dat de vaste FTR kliek wel heel vaak hetzelfde post:
[..]
Vind je dat zelf nou een slimme opmerking? Het is alsof je een zwembad maakt waar uiteindelijk iedereen in zit te pissen en als je er wat van zegt je als repliek krijgt "dan moet je maar een zwembad maken".
Maar goed, laat deze ouwe zuurpruim je niet tegen houden om braaf elke week te vertellen dat je een horrorfilm hebt gezien. Ik zelf kijk bijvoorbeeld nu Halloween op Zone Horror. Het is een film uit 1978 die nog nooit in de Imdb top 250 heeft gestaan dus je kent hem waarschijnlijk niet
Heb jij ook deel twee gezien? Die kan ik maar niet vinden op dvdquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:55 schreef Devrim_ het volgende:
Gister NEKRomantik 1 en 2 gezien.
Wat een ranzige films
Een Duitse film uit 1987 en 1991 die over mensen gaat die lijken neuken
Op de piraten baai is de volledige DVD met Engelse ondertiteling te vindenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Heb jij ook deel twee gezien? Die kan ik maar niet vinden op dvd
Ja, maar dat staat niet stoer in mijn dvd kastquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Op de piraten baai is de volledige DVD met Engelse ondertiteling te vinden
Tja...Ze verkopen de film niet meerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat niet stoer in mijn dvd kast
Ah tof! Helaas dan weer niet verkrijgbaarquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:33 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Tja...Ze verkopen de film niet meer
Je moet anders ff op ebay enz. rond kijken
-edit-
Ah toch nog wel
Amazon.com heeft ze
http://www.amazon.com/Nekromantik-2-Lena-Braun/dp/B00009AV90
http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B00009AV90/ref=dp_olp_2quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ah tof! Helaas dan weer niet verkrijgbaar
De eerste Ginger Snaps is wel vetquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:39 schreef Quir het volgende:
Ze hebben trouwens bij Free Record Shop nog een aantal horror films liggen bij die 5 voor 10 (euro) bak. Gisteren The Grudge 1 en 2, Ichi The Killer (niet echt horror, maar wel double disc omg_!1), Ginger Snaps en een voor ons mam gehaald voor een 10tje.
Ginger Snaps is wel een aanrader voor 2 euro (wel vermakelijk, maar ze hadden er meer uit kunnen halen).
Oh toch, eens mijn paypal afstoffen dan maarquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B00009AV90/ref=dp_olp_2
De eerste kost $21.41 en in de beschrijving staat
Comments: BRAND NEW AND FACTORY SEALED
Komen nog wat verzendkosten bij maar ok
Ben ik ook erg benieuwd naar klinkt erg intressant, maar nog meer naar The Poughkeepsie Tapes en Trick Or Treatquote:
30 Days of night?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:22 schreef Topspin het volgende:
3 dagen geleden via een schotelzender een film gezien over vampieren ergens in Alaska in een klein stadje. Best goede vampieren film moet ik zeggen, ben ff de naam kwijt maar het was vermakelijke horror.
30 dagen nacht ging het over, en toen kwamen de vampieren zich daar nestelen.
Had net voor het lezen van jou post nog een edit gedaan over smaken die verschillen en dat er vast en zeker mensen zijn die de film niks vindenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:23 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
30 Days of night?
http://www.imdb.com/title/tt0389722/
Vond hem zelf niet zo goed
Ik viel in slaapquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:24 schreef Topspin het volgende:
[..]
Had net voor het lezen van jou post nog een edit gedaan over smaken die verschillen en dat er vast en zeker mensen zijn die de film niks vindenHeb de film ook niet met volle verstand gekeken dus vanzelf was ik niet helemaal zo kritisch aanwezig tijdens het kijken.
Ze staan op mijn lijstje om te kijken, ik heb ze gedownload omdat ik ze niet op DVD kon vinden...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De eerste Ginger Snaps is wel vet
Daarna word het snel veel slechter
En er gaan geruchten dat deel 4 in de maak is![]()
Nee hij zal niet in de bios komen draait in amerika ook maar limited run in de bios. zal hier waarschijnlijk ergens in 2009 in de winkels liggen hopelijk. Dvd is nog niet uit in amerika.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:23 schreef Orbeatle het volgende:
Vraagje. My Name is Bruce draait nu in Amerika (die film met Bruce Campbell, dat hij zichzelf speelt, maar mensen zien hem voor Ash aan als de pleuris uitbreekt en er overal zombies rondlopen). Komt die ook nog een keer in Nederland uit? Of is 'ie al op dvd ofzo??
Had er ook niet op gerekend dat 'ie hier in de bioscoop zou komen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:49 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Nee hij zal niet in de bios komen draait in amerika ook maar limited run in de bios. zal hier waarschijnlijk ergens in 2009 in de winkels liggen hopelijk. Dvd is nog niet uit in amerika.
Openingshot van de Spider Rockquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:30 schreef Spaulding het volgende:
Poltergeist vond ik kut. Typische Steven Spielberg film, alleen één scene was wel tof.
Laatst de originele Texas Chainsaw Massacre weer eens herkeken, en dat is toch wel mijn favoriete horrorfilm. Een echte klassieker
Poltergeist is geweldig. Het is een film die gewoon spannend is, wat best een aangename afwisseling is in dit tijdperk van horrorfilms die het moeten hebben van plotselinge schrikmomenten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:30 schreef Spaulding het volgende:
Poltergeist vond ik kut. Typische Steven Spielberg film, alleen één scene was wel tof.
Laatst de originele Texas Chainsaw Massacre weer eens herkeken, en dat is toch wel mijn favoriete horrorfilm. Een echte klassieker
Misschien moet ik die maar een keer laten zien aan een vriend van mij, die zojuist is afgestudeerd als tandarts. Hij houdt ervan om, zoals hij het zegt, 'te slageren'. Ben benieuwd of ie het nog leuk vindt na die filmquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:12 schreef MyDyingBride het volgende:
Heeft iemand The Dentist 1 (deel 2 is een stuk minder) wel eens gezien hier? Had hem ooit op aanraden van iemand aangeschaft, en vondt hem qua gore (tanden die er zonder verdoving erg hardhandig uitgetrokken worden) wel geslaagt.
Hij is alleen niet erg gezicht voor mensen die (doods)angsten voor de tandarts hebben.
Vandaag gezien deel 2 en is echt fantastisch gewoon erg veel gore en erg over de topquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:55 schreef Tim86 het volgende:
Voor de liefhebbers: Er is een Feast II (Sloppy Seconds)
Deel 1 was super, ben benieuwd naar deze..dvdrip is al uit.
Je weet dat "horrror" in het latijn letterlijk angst betekend?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:09 schreef Oksel het volgende:
Feast draaide op Night of Terror 2 jaar geleden. Helaas viel ik in slaap door een combi van teveel alcohol en MDMA..Anyway, wat een zaadfilms worden hier genoemd. Stuk voor stuk de term horror niet waardig. Horror? Evil Aliens, DAT is horror..
Geweldige splatterhorror, heerlijk hersenloos, foute muziekjes, nog foutere humor. Dat is leuk. De rest is grotendeels troep. Serieuze horrorfilms zijn zaad. Horror moet grappig zijn.
Net Seed gezien.. zitten paar HELE smakeloze scene's in.. voor de rest KUTverhaal.
Horror? Irreversible, dat is horror. Niet omdat het heel vies is, maar omdat er mensonterende scenes inzitten.. heel naar. Of Fat Girl. Of Baise Moi. Naar, naar.. heel erg naar.
Grappig filmpje met paar aardige scenes maar niet speciaalquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:16 schreef Oksel het volgende:
En de beste splatterhorror allertijden is Evil Aliens..
Ja, wel hele slechtequote:Op zondag 19 oktober 2008 11:08 schreef Oksel het volgende:
Dance of the Dead.. veel gore?
Die was toch al gepost?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:17 schreef Oksel het volgende:
Als je echt slechte gore wilt zien moet je Poultrygeist kijken.... met RON JEREMY!
![]()
Geen idee ze blijven het maar uitstellen staat nu voor ergens in 2009 gepland pas jammer genoegquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:00 schreef Prego het volgende:
[..]
ik ook, waarom duurt het allemaal zo lang?
Wat een geniale film titelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:57 schreef Spaulding het volgende:
En anders Surf Nazis Must Die proberen.
Toxic Avengerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:57 schreef Spaulding het volgende:
Toxic Avenger is wel een kroonjuweeltje in hun oeuvre. En anders Surf Nazis Must Die proberen.
Die komt er, helaas. En [REC] krijgt eigenlijk niet eens een kans in Amerika.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:22 schreef Dulk het volgende:
ik kom er net achter dat er een remake komt van [REC]
als ik de trailer zie dan is het echt bijna een 1 op 1 kopie
http://www.imdb.com/title/tt1082868/
Gisteren ook gezien..wat een filmquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:55 schreef Devrim_ het volgende:
Net trailer park of terror gezien
Review:_!
"Haa...My penis!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naast The Beyond z'n beste.
Is die Italiaans of Engels gedubbed?quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:27 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb City of the Living Dead hier nog liggen van Fulci NL ondertiteld ook. Mocht iemand hem willen overnemen dan hoor ik het graag, niet mijn type horror helaas.
The Convent is geweldig inderdaad. Vooral dat neon bloed wat uit ieders nek opspuitquote:Op woensdag 26 november 2008 23:24 schreef A_Soul1980 het volgende:
Een film die je gezien moet hebben: The Convent
Een ontzettende B-movie met crappy effects. Niet eng, maar wel gegarandeerd lachen!
Oh ja, en Coolio speelt ook een rolletje...
Tof dat je het nu over Guinea Pig hebt.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:49 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik lees mensen over de Guinea Pig serie. Ik ben een poos terug erg lang op zoek geweest naar die films maar nooit gevonden.
Wie oh wie weet waar ik ze kan krijgen?
Ook op zoek naar de verfilming van 120 van Sodom van De Sade.
Thanks!
Stiekem wel ja. Is 'ie te downloaden?quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:52 schreef Tim86 het volgende:
Iemand Dead Noon al gezien..zag de trailer net..ziet er belachelijk slecht uit maar het oldskool grindhouse sfeertje was wel aanlokkelijk om het toch een kans te geven
DVDScr is uitquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:54 schreef Quir het volgende:
[..]
Stiekem wel ja. Is 'ie te downloaden?
Leuk toch, meer heeft een film niet nodigquote:Op donderdag 27 november 2008 23:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Tof dat je het nu over Guinea Pig hebt.
Ik ga morgen aan de serie beginnen
Overigens heb ik 120 Days of Sodom (1975) gekeken en het was niks anders dan poep eten, kinderen neuken, mishandelen en "erotische verhalen" overigens ook allemaal poep gerelateerd vertellen![]()
Sloeg volledig nergens op.
De vier boven genoemde dingen zijn de enige dingen die er gebeuren
Guinea Pig is echt zwaaaaaaaar overratedquote:Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef BB-boy het volgende:
Gisteren Guinea Pig 2 gezien. Wat zal ik er eens van zeggen... Japanners hebben aparte fantasieen
Ichi the Killer was wel heel leuk.
Deel 1, 3 en 7 zijn zeker de moeite waard om te kijken, en deel 5 is ook wel leuk. Deel 4 is niet leuk en deel 2 is ronduit kut.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:38 schreef BB-boy het volgende:
25 euro, dat is wel de moeite (ondanks dat de helft van die films complete bagger is).
Mirrors is trouwens van de regisseur van Haute Tension en The hills have eyes beiden ook erg goed!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb laatst Mirrors gezien, net in roulatie in de videotheken. Aanrader. Een horrorfilm waar je nog over na kunt denken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |