die hangt als poster boven mijn schouwquote:
hellboy horrror?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:07 schreef aychelle het volgende:
Horrrorfils die nu of binnekort draaien in de Bioscopen:
nu in de bioscopen
he strangers
Première
Datum Film
11-09-2008 Hellboy 2: The Golden Army
Hellboy is geen horror en deel 1 was echt een van de slechtste films ooit gemaakt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:07 schreef aychelle het volgende:
Première
Datum Film
11-09-2008 Hellboy 2: The Golden Army
11-12-2008 Quarantine
19-02-2009 Friday the 13th
remakequote:Op donderdag 10 juli 2008 16:44 schreef rosaatje het volgende:
Die Friday the 13th is dat een remake of een sequel ?
ik heb nog geen een van die films ooit gezienquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:08 schreef Ps2K het volgende:
Als je voor extreme films wilt gaan:
Guineapig series, Philosophy of a knife (zeer extreem!), Gutpile etc. Beyond the limits (AANRADER!)
Goede zombie films:
Dead serie door Romero, Zombie Holocaust, Zombi 2, City of the living dead, Day of the Dead 2: Contagium, Blind dead films, Bone Sickness (they found a cure... one that angers the dead!)
Monster mvies:
Humanoids from the deep (zalmmensen die jonge vrouwen aanvallen op het strand!!)
Vampier
Salem's lot (origineel), Bram Stokers' Dracula
Women in prison / exploitation:
Ilsa trilogie, Emanuelle, Slave girls from beyond infinity
Horror comedy:
Hollywood chainsaw hookers (hoeren die een egyptische kettingzaag god aanbidden en mannen vermoorden <- wtf!), Monsturd (Half mensserie moordenaar / half stront...)
Ik kijk nog even op mijn HDD voor meer juweeltjes
Dan kan ik aanraden: The deaths of Ian stone.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:12 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik heb nog geen een van die films ooit gezien
af en toe een horror kijken vind ik wel leuk, maar dan wel met anderen erbij, anders kan ik niet slapen.![]()
Wie niet? Klassieker.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:28 schreef Q_Orianka het volgende:
Iemand ooit gehoord van Cannibal Holocaust?
Dat is geen horror.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:28 schreef Q_Orianka het volgende:
Iemand ooit gehoord van Cannibal Holocaust?
Ik vond House Of 1000 Corpses niet erg goed. (Ik heb hem wel hier in de kast staanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:44 schreef Spaulding het volgende:
House of 1000 Corpses en The Devil's Rejects.
Ik was 11 jaar oud toen ik die film zag.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:22 schreef Urquhart het volgende:
The Blair Witch Project blijft absoluut de beste. Vooral de eerste keer toen ik hem 's nachts zag en nog gedeeltelijk in de veronderstelling was dat het weleens echt kon zijn. Geniale film
Ik vond hem toendertijd echt eng.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:22 schreef Urquhart het volgende:
The Blair Witch Project blijft absoluut de beste. Vooral de eerste keer toen ik hem 's nachts zag en nog gedeeltelijk in de veronderstelling was dat het weleens echt kon zijn. Geniale film
The Shining is horror. Maar horror is dan ook een breed genre van zombie slash films tot gruwelijke gore films tot films met een creepy enge sfeer.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:51 schreef Topspin het volgende:
Weet ook niet goed wat nu precies horror is omdat ik me niet helemaal erin heb verdiept. Horror moet dat met gruwelijke afslachting te maken hebben of is the shining ook voldoende? Imdb dan maar raadplegen om te zien wat het genre is van The shining.
Zombie slash films hou ik niet zo van, wel night of the living dead eens gezien maar dat kan me niet echt boeien.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
The Shining is horror. Maar horror is dan ook een breed genre van zombie slash films tot gruwelijke gore films tot films met een creepy enge sfeer.
Slither fantastische horror komediequote:Op woensdag 16 juli 2008 19:34 schreef Topspin het volgende:
[..]
Zag eens een foto hier van iemand die een horror film gezien had, van die grote wormen in een badkamer of iets dergelijks. Gore film en dat hoeft voor mij dus ook niet.
Dan moet je eens 28 Days Later en 28 Weeks Later kijkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:34 schreef Topspin het volgende:
[..]
Zombie slash films hou ik niet zo van, wel night of the living dead eens gezien maar dat kan me niet echt boeien.
Zag eens een foto hier van iemand die een horror film gezien had, van die grote wormen in een badkamer of iets dergelijks. Gore film en dat hoeft voor mij dus ook niet.
Zo is het afslachten van zombies ook niet echt dat je zegt super spanningsvol in mijn ogen, geef me dan maar een film van King waar de spanning wel hoog kan oplopen. 1 1/2 uur lang zombies zien die afgeslacht worden gaat ook vervelen.
IT is gewoon meesterlijk. Die korte film waar jij het over hebt is ook pure duisternis, meerdere malen gezien.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:25 schreef Topspin het volgende:
IT van Stephen King vond ik overigens ook niet echt super eng. Die clown kon ik vaak om lachen en ik vond het eerder humoristische horror op een aantal momenten. Ook spannende horror momenten maar toch kunnen lachen. Geniale film in mijn ogen ook
Tales from the Crypt van Stephen King met 3 korte films, er is daar 1 film van een monster omgevormd tot mens die trouwt met een man. Verder geen uitleg geven eraan maar die film vond ik dus ook behoorlijk creepy. Niet omdat het constant in het teken stond van horror maar meer de plot. Fillm blijft ook wat hangen en vergeet ik niet snel.
RB is een erg goed gemaakte filmquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:23 schreef De_Dorstige het volgende:
Poosje terug bij de Free Record Shop 'Rosemary's Baby' en 'The Fog'(orirginele) gekocht. Strontgoedkoop ook nog.
[REC] is al uit op DVD maar ik weet niet of die een Nederlandse release krijgtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:37 schreef Urquhart het volgende:
Over Rec hoor ik ook goede verhalen, komt die binnenkort ook op dvd?
The Final Chapter is deel 4quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:06 schreef aychelle het volgende:
Ik ga binnekort friday the 13th zien (the final) iemand gezien?
Deel 7 is wel aardig (de eerste met Kane Hodder), Jason X is ook wel grappig. Freddy vs Jason.. mja de stukken met Jason zijn aardig.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
The Final Chapter is deel 4
Verwacht niet teveel van Friday the 13th films
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |