die hangt als poster boven mijn schouwquote:
hellboy horrror?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:07 schreef aychelle het volgende:
Horrrorfils die nu of binnekort draaien in de Bioscopen:
nu in de bioscopen
he strangers
Première
Datum Film
11-09-2008 Hellboy 2: The Golden Army
Hellboy is geen horror en deel 1 was echt een van de slechtste films ooit gemaakt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:07 schreef aychelle het volgende:
Première
Datum Film
11-09-2008 Hellboy 2: The Golden Army
11-12-2008 Quarantine
19-02-2009 Friday the 13th
remakequote:Op donderdag 10 juli 2008 16:44 schreef rosaatje het volgende:
Die Friday the 13th is dat een remake of een sequel ?
ik heb nog geen een van die films ooit gezienquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:08 schreef Ps2K het volgende:
Als je voor extreme films wilt gaan:
Guineapig series, Philosophy of a knife (zeer extreem!), Gutpile etc. Beyond the limits (AANRADER!)
Goede zombie films:
Dead serie door Romero, Zombie Holocaust, Zombi 2, City of the living dead, Day of the Dead 2: Contagium, Blind dead films, Bone Sickness (they found a cure... one that angers the dead!)
Monster mvies:
Humanoids from the deep (zalmmensen die jonge vrouwen aanvallen op het strand!!)
Vampier
Salem's lot (origineel), Bram Stokers' Dracula
Women in prison / exploitation:
Ilsa trilogie, Emanuelle, Slave girls from beyond infinity
Horror comedy:
Hollywood chainsaw hookers (hoeren die een egyptische kettingzaag god aanbidden en mannen vermoorden <- wtf!), Monsturd (Half mensserie moordenaar / half stront...)
Ik kijk nog even op mijn HDD voor meer juweeltjes
Dan kan ik aanraden: The deaths of Ian stone.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:12 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik heb nog geen een van die films ooit gezien
af en toe een horror kijken vind ik wel leuk, maar dan wel met anderen erbij, anders kan ik niet slapen.![]()
Wie niet? Klassieker.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:28 schreef Q_Orianka het volgende:
Iemand ooit gehoord van Cannibal Holocaust?
Dat is geen horror.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:28 schreef Q_Orianka het volgende:
Iemand ooit gehoord van Cannibal Holocaust?
Ik vond House Of 1000 Corpses niet erg goed. (Ik heb hem wel hier in de kast staanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:44 schreef Spaulding het volgende:
House of 1000 Corpses en The Devil's Rejects.
Ik was 11 jaar oud toen ik die film zag.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:22 schreef Urquhart het volgende:
The Blair Witch Project blijft absoluut de beste. Vooral de eerste keer toen ik hem 's nachts zag en nog gedeeltelijk in de veronderstelling was dat het weleens echt kon zijn. Geniale film
Ik vond hem toendertijd echt eng.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:22 schreef Urquhart het volgende:
The Blair Witch Project blijft absoluut de beste. Vooral de eerste keer toen ik hem 's nachts zag en nog gedeeltelijk in de veronderstelling was dat het weleens echt kon zijn. Geniale film
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |