maar Tarantino hèquote:
dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
maar Tarantino hè![]()
ik twijfel .....
Dank voor de tip...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:07 schreef Strolie75 het volgende:
Hostel, nieuwe horrorfilm geproduceerd door Quentin Tarantino. Deze week nr.1. in de V.S.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/hostel/
de horror *bibbert*quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:33 schreef Bastard het volgende:
Je roept horror in de TT, en de newbees komen aanwaaien hier
Ben van beide geen echte fan, maar als ik dan wil griezelen is gore idd stukke beter. Horror is altijd zo dom en nepquote:Op donderdag 12 januari 2006 07:16 schreef Bastard het volgende:
Is het horror of is het gore?
Horror vind ik geen zak aan namelijk..
Er zijn zeer zeker wel goede horror films hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 08:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ben van beide geen echte fan, maar als ik dan wil griezelen is gore idd stukke beter. Horror is altijd zo dom en nepik bedoel,bv al die zombies etc geven mij eerder een lachkick dan angst. Een echt spannende thriller is dan stukke beter.
![]()
Horror met gore als je de trailer kijkt...... dus niet kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 07:16 schreef Bastard het volgende:
Is het horror of is het gore?
Horror vind ik geen zak aan namelijk..
The Ringquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er zijn zeer zeker wel goede horror films hoorIk ben dol op het genre.... probeer altijd mezelf weer eens goed bang te maken. The Grudge en The Ring zijn goede voorbeelden !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |