maar Tarantino hèquote:
dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
maar Tarantino hè![]()
ik twijfel .....
Dank voor de tip...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:07 schreef Strolie75 het volgende:
Hostel, nieuwe horrorfilm geproduceerd door Quentin Tarantino. Deze week nr.1. in de V.S.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/hostel/
de horror *bibbert*quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:33 schreef Bastard het volgende:
Je roept horror in de TT, en de newbees komen aanwaaien hier
Ben van beide geen echte fan, maar als ik dan wil griezelen is gore idd stukke beter. Horror is altijd zo dom en nepquote:Op donderdag 12 januari 2006 07:16 schreef Bastard het volgende:
Is het horror of is het gore?
Horror vind ik geen zak aan namelijk..
Er zijn zeer zeker wel goede horror films hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 08:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ben van beide geen echte fan, maar als ik dan wil griezelen is gore idd stukke beter. Horror is altijd zo dom en nepik bedoel,bv al die zombies etc geven mij eerder een lachkick dan angst. Een echt spannende thriller is dan stukke beter.
![]()
Horror met gore als je de trailer kijkt...... dus niet kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 07:16 schreef Bastard het volgende:
Is het horror of is het gore?
Horror vind ik geen zak aan namelijk..
The Ringquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er zijn zeer zeker wel goede horror films hoorIk ben dol op het genre.... probeer altijd mezelf weer eens goed bang te maken. The Grudge en The Ring zijn goede voorbeelden !
Weet ik, die is veel fucking enger dan de Amerikaansequote:Op donderdag 12 januari 2006 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Japanse Grudge is BIZAR eng
Dat weet ik nog niet... Plan was 13u ongeveeer, maar Mou wil al om half 11 de trein nemenquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoelaat sta je op het station zondag ?
Mlou wilde namelijk ook nog naar ons huisje ( badkamer, kinderkamer enz.) komen kijken, noemen ze intressequote:Op donderdag 12 januari 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet... Plan was 13u ongeveeer, maar Mou wil al om half 11 de trein nemenIk denk wel dat ik met haar meerij, dus dan ongeveer half 12
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet... Plan was 13u ongeveeer, maar Mou wil al om half 11 de trein nemenIk denk wel dat ik met haar meerij, dus dan ongeveer half 12
kan daarna toch ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mlou wilde namelijk ook nog naar ons huisje ( badkamer, kinderkamer enz.) komen kijken, noemen ze intresse. Ik vind dat juist lief
Ze staat om 11,40 op het station
Dat denigerende toontje moet je echt afleren hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mlou wilde namelijk ook nog naar ons huisje ( badkamer, kinderkamer enz.) komen kijken, noemen ze intresse. Ik vind dat juist lief
Ze staat om 11,40 op het station
Nou, post dan nietquote:
Kep en ik willen de trein van 8u ongeveer weer naar Delft. Dan zouden we er 7u lang zijn, dat moet toch wel genoeg zijn?quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Roy wil voor Rome weer thuis zijn. Kweet niet hoelang het allemaal gaat duren
Nou... Wat een sensatiequote:
Remake is prima hoor.... ook the ring remake was primaquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
The RingThe Grudge
er worden daarin zulke onlogische beslissingen genomen, het befaamde rennen en vallen bijvoorbeeld..
zo flauw. Het orgineel schijnt wel erg eng te zijn maar die heb ik niet gezien alleen die met Sarah Michelle Gellar. Die is leuk als buffy maar dan houdt het wel op (en buffy is alleen leuk omdat de schrijver, Joss Wheadon een heel erg leuk gevoel voor humor heeft, andere voorbeelden van zijn werk: afleveringen roseanne, angel, firefly, serenity, TOY STORY
, alien resurection etc etc)
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Post dan zelf es wat Billie Turf
quote:Begin augustus deed het gerucht dat Angelina Jolie zwanger zou zijn van Brad Pitt al de ronde, maar nu is het ook officieel bevestigd. Een woordvoerder van het stel gaf toe dat ze een kind verwachten, nadat People Magazine er een artikel over had gepubliceerd.
People Magazine haalde in het artikel een liefdadigheidsmedewerker uit de Dominicaanse Republiek aan, waar Angelina Jolie momenteel bezig is met de opnames van haar nieuwe film. Ze zou tegen de medewerker "Ja, ik ben zwanger" gezegd hebben.
Het is voor het eerst dat de voorlichters van Jolie en Pitt een officiële mededeling over het stel doen. Zelfs de relatie tussen de twee supersterren, die elkaar ontmoetten op de set van Mr and Mrs Smith, is nooit officieel bevestigd.
Voor Angelina Jolie is het haar derde kind, maar het eerste kind dat ze zelf zal moeten baren. De 4-jarige Maddox en de 11 maanden oude Zahara zijn namelijk adoptiekinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |