Tof dat je het nu over Guinea Pig hebt.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:49 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik lees mensen over de Guinea Pig serie. Ik ben een poos terug erg lang op zoek geweest naar die films maar nooit gevonden.
Wie oh wie weet waar ik ze kan krijgen?
Ook op zoek naar de verfilming van 120 van Sodom van De Sade.
Thanks!
Stiekem wel ja. Is 'ie te downloaden?quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:52 schreef Tim86 het volgende:
Iemand Dead Noon al gezien..zag de trailer net..ziet er belachelijk slecht uit maar het oldskool grindhouse sfeertje was wel aanlokkelijk om het toch een kans te geven
DVDScr is uitquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:54 schreef Quir het volgende:
[..]
Stiekem wel ja. Is 'ie te downloaden?
Leuk toch, meer heeft een film niet nodigquote:Op donderdag 27 november 2008 23:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Tof dat je het nu over Guinea Pig hebt.
Ik ga morgen aan de serie beginnen
Overigens heb ik 120 Days of Sodom (1975) gekeken en het was niks anders dan poep eten, kinderen neuken, mishandelen en "erotische verhalen" overigens ook allemaal poep gerelateerd vertellen![]()
Sloeg volledig nergens op.
De vier boven genoemde dingen zijn de enige dingen die er gebeuren
Guinea Pig is echt zwaaaaaaaar overratedquote:Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef BB-boy het volgende:
Gisteren Guinea Pig 2 gezien. Wat zal ik er eens van zeggen... Japanners hebben aparte fantasieen
Ichi the Killer was wel heel leuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |